Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Julietta: :hug: :hug: Ei osaa sanoa mitään järkevää, mutta toivon voimia jaksaa... Kyllä se vauva teillekkin suodaan, uskon niin... Ei vaan ole reilua että käy kaksi kertaa peräkkäin noin ikävästi.
Itse kans tykkäsin Mia Permannosta eniten viime vuoden Idolsseissa. Katselin sitä Italiasta kun olin siellä työharjoittelussa juuri tähän aikaan kaksi kuukautta. Todella järkytys oli kyllä lukea lehdestä hänen kuolleen...

ElinaMaria: Kiva että haastattelu meni hyvin!! Itse kans yritän kovasti etsiä oppisopimuspaikkaa tai ihan työpaikkaa mainosalalta, kun on koulujakin käyty.... mut aika nihkeää on. Jos jostain repis sitä aikaa tekee kunnon hakemus ja portfolio, niin pääsisi eteenpäin. Toivotaan että töitä tulee!

).(: Mä ajattelin ottaa pitkästä pitkästä aikaa rennosti tänä viikonloppuna, vaikka on töitä lauantaina, mut tänään otan rennosti. Tultiin saunasta äsken ja pitkästä aikaa otin sauna santun, nam. Sitten lauantaina olis tyttöjen ilta tiedossa, tosi ihanaa päästä maailman parhaiden tyttösten, mun ihanien kavereiden kanssa istumaan iltaa. Jotkut lähtee baariin, mut mä taidan nakittaa ukkelin hakee mut kotiin jo hyvissä ajoin, ettei tule ikävä ;)
Mies jo kyselee että milloin sitä päästään tosi toimiin vauvan hankinnassa, aika ihanaa!! Mietittiin jo eilen että tehdään ainaki viis lasta :D kun se ihanne meille molemmille on ollut se kaks, mut tulis nyt edes se ensimmäinen... :heart:
 
Julietta
Paljon voimia sulle :heart: Tiedän tunteesi.. :'(

Daizz paranemisia kovasti tytöllesi
Toivon mukaan pääset rilluttelemaan ja viettämään hauskaa iltaa


Frizzante plussapuhureita sinne
++++++++++++
Muista että niitä oireettomiakin raskauksia on ;) Laitetaanko sun kp:t listaan? Näyttävät sieltä puuttuvan :)

Eliisa ihania kuulumisia
Onnellista odotusaikaa sinulle :heart:

Tuulenpuuska minkäslaisia oireita siellä on? Ei kait se mahdottomuus ole että ovis olisi, mulle tuli vaan mieleen, että jos jotain nippailuja tunnet, niin voiskohan ne olla kiinnittymiskipuja..?


Emppu olen todella pahoillani :'( Yritä jaksaa.. Voimia


ElinaMaria kunpa siellä pieni nyt tiukasti kiinnityisi


O.N Pienen pientä nippailua tuolla alavatsalla, palelua, pientä rintavarustuksen aristelua ja väsymystä.. Mutta antaa ajan kulua, katsellaan mitä tuleman pitään :whistle:
Miehellä alkoi loma ja kyllä sitä on odotettukin!
On tän kuun loppuun asti kotosalla, jei jei! Aiotaan ottaa ihan rennosti vaan B) Poitsulle vaan iski jonkun sortin flunssatauti just tänään
Reppana tuolla vähän väliä heräilee kun on niin kurja olo :( Joten ihan hyvä ettei tässä mitään suunnitelmia edes ole, mitä nyt on pyydetty miehen vanhempien luo käymään pääsiäispyhien aikaan ja isäpuolenikin meitä pääkaupunkiseudulle just tänään pyyteli...


Toivotan teille kaikille rauhallista ja mukavaa pääsiäisen aikaa
 




Haaveissa esikoinen

Mulmul....................KM 01/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 8/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 9/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 9/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 11/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 20/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 20/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 26/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 31/28-33
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 36/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 37/-
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 43/30

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 3/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 4/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 6/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 9/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 9/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 13/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 18/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 20/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 23/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 24/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 35/26-29

Haaveissa kolmas

Luminia...................KM 02/08
Singa........................KM 10/07
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 14/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 18/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 19/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 20/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 22/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 24/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 33/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 35/-

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 4/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 4/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 5/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 8/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 11/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08

Haamuilijat

Pamu k
 
Sus soo
Aurinkoista huomenta kaikille!


Omaa napaa vaan kirjoittelen aikani kuluksi... Eli nyt kp 35 ja tätiä ei ole edelleenkään näkynyt
Jos mulla on pitkä kierto, niin se on 32 päivää ja normaalisti siinä 28-30 päivää. Mun puolesta se täti voi lentää näin pääsiäisen kunniaksi jonnekin tosi kauas!
Mulla ei ole minkäänlaisia menkkatuntemuksia, mutta ei liioin minkäänlaisia raskaustuntemuksia. Huomenna aamulla testaan uudestaan jos ei ala kuulua. Petyn hirveesti jos tulee nega tai jos täti saapuukin
Plussasta taas tulis kauheet pelonsekaiset fiilikset. Kamalaa kun molemmat vaihtoehdot pelottaa


Mä tästä lähden nyt tuonne lasten pariin. Meillä oli eilenkin iltapalalla viisi lasta pöydän äärellä mun ja mieheni kanssa. Miehelle sanoin, että "tämä on sitä mä haluaisin". Eli lapsia talo täynnä. Täytyy toistaiseksi siis täydentää tuota omaa lapsilukua sukulaislapsilla, kun omia ei tule liukuhihnalta. Mulla on tunne, että meidän lapsientekokaavassa on jotain vikaa


Oikein hyvää pääsiäistä kaikille! Ihanaa että olette juttuseurana!!
 
Sus Soo plussia plussia plussia sullE!!!!


Epsu: Mukavaa että voitte miehesi kanssa nyt rentoutua!! Mukavaa lomaa!
Toivotaan että meillä molemmilla olisi pääsiäisen munat löydetty...

on: Paleltaa!
taas... koko eilisillan paleli ja taas hytisyttää! Toisaalta ulkona on kyllä pakkasta ihan kiitettävästi... Tänään aamula tuntui että pas**t mulla mitään raskausoireita ole! Ei tunnu yhtään siltä! Mut kun tähän istahdin niin pientä nippailua kohdussa... EN TIIÄ! PÖH.


Lissulille mukavaa rentoa viikonloppua! Tyttökaverien seura tekee aina hyvää! Olisi se niin ihanaa jos ensi pääsiäisenä meilläkin olisi jo oma käärö jolle voisi esitellä niitä elämän ihmeitä... kasvavaa rairuohoa ja kevättä...
:'(
 
Ilmat suosivat nyt, kun vaan saisi itsensä pihalle :) Jos tuossa vähän päivemmällä häipyis tallilliloille, kun subilta tulee simpsoneita sun muita hauskuuksia tolle meidän sohvaperunalle.
Itse katselen tässä neloselta piirrettyjä...

Plussatuulia loppukierrossa jännääjille!!

Oma aika tuntuu menevän jotenkin tosi hitaasti kun odottaa että kuukautiset alkaa... ELI TÄTI TÄNNE JA VÄHÄN ÄKKIÄ, ja pysyis poissa sit sieltä minne sitä ei kaivata :) Reilu viikko vielä pitäis odotella.

Mut joo jos malttais olla pois täältä nyt ja keskittyä muihin juttuihin.
Hyvää pitkääperjantaita jokaiselle!
 
kysymys kaikille joilla ollut lääkkeellinen tyhjennys että kuinka kauan teillä on vuoto kestänyt ja sitten se että ootteko oottanu että vuoto on ollu ihan minimissään? tai pois kokonaan ennen sekstailuja?
ajattelin kun mulla tänään viikko tyhjennyksestä ja eilen oli jo tuhrua vaan eli vuosin kuin seula pe-to välisen ajan ja nyt siis tänään ei kans oo kuin tuhrua ollut. ei tartte ees pikkuhousunsuojia. Eli jokohan piakkoin uskaltas aloitella ...Mieli tekis niin kovasti jo päästä sänkyyn....
FIT FIU
Oonkohan mä ihan epänormaali kun nyt jo on aatokset nuissa asioissa
 
Hyvää pääsiäistä kaikille!

Marza onhan se tosi yksilöllistä kuinka kauan vuoto kestää. Mulla oli kaavinta, sen jälkeen vuosin 1,5 viikkoa. En malttanut odottaa että vuoto oli kokonaan poissa, sitten kun ei "näkyvää" vuotoa ollut (eli paperiin vain vähän vaaleanpunaista pissillä käydessä ) niin alkoi peitto heilumaan... eli malttamaton täälläkin. Ehkäistä on maltettu...

On: taidan olla kipeäksi tulossa... alilämpöä jo kolmatta päivää ja kurkku pirun kipeä, koko ajan kylmä. Yleensä on lämmöt siinä 36,6-36,8. Nyt mittari näyttää 35,2... eikä ole rikki, outoa. Noh, jospa sitä sairastaisi kunnolla tässä lomalla niin ei töihin enää vaikuttaisi.
Kyllä sitä hävettäisi ottaa taas saikkua...

-Meritähti-
 
Epskeps, kiitos puhureista. =) Kyllä kai ne kp:t sinne vois laittaa. En vaan oikein tiedä tuosta kierron pituudesta, kun on pillereitten lopettamisen jälkeen ollut vasta kahdet, ja joskus aiemmin pilleritauoilla on kyllä ollut yli 30 se kierto... Mutta jos sinne laittaa nyt vaikka KP 24/27-29 näitten viimesimpien mukaan. Hui, onpas se tosiaan jo pitkällä tuo kierto!


Mistä muuten löydätte noita pääsiäishymiöitä???

Sus soo: oli ihan kuin omasta kynästäni tuo sun pohdiskelu. Mulla on ihan samat tunteet: ei oikein tiedä kumpi pelottaa/jännittää enemmän, se että on vai se että ei oo raskaana. Mutta toivon hirveästi että saat sen plussan!!!!


frizzante

 
pikaisesti... kohta tulee lisää vieraita...

Marza: Mulla oli lääkkeellinen tyhjennyt viime viikon keskiviikkona 12.3.. (vitsi että mä muuten muistan kaikki päivämäärät... milloin oli menkat, milloin ovis, milloin plussasin.. yms.. ) Niin ja siis nyt tänään ei ole tullut enää vuodon vuotoa... Ja juuri tuossa miehelle ehdottelin että voitais tänään vaikka heilutella peittoja... :D Mä oon ainakin niiiiiiiiiiiiin puutteessa, että mä uskaltaudun nyt sitten pupuiluun... :D :D :D

Hauskaa pääsiäistä kaikille!!
 
Julietta, ilman muuta se on pääsiäisenä saatava..
Minä ainakin uskaltaudun kun ei oo tosiaan tänään tullu mitään vuotoa ja kumitkin on mies ostanu jo päiviä sitten valmiiksi.Voi ihme kun tuntee ihan teiniksi tässä itsensä kun kumien kanssa ihan

Muuten alkaa jo elämä voittaa mutta ku nyt on sitten tuo flunssa vallannut meidän huushollin ja kaikki ollaan ihan

Kaikille toivottelen oikein iloista pääsiäistä

 
Heippa kaikki!

:hug: uusille joukkoomme liittyneille... vaikka on itse kokemut saman, ei löydy oikeita sanoja lohduttamaan..mutta ehkä voi kuitenkin varovaisesti sanoa, että tiedän miltä teistä tuntuu... voimia :heart:

epsurakas laitatko mulle kierroksi nyt 1/ 32 ... tänään alkoi menkat. EN tiedä onko se 32, 33 vai mikä mutta laita jos viitit ni toi 32, se on keskiarvo.

EN jaksa nyt masistella noita menkkoja paljonkaan..kyllä mä olin nyt niitä "odottanut" ja luopunu toivosta, onneks ei tän pidemmälle kierto venynyt.. ja sanokaa mitä sanotte, mutta tästä alkaa ainakin yhden ellei kahden (!!) päivän putki!! eli ryyppäystä tiedossa, ja aion totisesti heivata vauva-aatokset hetkeks nurkkaan. JUon sitten vaikka pahaan oloon, mutta hyvillä mielin :LOL: ihme kyllä, mulla aika hyvä fiilis...
käytiin eilen yhdessä uskonnollisessa tapahtumassa, ja jotenkin sain siitä voimaa ajatella taas postiiv. eteenpäin... vaikkei siellä lärvejä kehotettukaan vetämään :LOL:

mieheni on supergod, kyllä ollut, tänä aamuna jalkakylpy ja kahvi halit, pusut, minä rakastan sua- jutut herätyksenä... vahva usko me kyllä selvitään, tästäkin!!
Ei ollut tarkoitus rehvastella, vaan olla kiitollinen siitä mitä on. Monta syytä olla onnellinen..
ja tänään uudet vaatteet ja meikit päälle ja baanalle! jee!! :saint:
meritähti parantavat voimahalit! toiv. ei koko vapaata tarvi sairastaa, nyt kun niinihanat ilmat ulkona..ainakin täällä E-Suomessa..

oikein mukavaa ja rentouttavaa pääsiäisen jatkoa kaikille. Nautitaan siitä, kukin tavallamme :)
 
KAtherine olipas ihanan positiivinen tuo tekstisi! :heart:

Sus soo ja Frizzante; muakin pelottaa ajatus plussasta. Mut mua pelottaa myös se et jos sitä ei tuu... on se kumma. :D Vähän sitä miettii että taas aloitetaan alusta viikkojen jännääminen.... noh, kait sen kestää kun on niin ihana palkinto lopussa!!!

ON: Ei mitään oireita paitsi tuo hiukan kipuileva kohtu. Ja jotain kipuilua tuntuisi olevan munasarjoissakin... ehkä... PÖH. JOs unohtais nyt edes hetkeksi oman itsensä ja menisi vaikka halimaan tulevaa aviomiestä! :D

HEIPPA! :wave:
 
Pääsin minäkin linjoille... :wave: niin paljon tullu juttua tässä nettipimennon aikana, etten taida mitään kommentoida :ashamed: niin ei jää joku juttu kommentoimatta

Meiän pääsiäisloma ei ihan menny ajatusten mukaan... perjantaina ku loma alko niin poika tuli kipeeks :snotty: mukava olla reissussa pienen nuhanenän kanssa, joka ei jaksa nukkua eikä valvoa :snotty: |O todellinen kiukkupussi. Tultiin sitten aikasemmin kotiin, ite tulin kipeeks heti pojan jälkeen, ja ihan sumussa menny koko pääsiäisen aika vaikka kotia oon siivonnu hullun lailla. Uusia huonekaluja kävin ostamassa ja laitoin pojan huoneen ihan uuteen uskoon, pari lipastoa olkkariin, että saa kamat piiloon. Täydellisen suursiivouksen pitkäperjantain kunniaks tein saunassa ja kodinhoitohuoneessa, illalla vielä tyhjensin keittilön kaapit ja kuurasin nekin ja vaihdoin järjestystä... ukko vähän huolissaan katto ku toinen kuumeessa iskee rättiä joka paikkaan :LOL: Tänään on ollu leipomispäivä, leipää ja suklaamuffineja on jo valmiina ja uutta tulossa uunissa :) illalla ajattelin tehdä vielä pizzaa ja huomen aamulla pullaan :D Mä en tiedä mikä ihme muhun on iskeny, tuntuu että kaikki paikat pitää saada siivota ja leivonnaisia ja ruokaa valmiiks kaappiin monen viikon ajaks...
Vaikka oon kipeenä ollu, oon kuitenkin käyny pitkillä lenkeillä koirien kanssa ja muutaman kerran tullu niin vahva "olen raskaana" olo että oksat pois
:headwall:

Mutta kun nää oireet niin samoja ku viimeset sata kiertoa... mahan nippailuja, väsyä, vilua, huimausta ja ajoittaista pahaa oloa :headwall: :eek: mutta kahtellaan ja odotellaan ku mitään muutakaan ei voi...

Mä lähden jatkamaan tuota leipomis/siivous urakkaa... :kieh: maanantaina yritetään uudelleen lähteä reissuun katotaan jos kaikki oltais terveenä B)
 
Ïnhoan itseäni...mieheni sisko ilmoitti eilen olevansa raskaana ja minä melkein pillahdin itkuun. Onnittelin nopeasti ja poistuin paikalta. Miksi käyttäydyn näin enkä voi iloita toisen onnesta? Olen vissiin katkera kun itsellä ei tärppää ja ympärillä olevat ihmiset raskautuvat. Miehen kanssa asiasta puhuttiin kotona, hän oli huomannut miten reagoin asiaan. Silti mietin olenko tälläinen aina jos joku läheinen tulee raskaaksi ja itse vain odottelen tärppiä. Inhottaa itseäni etten voinut olla iloisempi heidän puolestaan.Tuntui taas kuinka km:n muistot nousi pintaan ja mietin, että meilläkin olisi jo vauva jos kaikki olisi mennyt hyvin.Tuntuu, että olen päässyt km:sta yli mutta en vissiin ole päässytkään kun aina tulee itku kun joku läheinen kertoo odottavansa ja on onnensa kukkuloilla. No tähän ei kai auta kuin aika ja varmaan pitäisi asiaa työstää vielä.
Miten teillä muilla, oletteko miten selvinneet km:sta ja kaikista sen mukana tulevista tunteista? Loppuuko tämä menetyksen tuska koskaan?
 
erzi mulla ihan sama juttu...olin tässä joku aika sitten yksissä juhlissa jossa oli muutama raskaan oleva...pärjäsin hyvin muutaman tunnin mutta sitten murruin täysin ja oli pakko lähteä kotia ku en voinu mittään sille et itketti niin pirusti... :'(
 
iloista pääsiäistä kaikille!!!!

me ollaan koko päsiäinen ihan vain kotosalla.. torstaina oltiin juhlimassa.. tai lähinnä saunomassa kun meillä se remppa ja suihkua ei ole.. mut eilen oli maailmankaikkeuden kaamein kapula!!!!!!! :x onneks tuli seuraava päivä, on ihana herätä aamulla ja tajuta että ei ole huono olo enää!

ja tänään myös rinnoissa kihelmöi ja selkää ja vatsaa nippailee.. ovis lähestyy!!! ihanaa!!!
yritys on ollut kova ja jatkuu viel keskiviikkoon asti! sit ei ainaka yrittämisestä ole tämä enää kiinni!

erzi: mulla on aivan sama tunne kuin sulla! meidän ystävät kertoi että vauvaa yrittävät.. ja mulle tuli hirveä paniikki että mitä mä teen jos ne raskautuu meitä ennen! se ei varmasti tunnu kivalta.. tietävät meidän tilanteesta ja keskenmenoista.. toivottavasti pystyn iloitsemaan aidosti niiden puolesta jos niin käy että heiltä uutiset eka tulevat! eniten toivon että odotettais samaan aikaan! :D
 
Minä kyllä voisin tulla reippaan Orchid - in luo kylään , saisin ihania leivonnaisiasi!
:p Meillä mies leipoi eilen leivinuunissa korvapuusteja ja sämpylöitä, maittavia ovat!Kotona täälläkin pääsiäistä vietellään ja tänään kp 12? ei vielä ovista, sitä kovasti jo odotan! :saint:
Minulla ei lähipiiri ole raskausuutisiá kertonut, ennen ainakin olin iloinen toisten puolesta, nyt en tiedä, miltä tuntuisi kun km takana ja monikaan sitä ei edes tiedä!
Tänne pinoomme ainakin kovasti toivon plussia, se luo toivoa, km:n jälkeen raskautumiseen! :heart:

Samaa jo nyt ajattelen , jos tulee plussaa raskaustestiin, milloin uskaltaisin olla siitä iloinen, varmaan npultran jälkeen jos kaikki hyvin tai jos valitsemme istukkanäytteen, niin sen jälkeen, varovainen ilosta tiedän olevani, jos niin ihanasti kävisi,että plussaa ropisisi lähikuukausien aikana..aika näyttää.

Suklaamuna tuli eilen syötyä, ja karkittomuus jatkuu ma 3 vkoa täynnä. :D

Jään tänne taustalle oottelemaan ovista ! :kieh:

kaikille Onnea, että tulisi plussia! Paljon! :heart: +++++++++++++++ :whistle:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 




Haaveissa esikoinen

Mulmul....................KM 01/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Katherine...............KM 06/07...............................KP 1/32
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 9/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 10/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 10/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 12/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 21/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 21/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 27/30-32
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 37/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 38/-
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 44/30

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 4/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 5/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 7/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 10/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 10/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 14/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 19/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 21/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 24/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 25/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 36/26-29

Haaveissa kolmas

Luminia...................KM 02/08
Singa........................KM 10/07
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 15/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 19/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 20/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 21/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 23/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 25/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 34/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 36/-

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 5/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 5/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 6/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 9/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 12/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08

Haamuilijat

Pamu k
 
Pääsiäistä, hyvät naiset! :)
Käväisen tässä nyt kertomassa aikas omanapaiset kuulumiset, anteeksi... ;)
Juuh, että aloin tekemään ovistestejä kp 10, mutta ei niitä ollukaan jäljellä ku 2 tikkua! :LOL: Lopputulos oli siis se, että testasin toissapäivänä ja eilen, mut mulla tikku tulee positiiviseks aina kp12, joten turhaahan toi testailu oli... :LOL:

No kuitenkin, tänään (kp12) oltiin sit asialla ja nyt vaan toivotaan, että tärppäisi vihdoin ja viimein!! :D Ainakin tänään oli semmoiset ovulaatiolimat, ettei oo kyllä tässä talossa varmaan koskaan vastaavaa näkyny!!!! :LOL: Ihan oikeesti!! :D Oih voih, olisihan se ihanaa, jos ensi joulun sais viettää synnytyssairaalassa....! :xmas:
 
millimenninkäinen ja mulmul Onneksi on muitakin jotka tuntevat näin..luulin itse olevani ihan outo tapaus asian suhteen :) Mulla ei niinkä paniikkia tullut et he saavat lapsen ennen meitä, mut jotenkin tuli paha mieli kun itse yritetty syksytä 06 lähtien sitä vaavia ja heillä tärppäs heti ekasta.. :'(
 
Heippatirallaa! :wave: On täällä sentään muutamia aktiivisia vaikka suurella osalla taitaa olla pääsiäiskiireitä. Itse kyllä ihan kotosalla olen, mutta ei ole vaan ollut liiemmälti aikaa tietsikalla istua. On ollut muutakin tekemistä, kuten tänään kaverin kanssa shoppailua 5 tuntia
Kivaa!! :D Muutoin on aika mennyt sitten perheen parissa. Onneksi poikakaan ei pahemmin kipeeksi tullut, ei ainakaan vielä..

Orchid onkin ihan huisin ahkerana ollut siellä


Muista muru levätäkin kun kipeäkin vielä olet ettei tauti pahempaan suuntaan mene
Toivon kovasti että sun aavistukset olisivat oikeassa :heart: :heart: :heart:

Katherine
Onnea uuteen kiertoon :heart:

Erzi voi sentään, tuttuja tuntemuksia :ashamed: ei siitä kauaa olen kun melkein samanlaisen viestin tänne kirjoitin kun sain kuulla ystäväni raskaudesta ja miten siihen reagoin.. :ashamed: Minkäs sitä itselleen voi. Kyllä kait sitä "vähemmästäkin" katkeraksi tulee, kun ei itse onnistu ja toiset tuosta noin vaan suorastaan vahingossa raskautuu. Mut yritetään jaksaa uskoa siihen, että meillekin vielä onni suodaan pienen ihanan nyytin muodossa
:heart: :heart:

Betania tärppionnea!!


ElinaMaria täällä oireita tulee ja menee. Eilen kovasti nippaili taas kohdusta, mut tänään en ole edes asiaa ajatellut, joka on tai sitten ei. Yritetään jaksaa nää piinapäivät yhdessä. Onhan meitä monta samaan aikaan piinailemassa
 




Haaveissa esikoinen

Mulmul....................KM 01/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Katherine...............KM 06/07...............................KP 2/32
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 10/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 11/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 11/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 13/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 22/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 22/31
Frizzante................KM 01/08..............................KP 25/27-29
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 28/30-32
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 38/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 39/-
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 45/30

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 5/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 6/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 8/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 11/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 11/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 15/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 20/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 22/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 25/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 26/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 37/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Luminia...................KM 02/08..............................KP 1/
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 16/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 20/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 21/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 22/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 24/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 26/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 35/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 37/-

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 6/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 6/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 7/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 10/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 13/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08

Haamuilijat

Pamu k
 

Yhteistyössä