Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Maanantaita!

Olen tytön kanssa edelleen kotona tänään ja huomenna. Kuume on jo laskunut, mutta neiti on niin kalpea ja nukkuu todella huonosti, ettei raski pientä vielä viedä päiväkotiin.

Erzi ompa hyvä, että pystytte puhumaan miehen kanssa. Jospa ne asiat pikku hiljaa selviytyisi. Voimia sinulle, elät raskasta aikaa nyt :hug:

Omanapa: täti täällä edelleen ja tahti tuntuu kiihtyvän päivä päivältä. Menkkojen kaks ekaa päivää oli täysin kivuttomat ja vuotoa kohtuullisesti. Nyt mahassa tuntuu ilikiältä ja sitä vuotoa sitten riittää...Ei merkkiäkään, että vois loppua jo, ihan kirkasta "löntitöntä" lorisee :headwall:

Tuliskohan sieltä neloselta tänään se joku vauva-ohjelma nyt aamusta. Otan kupin kaffia ja lähetään tytyn kanssa kurkkaamaan :)

Terveisin
Muumiska
 
Epsu-dear: laittaisitko mulle listaan kp 5/28? Kiitos =)

Palstailen vielä tämän ja osan ensi viikosta, sen jälkeen poistun ainakin hetkeksi. Muutamme nimittäin maalle, ja sinne ei saa ainakaan nykyiseltä internet-toimittajalta laajakaistaa. Kattellaan sitten myöhemmin :)
 
mymmyryy Itse en ole käynyt missään ryhmässä, mutta keskenmenon jälkeen juttelin asiasta monelle ja se helpotti. Meillä ei edes kukaan tiennyt raskaudesta, mutta kun sitten tuli se kohdunulkoisen takia kaikenlaista, kerroin melkeinpä kaikille ketä silloin näin. Ja puhuminen kyllä auttaa :hug:

Danjuska Toivotaan, että sulla kaikki on kunnossa :hug: Tiedän kyllä, että on tosi inhottavaa, kun ei varmuudella tiedä mitä on ja miettii sitten kyllä kaikki vaihtoehdot läpi.

Marza Hae vain sairaslomaa, kipujen takia ja myös muunkin toipumisen takia :hug:

Sus soo Jep, minä täällä db sulle, sitten kun testin teet +++++++ :whistle: Sama juttu muuten mulla, tuon testin ostamisen suhteen. Pieni paikkakunta, joten todellakin mahdollista, että yhtä aikaa on joku tuttu apteekissa. Viimeksi, kun testin kävin ostamassa ja sitten plussasinkin, niin kävin tuossa naapurikunnassa, kun ajattelin, että siellä ei ehkä niin todennäköisesti ole tuttua yhtä aikaa. Vaan kuinkas kävikään, naapuri oli aloittanut siellä työt ja varmasti kuuli, mitä ostin, vaikka ei siis mua palvellutkaan :LOL:

muumiska Juu, kyllähän sitä aina toivoo, että ylläri kävis, mutta nyt kun ei yritys ole tosissaan käynnissä, on se todellakin epätodennäköistä :) Tuo vuotaminen on niin inhottavaa :/ Toivottavasti pian jo helpottaa :hug:

erzi Hienoa, että teillä alkaa asiat olla paljon paremmin :hug:

masukki08 Eli sen nokkosihottuman syytä harvoin tiedetään, tässä linkki http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=714/sprog=4/grp=2/menu=1/ Kyseessä siis ei ole rokko. Mun siskonpojalla oli ollut silloin pitkään mahatauti, kun ihottuma puhkesi. Itse nyt epäilen, että kuopuksella on korvissa jotain. Aamun jonotus päivystykseen tuotti tuloksen ( 25 min. jonossa :kieh: ) ja iltapäivällä on aika. Viime yönä poika itki kamalasti ja valitti, näppyjä tuli taas ennen nukkumaanmenoa, nyt en ole vielä ainakaan huomannut niitä. Menevät ja tulevat siis.. Aiotko vielä testailla? Harmillinen juttu, jos plussa ei vahvistu :hug:

Ansku07 Onnea uuteen kotiin :flower: Mekin maalla asustellaan ja täällä vielä toistaiseksi toimii soneran laajakaista.. Kohtahan sekin loppuu :|

(.) Ei oo tätiä näkynyt ja kieltämättä alkaa taas mielikuvitus tekemään tepposia.. Vaikka hyvin tiedän, että ovis tapahtui edellisiä kertoja myöhemmin :kieh: Mutta sitä ootellessa..
 
Heipähei!!! Mä oon niiiiiin väsynyt, tekis vaan mieli kömpiä takaisin peittojen alla ja nukkua vaikka koko viikko... :(

Aubrieta: Minulla tehtiin kaavinta syyskuussa ja ensimmäinen kierto sen jälkeen kesti yli 70 pv. Olisi ollut pidempikin mutta sain terot.. Tädin jälkeen kierto lyheni 40 päivään ja ensimmäinen ovulaatio tuli puolenvuoden päästä kaavinnasta, josta sitten tuli tuo tuulimuna.... Mulla gyne havaitsi pco-tyyppiset munasarjat ja antoi mulle sitte nclomireseptinkin, jota en sitten tarvinutkaan.. Käy vaan lääkärillä! Kysy ihmeessä noista clomeista!

Marza: Tervetuloa tänne ja iso voima :hug: sinulle vielä!! Oltiin tuolla lokakuisissa, jos muistat.


(.)= Nyt on se ainoa raskausoire, eli rintojen arkuus häviämään päin... Ovat vielä vähän kipeät, mutta jos se menisi nyt kokonaan...
Kiitos kaikille mun kysymykseen vastanneille!!!
Sit uusi kysymys.... =) Olin eilen suihkussa... ja meillä on semmonen typerä suihkukoppi tässä vuokrakämpässä johon jää lillumaan kaikki vedet kun se viemäri ei kerkeä vetää kaikkia vesiä nopeasti... Niin,, niin huomasin että tuolta oli tullut ihan sairaaaan iso klöntti!!! Ja suihkun jälkeen tuli sitten pienempiä klönttejä... Onko normaalia, että noita tulee vielä viikko tyhjennyksen jälkeen? Mä niin pelkään että joudun taas siihen kaavintaan, kun sen jälkeen mulla oli koko kroppa niin sekasin ku olla vaan voi...
Muuten olo on hyvä, lukuunottamatta tätä karseaa väsymystä... toki tulee semmoisia hetkiä kun haluaisi vain huutaa ja parkua, mutta muuten ok. Niin ja mistähän kummasta noi kyselijät taas keksi mut taas just nyt.... No, koskas teille tulee vauva?? Voisin käyttää nyrkkiä.... |O |O
 
Julietta: jos sieltä tulee klönttejä ulos niin se on hyvä! Kohtu tyhjentyy! Mullakin tuli noin 5 päivää tyhjennyksestä iso kananmunankokoinen klöntti mut sit ne alkokin vuodot loppumaan.... et älä huoli. Jos niitä klönttejä tulee vielä paljonkin ja vuoto ei menaa parin viikon aikana loppua nii sit soitat lääkäriaikaa. Tai jos tulee kovia kipuja.

Jaksamista! :hug:
 
julietta köntit kuuluvat asiaan -ikävä kyllä! mutta toisaalta hyvä, niin tietää ( melko varmasti ) kohdun tyhjenevän.

berry meiän tytöllä on viruksen aiheuttaman flunssan jälkioireena ihoinfektio.oikeita sanahirviöitä. toivottavasti teillä parannutaan myös piakkoin!

ps. testasin aamulla ja haamua yhä. *vuotoa odotellessa*

masukki
 
Kiitos kaikille jälleen kerran halauksista ja tsempeistä jne...
Olin aamulla lääkärissä ja sain aika vahvan kuurin selkään ja 2 vkoa sairaslomaa.
Julietta, muistan sut ja kiitos kun mulle tätä ketjua suosittelit :hug:
Mulla kans oli perjantaina tyhjennys sairaalassa ja klönttejä tulee aika ajoin mitä erikokoisempia ja itse ajattelen että sehän on hyvä kun niitä ei jää sisälle. tulee poispäin kuten kuuluukin.
Niin eli meillä kuumeiltiin ja tehtailtiin poikaa yli kolme vuotta ja sitten taas on kuumeiltu melki kolme vuotta ja tulinkin raskaaksi joka siis päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon. Nyt siis vaan ootellaan että pääsee uudelleen yrittämään ja poika saisi pikkusiskon/veljen

 
Terve,

palasin just lääkäriltä ja ketuttaa kyllä reippaasti! :kieh: Täällä Englannissa on niin typerä systeemi, että ekaksi pitää mennä omalääkärille ja vasta hän voi laittaa lähetteen ultraan tai gynelle, ellei siis halua mennä yksityiselle. No, menin tapaamaan omaa lääkäriäni ja hän oli sitä mieltä ettei ultraan kannata mennä ja "tutkitaan sitten tarkemmin jos kolmas keskenmeno tulee..". Senhän mä jo etukäteen arvasinkin, ettei mitään tutkimuksia tehdä ellei ole kolmea keskenmenoa, mutta ultrassa olisin halunnut käydä. Selitin, että mulla on ollut tosi niukka vuoto, verrattune edelliseen ja koska nuoruudessa on epäilty endometrioosia, pelkään, että kohtuun olisi voinut jäädä jotain ja ihan senkin takia haluaisin ultrauksen. No, ei herunut lähetettä. Sit hän sanoi, että kantsii käyttää nyt ehkäisyä, mutta ei kertonut että kuinka kauan! Ehkä me nyt odotetaan ne yhdet kuukautiset ja aion kyllä yksityisellä gynellä nyt sitten käydä kun tuosta lekurista ei ollut mitään iloa.
Masentavaa. Kyllä Suomessa on niin paljon tehokkaampaa tämä yleinen terveydenhoito!
No, pääsiäisen jälkeen me mennään miehen kanssa yksityiselle klinikalle, siellä on nyt ensin vain joku konsultaatio ja sen jälkeen mietitään mitä tutkimuksia ja mahdollisia hoitoja tarvitaan. Ehkä siellä sitten saa paremman kohtelun.

Sorry tämä omanapaisuus, tervetuloa uusille, iso lohtu :hug: teille. Elämä on kovaa, mutta pakko uskoa että paistaa se aurinko joskus risukasaankin.
 
Moikka, ajattelin tulla kertomaan kuulumisia, toivottavasti ette ajattele, että pysyisi nyt vaan siellä odotuspuolella...


Lyhyesti ja ytimekkäästi eiliseen päivään kuuluu tällaista, eli: Veristä vuotoa...alamahakipuja...alaselkäkipuja...ultraus....ONNEN KYYNELEITÄ!


Eli mähän oli saikulla 5 viikkoa, jonka aikana ehdin yhden päivän tehdä töitä. Lauantaina menin iltavuoroon, mikä tuntui tosi mukavalta

Eilen, eli sunnuntainakin oli iltavuoro, ja tunsin että alaselkä oli ihmeen kipeä, samoten kuin alamahakin. No kesken työillan aloin vuotamaan runsaasti
Kun kävin vessassa, pönttöön oikein hulahti kirkasta verta!

Soitin äippäpolille, ja käskivät lähteä Keskussairaalaan. Sain järkättyä tuuraajan töihin mua paikkaamaan.
Astmalääkkeen pakkasin mukaani, olin varma että joudun jäämään tyhjennykseen sairaalaan sisälle

Kurvattiin mieheni kanssa sairaalaan, ja minä vapisin ja tärisin aivan hulluna pelosta

Mieheni yritti mua ajomatkalla lohduttaa ja tsempata, mutta romahdin kyllä aivan totaalisesti


Sairaalassa kädet ja jalat olivat ihan maitohapoilla, tuntui etten pääse edes omin voimin kävelemään. Sydän tuntui hakkaavan rinnasta ulos, ja pelko laittoi mut oksentamaan. Niin shokissa ja paniikissa olin
Hoin vai miehelleni, että ihan varmana lääkäri sanoo ultratessaan että vauvan sydän ei enää lyö...

Ja kun aloin miettimään raskausoireitani, niin pahoinvointi oli ihmeellisesti loppunut 2vrk sitten, ja sehän tietysti lisäsi pelkoani suunnattomasti


Mutta siellä masussani heilutteli päästä peppuun 3,7cm pitkä sitkeä rakkauspakkaus, jonka sydän löi vahvasti!

Uskomatonta!!

Vauva vastasi eilen (rv 10+2) viikkoja 10+5. Olen onneni kukkuloilla! JEI!


Lääkäri sanoi että vuoto tulee kohdunkaulalta, että pieni vuoto on kuulemma normaalia kun kohdunkaula ei ole vielä täysin kehittynyt. Kysyin onko tuo nosteleminen töissä aiheuttanut sen, koska sairaslomalla ollessani ei ollut mitään häikkää, ja heti kun menen töihin niin vuoto alkaa. Hän sanoi että saattaa johtua siitä, mutta saan nyt kuitenkin töissä olla, koska ei ole uhkaavaa keskenmenon pelkoa. Vaikka vuoto alkaisi uudelleen, se ei meinaa keskenmenon vaaraa. Jos vuoto pitkittyy, lisääntyy ja tulee hyytymiä, sitten mut laitetaan nostelukieltoon ja sairaslomalle. Pahimmassa tapauksessa mut otetaan Keskussairaalan vuodeosastolle ja laitetaan antibioottihoidot päälle


No, mä seison vaikka päälläni lokakuuhun asti, että tämän vauvan saisimme pitää!




:Onnesta sekaisin oleva
MyAngels ja niin rakas rv 10+3 -- 10+6
 
Diodium, mä en tiedä lohduttaako yhtään, mutta voin kertoa, että ihan yhtä tyhjän kanssa täällä Suomessakin on monissa paikoissa yleinen terveydenhoito! Mä kävin just terveyskeskuksessa nivelkipujen ja nivelten turpoamisen vuoksi ja lääkäri käski vähentää suolan käyttöä ja laittaa kipugeeliä.. Ei ollenkaan ajatellut selvittää, mistä kivut johtuvat. Ei edes mitannut verenpainetta, vaikka useinhan paineet on syynä nuorten ihmisten tuvotuksiin.. Ei siis mitään hyötyä ollut käydä siellä.

Naistenklinikalla ja Kätilöopistolla oli ihana henkilökunta ja tunsi olevansa osaavissa käsissä, mutta sinne pääseekin vain jos on raskaana ja jokin on vialla. Muuten joutuu aina käyttämään tuota terveyskeskuksen omalääkäriä, se on myös neuvolalääkäri. Että ihan pyllystä täällä meillä ainakin toi julkinen puoli! :/
 
Huh, My Angels!! Onneksi kaikki on hyvin!!! En yhtään ihmettele että säikähdit, ihan kamala kokemus. Voin vaan kauhulla kuvitella sen tunteen mikä tulee kun näkee sen veren siellä pöntössä, huh huh! Shokkiinhan tollasesta joutuu, vähemmästäkin!

Onneksi kaikki hyvin kuitenkin! Paljon onnea odotukseen :heart:
 
MyAngels Onneksi kaikki on kunnossa, varmasti säikäytti :hug: Ja mukava, kun käyt kertomassa kuulumisia :heart:

Diodium No voihan kökkö :hug: Onpa kyllä hankalaa. Kuten kvart över totesi, Suomessakin on paikkakunnasta kiinni, miten terveydenhuolto toimii. Meillä onneksi on hyvä tilanne, eli päivystykseen saa aikoja ja neuvolan kautta pystyin omaa km/ku hoitamaan aluksi, kunnes siirryin aluesairaalan polille hoitoon.

Julietta Kyselit niistä hyytymistä, mulla tuli kans yhden kerran aivan älyttömän iso hyytymä, oli pyöreä, n. 8cm halkaisijaltaan, pari senttiä paksu :snotty: Mullahan oli tosi pitkään vuotoa sen kohdunulkoisen takia ja tuolloin oli pari päivää vuotamatta ja sitten hulahti tuollainen ja alkoi uudelleen vuotamaan oikein kunnolla.

(.) No niin, pojalla ei onneksi ollut korvissa mitään. Sen sijaan silmätulehdus on, joten silmätippoja pitää nyt sitten aamuin illoin laittaa, hieman kauhulla jo odotan miten saan ne yksin aamulla laitettua. Tuollaisessa 2v. on yllättävän paljon voimaa, jos niin haluaa ja ainakin silmät pysyy varmasti kiinni :kieh: Jospas menis kuitenkin ihan hyvin, toivotaan niin :heart:
 
Fey
Tervetuloa ja pahoittelut Marza ja Aubrieta :wave: .

Onpa sulla ollut jännät paikat MyAngels, ihana lukea onnistumisista, kyllä mäkin seisoisin päälläni tai vaikka tekisin ihan mitä vaan samassa tilanteessa. Kiva muuten kuulla sun kuulumisia.

).( Tein tarkistus r-testin ja negaa näytti, kerrankin olin negasta onnellinen, eli näyttää siltä että kohtu tyhjä. Huomenna sen sitten varmasti näkee kun suunnistan tuonne JT:een. Tuntuu, että tätsäkin olisi tulossa, mulla menossa nyt kp 25.

Fey :heart:
 
Sus soo
MyAngels! Ihanaa että kaikki on kunnossa


Diodium! Joo, kyllä täällä Suomessakin neuvolatoiminta aaihtelee paikkakunnittain. Mä oon oppinut, että menen mieluummin yksityiselle hädän hetkellä. Neuvolasta en ainakaan vielä ole apua saanut km-epäilyn aikana. Jospa nekin alkaa suhtautua muhun eri tavalla, kun mulla on jo kaksi km takana ja molemmat olen itse "diagnosoinut". Neuvolasta sanottu vaan, että normaalia vuotoahan mulla on


(.) Mä kävin ostamassa testin... En vain tiedä uskallanko testata
Jos tulisikin plussa, niin harmittais vietävästi jos vuoto alkaa vaikka parin päivän päästä
Olisi ehkä mukavampi ajatella että on ollut vain normaalia pitempi kierto. Jos taas ei tule kahta viivaa, niin sekin alkaa harmittaa kauheesti. Ehkä mä nyt tässä pähkäilen asiaa vielä tovin. Vatsaa nipistelee kauheesti, joten se vois olla oire sen punaisen paholaisen tulemisesta
Mutta toisaalta mua on väsyttänyt hirveesti viimeisen viikon aikana. Itse en sitä ole edes niin huomannut, mutta mies kommentoi jo pari päivää sitten että oonko huomannut haukottelevan koko ajan
Voi sanokaa mitä teen, testaanko vai en...
 
Oottepas olleet aktiivisia


Erzi ihanaa että olette pystyneet keskustelemaan :heart:


ElinaMaria juu, yhdessä piinaillaan
Onpas sun miehellä melkoiset uimarit siellä kun 5 päivääkin jaksavat uiskennella


Masukki mä kyllä peukutan sen plussan puolesta


MyAngels voi sentään, kyllä varmasti pelästytti moinen
Onneksi kaikki on pienellä hyvin :heart: :heart: :heart:


Diodium
Onneksi teillä on mahdollisuus mennä yksityiselle. Toivon että tilanne selviää parhain päin ja teille se pieni nyytti tulisi pian :heart:

Sussoo no mehän sanotaan että TESTAA!!!
Mutta teet niinkuin itse parhaaksi näet tietysti :heart: Kunpa siihen testiin se plussa tulisi... ++++++++++++++++ :whistle:

Marza hyvä kun sait saikkua
Ollaan muuten samaa vuosimallia ;)

Omat no eip edelleenkään mitään uutta kerrottavaa. Tylsä olen siis
Ihan hyvällä mielellä tässä kuitenkin ollaan. Mietin jo että tilaisko testejä, mut katsotaan.. onhan tätä kiertoa vielä jäljellä vaik kuin paljon...
 
Pahoittelut uusille :hug:

Pakko tulla purkamaan tänne (sori jo etukäteen omanapaisuus) ....

Onko kenelläkään muulla sellainen olo, että hakkaa vaan päätään seinään :headwall:
Jotenkin en nyt vaan jaksa... viime viikko meni ihan hyvin, mutta nyt taas puskee negatiivisuus niin lujaa päälle, ettei mikään jaksa hymyilyttää.

Olin niin asennoitunut siihen, että jään kesäkuussa töistä pois ... en yhtään viihdy töissäni, enkä kehtaa hakea muutakaan kun kuitenkin aletaan heti yrittämään uutta kun menkat vain sieltä tulee... mutta olen ihan rikki, motivaatio on nollassa.

Tutkintotyökin pitäisi pian palauttaa, mutten jaksa siihenkään paneutua... mikään ei kiinnosta, ei sitten yhtään ... haluaisin vain nukkua.

Enpä taida jaksaa enempää kirjoittaakkaan ... sori tästä.

-Meritähti-
 
My Angels Olipas sulla hurjaa...! :eek: Onneksi kaikki on hyvin! Aivan kamala tilanne, ite olisin varmaan kuollut siihen paikkaan, kun olisin nähnyt häivähdyksenkin verta!!!! :'(

Tuntuu, että sitä tulee olemaan varmasti ihan hysteerinen, jos tässä nyt edes ikinä enää uudelleen raskaaksi tulisi... :ashamed: Mulla tulee jo menkkaverestä nykyisin ihan kamalia muistoja mieleen siitä, kun mulle tuli SE viime kesänä... :'( Oli kamalaa, kun pistivät minut keskussairaalasta "kotiin rauhoittumaan" kun olivat todenneet, että ei elämää ja tulee itsekseen näköjään pois. Itkin ihan hysteerisesti siellä ja taistelin tosi kauan yksin itkien autossa, että pystyin edes ajamaan autolla itse kotiin. :'( Mielessä kävi kauheita ajatuksia, että eipä ollut kaukana pahimmatkaan vaihtoehdot... Jälkeenpäin moni ystävä kauhisteli sitä, että mut sillai vaan päästettiin sieltä kotiin. Ja hirveää oli synnyttää ne klöntit kotona pönttöön ja ihmetellä, mikä tuokin nyt oli... :eek:

[/b]).( Olimme lauantaina viihteellä ja oli kyllä kivaa! Ja eilen - ja okei - vielä tänäänkin on sitten tietenkin ollut kamala väsy... :LOL: En oo koskaan ollut mikään baarikärpänen, mutta nyt on tuntunu siltä, että pitää yrittää, kun muuten harmittais tää lapsettomuusasia niin paljon. Ja jos on baarissa, niin ihmisetkään ei utele ja katsele mun vatsaa koko ajan. ;)
 
Meritähti ymmärrän kyllä! tuntuu että kaikki työhön liittyvät asiat on niin vähäpätöisiä verrattuna siihen mitä itse koki että ei todellakaan jaksa kiinnostaa.. :ashamed: mulla olis äippäloma alkanu toukokuussa. :hug:

Sus soo... voi harmi!
Mut ei se välttämättä viel vaa näy! ei saa menettää vielä toivoa!

MyAngels - hui! Onneks kaikki meni hyvin! Sulla on sitkeä mussukka! :heart: Kivaa kun käyt kertomassa kuulumisia!!!

Fey hyvä et kohtu on kunnossa ja palautunut... onnea JT:hen.


Betania oon huomannu et aika moni meistä käy tässä baareilemassa lähiaikoina! Mut se saattaa tehä ihan hyvääkin... koska mä en ainakaan enää aio päästä baariin. Eli raskautta tässä odotellaan saapuvaksi niin ei tarvitse!

ON: täällä vähän samat meinigit ku Epskepsillä... eli ei mitään ihmeellistä.Viikko on lähteny ihan ok käyntiin vaikka väsyttääkin ihan tosi paljon. Ei olis millään jaksanu nousta sängystä aamulla!! :kieh: Mut onneks kohta on pääsiäisloma!
:LOL:
 
Minäkin ilmoittaudun tänne mukaan haaveilemaan vaikka vasta on kohtu tyhjenemässä. Eli toista haaveillaan. Viime viikon torstaina menimme onnesta sekaisin ensimmäiseen neuvolaan rv 9plus mutta pikkuiselta ei sydänääniä löytynyt. Sitten perjantain makasinkin polilla, tuomio oli keskeytynyt keskenmeno. Eli vielä nyt ei sinänsä yritystä päällä, pitäis kai ne yhden menkat tulla ennen yrittämistä. Mutta toivottavasti pian loppuu tämä vuoto...
 
mitenkähän tuota sairasloma-asiaa tässä keskenmenon yhteydessä, kun sain perjantaina saikkua 14.-18.pv. Mulla olis 15.pv alkanu vuosiloma, joka nyt kai siirtyy. Mutta en koe kyllä vieläkään olevani työkuntoinen, eli jos haen nyt lisää saikkua, onko väliä haenko 18. vai 19.pv, että ne lomapäivät siirtyisivät edelleen eteenpäin. En tahtois niitä tähän nukkumiseen kuluttaa...
 
Pompo: mä sain syksyllä sairaalasta saatujen 3 päivän lisäksi teekoosta viikon. Ja oisin saanu lisää jos olisin halunnut.. Vaikka fyysisesti sairaslomaa ei tarvi paljon, mutta henkisellä puolella asia on toinen...
 
Pahoittelut uusille seuraamme löytäneille :hug: :heart:

Pikaisella ilmoitusluontoisella asialla, eli nyt kp 2/30 :/

Voimia kaikille ja plussatuulia! :heart:

PS. Hienoa Ansku07 että teidän pojun kontrollikäynnillä oli kaikki kunnossa :heart: Ja samoin MyAngels hienoa, että siellä teidän vaavi voi hyvin :heart:
 
:wave: hei kaikki tutut :)
tulin kertomaan rakenneultrakuulumisia eli tänään tutkailtiin, ja vauvalla on kaikki vallan superisti. may I present: irtosoran ja tulevan-herra-isän jälkikasvu paljastui pojaksi!
olkaa optimistisia, pitäkää itsestänne huolta ja tulkaa kaikki pian tuonne plussapuolelle hehkuttamaan ;)

pusuja kaikille!

irtis 18+5
 
moiks

MyAngels: hui kun ehdin jo pelästyä viestisi alussa :eek: mutta onneksi kaikki hyvin :heart:

Irtis: Kiva kun kävit kuulumisia kertomassa.. pikku prinssi! ihanaa :D onnea!

Sussoo:
:hug: mut onhan vielä kuitenkin toivoa!

Pompolle tervetuloa! :hug:

Meritähti: :hug: tuttu tunne.. ollut pitkään mutta nyt alan olla selvillä ja vahvemmilla vesillä mielen ja tunteitteni kans. jaksuja kovasti! Oletko ajatellut että voisit käydä puhumassa jollekkin?

Tänne ei mitään uutta.. ihmeellisiä nipistelyjä ollut koko päivän.. vähän täti oiretta.. mutta nyt jo..??? no katsellaan.. huomenna ois se soittoaika niin selviää mikä siellä munanjohtimessa on.. vähä jännittää ja pelottaa..

pikku hiljaa nukkumaan että jaksan aamulla töihin nousta. :wave:
 

Yhteistyössä