Mymmyryy, onnea plussasta :flower: :heart:
Epskeps Tainnut vahingossa tulla yks mun km väärälle vuodelle.:attnn: Se 10/07 pitäis olla 10/06. :attn: Muuten rivi ok
miracle :hugh: Minunkin neuvolatäti on aika tyly ja vetoaa joka asiassa, että aikaa ei ole. Viimeisen raskauden jälkeen hän totesi kylmästi, että eikö meille nämä kaksi riitä. Kuulemma kakso keskeytynyttä keskenmenoa ja yksi keskeytetty trisomia 13 kertoo jo sen, että emme tule onnistumaan. Eihän niin saisi sanoa. Olen itkenyt joulukuusta asti ja vasta nyt alkaa helpottamaan. Käyn jatkossa toisella neuvolatädillä, vaikka joudunkin ajamaan pisemmän matkan neuvolaan. Otin yhteyttä kyseiseen uuteen neuvolaan ja selitin tilnateeni, niin ymmärsivät ja minun ei tarvitse enää tälle toiselle tuittupäälle mennä. Eipä minunkaan sähköpostiini olla vastattu. Soittamalla piti asiat hoitaa ja silloinkin valitettiin koko ajan, että tässä nyt ei olisi oikein aikaa jutella. Nämä on vain sellaisia asioita, että ne ei juttelematta purkaudu ja yksin ei saisi ketään jättää. Voimia sinulle :hugh:
Ovistikut tuli vihdoin viimein. Johan niitä odottelinkin niin kauan, et koko ovis taisi mennä ohi, mutta tikutan kuitenkin vielä tänään, kunhan tuo rakko ensin täyttyy. Tilasin eka kerran halpa-testit.fi:stä ja tuossa sanotaan, että ei ole mitään väliä mihin aikaan päivästä testaa ja joissain nimen omaan sanotaan, et ei aamupissasta, siis ovistestiä. Mitähän sitä enää uskoo. Aamulla se vaan olis kaikkein luontevinta, eikä tarvis miettiä, miten kauan on pissa ollut rakossa.
Ihanaa, vapaapäivä. Lähden lasten kans vähän kaupoille kierteleen, josko kevätpuutarhaan läytyisi jotain uutta kivaa. Voimpa vaikka vannoa, että mitään posliinista ei tule kärryyn jäämään, kun nämä kaksi vipeltää vauhdilla pihamaalla, mutta jos jotain muuta kestävämpää. Olen varsinainen puutarhafriikki ja ei tarvi paljoakaan nurmikkoa olla näkyvillä, niin jo siellä jotain kuoputan. Nyt tosin koko piha on jo sula.