Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Hiphop nostetaan, ettei pudota toiselle sivulle. Taitaa olla kaikki jossain matkoilla pääsiäistä viettämässä.


Kiitos Epsu taas päivityksistä!


Täällä vähän sellaisia kiukkufiiliksiä, että tuleekohan se täti... Hö!
 

Me kävelimme eilen 6km sauvakävelylenkin :heart:

Ja illalla lähdimme jivemään, eli tanssimaan:
, olipas mukavaa!


Ja yöllä sitten jatkoimme...
kp 12 harjoittelua ja vielä tänään herättyämmekin rakkautta osoitimme toisillemme tuolla sängynkin puolella!


Mutta ovista ei vielä aamulla näkynyt, mutta jospa nyt jo lähipvnä tulisi, tai sitten jo ollut, muttei tikutusaikaan :D , no ainakin paljon olemme puuhastelleet ja samaa rataa jatkamme!


Ai niin vietämme 4kk hääpäiväämme! :heart:


Mukavaa pääsiäisen jatkoa kaikille edelleenkin!
Munarikasta siis edelleenkin!

Rva pikkumyy
 
Rva pikkumyy onnea 4kk hääpäivänänne teille molemmille.
Meillä on seuraava hääpäivä joulukuussa jolloin tulee 4v täyteen ja silloin kun mentiin naimisiin niin tiukille veti koska poika synty 5 pv hääpäivän jälkeen ;)
 
Täällähän on keskustelu kuitenkin vireessä, vaikka näin pääsiäispyhät onkin. Itsekin pääsin vasta koneelle, kun vieraita on riittänyt. Mukavaa, kun ehtii nähdä kavereita perheineen kun viikolla on aina niin kiirus!

Onkos joku testaillut pääsiäisen aikaan?

Ja ai niin, kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista!

Täti sitten kurvasi paikalle pääsiäisen kunniaksi. Oli jo aikakin, tuskailin jo aika tavalla. Meni 41vrk keskenmenosta. Ihanaa tietää että kroppa toimii! :) Paitsi että tietenkin se plussa olisi ollut vielä kivempi juttu. Mutta nyt ei ainakaan tuo ikävä sukulainen pilaa tulevaa lomaa ja ovisaikakin ajoittuu sinne etelän lämpöön.. Siitä tulikin mieleen että kaksi edellistä tenavaa on laitettu alulle lomareissussa.. Siis ihan oman miehen kanssa :LOL: Eli on kai sillä rentoutumisella ja auringolla jotain vaikutusta?

Aika jännä juttu, kun pähkäilin että siitä kun hcg oli keskenmenon jälkeen 5, niin seuraavasta päivästä meni tasan kolmekymmentä vrk kun täti tuli, eli kai se oma hormoonitoiminta on tosiaan alkanut kun raskaushormoonit on poistuneet eli aika normaali kierto on sittenkin ollut! Aika vaan on tuntunut niin tuskastuttavan pitkältä.

Iloista pääsiäisen jatkoa!
 
Omaa napaa: Olipas eilen hauskaa kavereiden kanssa :) Vaikka jossain vaiheessa iltaa tuli surumieli kun niin paljon puhetta vauvoista ja raskauksista ym. Itkuhan siitä tuli, mutta en kehdannut sitä heille näyttää vaikka olisin kyllä voinutkin kun ovat ystäviä, mut jotenkin sitä omaa suruaan tahtoo peitellä. Helpotuksen siihenkin sain kun soittelin kotiin ukkelille :) Mutta siis, ilta oli muuten todella rentouttava ja oli kiva käydä kaupungilla pitkästä aikaa. En ole puoleen vuoteen ollut yöelämässä. Toivottavasti ei tuollatavalla tarvitsekaan pitkiin aikoihin, jos se vauva tulisi :whistle: Nyt on siis olo hiukkasen väsynyt ja odotan jo illan elokuvaa...
Huomenna olisi ollut koiranäyttely, jonne en sitten menekkään. Tarvitsen vapaata ja kaiken lisäksi mulla on maha vähän sekaisin taas... Jospa kasvattaja ottain tuon koikun mukaansa :)
 
Sus soo
Moikka! :wave:

Täälläpä on ollut hiljaista nyt pääsiäisen aikaan. Meilläkin ollut vieraita ja kauheesti menoa, joten ei ole ehtinyt edes koneelle.

(.) En ole vieläkään uskaltanut testata...
Lupaan että huomen aamulla pissin tikkuun
. Oikeesti mua vaan pelottaa niin hirveesti!! Pelkään tosissani negaa, mutta myös plussaa. Ehkä kuitenkin se negatiivinen tulos on pahempi vaihtoehto noista kahdesta. Edelleenkään ei siis ole mitään oireita tädistä taikka vauvanalusta. Koittakaahan olla huomen aamulla hengessä mukana.

Nyt katsomaan "tähtii tanssien kanssa" ohjelmaa niin kuin meidän tyttö sanoo. Moikka!
 
Heipputi kaikille!
Onneksi ei nyt ihan hiljaiseloksi ole tässä pinossa mennyt pääsiäispyhien myötä. Kiirettä tuntuu olevan itse kullakin. Mekin tänään sitten reissattiin se 100 km edestakaisin kun käytiin appivanhempien luona kyläilemässä.
No tulipahan käytyä. Ihan kivaa kyllä oli ja poikakin viihtyi ja jaksoi hyvin matkustaa, sai häntä tosin vähän viihdytelläkin siinä matkojen aikana että jaksoi


Rouva pikkumyylle onnittelut 4kk hääpäivän johdosta
Kiva kuulla, että lempeä on riittänyt siellä


Frizzante toivottavasti se täti ei sinne löydä. Piiloudu hyvin


Lissuli kiva kuulla että hauska ilta oli =) Mut muista ettei sun tarvii hävetä tunteitasi, jos surettaa niin sitten surettaa ja pitäisi ystävien se ymmärtää, varsinkin tosi ystävien. Hyvä että sait mieheltäsi tukea


Sus soo varmasti jänskättää tuon testauksen kanssa! Itse ajattelisin varmaan aivan samoin. Plussaa kaipaa niin kovin, mutta jos sen joskus tikkuun saa niin pelottaisi ihan vietävästi.
Negaa en taas halua nähdäkään enää..


Luminia pahoittelut tädistä
Mut nyt otatte sitten kolmannen "matkamuiston" itsellenne ihanan lomanne jälkeen, eikös vain ;) :heart: Onnea hirmuisesti tähän uuteen kiertoon!


O.N tuossahan tuota jo tuli, mutta jatketaan vielä :D Piinaviikkoa siis elellään ja voisiko se yhtään pidempi olla..
Alavatsalla on semmoista pientä painon tunnetta, rintavarustus hieman arka, väsymys vaivaa... mutta en edes uskalla ajatellakaan että nämä voisivat viitata raskaudesta. En niin millään..
Niin paljon pettymyksiä takana ettei uskalla antaa toivon nousta. :ashamed: Joten ei auta muu kuin mennä päivä kerrallaan eteen päin, kyllä tää tästä kohta selviää... Odotuksen odottajan aika on vaan todella pitkä..
 




Haaveissa esikoinen

Mulmul....................KM 01/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Katherine...............KM 06/07...............................KP 3/32
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 11/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 12/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 12/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 14/27
Pink1......................KU 12/07...............................KP 21/28
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 23/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 23/31
Frizzante................KM 01/08..............................KP 26/27-29
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 29/30-32
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 39/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 40/-
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 46/30

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 6/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 7/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 9/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 12/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 12/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 16/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 21/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 23/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 26/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 27/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 38/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Luminia...................KM 02/08..............................KP 2/
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 17/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 21/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 22/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 23/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 25/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 27/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 36/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 38/-

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 7/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 7/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 8/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 11/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 14/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08

Haamuilijat

Pamu k
 
no johan on ollut hiljaista täällä nyt pääsiäispyhien aikkan, oiken!!! :D

omaa napaa sen verran, että kp 10 kohta 11 eletään ja kp 12 eli tiistaina olisngyneaika jolloin katsotaan mitä tässä mun kropassa on meneillään.. vähän jänskättää, toivon että kaikki olis hyvin eikä tarvis mitään lääkityksiä ottaa, mutta onhan se outoo että ainoostaa yhdet oikeet menkat tullut km:n jälkeen kun siitä kohta 4kk :eek:
 
sus soo toivon että pamahtaa plussa :)
Tule pian kertomaan kuinka kävi.
Täällä taas vaihteeksi ihana kirpeä pakkasaamua ja illalla onskuna kiikutin pyykit ulos että jäätyy ja tulee raikas tuoksu sitten sisälle. Se on muuten yksi ihanimmista tuoksuista vauvan lisäksi tuo puhdas pyykki.
Oi kun tulikin sanottua, vauvan tuoksu.Tahtoisin pian sellaisen pikkaisen, kukapa meistä ei haluaisi.
Mies tuli yövuorosa ja mennään illemmalla mun isäni luokse,matkaa tulee meiltä sinne 100km.
Niin ja olikos se epskeps joka oli pari vuotta sitten menettänyt äitinsä, olen niin kovin kovin pahoillani :hug:
Meillä menetin oman äitini kun tosiaan meillä oli poika vasta kolmen viikon ikäinen.Voi luoja kuinka se olikaan raskasta aikaa. Ja siitä on nyt siis 3 vuotta :'(
 
Sus soo
Moi!

Tuli sitten testattua... ja ei
, ei sieltä kahta viivaa tullut. Nyt ei sitten auta muu kuin odotella sitä pirulaista
Onpa tosi kiva kun on näin pitkä kierto :eek: . Vähän tämä nyt vetää hiljaiseksi kun kuitenkin pikkuisen ehti jo toivoa kahta viivaa
Ensi kierrossa sitten ei tarvisikaan osua ja upota, kun haluaisimme mieluummin tammivauvan jouluvauvan sijasta. Mutta odotellaan nyt sitä tätiä ensin. Parempaa onnea teille muille! :wave:
 
Hei, pitkästä aikaa. Olin jo kokonaan heittämässä pyyhkeen kehään, mutta kai tämä homma on nyt sitten katsottava loppuun saakka.

Erzi Ja Mulmul: enpä usko, että nuo keskenmenot unohtuvat koskaan. Minulle vauvojen näkeminen muistuttaa aina omasta epäonnistumisesta ja menetyksestä. Mutta toisaalta kun viime viikolla näin suloisen pikkuisen vauvan, se jotenkin taas tuo uskoa tulevaan, vaikka aluksi pelkäsin omaa reaktiotani. Mutta vieläkin yksin ollessani, jos ajattelen keskenmenojani, saatan alkaa itkeä.
Rouva Pikkumyy: Onnea hääpäivän johdosta ja onnea oviksen metsästykseen. Itsekin olen varma, että jos vielä joskus plussaan, en oikein uskalla siitä iloita heti.
Sus soo: onnea testaukseen
Luminia: Nyt vaan lomalla plussia. Olen myös kokenut sen, että lämmössä ja lomalla raskautuu todella helpolla.

Olin siis jo itse heittää kokonaan nuo vauvahaaveet - niin syvällä taas käytiin. Menkkoja ei kuulu, vaikka tyhjennyksestä on jo 39 päivää. Tosin viime viikolla alkoi tiputtelu, josta en osaa sanoa, onko menkkoja vai jotakin muuta. Kummaa vuotoa kuitenkin. Mulla on aina olleet hyvin säännölliset ja runsaat menkat.

Yritän varmaan päästä ensi viikolla selvittämään asian. Raskaustesti sen sijaan näytti jo negaa ja ovistesti taas plussaa, mutta yrittämään en uskalla alkaa, ennenkuin tuo vuoto on selvitetty. Kiertoni on varmaan sekaisin ja toivottavasti ei ole tulehduksia, jospa saan vaikka jotakin hormonia menkkojen normalisointiin. Viimeksi km:n jälkeen menkat tulivat kolmen viikon päästä eli tosi nopeesti.

Olen ulkoillut mieheni kanssa kovasti pääsiäisen aikaan ja yrittänyt muutaman ylimääräisen suklaamunan näin kuluttaa. Sain myös pääsiäismunasta ihan aidon sormuksen (mieheni sen oli sinne itse laittanut) ja se kyllä ilahdutti näitä ankeita aikoja.

Kaikille mukavaa toista pääsiäispäivää!
Ja kaikille plussatuulia!
 
sus soo, harmi sentään mutta toivotaan parempaa tärppionnea. Itse jännään kun on vielä se verikoe labrassa 3.4-08 että onko kaikki jo ok silloin. eli kohtu kokonaan tyhjentynyt.
Sitten jännään taas että milloin alkaa menkat ja sitten jännätään tärppääkö, joten kyllä on jännitystä odotettavissa ;)

mimuli, ihanan munayllärin sait kyllä :)
 
Sus soo
Mimuli, Voi kuinka kivan yllätyksen sait mieheltäsi! Mulla kesti muuten tyhjennyksestä 40 päivää että menkat alkoi. Mulla oli myös semmosta kummallista tiputteluvuotoa oikeastaan 35 päivää tuosta 40:stä eli ehkä tuo viisi päivää jossakin välissä sai olla ilman sidettä. Jospa siis tämäkin kierto mulla on myös tuon 40 päivää! :eek: Vähän on venähtänyt tuo mun normaali 28 päivän kierto... :/

Marza. Kyllä varmasti kaikki on hyvin huhtikuun alussa. Joo, jännäähän tämä elämä on. Välillä kyllä vähän liiankin jännittävää :)
 
Viimeinen vapaapäivä ennen töitä lähti sitten käyntiin ja lumihommiin pitäisi lähteä.. Tässä kahvikupposen ääressä olisi vaan kivempi istuskella..

Pahoittelut Sus soolle negasta. :hug: Onko sulla ollut noin pitkiä kiertoja, onko mahdollista että plussa vielä tupsahtaisi? Ei luovuta toivosta niin kauan kuin täti pysyy poissa!

mimuli, olipa ihana pääsiäisyllätys mieheltäsi! Toivotaan, että nuo sun tiputtelut muuttuu "oikeiksi" menkoiksi. Tylsää odotella, tiedän tunteen. Olísin itsekin mennyt ensi viikolla (siis tällä!) lääkäriin, jos menkkoja ei olisi kuulunut vieläkään. Mutta se 41 päivää odottelua sitten riitti.

Marza1970, olen pahoillani menetyksestäsi :hug:

Tuosta Lissuli-81:n kirjoituksesta tuli mieleen, että kuinka monelle/laajasti olette keskenmenosta kertoneet? Itse olen kertonut vain vanhemmilleni ja muutamalle läheisimmälle ystävälle. Suurin osa kavereista ei edes tiedä, että uusi vauva olisi tervetullut ja nuo läheisimmät ystävät ovat niitä, joiden kanssa voi tosissaan jakaa kaikkein kurjimpiakin juttuja. Toisaalta voisin kyllä muillekin kertoa kun nyt on jo pikkaisen aikaa asiasta.

Mukavaa viikonalkua!
 
Sus soo: olen lukenut nyt paljon menkoista keskenmenon jälkeen ja kierto tosiaan voi vaihdella paljonkin. Myös vuodot voivat olla joko todella hurjia tai sitten niukkoja. Mulla tyhjennyksen jälkeen vielä viikon päästä kaavittiin puudutuksessa kohtua ja ehkä silläkin on nyt vaikutusta.
Mutta testaile vielä, eihän sitä koskaan tiedä...
Marza1970: toivotaan, että kohdallasi on kaikki ok ja sitten pääset suunnittelemaan uutta raskautta. Taidan minäkin vielä joutua verikokeeseen, jotta saadaan virallisesti se hgc-arvo alle viiden.

Nyt otan toisen kupin aamukahvia ja kohta taas lenkille. Meillä paistaa täällä aurinkokin.
 
Rva Pikkumyy, sun pääsiäispuuhat kuulosti mukavilta! Hyvää hääpäivää! Meillä on häistä nyt 7,5 kuukautta.

Luminia, kiva että pääsette aurinkoon. Koskas olittekaan lähdössä? Ei kun peitot vaan viuhumaan!

Kyselit kenelle kaikille on kerrottu keskenmenosta. No, me kerrottiin kyllä kaikille läheisimmille kavereille ja perheenjäsenille, niillekin jotka ei raskaudesta tiennyt. Ja olin jo joutunut kertomaan töissä raskaudesta, joten sielläkin jouduin n. kymmenelle hlölle kertomaan. Mutta toisaalta oli helpompaa kun monet tiesivät. Oli monta kuuntelijaa siinä vaiheessa, kun halusi puhua. Ja olinhan sairaalassakin melkein 4 päivää, niin olis ollut tosi vaikea keksiä jotain peitetarinoita.

Epskeps, tsemppiä jännäilyyn, pidetään peukkuja!


Sus soo, voi itku kun ei kahta viivaa näkynyt. :'( Älä kuitenkaan menetä vielä toivoasi.

Täällä ei oikein mitään uutta. Ei juuri oireita suuntaan eikä toiseen. Eilen illalla sanoin miehelle, että taitaapa olla kuukautiset alkamassa. Sanoi että no sittenhän päästään taas pian kunnolla petipuuhiin! Taisi tykätä siitä viikosta, kun ovista yritettiin hyödyntää.
:LOL:
 
frizzante, ihana asenne sun miehelläsi! :D

Luminia, mulla oli raskaus jo niin pitkällä, että siitä oli kerrottava kaikille jotka tiesivät raskaudestani... :'(

Rouva Pikkumyy onnea hääpäivän johdosta! :flower:

Epskeps... odottavan aika ON pitkä. ihanaa kun voi tänne käydä aina kertomassa kaikkia tuntojaan ja panikoida... :LOL:

Mimuli... ihanan yllärin miehesi oli keksinyt!!! Mun pitää tuolle tulevalle ukolleni rautalangasta vääntää: nyt olisi hyvä aika tuoda kukkia... eikä se silti aina hoksaa!!! :LOL:

Sus soo! Hittolainen. Kylläpä se nyt sinua kiusaa... alkais sitten jo menkat tai tulis se plussa!! Eihän hermot kestä tuollaista!! :hug:

ON: PIINAVIIKKO... eli sunnuntaina vasta uskallan ehkä testata!OIREITA ON! finnit, finnit... edellisessä raskaudessa ne aloittivat koko homman, olivat ekat oireet. Pissalla ravasin koko eilisillan ja valkkaria tulee ihan runsaasti... mutta oireet voivat hämätä pientä ihmispoloista. en uskalla toivoa liikaa... :headwall:
Tänään edessä 7 tunnin junamatka takaisin pohjoiseen... ei inspiroisi yhtään! :kieh:
 
Sus soo Harmi negasta :hug:

Mulla meni pääsiäinen sairastellessa, eilen olin kuumeessa ja nyt ihan pönttö olo vaikka ei kuumetta ole toistaiseksi ollutkaan. Kaikki ollaan kipeinä, paitsi mies, joten kotosalla oltu nyt neljän seinän sisällä :headwall: Mutta jospas se tästä jo helpottais! Keskimmäisellä on ollut jo viikon lämpöä, siis jos vielä tänään nousee. Katsotaan, pääseekö vielä huomennakaan kouluun.
 
Toivottavasti useimmilla ollut mukava pääsiäisen aika! :flower:
Sairastelut ovat kyllä ikäviä, heille paranemistoiveita!

Jännäilijöille paljon onnea täksi viikoksi! :saint: ja plussia, plussia!

Mimuli , ihanan yllätyksen sait pääsiäismunasta! :flower:

Täällä myös kierto sekaisin tai en tiedä..kp7 ovistestissä oli väriä, sen jälkeen taas ei ollut kuin haamuja, mutta tänä aamuna taas vähän väriä, ja selkä kipeä vähän ja vatsaa nippailee, josko se olisi nyt tulossa?
Huh, olemme touhunneet paljon ja vielä pitää jatkaa!Ainakin olemme yrittäneet parastamme;=)


Ihanaa iltaa kaikille!

Rva pikkumyy


Kiitos hääpäivä onnitteluista!


 
Sus soo: Harmi että tuli nega. :| :hug:

Meillä oli oikee mukava tilanne eilen anopin kanssa, kun sen ystävän lapsen 1vuotias lapsi oli tulossa sinne näytille, ni anoppihan se alko tietenki heti kaikkee että nonnih jospa me saatais nyt tartutettuu vähän vauvakuumetta noihin nuoriin..IHAN KU SITÄ EI JO OLIS! Pönttö ku ei tiedä asioista mitään. Sit lisäs vielä "Nooh emmä nyt oikeesti niitä lapsia vielä teiltä odota.." Tuli kyl niin paha mieli, ku olin jo saanu pari päivää olla ilman keskenmeno-ajatuksia, ja sit tää alkaa jotain aukoo päätänsä. :'( Ei olla kerrottu sille mitään yrityksestä tai mistään. Vois joskus pitää suunsa kiinni noista lapsi-asioista. Mielelläni oisin sille sanonu että vauva kyllä kasvaa nyt masussa, mutta enpä voinu. :(
Anteeks oman navan selitys.
 
HEIPPARALLAA!!! :wave:

sussoo voi ****! olisi saanut plussa olla!

epskeps & elina-maria kuullostaa hyvälle teiän oireet! :whistle: plussa puhuri :whistle:

erzi tunteesi toisen raskautta kohtaan on täysin luonnollinen. näin me olemme varmasti kaikki jossain kohtaa tunteneet... ja helppoa se ei ole, mutta kestettävä on! kyllä meille kaikille vielä oma onnemme suodaan ja silloin hehkutamme me!

(.) olimme vaunulla torstaista lähtien. pitäisköhän ostaa kannettava tietokone jotta pääsisi kurkkaamaan kuulumisianne vaikka ei kotona olisikaan ;) olin keskiviikkona katsomassa veljeni 2 vko:n ikäistä tytärtä ja voi kuinka pieni se oli. siinä se sylissäni tuhisi ja nukkui koko sen ajan kun siellä olimme. voin kertoa että ei se ainakaan helpottanut vauvakuumetta :p joku kirjoitti ( ei muista nikkiä..) ettei halua jouluvauvaa, miksei? harjoitukset aloitettu tädin poistuttua naapuriin.. ovikseen vielä aikaa mutta harjoitus tekee mestarin ;)

nauttikaahan vapaa päivästä!

masukki
 
Heippatirallaa kaikille :wave: .
Tännehän on viikossa tullut paljon tekstiä, en oo ihan kaikkee vielä ehtinyt lukea. Kaikille tarvitseville :hug: . Hyviä uutisia saaneille :flower: :heart: .
Itse olen töissä lähestulkoon asunut viikon, joten kiirettä on pitänyt. Toiset kun palaa töihin, niin minä aloitan vapaat :LOL: :LOL: :saint: :saint: .
Ei kummempia tännepäin :wave: :wave:
Hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille tasapuolisesti.
Ja niin muuten uusi auto on vienyt perille hyvin :whistle: ;) !
 

Yhteistyössä