Moi!
en ole taas muutamaan päivään ehtinyt tänne lukemaan / kirjoittamaan..Paljon on tekstiä tullut!
Epskeps, voimia vuosipäivään, varmasti rankkaa...Mutta vaikutat ihanan positiiviselta ihmiseltä, se on ihailtavaa! Kyllä sitä väistämättä välillä miettiin että miten paljon pitää kärsiä, ennenkuin se onni meille kaikille suodaan..Mutta ei voi mitään, uskottava vain siihen, että kaikilla meillä on jonain päivänä oma, ihana vauva sylissämme ja kaikki nämä murheet historiaa. Yksi ystäväni sanoi juuri, että kummasti ne keskenmenomurheet yms. unohtuvat sitten kun se vauva on syntynyt. Näin varmaan on, mutta toisaalta uskon siihen että meidän kaikkien pikkuiset kesken menneet enkelivauvat ovat opettaneet meille jotain todella tärkeää ja ainakin minua kasvattanut ihmisenä. Mitään ei enää ota itsestäänselvyytenä ja luulisi sen sitten näkyvän siinä vaiheessa kun oikeasti on se vauva sylissä...Ainakin lasta osaa arvostaa ja olla onnellinen hänestä.
(.) Vihdoinkin tuli täti kylään, kyllä helpotti! Olin kyllä niin kärsimätön, että testasin pari r-testiäkin, kun tätiä ei näkynyt. Nyt kp 2/30, laitetaan nyt vaikka semmoinen kierto, kun uskon että palaudun normaaliin tän yhden pidemmän jälkeen. Epsu, voisitko munkin kp:t päivittää listaan, sit seuraavan kerran kun sitä päivittelet? Kiitos tuhannesti!
Olen onnellinen että täti tuli nyt eikä myöhemmin senkin takia, että uuden vuoden jälkeen ollaan miehen kanssa pari viikkoa eri maissa, joten raskautuminen olisi hieman heikkoa, jos ovis olisi liian myöhään! Nyt laskeskelin että just ennen vuoden vaihdetta pitäis oviksen olla, jos menee normaalin kierron mukaan. Toivottavasti, niin olis tässä kierrossa mahikset! Muuten menee sit seuraavaan kiertoon meidän yritys.
Eipä kummempia, tsemppiä kaikille ja iloista joulun odotusta! On se tosiaan uskomatonta, että kohta on jo joulu! Tarttis vielä siivota, leipoa, tehdä joululaatikoita, ostaa kinkku jne...Uuvuttava lista, mutta toisaalta tuleepa joulumieli sitten!