Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Mukava kuulla MyAngelsistä :wave: kyllä oot saanu taas kestää kaikenlaista, toivottavasti saatte maanantaisesta ultrasta hyviä uutisia :heart: Nyt ei kerkee enenpää mutta yv:tä tulee kun kerkee... :D

Epsu en mä kuvitellukaan että pissisit päivällä tikkuun :LOL: kunhan kiusasin, saa sitten maanantaihin asti jännätä sun tulosta, kun ei huomenissa pääse koneelle... :ashamed:

mulmul :hug: negasta

Oliskos vielä muita... ei muista :|

ON Täti on eksynyt, ei oo vielä löytänyt tänne... tuhkimokompleksiaan siis jatkaa ja tulee häiritsemään mun yöunia |O kele tulis nyt sitten ajallaan eikä seikkailis missä sun sattuu...

No ei muuta... palailen lukemaan maanantaina uutisia :heart:
 
Moi kaikille pitkästä aikaa

Ei sitten mun kirjoittelutauko auttanut, tänään kp 1.. :headwall: :headwall: :headwall:

Aamulla heti alkoi, ja kierto vasta 26.. Ovis kp 15. Eli just ja just ok, kun yli 9 pitäisi kuulema olla..

Yritän tässä itselleni tolkuttaa, että en koskaan loppuvuoden vauvaa "halunnutkaan", mutta tiedättehän te, ettei se tämän kokemuksen jälkeen enää auta. Kaikki olisivat tervetulleita.

Tuntuu jotenkin, että ei ole vielä hormoonitasapaino tai joku palautunut, miten muilla myöhäisemmän keskenmenon ja synnyttämään joutuneilla (puolivälin tienoilla) on? Mulla kertyneet raskauskilot ei lähde millään, hiustenlähtö vasta alkoi (joka siis esikoisesta alkoi synnytyksen jälkeen nopeammin) ja tärppionni ei ole myötä, vaikka kaksi edellistä tuli kolmannesta ja ekasta yrityksestä. Kai se sitten vaikuttaa kroppaan niin paljon, kun joutuu käynnistämään väärään aikaan tekohormooneilla synnytyksen.. (ElinaMarian ja MyAngelsin tilanteen tiedänkin, mutta muut?)

Tammivauvaa toivon enemmän kuin mitään, itsekin olen tammikuussa syntynyt.. Voisin perua koko elämäni synttärilahjat ym, jos vauvan saisin "lahjaksi".No kunhan edes tässä suht pian...

Paljon täällä on tapahtunut, plussanneille paljon onnea! Ei teitä kovin montaa ollut, joten kai pitäisi kohta oikein aalto iskeä!

Kaikille tädin yllättämille :hug:

Ja vielä jännäileville paljon onnea ja toivon peukutuksia matkaan!!
 
Orchid tää meni sitten ja pissi tikkuun päivällä :ashamed: ja negahan se oli, mut enpä muutakaan oikeasti odottanut vaikka toki pieni (ketä yritän huijata.. ) toive oli et siihen edes hentoinen haamuviiva olisi tullut..
Mut katsellaan.. Josko tuo mun tuhkimokompleksia myös poteva tättärä tänne hetken päästä eksyy ni eipähän tarvii toista testiä tehdä
Yritän vain pitää mielessä sen, että esikoisestakin sen plussan sain kun viikon oli monsuunit myöhässä
Kunpa se cinderella ei sinnekään tietään löytäisi, joten puhureita puhureita sinne päin


Mulmul ja Helmis olen todella pahoillani :(
Toivon todella paljon onnea uuteen kiertoon kummallekin :heart: :heart:

Mulle nyt ois ihan se ja sama missä kuussa meille vauva tulisi kunhan hän meille tulisi
Kaveri oli nähnyt unen jossa meille olisi tulossa tammivauva. Nähtäväksi jää.. :saint:
 




Haaveissa esikoinen

Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 2/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 3/27
Lissuli-81................KM 02/08.............................KP 3/30
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 4/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 9/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 9/32
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 15/31
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 17/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 18/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 18/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 20/27
Pink1......................KU 12/07..............................KP 27/28
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 29/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 33/27-29

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 1/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 2/29
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 12/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 13/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08.............................KP 15/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 18/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 18/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 22/31
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 29/28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 44/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 6/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 8/-
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 23/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 27/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 28/28
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 29/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 31/29-32

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 13/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 13/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 14/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 17/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 20/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08...KP 15/30-35

Haamuilijat

 
Toivottelemaan näin varhaisella..täytyy lähteä taas töihin! :D
Plussia , toivon ja jos epskeps sinullakin vasta myöhemmin näkyisi se plussa*toivotaan* :saint:
Monella onkin jännät paikat:Tulkaahan kertomaan itsestänne! :heart:

Helmitaustailija: Pahoittelut sinulle myös menkoista! :hug: Meidän pieni syntyi rv 13 eli , ei ollut vielä kovin suuri. :ashamed:


Heippa, toivotaan, että aurinko paistaa! :saint: :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
kiitos kaikille haleista!! piinaajille paljon paljon +++++++++++++ tuulia
nyt vaan pitäs saaha itteä niskasta kiinni ja ruveta miettiin tätä kiertoa ja uutta yritystä,kumpa se tädinlähtö päivä tulis pian... :kieh:
 
Kesäaika alkaa oikein kauniin aurinkoisena ainakin täällä oulussa!


Helmitaustailija, Leinikki :hug:
Mulmul myös iso :hug:

Orchid, toivotaan ettei löydäkkään se täti sinua! ja Epskeps,sinulle toivon samaa!


My Angels:
ompas teillä ollut rankkaa... toivottavasti saat hyviä uutisia huomenna.


ON: kiitos kaikille lohdutuksesta. On se niin ihanaa kun täällä saa purkaa tuntojaan...
Aurinko paistaa, kesäaika alkaa, kyllä se taas tästä. Eilinen päivä oli kyllä tosi vaikea, varsinkin aamu. Onneksi kaveri tuli ja vei ostoksille, syömään ja illalla vielä leffaan!
Käytiin kattomassa Sweeney Todd - Fleet streetin paholaisparturi. En yleensä ole kauhuelokuvien ystävä mutta tämä oli kyllä tooosssiii hyvä. kun se Johnny Depp on vaan niiiin ihana! :heart:

Jaksamista kaikille piinailijoille isoja plussatuulia! ++++++++++++ :whistle:
 
Huomentakaikille tasapuolisesti.
Olimme siis isännän kotipuolessa muutaman päivän ja voi ihmetys tiiätekö mulla on menny yli tunti kun oon lueskellu teidän kirjoituksia ja siemaillu kahveeta.ootte olleet siis aikasta lailla ahkeria.Paljon on tullut juttuja ja en muista ees kaikkien nimimerkkiäkään mutta :hug: kaikille jotka on tehnyt testin ja siihen ei oo putkahtanutkaan plussaa ja sama hali siten kaikille joilla on alkanut tuo tikkurilan värikartta maailma pöksyissä.
Mulla on siis jt ens torstaina ja tein kyllä jo reissuss raskaustestin ja sen puoleen kohtu pitäis olla ihan tyhjä kun kirkas nega tuli ihan heti =) voiko ihminen tosiaan olla näin onsku kun saa negan tikkuun,,,Yes kyllä vaan, nimittäin sitten kun alkais ne menkat niin sais alkaa yrittämään, mutta en tiiä malttaako jt:n jälkeen jos kaikki siis on hyvin niin ootella menkkoja.Pakko olis mutta enpäs tiiä ;)
Tiiättekö....mulla oli huuto netissäkin muutama huuto vauvan retro vaatteille ja kun tulimme kotiin oli postissa tullut sitten 2kpl vaavin vaatteita kotiin.Itku pääsi mutta ajattelen positiivisesti että ne vaatteet saa varmaan kyllä käyttäjän :)
 
Huomenia kaikille! :)

Ekaks, pahoittelut kaikille, joille täti tuli viikonloppukylään. Ois pysynyt vaan kotonaan. ;) Mä kanssa yritän pitää tädin loitolla, mutta kylläpä jo koputtelloo oveen. Nyt on siis kp 27 menossa ja kuukautiskivut alkoivan lievänä eilen. Noh, tänään aamulla ne paukahti päälle oikein KUNNOLLA!! Enpä ees muista, millon ois viimeksi ollut näin kovat alavatsakivut (siis jos keskenmenoa/kohdunulkoista ei lasketa mukaan)... Mutta vielä ei ole täti tullut, mutta plussahaaveita en nyt elättele. Kyllä niin on sellanen olo, että kohta se täti sieltä pärähtää... Vaikka tää olikin vasta yk1 KU:n jälkeen, niin silti harmittaa... Ja kun tiedän, että mahikset tulla raskaaksi huhtikuussa on aikasta pienet, koska lähden Saksaan työmatkalle justiinsa oviksen aikaan ja mies jää kotia. Argh!!! :( On tää pieni ihmismieli niin ihmeellinen; kun jotain tosissaan haluaa, niin ei oikein pysty muuta aatteleen...
 
Sus soo
Moi!

Kylläpä on ollut negatiivista aikaa tämä viikonloppu monella kun ei plussia ole ropissut
Harmittaa vietävästi kaikkien puolesta. Itselläkin tuo pitkä kierto ja sen päälle vielä negatiivinen testi ja täti ottivat kovin voimille. No... ei muuta kuin kaikille tsemppiä uuteen kiertoon
En edes näin äkkiä muista teitä kaikkia, jotka tättähäärä löysi viikonlopun aikana.

Meillä vatsatauti palasi viime yönä lapsille uudestaan. Eli yöunet jäi koko porukalla vähiin
 
pahoittelut kaikille uuden kierron aloittaneille! toivottavasti on viimeinen sellainen!!

).( mulla on ollu nyt n. viikon toi menkkajomotus ja limat on jo ohi ja lämmöt palaillu ja edelleen jomottaa... :/ rinnoissa ehkä hivenen muutosta siis nännipihat turvonnu.. ja jano! nyt sit on toiveet niiiiiiin korkealla! mut jos mulla olis ollu tuo ovis vasta kp 20 niin sit on toivo menetetty tästä kierrosta.. mut jos ovis oli jo siellä kp 15-16 niin nää nippailut ja jomotukset vois olla jo "niitä"!!?? kyllä on jännä viikko tulossa! 10.4 testataan jos tätiä ei näy.. hui..

toisaalta pelottaa että jos plussa tulee niin meneekö taas kesken.. mut sit lohduttaa ainaki tieto että tutkimukset on edessä.. koska kolmas km se sit olis.
sain muuten tietää että sukulaiset odottaa vauvaa ja niillä sama la mikä meillä olis ollu keskenmenneessä raskaudessa.. tuli outo olo tosta.. ei osaa iloita... :'( :/

mutta nyt siivoon ja sit uimahallille pesulle kun edelleen sitä kylppäriä rempataan... :kieh:

iloista sunnuntaita kaikille!!!!
 
ElinaMarialle iso voimahali!! Kiva kun pääsit vähän tuulettumaan ystävän kanssa, se varmasti piristi :) Yritettiin eilen miehen kanssa katsoa sitä samaa elokuvaa, mut en oikeen ollut musikaalituulella. Pitää kokeilla tänään uudestaan. Katsottiin sitten semmoinen The Holiday leffa mikä oli mun mieleen :)

Muillekin teille jotka tätsky yllätti iso halaus! Ja toivotaan että Epsulle tulee vielä plussa :) Mut kuka listaa sit päivittää yhtä ahkerasti..? ;) +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

).( Onnettomat tuhruilut ovat vissiin loppuneet. Toivon että se täti tulis nyt sit maanantaina viimeistään jos on kerta tulossa!!! Hitto tää piina on tuskaa... Mies tossa jo ounasteli että olen raskaana, ja toisaalta olot on olleet sitä luokkaa, mut kun monella teistäkin on ollut fiilis raskaudesta mut täti on yllättänytkin... Eli en uskalla edes toivoa olevani paksuna. Näin yöllä unta että tein testin johon oli tuli haamuviiva, sitten kävin ostamassa toisen testin (samanlaisen millä viimeksi plussasin) ja siihen tuli selkeät kaksi punaista viivaa ja sitä näyttelin miehelle innoissani. Voi tätä elämää....

Tässä olen ajatellut että pitäisi alkaa opettamaan hevosta ajolle. Ensin alkaa ajamaan takaa ilman kärryjä että tottuu takaa tuleviin apuihin. Sillä kun ei ole kai koskaan ajettu, kun on saksan tuonti, niin ei edes tiedä mitä sillä on varsana tehty.... Mutta on ainakin jotain tekemistä jos en uskalla sillä ratsastella sitten joskus kun olen isolla mahalla varustettu :)

Jees... Kello jo noin paljon... kai sitä pitäis jotain tehdäkin tänään, vaikka on vapaa... tai sitten ei... |O

Mukavaa päivän jatkoa kaikille :)
 
Sunnuntaita...

Pahoittelut Epskeps negasta. Oletkos tänä aamuna testaillut?

Missähän se Orchidin täti viipyilee? Jospa ei tuliskaan? Peukut pystyyn...

millimenninkäiselle tsemppiä piinailuun! Jospa ois tärppi käynyt... =)

).( Mä myös testasin aamulla negan. En kyllä muuta odottanutkaan, mutta tulipahan testattua. Tädistä ei vielä merkkiäkään näkyvissä, mutta jos oviksen oikein tunnistin niin sen pitäiskin tulla vasta torstaina. Että odotellaan...

Tsempit kaikille, tädin yllättämille lämmin lohtu :hug:
 
Niisk loma loppu tänään..onneksi oli mukava loma ja miehen kaa pupuiltu aktiivisesti. Saa taas odotella kuis käy tuleeko täti vai ei ja toivotaan ettei tule. Ovislimoja olevinaan huomasin pari päivää sitten ja eilen, mut tänään vaikuttaa jo ihan erilaiselta. Jos ovis oli nyt niin oli aikasempaan kun yleensä. No vaikka päätin ettei pahemmin seuraile/tutkaile millon ovis on ni aina se vaan mieleen hiipii oisko aika nyt. Miehelle en ole puhunu mitään mistään oviksista ja paremmin sujuu :)
 
Negahan se sieltä aamulla tuli
kera ripulin..
Juu, ihanan ihanaa.. Sit mulla lämmöt nous yks kaks, mittasin 36,8 tuossa aamupv ja tuollainen lukema on mulle kuume, mut olo ei vaan ole kuumeinen..
Aiemmin viikolla mittasin muutaman kerran aamulämpöjä ihan huvikseni ja 36,3 näytti mittari joka kerta. En sitä saa kyllä mitattua ilman että olen jo kertaalleen sängystä noussut mut samapa kait tuo. Mulla on normaalilämpö alle 36, joten vähän kummissani olen näistä lämmöistä.
Niin ja sitä saamarin tättärää ei täällä vielä näy. Jatketaan siis jännäillyä..


Pahoitteluni Leinikille
:( Paljon onnea uuteen kiertoon :heart: :heart:

Tuulenpuuskalle hirmuinen plussapuhuri täältä +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Kunpa sinne se plussa vielä tulisi :heart: :heart:
 
sus soo, jokos teillä ollaan kunnossa ja terveinä?
meille tuli kans mahatauti ja ekaa kertaa, :$ poika oksens oikeen kunnolla ja monta kertaa mutt onneks vahingot osuivat lattialle eikä edes matolle!!
Tyttö vaan kerran ja se olikin siinä.

No minä sit paikan valitsin, oksensin ihan kaaressa uimahallin parkkipaikalla!!! pikkusen hävetti...aattelin ett se olis jo menny ohi ja minä en sairastuiskaan...ja vielä mitä. Eikä päästy sit edes kotia, auto piti pysäyttää vielä matkallakin kaksi kertaa ja yrjö lens!Sairastin pe ja la , nyt vasta alkaa helpottaa iltaa kohti. Vetää ihan naatiks tuo tauti. Eikä jaksa mitään ku ei oo eneergiaa, onneks mies kotona kun on viikonloppu.

Muuten Pääsiäisenreissut ja kyläilyt sekä pitkät automatkatkin sujuivat mallikkaasti.
Noh eiköhän tämä taas tästä iloks muutu.
Vielä jännätään tämä alkava viikko ja sit varaan ultran.

Epskeps, pahoittelut negasta...sekä kaikille muillekin negan tehneille :hug:

Pamuk ja Toivo rv6+0
 
Meni sään puolesta vähän puihin meidän tän päiväiset suunnitelmat, ni ehdinkin koneelle vielä illalla
...

Helmitaustailija mulla on keskeytys ollut rv23 viime kesäkuussa eikä tärppiä vielä näy, vaikka esikoinen ja pikkuenkeli lähtivät molemmat yk1 alulle :heart: tiedä sitten mikä nyt kestää
Tuli tässä viikonloppuna ihan kauhee ajatus mieleen, kun ei ole minkäänlaista muistia että olisin saanut rhesus neg annettavan piikin keskeytyksen jälkeen... että jos se tosiaan on jääny saamatta, ni selittäiskö mun kemialliset raskaudet


Tuulenpuuska :hug: negasta mutta jospa se vielä muuttuisi


Epsu
negasta, mutta ainahan on toivoa kun ei ole tättärää sinnekään osannut tulla, toivottavasti ei tulekaan :heart: toivottavasti nyt ei vatsatauti iske

ON Ei tätiä
mutta kaikki raskausoireet on kadonnu jo aikaa sitten ja lämmöt eilen aamulla laskivat tosin nousivat tänään takasin
että ota nyt selvää. Tuhruakaan ei ole tullut, vaan oudunväristä valkkaria ja roppakaupalla
:LOL: ei nyt ihan noin mutta kuitenkin :LOL:
Mä taidan huomenna soittaa sinne laitokselle, ja varmistaa niiltä että muistivat antaa mulle sen piikin kesäkuussa, että pääsen tästä epätietoisuudesta

Ilmotin jo töihin, etten tuu huomenna... mä varaudun kunnon tädin tuloon ja en tosiaan mee duuniin kärsimään siitä vuodosta :headwall:
 
Sus soo
Epskeps :hug: negasta.

Pamu k :x Meillä oli lapset oksutaudissa tosiaan ja meikä vatsa löysällä perjantain ja lauantainkin. Lauantaina esikoinen tosin makasi väsyneenä koko päivän pienessä kuumeessa, muuten ollen ihan ok. Nuorimmainen laatoitti meidän lattioita vielä lauantai illallakin. Viime yönä kuitenkin sama tauti alkoi uudestaan tuolla esikoisella ja valvottiin taas koko sakki. Ja just äsken pomo soitti ja sanoi olevansa samassa taudissa, ja mun pitää tehdä sen hommat huomenna. Koulumaailmassa kun työskentelen ja nyt pitäisi yhtäkkiä tietääkin jotain fysiikasta ja kemiasta :eek: En siis normaalisti ko. ainetta opeta, enkä edes tuota ikäluokkaa. Lukiossakin mun fyken numero oli vain 5 :whistle: Mä osaan kyllä näytellä... näin lapsille menee varmasti läpi että tuohan nainen tietää kaiken ;)

Orchid- :D ihana tuo lorautteleva kaveri sun viestissä... mutta ihan oikeesti tsemppiä epätietoisuuteen!
 
mui

tulin lukemaaan vielä josko tänne olis plussa uutisia tullut..

iso lohtu :hug: kaikille negan saaneille.. mutta muistakaa että vielä on toivoa jos ei tätiä.. pidän kovasti peukkuja puolestanne!!

Ja tädinkohdanneille myös :hug:

täällä tilanne se, että kipu oikealla on ihan hirveä. pistää, polttaa ja viiltää.. oikea jalka tuntuu turralta. Päivällä (sori kuvaus!) tuli ihan tajuton hyytymä. että mitä helv,ettiä tämä oikein on?? :eek: :headwall:

mut nyt aamun kamppeet etsimään valmiiks että päästään reippaasti liikkeelle.
 
Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille!

Isot lohtu :hug: kaikille, joille täti tuli kylään! Ja niille jotka ovat negan testanneet myös, vaikka teillä vielä onkin toivoa! :hug:

MyAngels, kovin rankalta kuulostaa raskausaikasi, mutta vaikutat onneksi niin positiiviselta ihmiseltä, että sinä jos kukaan jaksat! Tsemppiä ja voimia, toivotaan että helpottais nyt tästä eteenpäin! Pidän niin kovasti peukkuja teidän puolesta!

Omaa napaa pikaisesti:
Täällä Lontoossa on viikonloppu mennyt vatsataudin kourissa...Joten ehkä se sittenkin tarttuu netin kautta! ;) Lapsipuolet olivat viikonlopun meillä, toivottavasti niihin ei tarttunut. No, mähän olenkin dieetillä, tää oli kyllä aika rankka aloitus sille!
Eipä muuta, tämä kierto (km:n jälkeinen) on mennyt tosi vähillä pupuiluilla enkä lainkaan ole seurannut ovis-tilannetta. Katsotaan sit taas ensi kierrosta.

Halaukset kaikille! :hug:
 
Heips muruset
Ei tää onneksi vatsatautia taida olla, taisi vain eiliset tuliset salsasoosit vetää mahan tosi ruikulille ja kipeäksi mut nyt on jo parempi olla.
Huomenna olisi edessä työhaastattelu :eek: Työkkäristä tuli sijoitusosoitus yhteen paikkaan ja pitää siellä nyt käydä. Vois olla kyllä kiva homma, mut pelkään pahoin ettei tuosta palkkaa saa vaan jonkun pienen summan työttömyysrahan päälle
Mut huomennahan se selviää. Työt alkais jo 7.4 jos paikan saan. Hui sentään..

Kiitoksia negapahoitteluista
Katsotaan mitä tuleman pitää..

Mistä piikistä Orchid puhut? Mulle tuli mieleen se rh- juttu mutta oliko se se?


Paranemisia kaikille vatsataudista kärsiville!!
 




Haaveissa esikoinen

Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07
Pink1......................KU 12/07..............................KP 1/28
Lissuli-81................KM 02/08.............................KP 1/33
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 3/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 4/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 5/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 10/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 10/32
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 16/31
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 18/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 19/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 19/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 21/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 30/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 34/27-29

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 1/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 2/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 3/29
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 13/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 14/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08.............................KP 16/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 19/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 19/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 23/31
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 45/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 1/27
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 7/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 9/-
Hannaleena .......KM 6/07,10/07,12/07................KP 15/32
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 24/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 28/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 29/28
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 32/29-32

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 14/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 14/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 15/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 18/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 21/32

Haamuilijat

 
Heit kaikille!

Voi kun olisin teille kaikille negan testaajille ja tätiläisille toivonut plussaa :hug: Voi harmi, mutta eespäin sanoi mummo hangessa, äläkää olko surullisia...Kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää, satavarmasti!!!

Aubrieta: voi kun ihanaa, lämpimät onnittelut ja halauksia :flower:

MyAngels: sinä olet mielettömän reipas ja positiivinen :heart: Jospa tuo vuotaminen jo helpottaisi!

Lämpöilijät Epsu ja Orchid...hyvinhän sieltä voisi ollakin plussa eikä täti tulossa! Pidän peukkuja!!

Pikkumyyllä on huomenna jännä päivä. Tuskin sieltä mitään negatiivista tietoa on tulossa, uskon, että olisivat varmasti ilmoittaneet siinä tapauksessa jo aikaisemmin! Olet niin hyvin palautunut keskenmenosta ja oviksenkin pongasit, että sinähän voit aivan hyvin jo kasvattaa uutta elämää masussasi. Kohta päästään jännäilemään puolestasi :heart:

Lumi-Marja: elähän hättäile, kyllä se ovis sieltä tulee aikanaan! Ja jos ei ihan itestään niin sitten pikkusen houkuttelemalla :) Jos sinua yhtään lohduttaa niin minullekin tuli takapakkia kierron kanssa. Eli vuoto alkoi viime keskiviikkona, taas...Pientä tuhrua oli jo jälkitarkastuksessa ja illalla tuli jo kuin hanasta. Ihan kirkasta punasta, eilen illalla loppu ja aamulla taas :headwall: Kävin tänään päivystyksessä ja huomenna pääsen hyvälle lekurille iltapäivällä. Vuodon aikana alamaha on kipeä, ei kovasti mutta kuitenkin. Vuoto muistuttaa km:sta ja tuo kaikki niin elävästi mieleen. Olen ollut kieltämättä vähän allapäin viime päivät, tuntuu, ettei asiaa saa päätökseen. Kun ne vauvankin tulokset jäi saamatta ja sitten tämä hemmetin vuoto. Toivon kovasti saavani huomenna jotain selvyyttä tähän kiertoon :( Voi olla, että edessä on vielä kaavinta.

On ollut meidän palstalla hiukan alakuloinen viikko...Mutta tytöt, periksi ei anneta, EiEiEi :kieh:

Hyviä öitä teille kaikille :hug:

muumiska
 

Yhteistyössä