Huomenia täältä Lontoosta!
Pääsiäinen tuli vietettyä lumimyräkässä Skotlannissa. Oli kyllä upeita paikkoja, harmi vain, että kelit olivat pikkuisen huonot, ei päästy ulkoilemaan ihan niin paljoa kuin olisin halunnut. No, hienoja maisemia joka tapauksessa ja käytiin myös Chivas Regalin -viskitislaamossa. Vaikka en mikään viskin ystävä olekaan, oli kiva maistella 12-vuotiasta ja 18-vuotiasta viskiä, kyllä niissä selvä ero oli!
Lissuli-81, pahoittelut negasta, mutta voihan se vielä plussaksi muuttua! Niin kauan kuin täti ei tule paikalle on toivoa!
Muumiskalle tsemppiä jälkitarkastukseen, toivottavasti kaikki on kunnossa ja pääsette yrittämään taas!
Katherine, kyllä elämä on sellaista aaltomaista, joskus on vain niitä pahoja päiviä, jolloin kaikki masentaa. Onneksi tänne voi purkaa pahaa mieltään, kaikki ymmärtävät & tukevat!
äittä-67, voihan noi kipuilut johtua tosiaan oviksesta, mulla ainakin ovis-kivut muistuttavat joskus menkkakipuja. Hyvä kun olette hyödyntäneet ovisajan, nyt vain pitää odotella! Tsemppiä ja plussatuulet sinne!
Kaikille tädin yllättämille ISO :hug: ja superplussapuhurit piinailijoille! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
).( Kävin eilen sitten siellä yksityisen klinikan ravintoterapeutilla. Muutama kilo kannattaisi pudottaa. Oli kyllä mielenkiintoinen käynti. Liian proteiinipitoista dieettiä ei kannata noudattaa, se aiheuttaa hormoniepätasapainoa kuulemma. Ja greippimehun salaisuuskin muuten selvisi: se on emäksistä ja siksi hyväksi naisen hormoneille. Useimpien ihmisten ruokavaliot kuulemma ovat liian hapokkaita, eli emäksisyyttä pitäisi saada enemmän. Emäksisiä ruokia ovat mm.: Melonit, sitruunat, mango, taateli, greipit, persiljä, merilevä, papaya ja medium-emäksisiä: omena, avokado, päärynä, rusinat, ananas, parsa, porkkana (raakana), pinaatti, salaatti, herneet, valkosipuli, vihreät pavut. Näitä siis kantsii suosia ruokavaliossaaan.
Sokeri kuulemma vahingoittaa munasoluja, joten siksikin sitä kannattaa välttää. Multa kiellettiin sokeri ja valkoiset jauhot nyt kokonaan. Lisäksi pitäisi syödä päivittäin 12 mantelia (kuorineen), niistä saa hyvää rasvaa ja proteiinia. Margariinit, kevyt-tuotteet ja dieettiversiot kiellettiin myös, niissä on transrasvoja, makeutusaineita yms. jotka eivät ole hyväksi. Voita voi käyttää, tosin tietty niukasti, jos painoa haluaa pudottaa.
Nyt sitten vain ruokapäiväkirjaa pitämään, 4 viikon päästä on kontrollikäynti ja siihen mennessä pitäisi 2-3 kiloa ainakin saada pois. Olen aika innoissani tästä, ainakin nyt vielä tuntuu positiiviselta.
Toinen asia mikä nousi esille on vihurirokko. Täällä Briteissä on paljon ihmisiä, jotka eivät enää ota kolmiorokotusta (sisältää vihurirokkorokotteen) ja se tarkoittaa sitä, että mm. vihurirokkoa on taas alkanut esiintyä. Mehän olemme saaneet vauvana ekan rokotteen ja vahvistuksen vielä kouluiässä, mutta se ei takaa 100 prosenttista immuniteettia. Joten joko mun kannattaisi nyt käydä ottamassa se rokote tai testata verikokeella olenko immuuni. En halua rokotetta, sen jälkeen nimittäin ei saa 3 kuukauteen tulla raskaaksi! Lyhyt aika jollekin, mutta näin vauvakuumeiselle se on hirvittävän pitkä aika!Joten kait mä nyt sitten käyn jossain verikokeessa..Tuntuu tosin hiukan hiustenhalkomiselta, mutta ehkä sitä sit kuitenkin kantsii pelata varman päälle..
Uskoisin että mulla oli / on ovis juuri nyt, limoista ja lievistä kivuista päätellen. En ole tässä kierrossa tehnyt ovistestejä, kun periaatteessa nyt näiden tutkimuksien aikana ei kannattaisi tulla raskaaksi...Ei kuitenkaan olla käytetty ehkäisyä, mutta ei nyt ihan kauheasti kyllä pupuiltukaan. Katsotaan nyt miten käy.