Olettepa te ahkeria kirjottajia!
Kiva, kun on aina tullut uutta tekstiä, kun tulee piipahtamaan =)
Diodium voi miten ikävää :hug: Tulit takaisin, mutta hetkeksi vain, eikös niin! Sitten takaisin odottajiin tarrasukkien kanssa!!
Marza ja Aubriela: olen pahoillani :'( Tervetuloa joukkoon mukaan!
Riine mukavaa, kun joku muukin kuin minä onnistuu välillä lihavoimaan juuri sen osan tekstistä, mitä ei tarvitsisi =) Minäkij olen onnistunut "huutamaan" monta viestiä täällä isoon
ääneen. Saas nähä, miten tämän viestin kanssa käy =)
Danjuska, toivon kovasti, että pikkuruinen on oikeassa paikassa. Koeta jaksaa jännityksen kanssa!
Mymmyryy on tempaissut ja ostaa pätkässyt uuden auton, onnea uudelle autolle :flower: Hae rohkeasti apua ja keskustelua. Ei ole tarkoitus, että asia jää pinnan alle kytemään ja mietityttää sinua. Yksikin keskustelu ulkopuolisen kanssa voi olla jo suureksi avuksi!
Surusydän meillekin sanottiin heti kohtukuoleman jälkeen, että syy todennäköisesti ei selviä. Mitään ulkoisia merkkejä ei löytynyt, niska-poimut ja veriseulat oli ok, vauva vastasi täysin viikkoja. Jälkitarkastus on 26.3. joten silloin vasta lopullisesti tiedämme tuloksista, mutta minusta tuntuu, että mitään syytä ei välttämättä löydetä. Olen miettinyt asiaa jo siltä kantilta että näin käy ja asia täytyy silloin vain hyväksyä: näin kävi. Olisihan se helpottavaa mahdollisten seuraavien raskauksien kannalta tietää jotain faktaa. Toivon sinulle plussaa :heart:
ElinaMaria ja Epskeps teillä on tilaus nyt vetämässä, kohta jännätään porukalla =)
Julietta mulla kanssa juili mahaa aina samasta kohdasta! Se oli samalla puolella, johon vauva oli kiinnittyny. Kipu oli yhtenä päivänä niin hirvittävä, että jouduin käydä äitipolilla asti ultrassa ja tulehuskokeissa. Kaikki oli mulla ok, ja kivut jäi pois, kun menkat alko. Mutta kannattaa käydä näytillä, jos yhtään epäilee!
Lumi-Marja JIPPII!! Sinullekin täti tuli käymään :flower: Meillä alkaa kummallakin "otti-ajat" pääsiäisen jälkeen, joten toivotan sinulle hyvää pääsiäistä ja munarikasta pääsiäisen jälkeistä aikaa
Rva Pikkumyy siellä jo hioo kynsiään
Uskon, että miehelläsi on tiedossa ikimuistoinen pääsiäisaika
Berry76 jso ihan oikiasti haluat tädin kylään, niin täältä se joutaa jo pois! Mutta, jos kuitenkin plussaa toivot niin varmasti toivotaan me kaikki muutkin sitä sinulle :flower:
JJ-t olipa hyvä juttu, kun pääsit vihdoin uuteen kiertoon. Uusi kierto, uudet kujeet, eikös vaan :heart: mulla kanssa viime syksynä kierrot oli luokkaa 35-70 ja sain kolmeksi kuukaudeksi Terot, joilla homma tasoittui. Olisikohan niistä apua sinullekin !?
Aubrieta hyvä, kun pääset lekuriin! Kysy kaikki mieltä painava niin etköhän saa apua kiertoon ja mielenrauhan. Tule kertomaan miten kävi!
Sinnikkyyttä vesirokon "uhreille", onpa se sitten iäksi sairastettu! Meillä vesirokko kiersi vuosi sitten kaikki kolme vesseliä vuoron perään siten, että kun yksi parani niin toinen sairastui...Olin pari viikkoa poissa töistä yhtä kyytiä
Hyvää pääsiäisviikkoa teille kaikille toivottelen. Syökää mämmiä ja kilokaupalla suklaamunia
Lämpimin ajatuksin :heart:
Muumiska