Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Sus soo
Leinikki ja Lissuli :hug: Harmi että tätskä tuli tai on tulossa. Jooo, pannaan :ashamed: makuukammarit sekaisin huhtikuun puolella


Nyt se kammottava vatsatauti löysi tiensä meille
Kiva viikonloppu tiedossa. Kauhulla odotan kun tuo nuorimmainen alkaa oksentaa
eihän se osaa vielä mennä oksentamaan vessaan! Esikoinen on nyt oksentanut vasta 9 tuntia!
 
Heips! Tulin vielä hyvästelemään, ennen kuin muuttokuorma huomenna lähtee, ja nettipimento alkaa. Epsu, pidäthän kuitenkin minut listalla, yritän käydä joskus vaikka kirjastossa kurkkaamassa kuulumisia.

Ovis on parhaillaan hyödynnettävänä täällä, pitää siis sänkypuuhiinkiin ehtiä muuton lomassa :D Kauhea stressi tästä pakkaamisesta päällä, ja tuntuu ettei missään mahdu olemaan, kun laatikkopinot kaatuvat päälle :kieh:

Mutta palaillaan, ja tsemppiä kaikille =)

Ansku :wave:
 
Lohtu :hug: negasta Leinikki ja frizzante ja Lissuli tädistä. Kammarin puolella sitten rytisee huhtikuun aikana :D meiän esikoinen on vappuna alkunsa saanut ;)
Mä luulen, että tänään mäkin siirryn kp1 :ashamed: sen verran juilii tuolla alaselässä... mutta sen näkee sitten ku täti paukahtaa kylään.

anskulle mukavaa muutto, ite ollaan reilu kaks kuukautta asuttu tässä uudessa ja nyt rupee olemaan kamat paikoillaan :D

RouvaPikkumyy toivottavasti ei nyt mitään hälyyttävää ole pikkuisesta löytynyt :hug:

Sussoo voimia vatsatautiin, me käytiin toi läpi vähän aikaan sitten, nyt ollaan sitten oikein kunnolla flunssassa :snotty:

Tosiaan flunssa tulee takaisin sitten entistä kovempana, en vieny pikkusta tänään päiväkotiin kun tuntuu olevan keuhkoissa hällä tuo tauti, ei muuta kun lääkäri aikaa varaamaan :| Nukuttiin oikein ruhtinaallisesti pikkusen kanssa, herättiin tuossa pikkasta jälkeen 9 ja pitähän sitä heti tulla kattomaan uutisia :D
Eilinen vapaa päivä meni kyllä ihan nukkuessa, toivottavasti tänään jaksaa enemmän kun on tuo hoidokki tuossa :ashamed: kait sitä kuitenkin voi pihalla käydä kun ei kuumetta ole toisella, itellä lämpö edelleen sen maagisen 37,19 minkä se on ollu monta monituista päivää. Kaikki raskausoireet hävis eilen ku tuhkatuuleen omasta mielestä... ukko illalla kysy, että onko sulla tissit suurentunu sitten viime näkemän :LOL: piti ihan kysästä että onko siitä niin pitkä aika ku viimeks katoit :LOL: , mutta tätiä rupean tässä odottamaan eilen illalla kävin jo kaappiin varaamassa tarvikkeet, jospa se sitten toimis tädin karkotuksena :D Eilen ja tänä aamuna kyllä meinasin jo tehdä testin, mutta jätin sitten kuitenkin sen tikun kastamatta...

Kaikille testailijoille plussapuhureita ElinaMaria ja Epsu nyt tuli mieleen...

Oikein mahtavaa viikonloppua kaikille, takatalvea viettäessä B)
Meillä on tänään taas vanhempien vapaa ilta, saas nähdä mitä tekemistä sitä keksii... :p
 
muumiska :hug: voi itku. Ei tuollasita sais tapahtua. Olipa kömpelöä toimintaa sairaalan taholta

mimuli -04 km jälkeen sain primolutit, kun epäiltiin, että jotain on saattanut jäädä kohtuun. Menkat niillä tuli ja tulikin kunnolliset. Jotain epämääräistä riekaletta tuli niiden avulla ulos, et taisivat auttaa. Toivon parasta sunkin kohdalle :hug:

Oma jälkitarkastus ja muut käynnit meni ihan ok. Sydän voi hyvin, astmakin lentsuun nähden ok, niiden puolesta näytettiin vihreää valoa. Gyne tutki ja kaikki muuten ok silläkin saralla, mutta mitään pientäkään viittausta tulevasta ovulaatiosta ei näkynyt. Ei sitten foliikkelin foliikkelia, ei edes johtofoliikkelia, ei mitään. Joko tästä tule järjettömän pitkä kierto tai en ovuloi ollenkaan :headwall: Muuten näytettiin nihreää valoa uuteen yritykseen ja jos ei kierto tasoitu, niin sit avitellaan taas. Muutamaa kiloa suositteli pudottaa, mutta ei tehnyt siitä mitään pakkoa. Toivotteli vain tervetulleeksi uudelleen, eri merkeissä.

Pienokaisesta on kaikki tarvittavat näytteet otettu ja muut koepalat. Meidän pikkuinen on tuhkattu ja päässyt lepoon. Nyt voimme rauhallisin mielin todeta, että tämä vaihe elämässä on saanut jonkinlaisen päätöksen. Meidän verikokeista ei löytynyt mitään erikoista, pieni oli suuren sattuman tuloksena sairastunut, perinnöllisiä tekiöitä ei ollut asiassa mukana. Voimme tältä osin sulkea elämästämme tämän aukeaman ja jatkaa uudelle lehdelle. Uurnalehdossa voimme käydä enkeliämme muistelemassa. Vaikkakin sydämissämmehän hän on mitä suuremmissa määrin mukana joka hetki.

Nyt vain uutta vauvelia yrittämään, kunhan ensin ovuloisin :headwall: eiköhän tämä kroppa aikanaan toimi, jos ei toimi niin sitten avitetaan. En ala ainakaan vielä asiasta stressiä ottamaan. Se ei ainakaan olis hyvästä.

Nyt on sitten kaikki lapset kuumeessa ja meidän koti muistuttaa kenttäsairaalaan. Osa vielä oksentaa kovan kuumeen ja liman takia, joten työtä riittää seuraaviksi päiviksi. Sydäntä vain särkee katsoa kipeitä lapsia, kun äiti ei voi puhaltaa pipiä noin vain pois. Isomamt nyt osaa jo itekkin mittailla kuumeensa ja ottaa panadolia pahimpaan oloon, mutta eipä nämä pienemmät vielä. Nyt on hiljainen hetki, kun kaikki nukkuu. Omat yöunet on olleet koiranunta, mutta jos sitä jossain välissä ehtis itekkin vähän oikaista.

Aurinkoista päivää myrskyn jälkeen kaikille :wave:
 
huomenia...

Katoitteko eilen 4D???Ihan hirveetä..miten jossain voidaan lapsia kohdella noin...ja vielä niin kehitysvammaisia....Inhottavaa!!!se poikakin millä jalka oli murtunut ja huusi kivusta eikä kukaan hoitsu hoitanut kipua pois!!!KAuheeta!!!!Kuinka tuntui pahalta kun se yks tyttö oli aina valmis lähtöön että äiti tulee hakemaan ja hoitsut valehtelee että kyllä se äiti tulee hakemaan...vaikka varmasti ei tullut.Ja se miten nuo lapset äitiä kaipaa ja rakastavat siitä huolimatta vaikka äiti on ne hylännyt noin hirveeseen paikkaan...missä sairaat lapset vaan kuihtuu pois tästä maalimasta....Ihan kaamee fiilis tuli :'( :'( :'( Miten ihmiset voi olla noin julmia avuttomille meistä aikuisista riippuvaisille lapsille...Inhottavaa....kauheeta...oon ihan järkyttynyt!!!

Piinailioita tuntuu olevan...mä odotan alkaako menkat niin ku ennen km..eli kp 31-32..vai meneekö tuohon kp35...saas nähä...vko vielä...Toivon niin kovasti että täti ei tulisi enään moneen kuukauteen...oisin niin onnellinen...
Eilen käytiin muksut hakemassa tuttava perheen luota...jossa sitten oli 4kk ikäinen tyttö vauva...Voi kauhistus....ensin en uskaltanut kahtoakkaan sitä vauvaa...(eka iha pie vauva km jälkeen minkä nään ihan läheltä)...mut sitten kun kahtelin sitä..tuli kaikki..niin...voimakkaasti mieleen.Sitten kaappasin pikkusen syliin...voi vitsi...miten se olikin pieni vaikka oli jo kummiski 4kk..nätti ku mikä tumma pysty tukka ja isot nätit silmät...Ihana oli saada pitää tuommosta pientä nyyttiä sylissä...isäntäkin piti sitä hetken ja oli ihan...tulessa...Ihanan näköstä ku pikkune jutteli ja hymyili ukolle...mutta vierasti monia muita.Kotia sitten kun päästiin ja ukko meni edeltä nukkumaan...tuli paha olo...iski kauhee...halu vauvaan....et oikeen itku tuli... :'( :'( Suodaankohan meille koskaan vauvaa...mä haluan niin tuon miehen kanssa oman yhteisen pienen vauvan. :heart: :heart:
Mä niin toivon saavani...aikasemmin en ole näin vauvaa halunnut...Nuo kaksi edellistä kun tuli vaan...Nyt kun haluan haluan haluan...niin ei sitten millään...hmmh... :attn:

mutta... :attn: se ei auta...kun toivoo...
 
Heips!

Kiitos kysymästä, Sus soo. Taustalla olen ollut, lukenut teidän juttuja ja yrittänyt unohtaa omat asiat kokonaan. Vaan eihän se tahdo onnistua, varmaan tuttua teillekin että ihan jatkuvasti pyörii mielessä vain ja ainoastaan tämä vauvakuume, kp:t, kropan tapahtumat ym... Ei ole tätiä vielä täällä näkynyt, mutta muuten tämä kierto on ollut niin kummallinen että empä usko tärpänneen tälläkään kertaa. :( Oviksen tunsin muka kp 21, selvät kivut ja limat, mutta sitten alkoikin tiputteluvuoto jota on jatkunut näihin päiviin asti. Ihan kummaa... Nyt odottelen tätiä saapuvaksi. Vielä ei ainakaan alavatsalla kouristele, mutta uskon että muutaman päivän sisällä nekin oireet taas alkaa.

Voimia teille vatsataudin kiusaamille, Sus soo! Sitä en haluais tänne... onneks se ei tartu netin kautta. :D

Piinailijoille tsemppiä! Epsulle plussatuulia, sulle aina eniten pidän peukkuja, oot niin kauan täällä joutunut kuumeilemaan. :wave:

No niin, seuraillaampa tilannetta taas... :)

T. hengessä mukana oleva Tuulis =)
 
Hmm.. limoista päätelen ovis taitaa saapuakkin odotettua aiemmin hih, no täytynee vaan pupuilla aktiivisesti jos nyt sattus vaikka viimein tännekkin plussa tuulet puhaltamaan.Vasenta munasarjaa hieman vihloopi et oisko nämä nyt niitä oviksen merkkejä.Toivon niin kovasti että tässä kierrossa tärppäisi.
 
mut saa poistaa kokonaan listalta...mulla vauvakuume katosi,enkä haluakkaan enään yrittää..päätin että kaksi riittää niissäkin on jo kovasti hommia =) kakkosella kova uhma ikäkin.. näin tällä kertaa =) kovasti puhaltelen kaikille plussia +++++++++ :whistle:
 
mut saa poistaa kokonaan listalta...mulla vauvakuume katosi,enkä haluakkaan enään yrittää..päätin että kaksi riittää niissäkin on jo kovasti hommia =) kakkosella kova uhma ikäkin.. näin tällä kertaa =) kovasti puhaltelen kaikille plussia +++++++++ :whistle:
 
Heippa,

Mä en kyllä oikeestaan virallisesti vielä kuumeile. Suren vielä menetettyä... Eilen vasta kaavinta.
Ei siis vielä ajankohtaista uusi yrittäminen, mutta uskon jo, et kyllä vielä joskus... :snotty:

Luin äsken lehtiä, jotka tuli tänään. Pirkka, ellos, s-bonus.... ne kaikki pursuaa vauvoja ja vauvatavaraa.... :/ Tuli ehkä semmoinen olo, et ehkä en sittenkään tahdo odottaa sitä sataa vuotta tästä eteenpäin...
 
Voi kiitos kaikille ihanaisille plussapuhureista
Kunpa ne nyt avittaisivat ja sen plussan saisin ja sen myötä kauan kaivatun pikkuisen meille :saint: Alkaa vaan tuota alaselän vihlontaa tuntumaan enenevissä määrin ja se on kyllä yleensä merkannut sitä että se kauan ei_kaivattu täti tunkee taas tänne
Mutta ei auta kuin piinailla vaan. Testitki tuli postista ja jos oikein rohkea olen niin ehkä testailen aamulla
Mut katsellaan...

Leinikki voi sentään vai nega sieltä tuli
Mut niin kauan on toivoa kun tättärää ei näy, joten +++++++++++++++ :whistle: :heart: :heart: :heart:

Ja Lissulille pahoittelut tädistä
Vaikka ihanan positiivisesti siihen nyt suhtaudut :heart:

Sus soon porukoille paranemisia!!


Orchid sulla sitten kans tätä samaa alaselän juilintaa
Toivottavasti ei tarkoita tätiä... ++++++++++++++++++ :whistle: :heart: ja hus pois kyltit pystyyn :attn: :attn: :attn:

Lumi-Marja


Daizz en nähnyt tuota ohjelmaa, ehkä hyvä niin, kun osteopaattini on kieltänyt minua järkyttymästä.. :ashamed: Kertomastasi voi taas todeta että kyllä se ihminen on pahin peto maan päällä. Ei tuollaista voi käsittää, ei niin millään

Mulla on 6-kuinen kummipoika ja nautin ihan hirveästi siitä että saan häntä sylissäni pitää
Vaikka luulin sen olevan vaikeaa niin se on ollut vaan ihanaa. Mut kaikki muut vauvat saa oloni tuntumaan ihan kamalalta :ashamed:

Jonttu kaikkea hyvää sinulle


Anskulle onnea uuteen kotiin ja tsemppiä muuttoon!


Kärppänä heinälatoon olen todella pahoillani keskenmenosi johdosta
Saa tänne tulla vaikkei vielä kuumeilisikaan, toipumaan menetyksestä kanssasisarten hellään huomaan :heart:
 
Palstatauko jatkukoon.. Epskeps, poistaisitko mun kp:t toistaiseksi..? IUI ei aikaansaanut raskautta, mutta myöskään kunnon menkkoja ei tullut, joten tässä vielä reilun viikon odottelen ja sitten saan käynnistää menkat Terolutilla. Varmaan palailen vasta sitten enemmän asiaan. Toivottavasti sinä saat plussan!!!!!!!!! :heart:


Kärppänä heinälatoon :hug: pahoittelut! Ja voimia jaksaa eteenpäin. Ihana nimimerkki muuten... =)
 
Sus soo
Lumi-Marja
kenttäsairaala meilläkin on :) Tällä hetkellä kaikki muut vatsataudissa paitsi tuo meidän perheen iskä, joka lähti just töihin. Matot on rullattu lattioilta, että säästyis enimmiltä pyykinpesuilta. Tuulenpuuska :wave: joo, pitäis aikamoinen pöpö olla jos netin kautta tarttuis


Erzille tsemppiä ovikseen!

Jonttu79, vai niin olette nyt päättäneet. No jospa se vauvakuume vielä palaa jossakin vaiheessa


Kärppänä heinälatoon
pahoittelut kokemastasi, ja tervetuloa keskustelemaan kanssamme. Tämä on aika tärkeä palsta jakaa kokemuksia ja jatkaa eteenpäin kaikista kokemuksista huolimatta. Täällä me ymmärrämme toisiamme
Aika upee nimimerkki tuo Kärppänä heinälatoon :D

Emppu :hug:
 
vatsatautiselle pikaisia paranemisia! :heart:

jontulle kaikkea hyvää. uhmaikä verottaa vauvakuumetta kiitettävästi, myönnetään. jokos sen jälkeen sitten.. (kunnes iskee seuraava uhma..) :whistle:

kärppänä heinälatoon :hug: keskenmenon johdosta ja tervetuloa myös minun puolestani!

erzi elellään samoja aikoja...

empulle lohtu :hug: ei ole reilua! toivottavasti saatte pian vauvanalun kasvamaan.

leinikille ++++ :whistle:

epskeps testaa vaan ja päästä meidät piinasta ( plussan myötä, eikös vaan...) täällä jännätään kovin puolestasi :p

(.) ovistestisti ihmetyttää... aconin kasettimallisia hain kun tuolla PCO:lla pelottelivat. päätin testailla jotta tiedän tapahtuuko mitään, ja kyllä tapahtuu. haamut vahvistuneet. tänään sain tasavahvat viivat, mutta testiviiva puolet ohkasempi kuin kontrolli, loput puolet oli vaaleampaa viivaa. mitä ihmettä? :eek: osittainen ovisko, puolikas munasolu irtoamassa? ;) jatkan testailua joten katsotaan mitä huomenna näyttää. mutta onpa ovis ajoissakin, olisin odotellut vasta ensi viikolle. kierto siis lyhenee ja alkaa olemaan normaalia tasoa (ennen km:iä). joten joskos se tästä.

meillä ei vatsatautia ( koputtaa puuta...) mutta kaksi nuorinta kuumeessa. huoh! ihana vuodenaika, oikea tautiaika!

aurinko paistaa ja lämmittääkin jo, ihanaa!

masukki
 
Masukki eiköhän se ihan oikea viiva silti ole. ...jostain syystä vaan ei kulkeutunut koko jutun läpi tms. :)

Tuosta puolittaisesta viivasta tuli muuten (asiasta noin kymmenenteentuhanteen...) mieleen uni, jonka näin ennen plussatestin tekemistä eli ennen kuin tiesin, että olen raskaana. Siihen tuli viiva, mut se tuli vaan puoliksi. Alaosa värjäytyi, yläosa ei. ...muistan siinä unessa kun ensin iloitsin viivasta, mut sit mietin, et mitäs tämä tarkoittaa. Onko tämä raskaus sit vai tuulimuna vai tuleeko tästä keskenmeno... :snotty: Se oli niin aito uni taas, et vieläkin sen muistan elävästi. Pari viikkoa tuon jälkeen näin toisen unen, jossa synnytin valkoisen pallon. Sieltä keskeltä kaivoin tyhjän vauvan kopan ja muistan sanoneeni, et aha, tuulimuna siis. ...vähän sen jälkeen tuli eka tuulimunaepäily ultrassa. :xmas:

Pelottavia nämä mun unet. ...alitajunnastahan ne lähtee, mut aina välillä ne on niin todellisia.. Näin unta myös, että miehen sisko on raskaana ennen kuin sitä oli julkistettu (oli raskaana, kun sit aamulla siltä kysyin, et onkos jotain mitä tahtoisit kertoa... =) ) ja samoin mun siskolle "ennustin" pojan. Se sai pojan.

Mä en kyllä kaipaa mitään enneunia kiitos. =) (paitsi jos niissä on ens viikon lottonumerot... :whistle: )
 
Tervetuloa Kärppänä heinälatoon!

Täällä on tänään ollut jännät paikat. Iltapäivällä tuli tuhrua paperiin ja säikähdin että tätikö se sieltä tulee... mutta ei ainakaan vielä. huh.

Ostin kaksi raskaustestiä, jäätelökakun ja pullon punkkua.

Jos alkaa menkat - juon punkun
jos ei ja tulee plussa - syön jätskikakun

Tässä ei VOI hävitä.
teen testin huomenna aamulla jos sille vielä on aihetta!


Onnea Epskeps huomiseen testailuun!


 
hei vain kaikille!!
täällä jännätään nyt ihan kympillä kp 25/27-30 ei mitään oireita suuntaan tai toiseen... :/ toivottavasti punainen paholainen pysyypi poissa ja pitkääään!!tajanki antaa sille porttikiellon meille!! :whistle:
 
Tulin toivottamaan jokiselle hyvää viikonloppua! Minä vietän sen töissä ja muistakaahan siirtää kellot tunnilla eteenpäin su vastasena yönä!

Paljon onnea huomisaamun testaajille, minuakin jännittää puolestanne!Plussaisia sydämiä oikein paljon puhaltelen!

Oma napa : Hajut tekee pahaa ja lämpö pomppas 37,1 ja mielikuvat lähti heti lentoon!

Ihanaa iltaa terveisin Rva Pikkumyy
 
Heippa =) En ole juuri ehtinyt kirjoitella.. Mutta nyt on vouhotettava omaa napaa!! Testasin tänään r-testillä vain koska terokuuri oli loppu tiistaina, ja tätiä odottelin jotta saisin aloittaa clomit. Ja se testi olikin plussaa... =)

Oon niin, niin onnellinen ja iloinen!! :heart:

Nyt vaan sit alkaa keskenmenon pelon peikko koputella, mutta luulen että se helpottaa jos päästään kunnialla edellisen km:n viikkojen yli.. Toivottavasti! Mulla ei ole raskauden kestosta mitään hajua, olisko ehkä jotain 5+? Oviksen olin joskus testaavinani, täytyis kaivaa kalenteria jos keksisin mitä aikaa se on ollut.. Mutta iloisia uutisia tähän pinoon siis =)

Ja plussapuhureita kaikille, kaikille!! ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Hirmuiset onnittelut Aubrietalle! :flower: :flower: :flower: :heart:
Toivottavasti huomenna aamulla saadaan lisää plussia! ++++++++++++++

Kärppänä heinälatoon, :hug: ja tervetuloa mukaan.

Jontulle hyvää jatkoa! :wave:

En muista ketä muita piti kommentoida...
Liityn huomisaamun testaajiin, eli aion testata uudelleen ja nyt samanmerkkisellä testillä kuin silloin kun sain plussan.... Ai minäkö taikauskoinen... :LOL:
Jos se vieläkin on negaa sitten en enää kyllä elättele toivoa ja taidan tehdä niinkuin ElinaMaria - punkkupullon ostoon! Vähän vaan ihmetyttää minne se täti on eksynyt jos en oo raskaana. Mutta huomiseen!
 
Epsu kiltti voisitko laittaa mulle kiertopäiväksi 3.. tai ehkä parempi jos poistat ne ja jätät vaan nimen.. tuntu sen verta raskaalta tämä vierailulle tulo että nyt aijon keksittyä ihan muuhun asiaan perheen lisäksi ;) :whistle: :D
käyn vielä teidän testauksen tulokset kattelemassa ja toivottavasti saan onnitella! ja sitten poistun (ainakin yritän) täksi kierroksi taka-alalle kokonaan.

Aubrietalle onnittelut! :flower:
 

Yhteistyössä