Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Heissan!

Mä tulin vaan taas pikaisesti omia kuulumisiani kertoilemaan!
Eli tänään tuli postissa Mammaksi.fi:n paketti (erittäin herkkiä raskaustestejä, liuska)
enkä sitten malttanut olla testaamatta vaikka eihän mulla ole menkat edes vielä myöhässä, noh joka tapauksessa siihen tuli 2 viivaa, toinen tosi haalea mutta toivotaan nytten että se siitä vahvistuu!
Olo on koko ajan ollut kyllä aikas varma tärpin suhteen, en tiiä että mistä johtuu!?
Oireet mulle tulee kanssa tosi aikaisessa vaiheessa joten... Toivotaan nyt että pikkuinen jaksaa pysyä matkassa ja ettei TM raskaus taas uusiudu!
Anteeksi tämä oma hehkutus?
Olen vaan niin ONNELLINEN!
Kaikille paljon tsemppiä!

äittä-67
 
voisko joku lohduttaa kun kyselin siit jälkihoidosta nlatädiltä ja sit se kertoilikin ihan osaaottavaisesti et niin sen kuuluu ollakin jne... mut lopussa sit sanoi et vastaa vain kerran kun ei ylimäärästä aikaa ole ja se ei ole sen asia suunnilleen netissä vastata et soittaa saa...

Ja mä tiedän tän kaiken ja tiedän et niil ei ylimäärästä aikaa varmaa yhtään ole mut jotenki toi oli niin töksäyttävää.. ku sen vuoks en juuri soittamalla kysyny ku tuntuu et alan heti itkeä.. Ni sit nyt tuntuu vaa siltä et no en tosissaan halua tuota samaa muijaa sit nla tädiks jos raskautuisin uudelleen yms... :'( niin paha olla muutenki ni kaikkeen reagoi aika herkästi .. eli nla täti selitti sen näin:

"Muutoin,vastaan vain tämän kerran. Meillä ei ole sähköposti toistaiseksi
tällaisessa käytössä, koska siihen ei ole varattu erillistä aikaa ja
ylimääräistä aikaa ei todellakaan ole !!!! Sitten, kun meille perustetaan
netti-neuvola , voi sitä käyttää. Milloin,sitä en tiedä! Puhelinaikoin voi aina
soittaa."

ni siks tuli paha mieli kun noita huutomerkkejäkin.. tulee jotenki olo et no mee männikköön et ei oo aikaa kuunnella tommosia jos et soittamal voi asiaas kysyä tms...Tunteet muutenki niin pinnassa niin masensi tuo vähän :( :'(
 
Mymmyryy, onnea plussasta :flower: :heart:

Epskeps Tainnut vahingossa tulla yks mun km väärälle vuodelle.:attnn: Se 10/07 pitäis olla 10/06. :attn: Muuten rivi ok :)

miracle :hugh: Minunkin neuvolatäti on aika tyly ja vetoaa joka asiassa, että aikaa ei ole. Viimeisen raskauden jälkeen hän totesi kylmästi, että eikö meille nämä kaksi riitä. Kuulemma kakso keskeytynyttä keskenmenoa ja yksi keskeytetty trisomia 13 kertoo jo sen, että emme tule onnistumaan. Eihän niin saisi sanoa. Olen itkenyt joulukuusta asti ja vasta nyt alkaa helpottamaan. Käyn jatkossa toisella neuvolatädillä, vaikka joudunkin ajamaan pisemmän matkan neuvolaan. Otin yhteyttä kyseiseen uuteen neuvolaan ja selitin tilnateeni, niin ymmärsivät ja minun ei tarvitse enää tälle toiselle tuittupäälle mennä. Eipä minunkaan sähköpostiini olla vastattu. Soittamalla piti asiat hoitaa ja silloinkin valitettiin koko ajan, että tässä nyt ei olisi oikein aikaa jutella. Nämä on vain sellaisia asioita, että ne ei juttelematta purkaudu ja yksin ei saisi ketään jättää. Voimia sinulle :hugh:

Ovistikut tuli vihdoin viimein. Johan niitä odottelinkin niin kauan, et koko ovis taisi mennä ohi, mutta tikutan kuitenkin vielä tänään, kunhan tuo rakko ensin täyttyy. Tilasin eka kerran halpa-testit.fi:stä ja tuossa sanotaan, että ei ole mitään väliä mihin aikaan päivästä testaa ja joissain nimen omaan sanotaan, et ei aamupissasta, siis ovistestiä. Mitähän sitä enää uskoo. Aamulla se vaan olis kaikkein luontevinta, eikä tarvis miettiä, miten kauan on pissa ollut rakossa.

Ihanaa, vapaapäivä. Lähden lasten kans vähän kaupoille kierteleen, josko kevätpuutarhaan läytyisi jotain uutta kivaa. Voimpa vaikka vannoa, että mitään posliinista ei tule kärryyn jäämään, kun nämä kaksi vipeltää vauhdilla pihamaalla, mutta jos jotain muuta kestävämpää. Olen varsinainen puutarhafriikki ja ei tarvi paljoakaan nurmikkoa olla näkyvillä, niin jo siellä jotain kuoputan. Nyt tosin koko piha on jo sula.
 
Onnea superpaljon äittä-67!!!!! :heart: :heart: Ihanaa, pitäköön pikkuinen nyt hurjasti kiinni.

Tinii, kiva kun tulet kertomaan tänne kuulumisiasi! Tsemppiä loppuraskauteen, hienoa että kaikki on mennyt hyvin!

:hug: kaikille sitä tarvitseville!

 
Paljon Onnea Äittä-67!!!
Roppakaupalla tarriksii pienelle masumatkaajalle :heart: :heart: :heart:

Tini kiva kuulla sinustakin :heart: Ihanaa että kaikki on hyvin


Orchid todella hyvä kuulla että jutustelut auttoivat ja sulla on parempi mieli


O.N viuh vauh, kiirettä pukkaa, joten mentävä on taas :wave:
 
Äittä-67 Isot onnittelut! Ja mukavia masunkasvatus päiviä!



Orchid
. Kiva kuulla että puhuminen autto ja nämä ihanat keväiset ilmat ainakakin parantavat aina mieltä. Kevät tuo aina toivoa!


ON. täälläkin kiirettä pukkaa kun muutto lähestyy. Kämppä on pyörremyrskyn vallassa ja täällä muutto laatikoiden keskellä yritän epätoivon vimmalla vielä siivota..... Huh!
 
Onnea kovasti Äittä ja Mymmyryy!! :heart: :flower:

Ja pahoittelut uusille, Miraclelle uudelleen tälläkin puolella.

(.) Oon yrittänyt vähän taustailla tässä, lukemassa oon käynyt välillä, mutta en oo jaksanut kirjoitella. Kierto menee näköjään yli, eikä plussaa testissä näy. Multa otettiin tänään terveyskeskuksessa verestä raskaustesti, kun tarvitsen hepatiittirokotuksen reissua varten eikä sitä laiteta jos on raskaana. Eli huomenna sitten ainakin selviää asian oikea tola. Tunne on, että ei ole tärpännyt ja oikeastaan nyt toivoisinkin sitä, sillä en jaksaisi yhtään pelätä keskenmenoa reissussa. Haluaisin ottaa lomaa tästä ihan koko jutusta hetkeksi, ensi kierrossa tai sitä seuraavassa voisi sitten taas alkaa tosihommiin.

Joten aika samalaisissa tunnelmissa täällä kuin JJ:t. Oon myös miettinyt tuota psykologin juttusilla käyntiä ja mies sinne patistaakin kun ei jaksa enää mun saamattomuutta ja itkukohtauksia. Ite oon kuitenkin jotenkin skeptinen, tuntuu, ettei siellä kuitenkaan voida auttaa, että pitää vaan antaa ajan kulua.

Jaksamisia meille kaikille, kyllä tää kaikki vielä iloksi muuttuu! :heart:
 
kiitos Hannaleena!! Auttoi oikeasti todella paljon!! Järkytyin ja tyrmistyin kyllä todella siitä miten sulle on nlatäti puhunut.. en pysty käsittämään! Aivan törkeää kielenkäyttöä eikä mitään empatiakykyä! :'( Nyt mul auttoi sekin et mies tuli töistä ni sain itkun tulemaan.. jotenki ku on yksin ni ei se vain tule vaikka haluaisi itkeä sen surun ja ärsyttävän tunteen pois.. Mut ehkä tää tästä ajan kuluessa helpottais..
 
Tein sitten testin kun niitä tuolla kaapissa on kuten Kärppä ehdotti...

Haamujen haamuhan siinä on :'( taas... no soitin omalle gynellekin sitten ja pistää suoraan lähetteen hormonipolille :ashamed: en kyllä ois uskonu 2 ekaa raskautta lähti yk1 ja hyvin pysyivät kyydissä :heart: niin nyt tää kolmas lapsi ei millään pysy mukana mitä mulle on oikein tapahtunu ku kroppa hylkii raskautta noin paljon :'( :( No gyne sanoi, että älä nyt lopeta yritystä kun on niin hyvät mahdollisuudet keskenmenon jälkeen raskautua uudestaan... joten

Epsu kulta kanssasi taas jännäillään sitten vappua lähempänä :heart: =) hyvät olis mahdollisuudet vuoden ensimmäiseen vauvaan =) tai jopa jouluvauvaan jos rv38 syntyisivät =)

Mulla on kyllä ihana gyne täytyy myöntää, että tuuria oli kun hänet löysin =) suositteli omenaviinietikkaa veteen sekotettuna :x no maistoin tota myrkkyä kun kaapista löyty... HYI :$ :x kamala kuinka tota saa alas tungettua :eek: taitaa kuitenkin jäädä multa kaappiin :kieh:

Äittä67 onnea :heart:

No menee taas... huomenna lähdetään ekalle mökkireissulle jos säät sallii, joten palailen ens viikolla.

Kaikille oikein mahtavaa viikonloppua ja ovis/plussatuulia :heart:
 
orchid... sitä omenaviinietikkaa saa sellasina tabuinakin. paljon helpompaa eikä tarvii yökkäillä sitä makua! ;)

Nyt töihin...blaah... siellä on hullut päivät ja sekös houkuttelee kaikki juntit maakunnasta kauhistelemaan kalliita tuotteita kovaa ääneen.... :kieh: mä en sitten yhtään tänään jaksais... |O |O |O

Tsemppiä ja jaksuja kaikille. :heart:

Tämä palsta ja TE ihanaiset olette pelastaneet jo monta päivääni!!! Kiitos siitä! :flower:
 
Tinii, anteeks.. mul oli tosi heikko hetki sillo ku masukuvastas pahastuin... oli vain niin paha olla ja ahdistunu ja kiukkunen olo et purin sen sit tuohon ku sen kuvan näin... en tarkoittanu mitään pahaa ja todella ihanaa se on että sä raskauduit ja sulla pysyny kyydissä!! :) :hug: jotenki se vaa kolahti ku tosissaan se alkio mulla tuli ens. vuotopvänä pois ja se tapahtui vasta toissapvänä :( :'( mut oon kyllä iloinen sun puolesta oikeasti! On vain joitain hetkiä jollon on niin paha olla et ei osaa sit oikein olla ja kaikki ihanat kuvat sit koskettaa ja viiltää syvältäkin.. mut ny on jo vähä parempi mieli ku tosissaa miehelle sain itkua itkeä:)
 
äittä-67 hurjasti onnea! :flower: Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hienosti.

Orchid- :hug: Toivottavasti joku selvyys tulee asiaan...

miracle tervetuloa ja pahoittelut keskenmenostasi. Kurjaa, että sinun tilanteeseesi ollaan suhtauduttu noin. Tiedän kokemuksesta, että "asian hoidon" vaikeutuminen tai nihkeä suhtautuminen vaikeuttaa entisestää pahaa oloa. Jaksamista sinulle.

:hug: Kaikille sitä tarvitseville, moni tuntuu olevan mieli maassa. Onneksi saadaan iloisiakin uutisia tähän pinoon, ne antavat toivoa ja muistuttavat siitä, että tunnelin päässä voi sittenkin olla valoa.

ON: Täällä sitä sitten kärvistellään kuumeessa ja nielurisat on tulehtuneet.
Ihana ilma olisi ulkona, mutta kait se täytyy vaan sisällä istuskella...
Että kiukutti kun joutui ottamaan loppuviikon sairaslomaa. Juuri oli sen kolme viikkoa pois ja nyt sitten tämä... Eihän sille tietysti mitään voi, enkä minä ole elintärkeä siellä työmaalla, mutta ketuttaa kun en mielellään ole pois. Tulee mieleen, että mitäköhän ihmiset ajattelee...

Pyysin varmuuden vuoksi sellaiset lääkkeet, jotka ei vahingoita mahdollista salamatkustajaa... kun ei voi olla varma.
En vain haluaisi antaa itseni toivoa mitään, kun kuitenkin todennäköisempää varmaan on, että raskaushormoni ei vain ole vielä poistunut kehosta ja siksi tuo haamu...
Ensi keskiviikon jälkitarkastukseen tuntuu olevan ikuisuus...

Tsemppiä kaikille :heart:

-Meritähti-
 
Orchid käy ihmeessä hakemassa niitä omppuviinietikka tabletteja luontaistuote kaupasta. Niistä on ollut tosi monelle apua. Ne ihan todistettavasti vahvistaa kohdun limakalvoja ja siten auttaa alkion kiinnittymisessä. Mä itse oon juonut km:n jälkeen sitä omppuviinietikka litkua koko ajan, mutta mä sekoitan ruokalusikallisen n. puoleen litraan vettä, eihän sitä myrkkyä muuten saa alas. Ja muutenkin samainen tökötti tasapainottaa happo/ emäs suhdetta kehossa, mikä myöskin auttaa raskautumisessa.
Mutta tosiaan nuo ElinaMarian suosittelevat tabletit ovat siitäkin syystä ehkä parempia etteivät ne syövytä hampaita.
Lohtuhalauksia täältä roppakaupalla!


Miraclelle myöskin jaksuja! Kyllä siitä vähäsen helpottuu kun aikaa kuluu. Silti mullakin on vieläkin vaikeata aina silloin tällöin, ja mietiskelen jopa ensimmäistä keskenmenoani josta on pian 4 vuotta aikaa. Kannattaa vain itkeä silloin kun itkettää.
 
Leinikki, mitä tehdä kun itkettää, on paha olo ja sisintä viiltää mutta kun itku ei vain tule? Onko muita vaihtoehtoja kuin joidenki biisien kuunteleminen? Kun tosissaan mies ku kotona on ni sillo saan itkun tulemaan ja se tulee aika herkästikin mut ku yksin oon ni ei millään :(
 
Täällä lopultakin kp1. Ja kiukkuisena se täti sitten tulikin.


Mitäs mä nyt sit laitan tonne kierron pituudeks? 27-37 vai? Ei mitään hajua.

Kysymys teille, joilla on ollut jo useammat kuukautiset km:n jälkeen: jäikö teillä "lopullisesti" menkat jotenkin erilaisiksi? Kun mulla melkein 20 vuotta ollut tooosi niukat ja nyt nää kaks kertaa ainakin näyttäsin vuotavan kuin seula. Et jääks tää nyt sit tällaseks?
 
Sairaalasta soittivat ja arvo oli kuulema 3,9 eli hyvin on raskaushormoni poistunut ja kuulema raskautta saapi ihan heti aloitella joten ollaankin oltu oikeilla linjoilla jo pariin otteeseen.Heti taas iski vimma olla jo tänään rakkaan kera vällyjen välissä möyhimässä.
Ihana olo taas kerran ja kuume aivan mieletön.
Onnea siis kuitenkin ihan hirmu paljon äittä-67 :heart: :hug: upea uutinen, nauti täysillä.
tinii kävin katsomassa suloista vauvamasuasi ja oli se ihana :)
 
Sus soo
Äittä-67
Onnittelut!

(.) Täällä ei mitään erityistä. Tai no...
mä tyhmä kävin vakoilemassa heinäkuisten odottajien pinoa ja näin siellä niitä ihania masukuvia. Sellainen mullakin pitäisi olla, mutta eipä vaan ole. Tuli ihan kamala fiilis, joten osaisinpa pysyä poissa niiden pinosta jatkossa...
 
Pakko oli käydä Tiniin massua kurkkaamassa, ihana oli :heart:
Itsekin kun samassa pinossa kuumeilin, vaikka l.a olisikin sitten ollut vähän aikaisemmin elokuun puolella.

Minäkin olen pariin otteeseen kiusannut itseäni ja käynyt tuolla odottajien puolella kurkkimassa... nyt olen osannut onneksi itseni hillitä.

Nyt on vaan niin malttamattomin mielin...pääsisi jo yrittämään taas
:headwall:

frizzante minua ainakin varoiteltiin, että paritkin menkat voi olla tavallista runsaammat ja kivuliaammat keskenmenon jälkeen. Saa nähdä.

miracle itsellänikin on joksus vaikeaa itkeä, ja se todella turhauttaa.
Joskus pillahdan itkuun ihan yhtäkkiä ja toisinaan on tilanteita kun tuntuu että ihan pakahtuu ja haluaisi itkeä pahan olon pois mutta itku ei vain tule.
Jos saat itkun tulemaan esim. jotain kappaletta kuuntelemalla ja se helpottaa oloasi, niin anna mennä. On hyvä saada itkettyä silloin kun se on tarpeen, muuten ainakin minulle jää jotenkin "turta" olo.

Jaksuja kaikille.

-Meritähti-
 




Haaveissa esikoinen

Miracle....................KM 04/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07
Frizzante................KM 01/08..............................KP 2/27-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 5/28
Lissuli-81................KM 02/08.............................KP 5/33
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 7/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 8/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 9/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 14/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 14/32
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 20/31
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 22/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 23/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 23/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 25/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 34/30

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 5/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 6/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 7/29
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 17/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 18/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08.............................KP 20/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 23/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 23/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 27/31
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 49/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 3/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 4/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 5/27
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 11/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 13/-
Hannaleena .......KM 10/06, 6/0,12/07................KP 19/32
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 28/28-30
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 33/28

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 18/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 18/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 19/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 22/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 25/32

Haamuilijat

Mymmyryy
Äittä-67
 

Yhteistyössä