Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Hui, kun hurjasti tekstiä tullut parissa päivässä.
:hug: :hug: ,kaikille tarvitsijoille. :flower: , hyviä uutisia saaneille.
Betania baanalle vaan ja älä tee mitään mitä me ei tehtäis :LOL: :LOL: .
(.) Tultiin hetki sitten autokaupoilta ja mähän ostaa täräytin auton, ou jees! Mulla on ollut jo hetken aikaa myös autokuume, nyt se on hoidettu alta pois. Siihen autoon mahtuu myös rattaat/vaunut, jos sellaisia vielä joskus tarvitaan :whistle: . Kurkkukipua on ilmassa ja väsymystä, mutta kyllä se siitä :snotty: .
 
berry76: Täällä on ollut kans tapana kiukkuilla ennen menkkoja... Se on tosi ärsyttävää, kun kaikki ärsyttää ja se että se ärsyttäminen ärsyttää, niin ärsyttää vielä enemmän!! Ja kun tietää vielä että vois ehkä olla iloisempi ja maltillisempi, niin ei... :)

Sus soo: Toivottavasti täti ei tule!! Plussatuulia siis sinnepäin +++ :whistle:

masukille tarrasukkia :heart: ja Diodium: Voin uskoa että ei ole helppoa elää ajatusten kanssa nyt. On vaan jaksettava päivä kerrallaan ja antaa itselleen aikaa. Nyt saat kyllä ihan luvan kanssa olla pois totaltasi, kenenkään ei siitä pidä sinua syyttää.

Betania: Baanalle vaan jos siltä tuntuu ;) Itseäni ei kyllä yhtään vaan huvita, vaik aion lähteä pääsiäisenä vähän viihteelle.. joko ilman alkomahoolia tai sen kanssa.. ei vaan pysty ajattelemaan vieläkään täysin että masussa ei ole ketään..

katherine: Ihana yllätys!! Aivan mahtava! Olen onnellinen puolestasi ja siitä että olet iloinen ja nautit teidän yhteisistä hetkistä, vielä kun se on mahdollista ihan kaksin ;)

mymmyryy: Mikä auton ostit? Meillä kans harkinnassa auton vaihto, kun ei tiedä tarvitaanko kahta, jos ostain kerralla kunnollisen ja pistäis toisenkin auton pois...

).(Täällä vietetään viikonloppua ihan kotosalla. Tulin juuri kouluvalmennuksesta, ja oli niiiiiiin ihanaa ratsastaa pitkästä aikaa jonkun opissa!! Niiiiin hyvä fiilis nyt että!! =) Kohta haetaan koira mummolasta kotiin ja ostetaan viikonloppumässyt ja katellaan varmaan huumaa ja leffoja loppuilta :)
 
Iltoja... siis väsyttää ihan sikana!! kahvia tässä kittaan urakalla, nyt kun kerran sitä saa taas litkiä..

Semmoista oisin kysynyt, että koska teillä on km:n jälkeen loppuneet raskausoireet?? Musta tuntuu että mulla on rinnat jopa aremmat nyt kun ennen tyhjennystä!!! Onko normaalia?

Ja sitten mua ihmetyttää, kun mua juilii tuolta masusta ja aina jokakerta ihan samastaa kohtaa.. tuntuu semmonen kumma.. oiskohan sitten vasemman munasarjan kohdalta? Eilen ei oikein ollut hyvä missään asennossa kun aina tuntui... Se ei ole varsinaisesti mitn kipua, mutta tuntuu kummalta ja aralta. Onko kokemuksia tämmösestä??

erzi: :hug: munkin tekis mieli lähestyä tota miestä, mutta kun pitää se 2 viikkoa odotella... jospa meidän odottelu palkittais!!

mymmyryy: Onnittelut uudesta autosta!! Saankos kysyä millasen kärryn shoppasit? Miehellä on kans kyllä ainainen autokuume... ei siinä mitään mutta meillä on jo 5 autoa.... Joo!! Kuulitte oikein!! 2 on semmosta kesäautoa, toinen on hieno american auto (ollaan siitä kovin ylpeitä! ), 2 on kokoajan käytössä, ja yksi pitäis saada myytyä... niin, että vakuutusmaksut ymsyms.. on aika kova rahareikä meidän kahden hengen taloudessa... :eek: :saint: B)

Lauantain jatkoja!! Huoh.. huomenna taas sunnunta ja viikonloppu hurahti... mälsää!!
 
Heips kaikille,

pojan kontrollissa käytiin, ja kaikki oli kunnossa. Nyt siis vuosittain sama homma.

Täti sitten löysi minut sieltä Hesasta, nyt siis kp 3/28-?. Viimeksikin etsi minut sieltä, pojan leikkausaamuna, joten jos samalla tavalla jatkuu, tulee siis seuraavan kerran vuoden päästä, seuraavalla kontrollikäynnillä :D

Tänne oli tullut niin paljon tekstiä, etten nyt ehdi vielä kaikkea lukea, mutta sen ehdin katsoa, että Diodium tarvitsee nyt halauksen :hug:
 
masukki08 Hirmuisesti pienelle tarrasukkia nyt matkaan :hug:

Betania Menehän tuulettumaan kunnolla :D Oikein hauskaa iltaa sinulle :wave:

erzi Hyvä, että teillä menee asiat koko ajan parempaan päin :hug:

mymmyryy Onnea uudesta autosta :flower:

katherine Hauskaa minilomaa =)

Diodium Kovasti voimia sulle :hug:

Ansku07 Pahoittelut tädistä :hug: Tärppionnea uuteen kiertoon db Hienoa, että kaikki on pojalla kunnossa :heart:

(.) Vielä ei oo tätiä näkynyt, mutta todellakin odotan vasta nyt ke-to sitä saapuvaksi. Silti mulla on nyt hieman hankala tilanne, siis itseni kanssa, eli mies oli ostanut siiderin mulle, mutta musta tuntuu, etten tohdi sitä juoda :/ Vaikka siis olen 99,9% varma, etten ole raskaana, siltikin tuntuu, ettei uskalla juoda ennenkuin täti on saapunut.. Mietin jo, pitäiskö ajaa tuonne lähimmälle ärrälle ja hakea sieltä testi, kun niitä siellä ainakin joskus on ollut, mutta en taida jaksaa vaivautua. Kaippa tuo siideri jää sitten odottamaan sitä tädin saapumista ja tyydyn juomaan poikien kanssa limpparia :D Mutta jos täti ei vielä keskiviikkona ole saapunut, haen sitten testin ja teen sen torstaina. Meille tulee vieraita pääsiäiseksi, joten silloin on oltava varma, ettei salamatkustaja ole kyydissä ;)

Kaikille mukavaa viikonlopun jatkoa!
 
KIITOS kaikille olette ihania!

kävin apteekissa ja hain (jälleen) testin. joten katsotaan aamulla, toiveet eivät kovin korkealla.

[/b]julietta mulla km:n jälkeen oli rinnat myös pitkään raskaana olevan tuntuiset ja mielestäni aika pitkäänkin.

epskeps oliko vesirokko rokete kallis? en ensin osannut epäilläkkään vesirokkoa kun kuvittelin siinä tulevan isoja muhkuroita, mutta neidille iski ensin käsiin sellaista pienen pientä vieri viereen. joten luulin ihottumaksi. sitten se levisi jalkoihin ja lopulta kaikkialle. ja yhä ne ovat pienen pieniä. polvissa suuremmat.

masukki
 
masukki08 Kyselisin tuosta vesirokosta, kun meidän kuopuksella on nyt tänään puhjennut useaan paikkaan sellaisia näppylöitä, aika pieniä kooltaan ovat ja semmoisia rykelmiä siis on. Eli oliko teilläkin sellaisia? Kun en oikein tiedä mitä on, ajattelin ensin, että on nokkosihottumaa.. Silmä myös näyttäis tulehtuneen, joten sen takia on varmaan käytävä päivystyksessä, mutta nuo näpyt kyllä kans mietityttää :/ Meillä ei ole yksikään pojista vielä sairastanut kyseistä tautia, joten jos isommille tulee, niin saattaa olla melko rajuna sitten. Aiemmin ei ole tarttunut, vaikka ovat kyllä altistuneet rokolle..
 
Masukki se rokote maksoi 70 ?. Ei mikään halpa muttei nyt mikään ihan sikakalliskaan. Meidän pojalla kun tuota ihottumaa on muutenkin niin paljon ja sen hoito hankalaa, niin ei kaivata tuollaista tautia ollenkaan. :/
Toivottavasti huomenna tulee sinne selvääkin selvempi plussa! ++++++++++ :whistle: :heart:

Berry tässä jotain vesirokosta: http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=528/sprog=4/grp=2/menu=1/

).( Tilausta on laitettu menemään
Toivottavasti meni perille asti



 




Haaveissa esikoinen

Julietta....................Km 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 3/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 4/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 4/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 6/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 15/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 15/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 21/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 26/28-33
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 31/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 32/-

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 4/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 8/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 13/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 15/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 18/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 19/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 30/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 31/-
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 40/-

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 9/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 13/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 14/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 15/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 17/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 19/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 28/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 30/-

Haaveissa neljäs

Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Muumiska...............KM 02/08...............................KP 3/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 6/32
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 26/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 28/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 34/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08

Haamuilijat

Masukki08
 
heips

Masukille toivon selkeää plussaa!!

Anskulle :hug: kurjaa kun täti tavoitti.

Täällä kesto ketutus ollut koko aamun. Ei mikään huvittas jne..
Vähän pyörii mielessä että entäs jos oikeesti onkin kohdun ulkoinen... mut oon yrittänyt olla ajattelematta, koska lääkäri siltä kuulosti että sulkee vaan sen mahdollisuuden pois verikokeitten avulla. *huokaa syvään* kai sitä ois lähdettävä ulkoilemaan jos se päivä lähtis tästä käyntiin.
 
Nyt vasta tajusin ku katoin tota listaa et mähän oon jo kierron puolivälissä!
voi voi.. jänskättää.
Mut itseasiassa, mulla on nyt aika rauhallinen fiilis. Jos ei nyt tästä kierrosta tärppää, niin ens kierrosta sitten. Mulla oli ihan hirvee kiire tulla raskaaksi vielä pari viikkoa sitten, mut nyt mä oon vähän jo rauhottunu.


Mymmyryy onnea uudesta autosta! Mä oon ehkä vähän kade... ;) meillä ei oo autoa, mut tähän asti ollakin oltu "citypariskunta"... ei me tarvita autoa mut se olis kiva.. :p Pikaista paranemista.

Ihanaa erzi...toivottavasti asiat teillä alkaa paranemaan. :heart:

Julietta kohtu palautuu raskauden jäljiltä... mullakin on ollu oikeestan vieläkin välillä sellaisia outoja tuntemuksia kohdussa. Mulla raskausoireet katos aika vähitellen... toisaalta mä olinkin jo niin pitkällä. :hug:

Masukki, miten kävi? ... toivon niin että plussa näkyisi...
 
Hyvää palmusunnuntaita kaikille

onko jo virpojia käynyt??meillä ei, jos tulee niin on enää kaksi kinderiä jäljellä, kun miehen kanssa oli pakko eilen syödä muutama


masukki miten asiat on??toivottavasti hyviä uutisia!!

ertzi hienoa että asiat alkaa sujumaan!!joskus nuo vastoinkaymiset jopa vahvistaa suhdetta, toivottavasti tästä alkaa parempi arki teille!

mymmyryy onnea uudesta autosta!!meilläkin suht uusi, mutta maksueriä maksetaan vielä neljä vuotta niin sitten kun se on oma niin ei enää niin uusi..auton arvo kun tuppaa laskemaan niin paljon, mutta kuka sitä haluaa kotterolla ajaa :LOL:

betania toivottavasti oli kiva tuulettumisreissu, ja nyt kaamea kapula :D

katherinelle oiken rentouttavaa lomaa :D

täällä sitä vuodan vielä, aikas runsaat on jo kolmatta päivää. vielä en ole särkylääkettä ottanut, muina päivinä mennyt kaksi päivässä :eek: taidan varata kummiskin ajan sinne gynelle, vaikkei ehkä teroja tarvii ottaa käyttöön, mutta ajattelin mennä joskus kp 15 niin se näkis että onko siellä edes ovista tulossa..oon kuiteski päättänyt plussata tästä kierrosta :D onko muita???
 
Espkeps Kiitti linkistä, olin kyllä jo siellä käynytkin ;) Lähinnä ajattelin voisko alkaa sellaisella näpyllä kuin pojalla oli. Mutta nuo on jotain muuta, kun välillä häviävät ja paikat siis vaihtuu. Täytyy seurata tuota silmää, on nyt vähän parempi, jos huomenna vielä punoittaa ja rähmii, niin soitan päivystykseen, tänään pitäis ajaa 50km:n päähän, niin ei oikein innosta. Voi samalla kysyä sitten noista näpyistäkin.

Danjuska Halit sulle :hug: Toivottavasti ei kohdunulkoinen ole, tuntuis, että noilla kp:llä ei vielä näkyiskään sellaista. Mullahan ei ultrassa tk:ssa lääkäri huomannut mitään ylimääräistä kohdunulkopuolella, vaikka loppupeleissä niin sitten olikin.

masukin kuulumisia minäkin utelen :wave:

(.) Edelleen tätiä oottelen ja oon ollut niiiin pahalla tuulella, että oksat pois. Saa nähdä milloin se tänne kurvaa..
 
Danjuska Kiitos peukutuksista. Toivottavasti ei kuitenkaan olisi sinulla kohdunulkoinen kyseessä :hug: Kunpa seuraavassa tarkastuksessa kaikki olisi kunnossa :hug:

erzi Pahoitteluni tädistä :hug: Mukava, että teillä sujuu jo paremmin :heart:

muumiskalle onnittelut tädin vierailusta ja nyt toivotaan, ettei enää eksy pitkään aikaan sinua kiusaamaan!

Rouva Pikkumyy Kiitos plussapuhureista :heart: Niitä kyllä nyt tarvitaan :D Jospa teillä ensi viikonloppuna tärppäisi!

Sus soo Pikaista paranemista tyttärellesi. Taistellaan yhdessä tätiä vastaan :D

jonttu79 Onnittelut ovisplussasta ja otollisten hetkien hyödyntämisestä =)

ElinaMaria Tiedän kyllä, että en mitenkään ole itse voinut keskenmenoa aiheuttaa. Silti vaan tulee mietittyä kaikenlaista, kun keskenmenon syy ei selvinnyt. Pikkuinen kuoli kaikessa hiljaisuudessa kohtuuni ja rakenneultrassa totesivat, että sydän ei enää lyö :'(

JJ-t Kylläpä sinulla oli hurjan pitkä kierto :eek: ! Onneksi tilanne kuitenkin vihdoin selvisi, vaikka kyllähän plussa olisi ollut paljon mukavampi saada kuin tädin vierailu. Tsemppiä uuteen kiertoon ja toivon, että kiertosi tasoittuu pienempiin lukemiin.

berry76 Kiitokset kannustuksesta ja plussatuulista :heart: Sinulle myös hurjasti onnea yritykseen!

masukki08 Kunpa kaikki menisikin hyvin :heart: Joko olet tänään testannut?

Leinikki Onnittelut oviksen bongaamisesta! Nyt vaan tiuhaan tahtiin peitot heilumaan ;)

Diodium :hug: Voimia :heart:

katherine Ihanan yllätysreissun on miehesi sinulle järjestänyt :heart: Oikein rentouttavaa lomaa sinulle!

mymmyryylle onnittelut autokaupasta =) Meillä mieheni olisi hyvin innokas vaihtamaan autoa, mutta minä yritän hieman toppuutella...

Ansku07 :hug: Nyt toivotetaan täti niin kauas kuin pippuri kasvaa. Tulkoot vierailulle seuraavan kerran vasta ensi vuonna.

Täällä testit polttelevat kaapissa :LOL: Keskiviikkona kyllä viimeistään testailen. Tätioireita ei kyllä ole, mutta voihan olla, että jostain syystä kierto pitkittyy. Kun sitä niin kovasti toivoisi olevansa raskaana...
 
berry meinän tytöllä myös ihan eri näköisiä näppylöitä kuin linkissä. ja juuri linkin kaltaiseksi niitä kuvittelinkin. mikähän ihme meillä siis on? meiän näpyt paljon paljon pienempiä. eikä kuumetta saatikka väsynyt tms... ehkäpä käväsen myös päivystyksessä tänään.

epskeps juu ei ole kauhean hintainen lääke ja ymmärrän hyvin mikset tautia pojalle halua. meillä myös esikoisen kanssa ollut vaikka mitä 5 vuotisen taipaleen aikana. meiän ensimmäinen lasten neuvola käynti päättyi yksityiselle neurologille, kun neuvolan täti totesi että lapsella päässä vikaa kun jokin heijaste yhä jäljellä. ja voi hert syygeli miltä se tuntui tuoreesta äidistä. ja täysin väärässä oli. neurologi antoi neuvolalle aika kovaa palautetta asiasta. ja siitä se alkoi, meissä oli AINA jotain vikaa. vasta kun muutimme paikkakunnalta pois, saimme kasvaa omilla käyrillä ( koko trio menee käyrien alapuolella ). mutta sitten alkoi kuulon kanssa ongelmat ja kuulopolilla rampattiin. huoh! nyt ollut tasaisempaa kun tuubit korvissa. mitä nyt about kk sitten esikko sanoi että korva litisee, nauroin ensin vai että litisee, kuvittelin esikon hakevan huomiota kun pikkusisko samaan aikaan sairaana ja sai limsaa sekä huomiota. kunnes hiuksia harjatessa huomasin että korva todella vuotaa. siellä oli jälleen tulehdus joka valui tuubia pitkin ulos. tämä on niin tätä ;)

(.) haamu! joten eiköhän se ole siinä. joskos niissä aiemmissa testeissä oli joku vika kun antoivat niin selvän +. tosin ostin ne eri apteekista. en tiedä. odotan vaan että vuoto alkaa, sillä oireet aika lailla myös hävinneet. maitoa tulee mutta ei juuri muutoin mitään. ehkä siellä joku käväisi ja päätti päästää irti. vähän on olo että voisi heittää hanskat tiskiin, mutta sehän olisi luovuttamista! nyt toivotan teille KAIKILLE pikaisia plussia. itse jään harkitsemaan mitä tekisi asian suhteen.

masukki
 
surusydän Kiitos vain tsempeistä, mutta meillä ei juuri nyt siis ole tositoimet käynnissä :/ Mutta voit siis sen sun tättärän lähettää tänne mulle :D ++++++ :whistle:

masukki08 Oliko testit kuitenkin samanlaisia? Koska herkkyyksissähän on eroja.. Hirmuisesti nyt lähetän pienelle tarroja matkaan db Noista näpyistä, meillä ilmeisesti kyseessä on nokkosihottuma, siskon pojalla oli ollut sellaista ja oli juuri tuollaista kuin meidän kuopuksella. Eli näpyt välillä häviää ja tulee eri paikkaan. Taidan kuitenkin huomenna käyttää päivystyksessä, koska on vähän sen tuntuinen, että saattaisi olla korviin tulossa tulehdus :/ Toivottavasti teillä selviää, mistä on kyse. Vaikka eihän vesirokko aina pidä kuumetta ja varsinkin pienimmillä menee usein lievillä oireilla ohitse.

Lumi-Marja Sinua saa sitten onnitella tädistä :) Kovasti onnea tositoimiin :hug:
 
Voisin hypätä tänne ketjuun kun mulla ei oo enää paikkaa lokakuisten odottajissa :(
Raskaana oltiin ja oireet katosivat ja selkää alkoi juilimaan.Menimme yksityiselle ultraan viikolla 8+6 ja siellä todettiin että sikiö oli kuollut viikolla 7+5 :'(
Perjantaina aamulla menin porvoon aluesairaalaan jossa aloitettiin lääkkeellinen tyhjennys.Olo on ihan tyhjä ja selkä ihan jumissa edelleen, en tiedä onko normaalia mutta viikon ajattelin odotella jos ei helpota niin kai se on mentävä näytille.Toiset sanoo että selkäsärky kuuluu ihan jälkihommiin mutta inhottavaa tää on jo muutenkin ja pelkään jos kohtu ei olekkaan tyhjentynyt.
No muttaon kuitenkin helpotus huomata että on kohtalotovereita ja on joku paikka jonne voi purkaa sydäntään.
Onneksi meillä on tuo 3v poika talossa joka antaa voimaa joka päivään
Rakkaudella Maire

 
marza tervetuloa joukkoon ja pahoittelut!!! :hug: täälähän meitä on ja ihan liian moni on tän joutunut kokemaan :( itselläni oli koviakin selkäkipuja keskenmenon aikaan, enemmänkin sellaisia vihlovia supisteuun verratavia jomotuskipuja. näitä jatkui jossain määriin niin kauan kun jälkivuototoakin kesti.
 
Harmi Marza että päädyit tänne... Mutta tervetuloa :heart: Tämä palsta on kyllä hyvä olla olemassa, kun saa vähän vertaistukea.

).( Tuli muuten mieleen, että mitenhän normaalia on semmoinen, että alavatsassa toinen puoli on enemmän pömpöllään kun toinen. Siis eilen saunassa lauteilla makoilin ja huomasin että vasemman puolen alavatsa navan kohdalta oli huomattavasti ylempänä kun oikea puoli. Sitten tänään kun pukeuduin huomasin saman ihan seistessä... Mitähän tuo on?
Sitten aloin tietysti ajattelemaan että toivottavasti ei ole mitään km:n jälkioireita tuolla kohdussa kun mä olen saanut niskoihin tulehduskipulääkettä, että jos sen takia en ole sitten huomannut kipujen perusteella mitään erikoista alavatsassa... Hui... Toivottavasti kaikki on ok. Ja toisaalta, tuossa kun vähän kultsin kanssa touhuttiin niin olin tosi kipeä seuraavana päivänä, mm. pyörällä ajaminen sattui alavatsaan. Voipi olla tietysti normaaliakin, mut johonkin piti purkaa tää olo, kun ukko on varmaan jo ihan kyllästynyt mun analyyseihin itsestäni :LOL: Hyvin hän on kyllä jaksanut että kyllä saan olla onnellinen tuommoisesta miehestä.
 
Sus soo
Marza :hug: pahoittelut, mutta tervetuloa joukkoomme keskustelemaan. Kyllä mulla taisi olla jos jonkinmoista särkyä ja kolotusta km:n jälkeen pitkäänkin. Vuotokin kesti tuhottoman kauan.

(.) Eipä ole täti vielä ehtinyt kylään!
Pysyköötkin poissa. Normaali kierto on mulla 28-32, joten onhan tässä vielä aikaa sitäkin odotella.
 
katsoiko kukaan muuten tiistaina "todistettavasti syyllinen" ohjelman??? oli kyllä todella surullinen jakso, pisti taas tunteet pintaan :'( keskenmenosta jo 3 ja puoli kuukautta, silti se pisti itkemään ja sain itkeä itseni uneen sinä iltana :ashamed:

You Are My Sunshine

You are my sunshine, my only sunshine.
You make me happy when skies are grey.
You'll never know dear, how much I love you.
Please don't take my sunshine away.

The other night dear, as I lay sleeping,
I dreamt I held you in my arms.
When I awoke dear, I was mistaken,
So I hung my head down and cried.

You are my sunshine, my only sunshine.
You make me happy when skies are grey.
You'll never know dear, how much I love you.
Please don't take my sunshine away.
 
Masukille tsemppiä ja vahvistuvia plussia!!! :heart:
Marza pahoittelut ja tervetuloa joukkoon :hug:

Sus soo toivottavasti täti pysyykin poissa!!++++++++++ :whistle:
jj-t en kyseistä ohjelmaa katsonut, mutta kirpasee täälläkin välillä ja pahasti. Keskenmenosta on jo 5 kuukautta, mutta mielessä päivittäin. Työkaveri on raskaana, muutamia viikkoja pidemmällä kun itse olisin, jos kesken ei olis mennyt. Ja myös toinen työkaveri on raskaana, plussannut silloin kun mä tein niitä "valeplussia"... :/ Mutta tietty toivon kaikkea hyvää heille ja kivaa kuiteskin seurata raskauden edistymistä.
Taas oli lyhyt tädin vierailu, noin kaks vuorokautta ja niukkaa muutenkin. Mietin vaan et onkohan tuosta jotain haittaa raskautumisen kannalta, kun siis ilmeisesti limakalvo on aika ohut kun ei tuon enempää vuoda. Ennen kyllä ollut ihan runsaat vuodot ja kestänyt 4-6 päivää... Ja kivutkin on jotenkin muuttunu. Ennen oli ihan kauheita suolistokramppeja (?), joiden aikana ei pystynyt kävelemään ja nyt ei mitään, pientä juilinaa vaan. Mukavaahan se sillain on että ei tartte niin kauheesti kärsiä, mutta mietityttää sitten vaan muuten.
 

Yhteistyössä