Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Pompo79 olen todella pahoillani :'( Voimia sulle kovasti
Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme mukaan :heart:

Irtis murusein, miten ihania kuulumisia!!
Pieni poika siellä sun masussa köllii ja kasvaa
:heart: :heart: :heart:

Nti kesäheinä pahoittelut tädistä
Toivon mukaan jättää sut tän kerran jälkeen rauhaan :heart:

Haaveissa esikoinen

Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 5/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 6/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 6/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 8/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 17/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 17/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 23/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 28/28-33
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 33/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 34/-
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 40/30

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07.............................KP 1/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 3/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 6/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 6/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 10/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 15/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 17/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 20/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 21/32
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 26/
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 32/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 11/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 15/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 16/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 17/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 19/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 21/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 30/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 32/-

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 1/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 1/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 2/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 5/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 8/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08

Haamuilijat

Pamu k

Fey Tsemppiä jälkitarkastukseen db

Sus soo No voihan höh negasta :hug: Vielä kuitenkin +++++++ :whistle:

Meritähti Samoja fiiliksiä mullakin ollut tässä km:n jälkeen. Töihin paluu odottaa syyskuussa ja olisin paljon mieluummin ollut vielä kotona.. Eniten ahdistaa työpaikan ilmapiiri, kävin parina iltana töissä pari viikkoa sitten ja nyt ahdistus on vaan kasvanut. Mulla sama juttu, eli en haluais uudessakaan paikassa aloittaa, jos sitten piakkoin olisikin raskaana.. Haleja sulle kamuseni :hug:

Betania Kuulostaapa kamalalta tuo sun viime kesäinen kokemus :hug: Mukavaa, että sulla oli hauskaa ;) Kunnon irtiotto tekee välillä terää!

Pompo79 Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan :)

Nti Kesäheinä :hug: Pahoittelut tädistä :hug:

irtosora Onnea ihanista uutisista :heart: Kaikkea hyvää loppuodotukseen!

Danjuska Tsemppiä db Toivottavasti saat hyviä uutisia!

(.) Tänne täti sitten kurvasi odotetusti ja heti aamutuimaan! Eli epskeps päivittäisitkö kohdalleni kp 1/26-29. Vaikuttais nyt, että kierto muuttuu 'vanhanlaiseksi' eli sellaiseksi kuin ennen km/ku. Meillä on nyt keskimmäinen kuumeessa, kuopuksen kanssa mentiin jo kahdeksan jälkeen eilen nukkumaan ja on nyt hyvällä tuulella. Silmätippojen kanssa sain aamulla taistella, kai sinne jotain menikin.. Jep, mutta siivoukset odottaa, joten moi tältä erää :wave:

Kiitos Epskeps ja Berry76 :) Pahoittelut myös Berry76:lle tädin seuraan joutumisesta :hug: Kiva jos sulla alkaa kierto kuitenkin palautua jokseenkin ennalleen =)

Mulla on Epskeps nyt meneillään 3/30, jos ehdit jossain sopivassa välissä päivittää, kiitos :heart:

Tervetuloa mukaan joukkoon Marza1970, Aubrieta ja Pompo79 :heart: Olen kovin pahoillani, että olette joutuneet kokemaan keskenmenon :hug: Voimia jatkoon.

Minulle voi Epskeps päivittää tälle päivälle kp1/26-28 :( Täti löysi taas minutkin, vaikka kuinka toivoin muuta. Huomenna menetetyn laskettu aika ja suru pinnassa :'( En nyt jaksa muuta, palailen kirjoittelemaan, kun suurin tuska menee ohi. Kiitos kaikille tsemppauksesta, valtavasti plussausonnea jokaiselle :heart: !

Heippa kaikille...muistatteko miuta vielä??

Tulin vaan kertomaan jotta raskaus etenee hyvin ja osaan jo nauttia tästä mun möhö mahasta.
Rakenne utrassa kävin reilu 3viikkoa sitten ja pienillä kaikki hyvin,poika on toinen mutta toinen oli siveellisesti jalat ristissä joten hän on mein pieni arvoitus =)

Toivon teille kaikille kovasti plussa puhureita ja tervetuloa tuonne toiselle puolelle.

Kaikille myös toivon kovasti voimia jaksaa eteen päin ja uskoa parempaan huomiseen :hug:

Äitee ja tuplat 22+5

Surusydän
Pahoitteluni tädistä. Paljon voimia enkelin lasketun ajan kohtaamiseen

Berry
Miten se täti nyt sinnekin löysi tiensä :( Onnea uuteen kiertoon :heart: ja paranemisia muksuille :heart:

Äitee
Kiva kun tulit tänne meitä moikkaileen :heart: :heart: Onnellista odotusaikaa

).( Eipä tänne edelleenkään ihmeempiä. Tilausta tuli laitettua ihan kiitettävästi, eilen vielä "varmistukset"
et ei pitäis ainakaan yrityksen puutteesta olla kiinni. Nyt vain kädet ristiin ja toivomaan parasta

Heips. Täällä ilmottautuisi yksi km:n jälkeen kuumeileva.. Vaikka keskenmeno on vilä käynnissä..Siitäki tuli jotenki huono omatunto, että saanko mä nyt näin aikasin tulla tänne vaikka vuoto ei oo vielä edes loppunu..Muttaku en saa itteeni pois näiltä sivuilta...
Eli sain alkuraskauden keskenmenon rv 4+6. Ja ensimmäinen lapsi olis ollu. :'( Jatketaan tästä ilman ehkäsyä heti, ei jäädä odottelemaan menkkoja.. Kyllä tuntuu hirveen pahalta tää menetys, vaikka se niin alussa vasta olikin. Ei voi ymmärtää minkä takia ihmiset laitetaan kokemaan tällasta.. :(
Olisinkin heti kysynyt teiltä, että miten teijän miehet on suhtautunut menetykseen? Onko ollu helppo puhua miehen kanssa ja minkälaisia lohduttavia sanoja ootte saanu mieheltä? Oma mieheni suree niin omalla tavallaan. Haluaisi kokoajan touhuta jotain.. Ei paljoa puhu. Sanoinki sille eilen, että musta tuntuu että sitä ei hetkauta tää asia ollenkaa ku se ei tunnu surevan mitenkään.. Mutta kyllä se sit illalla sano että kyllä siitäki tuntuu tosi pahalta ku se oli kuitenki meijän vauva... :'( En tiiä..vaikeelta tuntuu..

miina olen todella pahoillani että sinäkin joudut keskenmenon kokemaan :(
Olet lämpimästi tervetullut tänne meidän kanssasisarien joukkoon :heart:
Varmasti noi miesten suhtautumiset keskenmenoon ovat hyvin mieskohtaisia. Useimmille miehille tuo tunteiden ja surun näyttäminen on vaikeaa, eivätkä osaa niitä sanoiksi pukea ja mieluummin touhuavat muuta, jotta olisi muuta tekemistä kuin se sureminen, vaikka se suru siellä sydämessä ja mielessä olisikin. Naiselle (ainakin useimmille) se menetys on kuitenkin konkreettisempi ja fyysisempi, kun sieltä sisältä, kohdusta, lähtee pois se rakas, toivottu lapsen alku. Ja naiset jo "luonnostaan" tahtovat asiaa purkaa puhumalla, koska tiedämme että se helpottaa.
Meillä on takana 3 keskenmenoa ja kyllä ne on tuolle omalle miehelle olleet kova pala. Hän kuitenkin suree niitä enempi sisimmässään kuin että ääneen niistä puhuisi. On täällä monet itkut itketty yhdessä kuitenkin ja asioista puhuttu moneen kertaa. Ei tässä muuten oltaisi jatkamassa yritystä..
Varmasti miehellesi on ollut järkytys että näin voi käydä, että raskaus meneekin kesken, ihan niinkuin sinullekin. Tukekaa toisianne sanoilla ja sanattomasti
Voimia jaksamiseen :heart:

miina- enpä olisi halunnut tähän pinoon tuttuja :'(
Voimia teille menetykseen ja tervetuloa tänne :hug:

Ehkä miehesi ei ehtinyt vielä sisäistää asiaa niin kuin sinä, suru voi iskeä vasta myöhemmin.
Ja onhan meillä kaikilla oma tapamme surra.
Minun mieheni on niin herkkis, että on näyttänyt surunsa aika avoimesti, niin kuin aina tekee, mutta kyllä hänestäkin huomaa, että touhuaminen on ikään kuin lääke pahaan mieleen, kun minä taas alkuun en osannut kuin käpertyä sohvan nurkkaan.
Lohdutusta on kyllä saanut, mutta nyt mieheni ei enää aina ymmärrä, että asia satuttaa edelleen tosi kovaa. Saattaa ihmetellä että mitä sä nyt itket, kun nousee tunteet pintaan. Hän pystyy jo asiaa ajattelemaan ja siitä puhumaan tunteilematta, minä en ihan ole siellä vielä.

Hyvä, että tulit heti kirjoittelemaan, kun siltä tuntuu, ei tässä mitään aikarajaa ole, tekee niin kuin hyvältä tuntuu.
Toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen ja menee sitten paremmin. Pidetään kaikki peukut pystyssä toisillemme.

Omaa napaa:

Kiitos haleista. :)

Kaippa se tästä taas, eilen illalla oli oikein kunnon itkukinkerit ... tänään onneksi iltavuoro töissä niin sai nukkua pitkään ja aloittaa aamun rauhassa.
Kyllä menee tunteet niin laidasta laitaan ... jotenkin tuntuu, ettei ole valmis päästämään irti ja tarve puhua olisi välillä kova, mutta sitten taas en haluaisi liikaa vaivata immeisiä ...

Viime viikonloppuna oltiin miehen mummun 80-vuotis synttäreillä ja koko sen puolen suku oli siellä. Sydämestä kirpaisi kun ihmiset kyseli kuulumisia, enkä tiennyt mitä siihen vastata.
Sattui sydämeen sanoa, että ei meille kuulu mitään ihmeellistä ... jotenkin tuntui, että väheksyn pikkuistamme kun sillä lailla vastaan, mutten oikein voinut muutakaan siinä juhlahulinassa. Voi kuinka olisinkaan halunnut vastata, että vauva on tuloillaan ...

Ehkä johtui osittain siitäkin tuo vaikea eilinen ... oli koko viikonlopun joutunut pitämään tunteet kurissa ja mölyt mahassaan ...

-Meritähti-

Voi miina, niin kurjaa kyllä... :hug: Taisin halitella sua jo tuolla jossain toisessakin pinossa, tai ainakin huomasin miten oli käynyt :(

Meritähti: Mun mies keskittyi silloin mun lohduttamiseen, ei sanonut oikein juuta eikä jaata koko asiaan.. Sellaisia ne vaan taitaa monet olla. Höh. Mutta kukin tavallaan!

omaa napaa sen verran, että taidan avata illalla viinipullon... Kävin eilen illalla lääkärillä, joka on paikallisen keskussairaalan gynen ylilääkäri ja tietää paljon lapsettomuusasioista. Hän sanoi suoraan ettei terolutilla (jotka toinen gyne oli viime ke määrännyt mulle "että saatais vuoto aikaiseksi") ole mitään tekemistä mun raskaaksi tulemisen kanssa, sillä vaan saadaan vuoto tulemaan mutta se voi sotkea ovulaation. Ja sain sitten yhdistelmän terolut-clomifen Juuri niin kuin olin salaa hiljaa toivonutkin! Nyt vois siis kuvitella että kierto lyhenee tuosta järkyttävän pitkästä normaalimmaks, edes lähelle 30 päivää, ja jopa ovulaatio tapahtuis. Lääkäri oli sitä mieltä että koska raskaustesti on negatiivinen eikä menkat ole alkaneet, niin en todellisuudessa ole tässä kierrossa ovuloinut ollenkaan. (eli ei olis tarvinnut hyväkskäyttää vatsataudista kärsinyttä miestä *punast*) Ja ultralla kun katsottiin, niin kohdun limakalvo oli vaan vähän turhankin paksu, ei siellä mitään vesionteloakaan ollut. No, mut nyt siis terolutilla vuotoa kehiin ja clomilla sitten ovista yrittämään

Oma tarinansa on sitten se, että clomit on loppu kaikista apteekeista ja tukkuliikkeeltä... Yliopiston apteekista osattiin varovasti ennustaa että tällä viikolla PITÄISI tulla, mutta suoraan sanoivat että ei se varmaa ole. HÖH!!! No, onneks mulla on tässä nyt muutama päivä armonaikaa mitä luultavimmin. Mutta onpas inhottava lääke olemaan lopussa!!!!!

Mut oon kyllä tosi hyvällä ja toiveikkaalla fiiliksellä nyt, tuntuu et asialle on oikeasti TEHTY jotakin!!

Kiitos paljon lämpimistä vastaanotoista. :hug:

Meritähti varmasti tosi kurja tilanne nuo juhlat.. :'( Meillä oli kanssa miehen enon synttärijuhlat, minne meni suunnilleen koko suku, itse en pystynyt menemään. Sama juttu olis ollu että kysellään no mitäs teille kuuluu ja millonkas niitä pieniä olis tulossa ym ym.. Ja anoppi! Se on sellanen, että vaistoaa aina kaiken ja on utelemassa heti ensimmäisenä.. Ei olla sille edes kerrottu, että vauva olis tilauksessa...

surusydän Eikä, miten se täti sinutkin löysi :hug: Kovasti voimia lasketun ajan kohtaamiseen :hug:

Äitee2 Mukavia uutisia :heart: Tsemppiä masun kasvatukseen :hug:

Epskeps No, eihän tuo täti yllättänyt, kun ei vieläkään olla ilman ehkäisyä.. Mutta kiitos haleista :) Sun pitää kyllä sitten plussata tästä kierrosta :attn:

miina- Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan :hug:

Keskimmäisellä on ollut aamusta asti kuumetta, laski buranalla lähes 37, nyt taas melkein 39 :/ Korviaan tm. ei ole valittanut, mutta mahaan sanoi sattuvan tuossa vähän aikaa sitten. Ei kuitenkaan koko aikaa satu siihenkään.. Itselle tuli heti umppari mieleen, ei vielä kuitenkaan ole oksentanut tai valittanut huonoa oloa. Itsellä maha kramppailee tuttuun tyyliin, itseasiassa kahdet aiemmat menkat alkoi kivuttomammin. Joten nyt tuntuis olevan ihan normaalit menkat siinäkin suhteessa.

kotona.
reissu meni hyvin.

...sain aamulla haamun !

pelottaa ja jännittää, olenhan nyt näiden 4 yrityskerran aikana saanut jo 3 plussaa :eek:
että jospa tämä jaksais nyt ihan nyytiks asti. ja jos ei, ni en tiä jaksetaanko enää koittaa, ainkaan vähään aikaan....
mutta nyt iloitaan kun sille aihetta on! :D
ja toivotaan parasta, pelätään pahinta.

Onnea Pamu k!!!
Toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin. Hirveesti tarriksia pienelle masumatkaajalle :heart:

Masukki
Voi harmi että se täti tuli sittenkin. :( Onnea uuteen kiertoon :heart:

Berry anteeksi sekoiluni :ashamed: mutta hyvähän sitä on silti halailla eikös vain ;) :heart:

Juu, yritän kovasti plussata. Saas nähdä kuin käyp. Vielä mooooooonta päivää tässä piinattavana..

Epskeps kiitos!!

yritän taas päästä jossain vaiheessa kärryille kun vasta su illalla kotiuduttiin ja eilinen yhtä hässäkkää, enkä nytkään kauheesti kerkiä palstailla...harmi.
niin, muista plussata!!!

Onnea PamuK!!! :D :D :D Mahtava homma!

Miina olen niin pahoillani!!!! :hug: Ei se munkaan siippani paljoa puhunut asiasta. Kysyin kyllä kerran suoraan että miltä tuntuu, mitä mielessä, niin sanoi vain et en osaa sanoa... surullinen oon. Siinä kaikki mitä sain irti... :)

Meritähti... voi kun inhottavaa. Sitä pitää vaan tehdä niin että selviää. Ethän sinä sitä vähättele vaikka et kaikille asialla retostelekkaan... se on teidän oma asia ja niin arka vielä. Älä nyt siitä huoli... :hug: Jaksuja!

ON:Huh huh.. Mä oon ihmetelly tässä eilen ja tänään ilmenneitä kipuiluja. Nyt sitten mietin että onkohan se ovis kuitenki vasta nyt? Mut ei tunnu siltä... emätin on ihan kostea ja ensin aamusella luulin että ovislimat pukkaa mut kyllä mä oon nyt todennu että se onkin valkovuotoa. (hih... kaikkia varmaan kiinnostaa ihan TOSI paljon mun eritteet...) :LOL:
Tuntuu et masu on ihan turvoksissa... nii - mä keksin jo nyt kaikkia raskausoireita. Miten ihmeessä mä selviän vielä pari viikkoa?! :eek:
Miten SÄ Epskeps kestät?
Onks mulla nyt sitten ovis vai onko mun pää ihan sekasin vai mikä on.... HÖH! |O

Pamu k Onnea haamusta :heart: Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin :hug:

Epskeps Ei mitään, halailu on mukavaa :hug: ;) Minä täällä sulle kauheasti pidän peukkuja ja jännään mukana db Se onkin tässä pinossa mukavaa, että vaikka itelle ei sitä plussaa nyt voi tulla ( tai siis ainahan voi ehkäisy pettää :whistle: ) niin saa aina jännätä teidän muiden puolesta ja iloita plussauutisista :heart:

Sus soo
Hei vaan kaikille!

Ensinnäkin Pompo ja Miina- :hug:

Pamu k! Hirmuisesti onnea haamusta!

Meritähti :hug: Joskus tosiaan pääsee vähemmällä selittämisellä kun vain toteaa ettei kuulu mitään ihmeellistä.

Masukki08, ai "se"
löysi sitten sinut.

(.) Tänne ei mitään ihmeellisempää.
odottavan aika vaan on pitkä... nyt kp32.

täällä uusi ilmottautuis joukkoon...

Itsestäni.... sain keskenmenon viime joulukuussa...(mikä oli tosin aikaisemmin tiedossa ettei kaikki ole hyvin.)
Ensimmäistä lasta yritetään. Tänään on kp40/30.
Tänään viimex testasin negan mut tunne on vahva et olisin raskaana.

myymä
Mulle vois nyt sitten viimein laittaa seuraavat tiedot:

myymä ...........kp 1/28(-39)........yk1............ haaveissa toinen :)

Ja km:n on jo listan mukaan 09/07
Eli yritys lähtee kehiin ;)

moiks

verikokeen tulokset ok.. raskaushormoni oli 3 ja alle viidenhän kun on, niin on ihan normaali.
Kuinka äkkiä se hormoni nousee.. jos ovis oli kp 16 ja kp17 kävin verikokeissa.. oisko ees noussut siihen mennessä jos ois tärppi käyny?? helpotti kummasti mutta silti hiukan levoton olo.. kipuilua kun on. No laittaavat vielä postissa lausunnot ja lääkäri kahtoo tarkemmin ja ottaavat yhetyttä sitten jos on tarvis.

Miina ja Haaveilija: Lämpimästi tervetuloa, :hug:

Myymä: Kiva kun päsitte tosi toimiin :D

Pamulle onnea!! :flower:

nyt en kerkeä muuta ja toivotan jo varulti nyt kaikille oikein hyvää pääsiäistä!! saattaa olla että en koneelle enää ehdi ennen kun reissuun lähdetään :D ... no ehkä illalla kun laitan pojan nukkumaan ;)

Yhteistyössä