Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Pamu k, ONNEA! Ihanaa, nyt kyllä uskotaan kimpassa jokaisen haamun ja plussan oikeasti tarkoittavan pikkuista tuhisevaa nyyttiä 9 kuukauden päästä. Ihania uutisia!

Sus soo, Masukki, Nti Kesäheinä ja Berry76, :hug: halaukset tädistä!

ElinaMaria, hui, sulla kyllä oireet kuulostavat hyvältä! Jospa sieltä se plussa tulisi! Pidän peukkuja!!

myymä, tsemppiä yritykseen ja plussatuuloset!!

haaveilia, tervetuloa joukkoon. Toivottavasti tosin vain käväiset tässä pinossa ja siirryt sitten odottajien puolelle!

Miinalle myös tervetuloa. Tämä on hyvä vertaistukiryhmä, vaikka just vielä ei ihan kuumeilisikaan. Halaukset sinulle!

Aubrieta, hienoa että sait ne lääkkeet mitkä halusitkin. Tosi kurjaa clomien loppuminen apteekeista! Ihan rasittavaa tuollaiset ylimääräiset esteet, kun muutenkin on jo kaikkea. Toivottavasti niitä nyt pian tulisi maahantuojalle!

Irtosora, kiva kun kävit kertomassa kuulumisia! Ja pieni poika teille tulollaan! Ihanaa. Hauska kuulla myös Äiteen kuulumisia. Onnellista raskauden jatkoa teille kummallekin!

ON: Sain peruutusajan sille yksityiselle klinikalle täksi aamuksi. Tänään oli siis sellainen ensimmäinen konsultaatio. Mies menee nyt ensin spermatesteihin ja 19.4. tavataan keskenmenoihin erikoistunut lääkäri, joka päättää mihin testeihin mut laitetaan. Sillä välin minä käyn ravintoterapeutin puheilla ja katsotaan ruokavalio kuntoon. Muutama kilokin olisi ehkä hyvä pudottaa, vaikken nyt mitenkään hirveästi ylipainoinen olekaan, mutta pari kiloa olisi hyvä saada pois. Konsultti sanoi, että yrittäkää nyt olla tulematta tällä ajalla raskaaksi, mutta ei me kyllä mitään ehkäisyä ruveta käyttämään. Mielummin sitten katsotaan päiviä ja sen mukaan mennään. Jos nyt sattuisi raskaaksi tulemaan, niin sitten tulen,ei voi mitään. Kun takana on vasta kuitenkin 2 keskenmenoa, niin voi olla että nämä ovat vielä ihan huonoa tuuria ja ehkä seuraava raskaus etenisi onnellisesti. En halua kuitenkaan mitään kuukausien taukoa tähän yrittämiseenkään, joten ehkä silleen "puolivaloilla" mennään tuonne lekuriaikaan asti.
Itselle tuli vähän parempi olo, kun oikeasti saa jotain konkreettista tehtyä asian eteen. Silti tuntuu ihan pelottavalta, mitä jos tässä on vuosien tuskallinen taival edessä ilman vauvaa? Vaikka eihän sitä noin pitäisi ajatella, mutta....No, täytyy nyt keskittyä hoitamaan itsensä kuntoon ja ottaa tuosta ravintoterapeutistakin kaikki hyöty irti.
Onneksi tulee pääsiäinen, lähdetään pe-iltana miehen kanssa Skotlantiin minibreikille, tullaan jo su-iltana kotiin. Kiva kuitenkin saada vähän maisemanvaihdosta ja tuulettua.

Iso :hug: kaikille sitä tarvitseville!

diodium: irtiotto arjesta on just oikea ratkaisu tässä vaiheessa =) Mäkin oon lähdössä ystävän kanssa Pariisiin parin viikon päästä viikonlopuksi. Ihanaa... Laskeskelin kyllä jo päiviä et silloin ei sentään vielä ovis oo.. *huh* Muutenkin kiva kun on pääsiäisen tienoolla LOMAA!

Pamulle toooosipaljon onnea =) :heart: JA tarrasukkia pikkaraiselle =)

Berry: miten lapsi jakselee? Sairastelut on vaan niin tosi ikäviä. Toivottavasti paranee pikaisesti!! Oon samaa mieltä, et tällaisessa pinossa on kiva olla, kun pääsee ainakin jonkun muun plussista iloitsemaan, vaikkei omaa vielä saisikaan.

Danjuska: ei olis päivässä hcg noussut, se tulee istukkakudoksesta, ja se ei kyllä niin nopeasti kehity millään.

Sit omaa napaa.. Löysin clomit!! Soitin KAHDEKSAAN apteekiin ja kävin kolmessa. Akselilla Lahti-Tampere.. Yhdessä apteekissa oli vajaa purkki, olivat myyneet siitä hätätilanteessa jollekin 2 tablettia. En sit sitä ottanut, kun olisin myöhemmin joutunut sen kanssa miettimään että MULTA puuttuu kaks. Ja jatkoin soittelua.. Lopulta löytyi pikkukylän apteekista yks paketti, jossa siinäkin farmaseutti sanoi ensin olevan viimeinen käyttöpvm 4/08. No, siinä mietin että viitsinkö ottaa, kun pahimmassa tapauksessa jutuisin siitä askista syömään vielä 8/08. Onneks kesti hetken, koska se täti huomasi sitten että laatikon pohjalla on tiedotelappu: siinä erässä on väärä päiväys, oikea on 4/09 :D Eli sain varattua, ja äsken kävin apteekissa ne hakemassa. Mut kyl tuntu olevan hankalaa!! Ja kai tää nyt on sellainen pahan onnen (??) clomipurkki että alan odottaa vähintään nelosia... Monisikiöraskauden riskihän clomeilla on se viitisen prosenttia..

:hug: kaikille tädin yllättämille!! täällä täti pakkailee kamppeitaan, hieman vielä vuotaa mutta kaippa se humiseksi on poistunut :saint:

tervetuloa kaikille uusille :flower: pahoittelut kokemastanne, meitä on täälä jo aivan liikaa :/ miina meillä kans mies otti keskenmenon ihan niinkun ei mitään..ainakin luulin niin. yhtään kyyneltä en nähnyt siltä tulevan, sen "tehtävänä" oli huolehtia musta. olin niin rikki:itkin varmaan viikon putkeen, enkä tehnyt mitään, makasin vaan ja surkuttelin..en suosittele!!normaalia elämää kun jatkaa niin ei ajattele asiaa koko aikaa :saint:

pamu voi kun toivon että se pikkuinen pysyisi matkassa :saint: mahdat olla aikas hedelmällistä sorttia :D

irtosora ja äitee kiva kun kerrotte kuulumisia ja saatte meitäkin himan uskomaan tulevaan! :D itselläni on hirveä pelko sitten seuraavassa raskaudessa, ajattelen sitä jo nyt vaikkei vielä ole plussannutkaan.. tulee varmaan olemaan kamalaa aikaa, varsinkin alkuraskaus :eek:

diodium hienoa että pääsette asiassa eteenpäin ja tutkimuksiin!! itsellä se "hyvä" puoli, että luultavammin oli tuulimuna niin ainakin tietää syyn ja km vuoto ei alkanut yllätyksenä vaan 2 päivää tm diagnoosin jälkeen :/

sain gyneajan vasta huhtikuun loppuun :kieh: , torstaina voin soittaa vielä peruutusaikoja, mutta muuten on odoteltava sinne! voi kun niin toivon että kierto olis normaalipituinen nyt ja aika menis nopeesti!! on tää niin hullua kun ei osaa yhtään arjesta nauttia kun koko ajan mielessä vaan millon on tärppipäivät, millos pitäs menkat tulla ja tutkailee koko ajan itteensä ja kehittelee oireita :headwall: pitäia alkaa vaan nauttia elämästä, mutta ei tunnu oikeen luonnistuvan tällä hetkellä :(

Uusille: tervetuloa kaikille tasapuolisesti :flower: :flower: .
My Angels :hug: . Toi vuoto kyllä pelästyttää kamalasti. Peukkuja pidetään, että kaikki menee hyvin :heart: .

(.) tänään on ollut jotensakkiin kummallinen olo, mahaa kivistää jne. Mä jo töissä stiksasin virtsankin, ettei olis vaan VTI päässyt iskemään, no puhdashan se virtsa oli. Tiedä häntä mitä tää taas on. Päässäkin humisee oudosti. Outo kroppa mulla. :LOL:

Sus soo
Myymä ja haaveilia, tervetuloa joukkoomme. Plussia toivottelen teille molemmille!

Diodium, hyvää matkaa teille! Ei mulle kannata vielä lähetellä lohtuhaleja tätösestä... ei sitä ole vieläkään näkynyt! :/

Tänään kävin ostamassa kaksi raskaustestiä ja ovistestipakkauksen jossa on 5 tikkua. Halusin testata tänään huvin vuoksi ja varmistaa että kaikki raskaushormoonit ovat poistuneet kehosta ja niin oli käynyt, testi näytti negaa :) Nyt vaan odottelen milloin ne menkat alkaa!! Alkais jo, eli ne alkaa varmaan tän kuun viimeinen päivä, mikäli kierto on sen 32pv niinkuin aiemmin. Sit päästään tositoimiin ja testaamaan ovista jne... Kaikkee mukavaa on siis tiedossa vajaan neljän viikon päästä :D Mä oon ihan iloinen nyt.
Eilen tosin illalla nukkumaan mennessä kaikki ajatukset pyöri päässä ja huomasin kyyneleiden valuvan silmistä, sitten vasta tajusin taas ajattelevani menetettyä pientä vauvan alkuamme. Toiveet uudesta ovat nyt todella suuret!!

Tervetuloa uusille ja pahoittelut tapahtuneista.. :hug:

ja Pamulle paaaljon onnea!! tällä kertaa kaiken on mentävä hyvin!

).( täti on lähtenyt... eikä toivottavasti enää palaa... nyt alkaa sit armoton peiton heilutus!!!! :D jouluvauva olis tilauksessa...
osuu sopivasti pääsiäisvapaat tohon mahd. ovis päiville.. niin on aikaa touhuta!

joku kyseli miten mies on suhtautunut tähän suruun ja muuhun niin meillä on kyllä surrut mutta ei sitä sillai näytä.. puhuu ystävilleen.. mua on tukenut paremmin kuin toivoa voi.

Myangels kyllä kosketti sun tarina..varmaan säikäyttäny todella. Ihanaa kun kaikki kuitenkin ollut hyvin ja toivon kaikkea hyvää jatkoonkin :hug:

Uusiakin oli saapunut tänne pahoitteluni tapahtuneesta ja tere tulemasta joukkoon mukaan :hug:

Haaveissa esikoinen

Mulmul....................KM 01/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 6/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 7/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 7/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 9/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 18/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 18/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 24/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 29/28-33
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 34/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 35/-
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 41/30

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 1/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 2/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 4/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 7/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 7/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 11/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 16/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 18/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 21/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 22/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 33/26-29

Haaveissa kolmas

Luminia...................KM 02/08
Singa........................KM 10/07
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 12/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 16/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 17/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 18/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 20/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 22/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 31/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 33/-

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 2/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 2/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 3/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 6/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 9/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08

Haamuilijat

Pamu k

Haaveilia pahoitteluni keskenmenosi johdosta
Olet lämpimästi tervetullut joukkoomme :heart:

Aubrieta uskomatonta, että jouduit noita clomeja oikein metsästämään!
Onneksi ne sait =) Toivottavasti niillä päästään haluttuun tulokseen eli

huomenta,
kiitos tuhannesti kaikille teille onnitteluista ja peukutuksista.

voimahaleja kaikille jotka niitä tarvitsee, tämä on kyllä niin ihana pino kun on niin ihania Naisia koolla. uusille siis tervetuloa.

makee Aurinkoinen keli pilkottaa ulkona! B)
Oma olo vieläkin erittäin epäuskonen...mutta etiäpäin kävi miten kävi. Ah, enää huominen ja sit MONTA päivää koko perheen yhdessäoloa, varsinkin tuo poika on nyt niin isinpoika tällä erää, että on ihanaa nähdä heidän "miesten juttuja tekemässä". Perjantaina siis uuteen reissuun. Tuleepahan ohjelmaa ja muuta ajateltavaa. Lapset näkee serkkujaan ja pääsevät yhdessä leikkimään.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

haaveilia Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan :)

myymä Tervetuloa ja kovasti tärppionnea :heart:

Diodium Hienoa, että pääsette nyt tutkimuksiin :hug: Mukavaa lomaa teille :heart:

Aubrieta Mukavaa reissua sinullekin :) Ja olipas clomien löytäminen kovan työn takana! Toivotaan, ettei kuitenkaan ihan nelosia niillä teille suoda, mutta plussa kumminkin :heart:

Lissuli-81 Onnea negasta, toivottavasti pääsette pian tositoimiin :hug:

millimenninkäinen Tärppionnea db

Danjuska Munarikasta pääsiäistä!

(.) Täällä taas on ne kunnon vuotopäivät menossa :/ Ei oikein nappais mikään ja kamalasti olisi tekemistä, väsyttää vaan.. Pojalla oli eilen koko ajan lämpöä, illalla oli pitkään yi 39 vaikka oli saanut lääkkeen. Kävi sitten suihkussa ja sen jälkeen laski ekaa kertaa alle 37. Aamulla oli tasan 38, joten ei nyt kouluun mene vasta kuin pääsiäisen jälkeen. Tänään kyllä vaikuttaa jo virkummalta kuin eilen. Kuopuksen onnistui silmätippojen laitto tänä aamuna hieman paremmin, mutta ei edelleenkään siitä hommasta yhtään tykkää. Jep, mutta yritän saada itsestäni jotain irti ja lähteä hieman leluja keräämään ja sitten imuroimaan. Ja tänään ajattelin tehdä myös rahkapiirakkaa. Lisäksi poikien kanssa maalataan hieman kananmunia tuossa päivällä.

Heipähei!!!

Muistaakohan mua vielä joku.... :wave:

Halusin tulla kertomaan,että edelleen ootte mielessäni vanhat kohtalotoverit ja toivon teille oikein kovasti sitä plussaa :heart:

Täällä raskaus sujuu ilman suurempia ongelmia,kohta aletaan jännittämään synnytystä. Vielä joskus iskee menettämisen pelo,mutta onneks yhä harvemmin.....

Tsemppiä oikein paljon kaikille!!!

Repa ja kutvonen rv 32+1

Huomenta kaikille! Ajattelin minäkin nyt liittyä seuraanne ihan "virallisesti", kun olen muutamana päivänä käynyt keskusteluanne kurkkimassa.. Kovasti olen tietoakin kokemuksistanne jo saanut.

Itse koin keskenmenon viime kuussa. Tuli rv6+0 ja ihan spontaanisti ilman kaavintoja tai muuta. Hcg oli tuolloin enää reilut 200 ja viikon päästä siitä 5, joten sinänsä helppo, ainakin fyysisesti. Se henkinen puoli onkin ihan eri juttu kuten tiedätte. :'( Koska fyysisesti kaikki sujui ok, päätimme aloittaa yrittämisen saman tein. Tämä kuukausi onkin ollut sitten ihan yhtä piinaa. Varsinkin viime ajat, kun on odottanut, joko ne menkat alkaisivat vai onko käynyt niin onnellisesti että olisi tärpännyt. Keskenmenosta on nyt 39 päivää eli sunnuntaina tuli viisi viikkoa täyteen. Rinnat on olleet kipeät ja turvonneet ja lämmöt on olleet ylhäällä jo kohta pari viikkoa (37 pintaan) eli voisi ne menkat jo kohta alkaa. Raskaustestejä on kulunut, malttamaton kun olen :) ja mikä pahinta, turhia haamujakin olen saanut niissä näkyviin.. Viimeksi tänä aamuna mammaksin herkällä testillä haamun ja kotitestien herkällä testillä puhtaan negan. Odottavan aika on pitkä. Mutta ei kai muukaan auta.

Millaiset teillä on olleet ne ensimmäiset menkat km:n jälkeen? Meillä olisi reissu tulossa ensi viikolla ja varmaan osuu sitten samaan aikaan.. Mennään koko perhe (mies+kaksi lasta) pariksi viikoksi lämpimään.

Mukavaa liittyä joukkoonne kuumeilemaan! (Korjaus:Vaikkakin mukavaa ei tietenkään ole, että olemme kaikki joutuneet kokemaan niin surullisen asian kun keskenmeno on!)

Luminia

Sus soo, pahoitteluni "väärästä" lohtuhalista! Oli niin paljon tekstiä tullut, että vahingossa niputin sut tädin vaivaamiin. Pidäkin se täti nyt kaukana poissa itsestäsi! :D

Luminia, tervetuloa joukkoomme. Pahoitteluni keskenmenostasi...Minulla kanssa samantyylisiä alkuraskauden spontaaneja keskenmenoja 2 kpl. Toivottavasti teillä olisi nyt heti tärpännyt ja kaikki sujuisi hyvin! Mun ekat menkat olivat aika normaalit, muutaman päivän normaalia pidempi oli kierto ennen sitä, ja ehkä himpun tavallista runsaammat. Viimeisin keskenmeno mulla onkin just takanapäin, joten odottelen kans menkkoja joskus parin-kolmen viikon päästä tulevaksi.

berry76, on varmaan aika rankkaa kun lapset ovat kipeinä..Toivottavasti pääsiäinen sujuisi teillä terveemmissä merkeissä ja kuume laskisi pienemmällä lapsellasi! :hug:

Mulla on tänään suursiivouspäivä. Täällä Enkuissa on aurinkoinen, tuulinen ja kylmä (8 astetta) päivä, joten oiva tilaisuus tuulettaa petivaatteet yms. ulkona. Ei kun hihat heilumaan, palaapahan samalla kaloreita mukavasti kun oikein huhkaa.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja ++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: !!

Huomenta!!

Tossa puoli tuntia sitten jaksoin vihdoin nousta tuolta peiton alta... Aina vaan väsyttää.. liekö sitten henkistä väsymystä.. tänään ois viikko tyhjennyksestä ja vuotoa tulee enää vain vähän.. ehkä mä pääsen parilla viikolla... lapussa kun luki että jälkivuoto voi kestää jopa 4 viikkoa! HUH!

Diodium: Voi kun sä oot ahkera!! Voisitko lähettää mullekkin ton siivousinspiraation? Huomenna on miehen synttärit ja jos oikein arvaan niin anoppi on illalla soittamassa ovikelloa... Mikä on ihan hyvä koska mä oon töissä... :D :D

Luminia: Pahoittelut keskenmenosta!! :hug: Mulla oli 2 menkat kaavinnan jälkeen ja olivat kummatkin tosi runsaat ja lääkärin mukaan johtui ovuloimattomuudesta. Jonkun verran oli myös kipua, muttei mitn ihan kauheeta! Tsemppiä sulle! Toivottavasti tärppää pian uudestaan!! b=)d

berry: Pahoittelut tädistä!! :hug: Harmi että lapsesi ovat kipeinä! Toivottavasti kuume laskee pian!!

millimenninkäinen: ++++++++++ :whistle:

pamu: onnittelut!!!

Lissuli: Onnittelut negasta! kerrankin on hyvä kun testi näyttää negaa! Itse en ole vielä tehnyt testiä, mutta ehkä ensi viikolla.. Raskausoireet ovat hävinneet nyt kokonaan, ei ole edes pientä rintojen aristusta enää.. HYVÄ! Toivottavasti saat pian tädin kylään, eikä kierto veny ja stemppiä uuteen yritykseen!!!

(.) eipä kummempia.. tosiaan raskausoireet ovat poissa ja nyt vaan ootellaan vuodon loppumista ja jälkitarkastusta ja uutta yritystä... ihan toiveikkain mielin mennään, kun mä oon aika varma että jos vaan oviksen sais niin jo ois uusi + tulossa.. Mä oon kuitenkin kummallakin kerralla raskautunut heti! Tai siis menihän sen kaavinna jälkeen se puoli vuotta mutta kun ei ollut ovista, niin eipä tullut plussaakaan... sattui vaan viime oviksella tulemaan se huono munasolu...
Lääkäri sanoi että jos tulee vielä 3. huono uutinen, niin sitten pääsen tutkimuksiin... Mutta olen kyllä kuullut että tonne kunnalliseen vaaditaan 3 keskenmenoa ja tuulimunat on poissa noista laskuista... No, mutta... toivotaan nyt ettei kenenkään tarttis alkaa tota murehtimaan.. oispa meillä kaikillä nyt huono-uutinen-kiintiö täynnä??

Näin unta, että mun täti möläytti suutuspäissään mun keskenmenoista kaikille sukulaisille ja mä sain kauheet itkupotkuraivarit ja huusin sille naamapunasena kaikkia mahollisia haukkumasanoja... Ja sit viel latelin muita totuuksia... HUH! Olipa uni, toivottavasti ei oo mikään enneuni...

Nyt kahvin lipitykseen! Ihanaa päivää kaikille! Tuolla onkin kiva ilma, harmi että pitää olla sisätiloissa koko päivä.. nää iltatyöt on niin ihania.... |O |O |O

Fey
pamu k onnea hirmusesti plussasta, nyt on pakko onnistua! :flower:

Suuret halit ja pahoittelut teille Pompo79, haaveilia, myymä ja Luminia ja tervetuloa tänne :hug: .

berrylle pahoittelut tuosta tädistä, harmi kun ei osannu pysytellä omassa kotonaan!

Millimenninkäiselle +-puhurit!!!!!

:hug: kaikille muillekkin tädin riivaamille.....

Julietta, mulla laskettiin kaks tm-raskautta myös tuohon kolmeen vaadittavaan KM, jotta tutkitaan. Näin Varsinaisessa Suomessa siis....

ON: Eilen oli siis JT, ja puhtaat paprut nyt kädessä =) . Lääkäri oli aika nuori erikoistuva vasta, kirja kädessä luki faktoja kolmen KM:n jälkeisistä tutkimuksista ja muustakin... :headwall: , tuntu et tiesin ite asioista yhtä paljon tai jopa enempi... :D
Kasa labrapyyntöjä tuli ja ne pitäs mennä otattamaan kierron 3-7 pvä:nä.
Taas löyty kystakin vas. munasarjasta, jota sitten kanssa täytyy seurailla... Seuraavan ajan sain vasta Toukokuun puolenvälin jälkeen, voih ku kestää kauan |O .
Lääkäri totes vaan, että suurimmissa tapauksissa mitään hoidettavaa "vikaa tms." ei löydy. Vaan jo seuraava raskaus voi edetä normaalisti.... Uskoiskin.... ;) .

Fey, jolla muuten KP 1!!!!! :heart:

Tässä olimme mun isäni luona pari päivää. Sairaslomaa siis viettelen ja siellä sain ainaskin kunnnolla lepäillä.Mies lämmitteli puusaunan ja sain kahveet sun muut valmiina :)
Selkää on kolotellut edelleen aivan julmetun paljon ja vahvat on lääkkeetkin jotka sain ja nyt ehkä alkaa paraneminen, toivon niin sillä tänään vessassa käydessä tuli ulos sellainen klöntti ettei se ollut kyllä muu kuin sikiö/istukka. Oikeesti se oli niin ihmeellinen että huh huh ja se koko oli jotain ihan ihmeellistä!!..[suuri kuin kananmuna]
No oletan että se aiheutti kaikki nää kivutkin kun kohtu ei oo ollut tyhjä ja nyt haluan uskoa että saisin nuo selkäsupparin tyyppiset oireet jo kuriin.Sillä alan olemaan aika puhki tähän kun ei voi tehdä mitään kipujen kanssa.

Paljon tullut uusiakin ja kaikille uusille toivotan minäkin lämpimästi tervetuloa mukaan kohtalotovereiden kanssa vaihtamaan kuulumisia ja kuumeilemaan uudesta
:hug:

Lämpimästi tervetuloa Luminia ja Mulmul tähän meidän pinoon
Olen pahoillani että tekin olette joutuneet keskenmenot kokemaan. :(

).( dippadaidai vaan..
Sitä elellään näitä hiljaa kitkuttavia piinapäiviä vaan..
Taidanpa piiloutua tädiltä

Yhteistyössä