Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

heips

pikaisesti tulin moikkaamaan.

Reissusta palailtu ja kiva olla taas kotona. Olokin on hyvin puhdas kun tuli ulkosaunaa ihan kunnolla lämmitettyä :LOL:

Empulle
:hug:

Sussoolle myös :hug: , mutta onhan vielöä kuitenkin toivoa!

Kipeille (Berry, Orchidin ja Epsun pojat, Frizzanten porukka.. oliko muita?? ) :hug: kaikille ja pikaista paranemista!

Itellä suht kova kipuilu ja nippailu oikealla puolella jatkunut.. hiukan pelottaa aiheuttaako se "hyytymä" sen.. mutta oikeastaan jo odotan että menkat alkaa.. luultavasti huomenna.. onneksi on tuo kierto lyhentyny melkeinpä tuohon entiseen mikä oli ennen keskenmenoa.. nyt ollut pari viimesitä tuon 28pv.
Ja ihan hyvillä mielin.. en ole asiaa jaksanut stressata.. jos ei niin ei.katellaan taas ensi kierrosta ;)

plussa tuulia kaikille lähettelen kovasti! :attn:
 
Kaa
Rva Pikkumyy, toi jive on kyllä loistotanssi! Onnea myös hääpäivästä! Meillä on nyt 7 ½ kuukautta häistä. Uskomatonta.

Tädin yllättämille :flower: tai :hug: , fiiliksestä riippuen.

Lissuli minkälaisen koiran kanssä näytteillä käyt? Itse aiemmin harrastin kovastikkin tuota touhua oman tollerini kanssa. Nyttemmin käyn enää harvemmin, koira kun on saanut jo aikaa sitten kaiken mitä se voi Suomesta saada, palkintomielessä siis. Nykyään käyn vain katsomassa mitä arvostelussa sanotaan sillä kertaa.

Piinaviikkoja viettäville
hermoja ja nopeata ajankulua toivon.

JJ-t:lle tsemppiä lääkärireissuun!

mimulilla oli aivan loistoylläri pääsiäismunasta. :heart:

MieIte
: Mahan seutua juilii ja jomottaa aika aaltomaisesti. Menkat ne siellä taitaa koputella... pah. En edes uskalla ajatella että olisin raskaana. Niin on sitten helpompaa kun menkat sitten alkavat... en edes uskalla testata. Tää on ihan typerää... :ashamed:
 
Kaa
Olen jo kauemman aikaa miettinyt seuraavaa; ainahan puhutaan siitä, monesko lapsi on tulossa. Puhutaan myös siitä, onko km:n saanut pitänyt sikiötä jo lapsenaan. Ja liki aina siinä tapauksessa puhutaan lapsesta. Noh, onko vain syntynyt lapsi oikea lapsi? (Antakees kun selitän...) Eli esimerkiksi meikäläinen:

Perheessämme ei ole vielä lapsia, vaan esikoista toivotaan. Keskenmenneessä raskaudessa ajattelin meille tulevan lapsen = sisälläni oli LAPSEMME. Oliko tämä lapsi sitten oikeastaan se esikoisemme joka ei syntynytkään?

Tyhmiä mietin ja olen sitä mieltä, että esikoista nyt toivomme. Vaikka km raskauden sikiö oli meille jo lapsi, ei hän ollut sitten esikoisemme. Eli ensiksi syntynyt lapsemme.

Mie taidan olla sekaisin kun tälläisiä mietin... mutta toivottvasti joku ymmärsi mitä haen takaa.
 
Kaa, mä olen miettinyt samaa! Luin sitten siskoni koulukirjaa (kätilö) ja siellä oli tälläinen termi kuin "toivelapsi". Se kuvasi mielestäni aika hyvin tätä. Kirjassa luki, että perhe on jo ehtinyt kuitenkin muodostaa mielikuvan lapsesta, vaikka se ei synnykään. Mielikuva tietenkin voi muuttua matkalla (esim. ultrien aikaan kun sukupuoli tms. selviävät), mutta ajatus lapsesta on kuitenkin koko tämän ajan olemassa. Kirjassa oli samaa termiä käytetty vammaisen lapsen kohdalla, jolloin toivelapsi myös ikäänkuin menetetään, sillä saatu lapsi ei vastaakaan oletettua.

Ja kyllä minä olen miettinyt, että menetimme esikoisemme. Kuitenkin ajattelen, että jos lapsi joskus ihan syliin asti saadaan, on hän silti meidän ensimmäinen lapsemme. Kesken mennyt raskaus kun tosiaan meni kesken ja ensimmäinen syntyvä lapsi on se, joka saa huomiomme ja rakkautemme konkreettisella tasolla. Vaikea selittää, toivottavasti joku tajusi...

Onnea oviksesta Myylle!

(.) päivitys, ovis ilmeisesti tyystin kadoksissa. Testissä näkyi yhtenä päivänä aika vahva toinenkin viiva, mutta lämmöt edelleen melkein samassa. Noin 0,1 astetta ovat nousseet, että tiedä sitten siitä. Nukkunut varmaan vaan suu kiinni tai jotain... Oltiin pääsiäinen maalla eikä siellä voinut ovista testata (huussissa..) eikä puuhailla muutakaan vauvantekon liittyvää kun porukkaa oli paikalla pienen suvun verran. Joten jos ovis oli myöhässä, meni tämä kierto varmaan ohisektoriin. Jos vielä tulollaan niin sitten toivoa saattaapi olla. Koitan olla stressaamatta.
 
Nyt kerkee kommentoida
jotain ku kerkesin lukemaan noita teidän juttuja tarkemmin...

Onnea Pamu plussasta
pikkuselle tarrasukkia matkaan mukaan

Lohtu :hug: uusille mutta tervetuloa joukkoon mahtavaan


RouvaPikkumyy
oviksen metsästyksestä, ainakin ootte hyvin hyödyntänyt :D :heart:

Kaa oli miettinyt vaikeita...
kyllä me ainakin puhutaan kolmannesta lapsesta mitä nyt haaveillaan... tosin meillä oli jo rv23 menossa kun pikkunen synty, mutta voihan sitä itselleen puhua toisesta ja toisille ekasta... kait

Tän viikon piinailijat meitä tais olla paljon samalla päivällä menijöitä, hyviä oireita kuuluu olevan ainakin osalla porukasta
toivotaan nyt että onnistaa...

ON Ei tullu reissusta nytkään mitään
illalla piti lähtee reissuun kun oltiin ensin vietetty pojan myöhästyneet synttärit... päikkäreiltä kun heräsin niin mittasin lämmön 38.2 |O ihmettelin kun ei meinannu jalat pitää ollenkaan alla. No pidin kuitenkin synttärit (tein vielä kakun päikkäreiden jälkeen, väkersin kakkuun marsipaani junan raiteineen) haukottelin ihan kunnolla ku vieraat (onneks ei ollu ku isovanhemmat) oil täällä tosi ihana emäntä
. Pojalla oli kyllä tosi mukavaa


Täällä sitten kotona poden pääsiäis flunssaa... taas
kaikki mun oireet voi kyllä laittaa tän taudin piikkiin... kylmä, väsy, huimaus, aivastelu, ellotus ku yrittää jotain pistää suuhun... tädin vierailua odottaessa

mahaa kyllä nippailee oudon paljon, mutta johtuneen siitä ettei ruoka maistu, hampaita pestessä meinaa oksu tulla, mutten kuitenkaan mitään haavekuvia luo itselleni...

Plussapuhereita +++++ tärppionnea :heart: kaikille sitä toivoville :D

 
Kuumeen keskeltä pikaisesti moikkaan. Täti lähti eilen ja ovista täs saa alkaa odotella. Olo on vaan edelleen niin kamala, et pupuilu ei käy edes mielessä. Torstaina olis jälkitarkastus, toivottavasti siihen mennessä tulen kuntoon.

Nyt olis menossa kp 9/30-35...yk1

:hug: kaikille sitä tarvitseville

Plussa ja tärppionnea ihan jokaiselle :wave:
 
Sus soo
Pikkumyy
hyvä hyvä! Ei muuta kuin puuhailemaan :D

Kaa. Kyllä mä oon myös miettinyt näitä raskauksia ja lapsia. Jos tulisin vielä raskaaksi, odottaisin meidän kolmatta lasta. Mutta eka neuvolakäynti varsinkin kertoisi sen oikean totuuden... kyseessä olisi jo mun viides raskaus.

(.) Mä olen nyt toipunut mun aamuisesta negasta ja sen tuomista surkeista fiiliksistä. Vähän on näkynyt merkkejä siitä, että se tätönen voisi saapua lähipäivinä. Voisi kuitenkin muutaman päivän nyt sitten vieläkin pysyä poissa kun kerta halusi olla tulematta ajallaan. Mä ehdin jo netissä laskea raskauslaskurilla, että jos tulisin ensi kierrosta raskaaksi, niin synnytys menisikin tammikuun alkuun. Eli siis me peuhaillaan ihan entiseen malliin ensi kierrossakin. Tosin meidän lapset on syntyneet aina vähän ennen aikojaan, että luultavasti se menisi kuitenkin joulukuulle. Mutta en jaksa nyt tuosta stressiä ottaa. Lapsi olisi yhtä rakas, riippumatta siitä koska syntyy. Nyt mä hiippailen telkkarin ääreen. Huomenna pitäisi taas töihinkin raahautua. Moikka
 
Kaa unohtu edelliseen viestiin laittaa...samoja ajatuksia mun päässä liikkuu. Kuudetta nyt kuumeillaan vaikka toisaalta kuumeillaan yhdettätoista. On tämä sellaista ajatusten sekamelskaa, että ei aina itekkään pysy kärryllä. Helpottavaa huomata, että en ole yksin tämänkään ajatuksen kanssa :hug:
 
Heippa hei kaikille!

Olen seuraillut teijän keskusteluita tässä jonkin aikaa ja nyt on ajankohtaista liittyä mukaan. Jos vaan mukaan mahtuu? =) Mulla todettiin kohdunulkoinen raskaus joulukuun alussa. Ekaa siis yritetään ja KU tuli ensimmäisessä yrityskierrossa. Noh, siitä selvittiin ilman operaatioita, onneksi. Mutta siis helmikuun lopussa meille näytettiin vihreää valoa uuden raskauden yrittämiselle, jibii! =) Nyt on menossa kp 21/28 ja kovasti taas pääkoppa löytää kaikenmoisia raskausoireita...Mutta reilun viikon päästä siis testaillaan, ellei täti tule kyläileen... Jännää on!
 
Sus soo
Pink1
Tervetuloa keskustelemaan. Ilman muuta tänne mukaan mahtuu
Itseäni pidän myös varsin tuoreena "kasvona" täällä kun tämän vuoden puolella olen tänne tieni löytänyt. Sinulle toivon hurjia plussatuulia
 
Täällähän on kuhina käynyt, kun kaikki ihanaiset ovat pääsiäisen vietosta palanneet yksi toisensa jälkeen



Haleja
ja tsemppiä
ihan kaikille!!!

Pink1 olet lämpimästi tervetullut joukkoomme :heart: Olen pahoillani KU:si johdosta


O.N Ei mitään uutta...piinaillaan..
 




Haaveissa esikoinen

Mulmul....................KM 01/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Katherine...............KM 06/07...............................KP 4/32
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 12/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 13/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 13/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 15/27
Pink1......................KU 12/07...............................KP 22/28
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 24/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 24/31
Frizzante................KM 01/08..............................KP 27/27-29
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 30/30-32
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 40/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 41/-
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 47/30

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 7/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 8/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 10/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 13/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 13/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 17/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 22/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 24/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 27/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 28/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 39/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 1/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 3/
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 18/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 22/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 23/28
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 24/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 26/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 28/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 37/28


Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 8/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 8/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 9/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 12/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 15/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08...KP 10/30-35

Haamuilijat

Pamu k
 
Tervetuloa Pink! :heart:

kiitos masukki tsemppauksista!! täällä ainakin mä jännäilen ihan tosissani mut järki sanoo et älä liikaa innostu ettei sitten tule pettymystä... :snotty:

ON: Ainakin koko piiitttkäään junamatkan tupakka, kalja, mandariini, meetwursti ja ruisleivän haju pisti nokkaan tosi pahasti. Et hajuaisti ainakin on terästäytynyt... :ashamed: ja noita finnejä on... ja sitten kattelin tuossa tissejäni ja melkein kyllä sanoisin että paisuksissa ovat.. :ashamed:

voi Kaa! :hug: ja kyselyyn, mä kyllä odotan esikoistani, vaikka mulla raskaus keskeytyikin vasta viikolla 20... en ikinä pitänyt sylissä tai nähnyt sitä pikkuista, joten se on enkelini, kesken mennyt raskauteni,ei esikoiseni... :'(


Mutta, nyt on uusi aika. Ja toivottavasti uusi raskaus.... ;) petyn kyllä jos plussaa ei tule, mutta en masennu... uusi kierto on sitten edessä.

ISO halaus kaikille ja voimia työhön palaamiseen. Ainakin itsellä suuria motivaatiovaikeuksia!! noh, tsempataan!
 
Huomenta kaikille, ihan mielenkiinnolla kyselen teidän muiden ikää kun tuossa etusivulla ei ole mainintaa kenestäkään.Kun itse olen 37, rouva pikkumyy taitaa olla ainoa jonka ikä on jäänyt jostain mieleeni.
Mietinkin että onkohan minun kohdallani jo tuo ikä se mikä vaikuttaa ikävään tapaukseeni.
siis pointtini on että onko täällä paljon muita reilu 30 vuotiaita.
Olemme nyt menossa isäni luokse Korialle joten pari päivää menee nyt etten pääse tänne lueskelemaan juttujanne mutta takuulla onkin sitten romaanin verran lueskelemista kun palaan.Saa keittää kunnon kahveet ja istahtaa koneen ääreen lukemaan :)
 
Marza mä olen sun kanssa saman ikäinen eli 37 (vm.-70) =) Olen toki itsekin miettinyt että onko iällä jo merkitystä näihin keskenmenoihin ja ainakin netistä löytyneiden tilastotietojen mukaan sillä jotain merkitystä olisi, ainakin km:n riski on suurempi :( Mutta onhan sitä meitäkin vanhempia jotka hyvin ovat onnistuneet raskautumaan, joten elellään toivossa että meitäkin vielä onnistaisi :heart:

ElinaMaria hyvät on oireet siellä :heart: Toivotaan että se plussa sinne tulisi ++++++++++++++++ :whistle: ja saa se tulla tännekin.. :heart:
 
Joo ElinaMaria, hyviltä kuulostavat nuo sun oireet!!

Marzan ikäkyselyyn, mä oon 28 vielä muutaman kuukauden. Mutta ihan ikäloppu olo silti välillä, varsinkin kun ei tämä vauvanteko näytä onnistuvan, vaikka iän puolesta en "riskiryhmään" vielä kuulukaan...

Mistä tulikin mieleeni, että onkohan keskenmenojen periytyvyyttä tutkittu? Onko joku kuullut? Mun äidilläni on ollut kaksi keskenmenoa ja tuulimunaraskaus kolmen synnytyksen lisäksi. Että onkohan mulla jotenkin korkeampi riski saada useita keskenmenoja..? Tosin keskenmenoja kai tulee niin paljon, että voisi yhtä hyvin ajatella niiden periytyvän kun kerran lähes kaikille niitä jossain vaiheessa tapahtuu...Kunhan mietiskelen "ääneen"...
 
Epskeps: Olet oikeassa, ettei tunteita tarviisi peitellä, mutta kun en halunnut pilata toisten iloa vauvapuheista. Hyvä ystäväni siis on raskaana ja meillä oli lasketuissa ajoissa vain päivän heitto, eli hän on siitä niin innoissaan. Sekin on asia mikä minua haluamattani painaa... Sitten toisella on kohta vuoden ikäinen kotona, eli ei voi välttyä vauvakeskusteluista :)

Lumina: Minun keskenmenostani tietää kaikki, jotka tiesivät olevani raskaana eli lähimmät ystävät ja pari kaveria harrastepiireistä heppatallilta. Sitten km:n jälkeen kerroin vanhemmille, kun olin niin huonovointinen ja mun piti silloin ratsastuttaa mun siskon tyttöä, mutta olin aika heikkona. Tallille pääsin, mut siellä en voinut tehdä mitään kun mahaan koski niin paljon... Ja toisaalta vaikka tuntui pahalta kertoa tuleva vauvauutinen näin surullisissa merkeissä, sain vanhemmiltani korvaamatonta tukea asiaan.

miina: Anopit... Ystävälläni on myöskin hirmuanoppi, tarkoittaa vain hyvää, mutta silti sanoo väärät asiat väärään aikaan. Itselläni ei ole anoppia, en päässyt tutustumaan häneen.

Kaa: Mulla suomenlapinkoira, jonka kanssa vähän ollaan käyty näyttelyissä. Ei mitään suurta menestystä olla saatu, mutta eilen tuli serti! Kasvattaja käytti sitä kun en itse jaksanut lähteä. Nyt siis uupuu enää yksi serti muotovaliosta... Nakkilassa asuessani Eetun kaverina oli Ella tollerityttö, joka kans kierrellyt näyttelyitä myös suomen ulkopuolella hyvällä menestyksellä :)
Tuohon esikoisasiaan... Olen itse ajatellut asiaa niin, että se oli meidän eka vauva, mutta esikoista me silti täällä nyt toivotaan. Ehkä tuo Kvart överin toivelapsi ajatus on se hyvä meillekin.

Meinasin vastata marzan ikä kyselyynkin, mutta sen iän varmaan huomaa tuosta nimimerkistäkin...

).( Täällä kans nippaillut masukista. Enää vajaa viikko pitäis olla menkkojen alkuun. Jännittää. Kun tuossa ollaan oltu kumminkin ilman ehkäisyä, että ihan varmaan tärppää nyt kun ei varsinaisesti sitä ole tarkoittanut... Mutta en osaa edes ajatella että uutinen mahdollisesta plussasta olisi pettymys, ei todellakaan. Toivon kumpaakin vaihtoehtoa. Jos menkat alkaa, olen tyytyväinen siihen, että elimistöni toimii ja uusiutuu. Jos ei, olen paniikissa varmaan ensimmäiset 12 viikkoa ja pelkään pahinta. Varmaan tiedätte mitä tarkoitan.
Näin viime yönä unta että mies jätti mut ja olin raskaana, oli aika kauheeta.
 
Onneksi on tämä palsta ja teidät :hug: Täältä olen paljon ammentanut voimia ja lukenut teidän tarinoita, ei tunnu olevan ihan yksin näiden tunteiden ja ajatusten kanssa. Mielestäni kukaan muu ei ymmärrä tätä, kuin ne jotka ovat saman kokeneet.
Toivotaan tähän pinoon paljon plussia tässä kevään aikana, itsekkin jälleen innolla yrityksessä mukana :)
 
Rouva Pikkumyy Onnea 4kk hääpäivästä ja ovisplussasta :heart:

Kaa Nuo ajatukset on kovin tuttuja, itse ajattelen, että seuraava on neljäs lapsemme, siis jos sitten kaikki hyvin menee. Mutta todellakin, neuvolassa korttiin merkitään viides raskaus :hug:

Pink1 Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan :)

Marza Mä olen siis vm. 76 eli 32 nyt keväällä täytän :)

Epskeps ElinaMaria Orchid- piinaviikolle kovasti tsempitystä ja paljon ++++++++ :whistle:

Lissuli-81 Sulle myös +++++++ :whistle: Ja olipas inhottava uni :hug:

Lumina Me ei aluksi kerrottu paljon kenellekään km:stä, omille siskoilleni kerroin ensin. Sitten kun alkoi tulla niitä hankaluuksia ja ku alettiin hoitaa, niin kerroin oikeastaan melkein kaikille, keitä silloin näin. Siis jotka oli hyviä tuttuja, en kellekään puolitutuille kertonut. Ja mua ainakin helpotti asiasta kertominen.

(.) Flunssa on kamala edelleen, onneksi kuume meni yhdessä päivässä ohi. Isommat pojat on jo koulussa, pienin on nyt pahiten räkäinen ja yskii, pientä lämpöä on myös. Petipuuhiin ei oo vielä päästy, vuoto on nyt kokonaan loppunut, mutta mies aloitti yövuoron viime yönä, joten tällä viikolla mahdollisuudet aika pienet. Vauvan yritys siirtynee kesästäkin eteenpäin, joten taidan nyt lopultakin siirtyä kunnolla taka-alalle, mutta seuraan teidän juttuja ja käyn onnittelemassa plussauutisista, niitä on tulossa nyt keväällä paljon ;) Kaikkea hyvää teille ja ihanaa kevään odotusta!
 


Edelleen aamulla ovistesti näytti plussaa, ja tietenkin käytimme sen hyväksemme, toivotaan kovasti, että tulosta syntyisi ja paremmissa merkeissä kuin viimeksi!
ja simpat osuisivat näin munasoluun/munasoluihin
, taitaa taas irrota 2 kuten viimeksikin, nyt molemmilta puolilta sattuu alavatsaan.

Kovasti Onnea tämän viikon jännäilijöille, koskas on testien vuoro?Plussasadetta toivottelen!


Onko muilla sama, että heti ovulaatiosta alkaen hajut tekevät pahaa? aamulla herätessä kävi pojan deodorantti nenään ja kaupassa kun kävimme, eräs mies haisi lievästi sanottuna kyllä tosi pahalle, oli varmaan unohtanut, mikä on suihku!


Me alamme karjalanpiirakoita paistamaan, leivinuunissa. nyt vasta kyllä riisipuuro tulossa kerroskattilassa!


Ihanaa päivän jatkoa kaikille!

Niin ja taidan olla pinon vanhin, mutta ei se minua haittaa, siis 43 olen täyttänyt jo!


Ja paljon tälläisiä pinoomme:
,


Näine toiveineni Rva Pikkumyy
 
ps. täytän piakkoin 27. mikä kauhistutti itseäkin kun aamulla sen totesin ( jouduin oikein sormia käyttämään apuna kun en meinannut uskoa asiaa ) laitoin hakemuksen kouluun ja sinne piti ikä pistää. hui kauhistus minne vuodet ovat menneet, vastahan täytin 18....
 
Berry76 Vai aiot sinä taka-alalle siirtyä.. Kaikkea hyvää sinulle ja pikaista paranemista flunssan kourista! :hug: Saako vielä udella, että mistä syystä teillä yritys siirtyy kesästäkin eteenpäin?

Kvart över Mäkin oon mietistkelly keskenmenojen perinnöllisyyttä.. Faktoja en tiedä, mutta ajattelisin, että ehkä ainakin jotkin rakenteelliset seikat saattavat olla sellainen tekijä, jotka lisäävät keskenmenoriskiä ja ovat perinnöllisiä? Meidän suvussa on kyllä kaikki tulleet heti raskaaksi ja kaikki on mennyt hyvin, mä oon joku poikkeus, kun en tuu edes raskaaksi millään ilveellä ja sit kun varmaan jotenkin "vahingossa" tulin, niin sepä ilo ei kauaa kestänyt... :headwall:

ElinaMaria Sun oireet kuulostaa hyviltä!! Pidän peukkuja! :heart: Mulla ainakin rinnat tuli tossa tuulimunassa tosi kipeiksi, ne tuli sivuilta aroiksi jo kp 21! Siis ainakin silloin ääneen sanoin kavereille, että mulla ihan niinku vähän olis kipeet tuolta... :LOL: Ja mä en oikeesti ole ikinä kuvitellut mitään tissioireita kuumeiluissani, koska mun rinnoissa ei IKINÄ tuntunu yhtään miltään koskaan...

).( Kp 15 nyt, maha vähän hassu. Mutta siis en kuvittele mitään. :LOL: Mulla nyt tuntuu kierron kaikis vaiheis aina joltain, ja aina se on tarkoittanu vaan menkkoja. Ajattelin, että yritettäis aktiivisesti seuraavasta kierrosta lähtien. Laskeskelin, että saisin paaaljon paremmat äitiyspvärahat, jos LA osuis vuoden 2009 puolelle. No joo, eihän näitä todellakaan suunnitella, kun vaan edes joskus sen vauvan sais. :ashamed:

Mutta nautiskelen urheilusta ja vapaudesta nyt, kun en ole raskaana. Pakko myöntää, että urheilu on tehnyt tehtävänsä ja olen saanut kroppani tosi hyvään kuntoon. Ja siitähän ei voi olla kuin hyötyä mahd. raskauden kannalta! ;) Gyne sanoi, että on loistava juttu että urheilee, mutta mun pitää kuulemma pitää huoli siitä, etten kauhiasti mee laihtumaan tästä. :heart:

Niin ja ikägalluppiin: BETANIA ON KOHTA 28V. :eek: Joku täällä jo sanoikin tuntevansa itsensä vanhaksi siksi, ettei lapsensaanti onnistu. Sama juttu täällä! En tavallaan ole vielä vanha, mutta tunnen itseni vanhaksi siksi, etten tuu raskaaksi millään. Mitäs, jos ne mun hedelmälliset vuodet meni jo???!! Tai sitten niitä ei oo ikinä ollutkaan... :LOL:
 

Yhteistyössä