Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Hiljaista on joo.. Mulla aika tavis päivä, vähän oli lämpöä iltapäivällä ja veto pois, koitan sitä estellä viskin voimalla :xmas: No, jos yhden paukun jois ennen nukkumaan menoa, en niin hirmusesti välitä alkoholista. Mullakin ois tuossa kahden viikon kuluttua mahdollisesti tyttöjen kesken bileet tiedossa, pikkusisko täyttää ens viikolla 30v ja tulevat jouluksi tännepäin, meillä ois tarkoitus serkku/kaveriporukalla sitten juhlia hieman. Tänään taas on ollut vuodossa 'välipäivä' eli tulee vain ruskehtavaa, pelkään että huomenna sitten on tiedossa hyytymiä ja runsaampaa vuotoa :/ Huomenna menen anopin ja kälyn kanssa kauneimpia joululauluja laulamaan, kiva siellä olla jos kovin kipeänä on ja saa varmaan lainata kuopukselta vaipan pöksyihin.. En tosiaankaan usko, että vuoto olis kokonaan loppumassa.

Epskeps :hug: Varmasti tuo vuosipäivä on rankka. Sulla kyllä on ollutkin rankka vuosi.. Itelläkin tulee välillä mieleen, miten paljon ois jo viikkoja, puolessa välissä nyt mentäis. Kovasti toivon, että tää homma tästä alkais jo selviämään ja parantumaan, oiskohan mies valmis heti yrityspuuhiin :whistle: No, hemoglobiini varmasti ottaa aikaa normaalitasoon päästäkseen, joten senkin takia on odoteltava. Nyt kyllä on suupielet ollut ihan ok eikä 'aukeile' niinkuin pari viikkoa sitten. Sen täytyy olla hyvä merkki!

Kaikille mukavaa viikonlopun jatkoa :wave:
 
epsu-dear: sitä palasin vielä sanomaan, että suurkiitos!!! :flower: sehän on sinun, personal fertilization trainerini, ansiota, että meillä ylipäätään tiedettiin, koska ihmisellä täällä maailmassa on plussausaika :D notta kiitos viisautesi jakamisesta, oppi meni heti perillen ;) täten toivotankin sulle mitä mahtavinta plussausonnea! älä anna vuosipäivän madaltaa mieltä :hug:
odotan teitä kaikkia tuolla keskenmenon jälkeen plussanneissa, ja elokuisiinkin vielä moni ehtisi, joten hopi-hopi :D +++++++++++++++++++++:whistle:
 
Moi!

en ole taas muutamaan päivään ehtinyt tänne lukemaan / kirjoittamaan..Paljon on tekstiä tullut!

Epskeps, voimia vuosipäivään, varmasti rankkaa...Mutta vaikutat ihanan positiiviselta ihmiseltä, se on ihailtavaa! Kyllä sitä väistämättä välillä miettiin että miten paljon pitää kärsiä, ennenkuin se onni meille kaikille suodaan..Mutta ei voi mitään, uskottava vain siihen, että kaikilla meillä on jonain päivänä oma, ihana vauva sylissämme ja kaikki nämä murheet historiaa. Yksi ystäväni sanoi juuri, että kummasti ne keskenmenomurheet yms. unohtuvat sitten kun se vauva on syntynyt. Näin varmaan on, mutta toisaalta uskon siihen että meidän kaikkien pikkuiset kesken menneet enkelivauvat ovat opettaneet meille jotain todella tärkeää ja ainakin minua kasvattanut ihmisenä. Mitään ei enää ota itsestäänselvyytenä ja luulisi sen sitten näkyvän siinä vaiheessa kun oikeasti on se vauva sylissä...Ainakin lasta osaa arvostaa ja olla onnellinen hänestä.

(.) Vihdoinkin tuli täti kylään, kyllä helpotti! Olin kyllä niin kärsimätön, että testasin pari r-testiäkin, kun tätiä ei näkynyt. Nyt kp 2/30, laitetaan nyt vaikka semmoinen kierto, kun uskon että palaudun normaaliin tän yhden pidemmän jälkeen. Epsu, voisitko munkin kp:t päivittää listaan, sit seuraavan kerran kun sitä päivittelet? Kiitos tuhannesti!

Olen onnellinen että täti tuli nyt eikä myöhemmin senkin takia, että uuden vuoden jälkeen ollaan miehen kanssa pari viikkoa eri maissa, joten raskautuminen olisi hieman heikkoa, jos ovis olisi liian myöhään! Nyt laskeskelin että just ennen vuoden vaihdetta pitäis oviksen olla, jos menee normaalin kierron mukaan. Toivottavasti, niin olis tässä kierrossa mahikset! Muuten menee sit seuraavaan kiertoon meidän yritys.

Eipä kummempia, tsemppiä kaikille ja iloista joulun odotusta! On se tosiaan uskomatonta, että kohta on jo joulu! Tarttis vielä siivota, leipoa, tehdä joululaatikoita, ostaa kinkku jne...Uuvuttava lista, mutta toisaalta tuleepa joulumieli sitten!


 
Moi taas kaikille! Kaikki taitavat olla jo sen verran joulutohinoissa, ettei tänne palstallekaan malta tulla :xmas: Itsekin olen lähinnä piipahdellut lukemassa, mutta kirjoittamaan en ole ollut ehtivinäni.

Epsulle: tuo listojen erottaminen oli hyvä idea. Toivotaan vain, että plussanneiden listaa "jouduttaisiin" päivittelemään jatkuvasti. =)

).( oviksen tikutin vihdoin lauantaina ja ihan samaa oli pääteltävissä myös limoista (pahoittelut herkille lukijoille). Vähän siis tämä kierto pääsi vierähtämään normaalista 28:sta, mutta onneksi vain tuon noin 5 päivää. Hyvä sikälikin, että jouluna voimme sukuloida rauhassa ja vasta sen jälkeen alkaa se todellinen jännääminen. Onneksi on nämä joulutohinat tässä vaiheessa, jottei pelkästään odotteluksi mene aika.
 
Kaa
Joulusta; en ole mitään tehnyt joulu eteen. Olemme anoppilassa joulun, ja muuten olen hyvinkin paljon töissä. En sitten ole jaksanut touhuta kotona. Mielikin on vielä välillä maassa tuon km:n takia. Saa nähdä milloin tää mieli tästä kokonaan piristyy. :/ Hullua, suurimman osan aikaa on ihan "normaali", mutta välillä tulee sellaisia masennuskohtauksia ja surunpuuskia. Ehkäpä tämä tästä.

Jännityksellä odotan menkkojen alkamista, outo tilanne kun ei yhtään tiedä milloin ne on tulossa. =) Tuntemuksia ei ole mihinkään päin. Jälkivuoto loppui pari viikkoa kaavinnan jälkeen, huomenna on kolme viikoa täynnä toimenpiteestä. Eli nyt on 20. pvä menossa. Jälkitarkastus on tulevalla viikolla.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Kiitos teille ihanaisille kauniista sanoistanne


Irtis ihan tässä hämilleni menen
Onnellista odotusaikaa sulle. Yritän tulla pian perässä :heart:

ON eilen tuli vähän (lue:liikaa) otettua ja tää päivä on mennyt ihan harakoille

Mut kerrankos sitä.. Eipä tarvii vähään aikaan kyllä uusiksi ottaa vaikka tosi hauskaa olikin :whistle: :D Huomenna aamutuimaan pitäis mennä sitten labraan. Tältä erää viimeinen testi olisi edessä.. Mut nyt pakko mennä unten maille, et sinne labraan 7:ksi ehdin..
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Julietta......................KM 09/07............................KP 3/28
Diodium...................KM 11/07..............................KP 3/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 20/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 20/20-38
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 21/-
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 23/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 29/40(?)
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 31/-

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP -/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 10/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 14/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 23/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 26/23-28

Haaveissa kolmas

Emunen....................KM 11/07
Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Pamu k.....................KM 12/07.............................KP 4/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 27/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 44/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-


Haamuilijat
 
Täällä ihmeellistä oloa podetaan..
Vatsassa ollut nippailua ja muutenkin huonoa oloa ilmassa... pakko varman olla jotain vatsatautia tms sillä eihän nyt tässä vaiheessa vielä voisi oireilla vaikka tärppi olisi käynytkin!

Omaa mieltä yritän jarrutella ja hyvin siinä onneksi onnistunkin näin monen tappion jälkeen..

Tsemppejä ja plussatuulia kaikille meille parhaita joululahjoja odotellessa :heart:
 
myymä
Kukkuu taas kaikille pitkästä aikaa :)

Mä oon taas jäänyt nyt niin jälkeen teidän jutuista, mutta yritän keretä mukaan taas pitkästä aikaa...

Tulee välillä vain sellaisia oloja että miksi tulisin kasvattamaan tänne vauvakuumettani, kun se ei ole meille vielä ajankohtaista mutta SITTEN tulen järkiini ja muistankin miten ihania ihmisiä täällä onkaan joiden kanssa saa sitten jakaa näitä tyhmiäkin oloja :)

NYt on hyvin nukuttu viikonloppu takana, joten iloisin mielin istun töissä ja tulen lukemaan teidän kuulumisia :)

Myymä
 
Heip! :wave: Labrassa on käyty ja 3 tuubii verta läks sitten Hesaa kohti.. Huh sentään. Mä luulin et yksi tuubi otetaan ni olikin kolme :eek: Ihan höttö olo edelleenkin, lauantai-illan vaikutus tuntuu vieläkin.. :snotty:

Myymä kiva kuulla sinustakin! =) täällä sitä voi jutskailla ihan muitakin juttuja eikä vaan vauvakuumeeseen liittyviä asioita =)

Tini kunpa ois jotain muuta kuin vatsatautia ++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Julietta :hug:
 
täällähän on tapahtunut kun en ole aikoihin käynyt! :eek:
voi miten surullisia uutisia :'( mutta onneksi myös iloisia =)
menkkoja oottelen alkavaksi ens viikonlopuksi... :whistle: ei mulla oikeastaan muuta...
voimia kaikille!

tylsistynyt,tilly :ashamed:
 
Täälläkin odotellaan menkkoja. Alkaa olla kuukausi keskenmenosta. Suhteellisen hyvin voin, mutta ajoittain lähinnä muiden raskausuutiset masentavat. Töissäkin on 3 paraikaa raskaana ja kahdesta kuulin vasta km:n jälkeen.

Toivottavasti ensi vuonna elämään mahtuisi paljon iloa ja onnea, kun tämä loppuvuosi tarjosi vaan surua.

Kaikille oikein paljon voimia ja onnea uusiin yrityksiin! Ite oon ajatellut, että en edes testaa, ennen kuin menkat on seuraavan kerran 3 kk myöhässä tai jotain. :LOL: Ei vaan kestäis sitä uudelleen. Ja alkuraskauden ultrakin mietityttää, kun viimeksi saimme lääkäriltä niin rohkaisevia uutisia ja kaikki päättyi kuitenkin huonosti.

Oikein mukavaa joulunaikaa kaikille! :heart:

Odottelen iloisia plussauutisia teiltä kaikilta!
 
mukavaa viikonlopun jälkeistä aikaa, Jouluun virittäytymistä ja mitäs vielä, :wave: kaikkea mukavaa :xmas:

viikonloppu meni loistavasti ja vauhdikkaasti!
ah, oli niin makeeta olla piiiiiiiiiitkästä aikaa naisporukalla lauantaita viettämässä, ensin glögit ja alkuruuat, illallinen ja hyvä seura, mitäs sitä muuta tarvii pieneen irtiottoon!
ja teki kyllä terää. (eikä ollut edes pää kipeä aamulla)
:D
mies vielä antoi tämän äipän nukkua ja lähti aamusta lasten kanssa uimaan!!!
mahtavaa!!

nyt onkin sit ulkoiltu ja syöty, talossa on hiljaista.
~minä surffaan täällä~

voikaapa kaikki hyvin,
Pamu

p.s. juuliai, sama juttu, testaan sit ku oon TODELLA myöhässä...ja katotaan nyt koska seuraavan kerran ne menkat edes alkaa...taitaa olla kaikki vähän sekasin...
 
Pamu k sä otitkin sitten sivistyneemmin kuin meikäläinen.. ;) Hyvä niin. :xmas: Ja mullakin on noiden testaamisten kanssa vähän sellainen ajatus että testailen vasta kun menkat on oikeesti myöhässä. :ashamed:

Juuliai niin noi toisten raskausuutiset osaavat joskus masentaa :ashamed: Mulla se riippuu niin ihmisestä. Tuossa meidän leikkipuistossa on nyt yks äiti saanut vauvan (heille toinen lapsi siis) ja olivat nyt ekaa kertaa sen vauvan syntymän jälkeen puistossa. Ni mä en vaan voinu mennä ees sanomaan sille äidille mitään onnitteluja tms. :ashamed: En vain kyenny.

Mut mihin kaikki ovat kaikonneet? Onko porukalla niin paljon joulukiireitä ettei jouda palstaileen? Toivottavasti ei ihan hiljene tämä meidän pino.. :xmas:
 
Hei vaan kaikille!

Menee nyt ihan (.) tällä kertaa. Aamulla kävin taas labrassa, taidan tällä kertaa jättää soittamatta tulokset, kun vain hcg otettiin ja se oli viimeksi jo niin alhaalla. Kyllähän ne sieltä sitten soittaa, jos onkin nousuun lähtenyt. Parin vähemmän vuotopäivän jälkeen tänään taas on tullut paljon hyytymiä ja vuotokin on runsaantunut :/ Myös maha on kipeänä. Luulen, että ilmeisesti nuo vuodotkin sitten sitä kipua aiheuttaa, mutta todennäköisesti myös hematooma jotenkin painaa sitten kohtua tjs.

Nuo juhlimiset tyttöporukalla on kyllä kivoja, mulla siis joulun jälkeen sellaiset tiedossa :whistle: Täällä mun luona vielä, elikkä ei tarvi sen takia mihinkään edes lähteä.

Mutta koitetaas pitää pinoa ylhäällä, vaikka joulukiireet jo veisivätkin enimmän ajan :wave:
 
Kaa
Berry; miten kauan sinulla tuota HCG:tä seurataan? Ja miten se on sinulla laskenut ekasta arvosta? Itseäni kiinnostaa tuo laskuvauhti muilla, meikäläisellä kun se aloitusarvo oli jo niin korkea ja odotan malttamattomana tuota laskua. Ja onhan tuo jo hyvin laskusuunnassa.

Olikos se nyt niin, että ovulaatio tapahtuu vasta kun hcg-arvo on nollassa? :$
 
Kaa Mulla alettiin seurata silloin, kun menin päivystykseen kipujen takia ja olin yön sairaalassa. Silloin oli 4 viikkoa aikaa keskenmenon alkamisesta ja siis todettiin, että kyseessä olikin kohdunulkoinen raskaus. Tuolloin arvo oli jotain 250. Nyt siis siitä on aikaa 5 viikkoa jo ja viikko sitten arvo oli enää 19. Mulla sitä seurataan ilmeisesti sen takia edelleen, kun kohdunulkoisen raskauden takia voi alkaa uudestaan nousemaan, kun se hematooma siis on tuolla mahassa. Mun ystävällä oli spontaani alkuraskauden keskenmeno ja hänellä kesti n.2kk ennen kuin arvo laski tuonne 20 hujakoille, sen jälkeen sitä ei enää seurattu. Paljonko sulla on ollut hcg? Ja siis selvennyksenä vielä se, että kohdunsisäisessä raskaudessa se on yli 5000, mulla siis ollut tuon alle jo alkujaankin.

Ja tosiaan, ilmeisesti ei ovulaatiota aiemmin tapahdu. Mulla siis on ollut vuotoa kohta 9 viikkoa ja lääkäri sanoi, ettei voi olla kuukautiset kyseessä, kun arvo on koholla.
 
Kaa
Berry, ihan ensiksi voimia tuon vuodon kanssa.

Omat hcg-arvoni ovat laskeneet seuraavasti:
ennen kaavintaa, oletettu rv12 120 000
kaavinnan jälkeisenä päivänä 35 000
kaksi päivää kaavinnan jälkeen 21 000
10 päivää kaavinnan jälkeen 1200
17 päivää kaavinnan jälkeen 349

Lääkärin seuranta loppui tuohon 10 päivää kaavinnan jälkeen otettuun näytteeseen. Työskentelen itse labrassa, joten otin vielä tuon 17. päivän näyteen itsestäni. Ja keskiviikkona ajattelin ottaa seuraavan (taitaa olla 23. tai 24. päivä kaavinnan jälkeen) näytteen. Jotenkin vaan haluan nähdä sen nolla-arvon siitä laitteen ruudulta. Silloin tiedän, että kaikki on taas "normaalisti".
 
Kaa Hyvin kyllä on laskenut. Ihme ettei sitä ole sen pitempään seurattu, mun ystävällä ainakin oli tosiaan seurattu niin kauan, että oli sen 20 luokkaa :| Mutta hyvä, että sulla on mahdollisuus sitä seurata, kannattaa kyllä hyödyntää mahdollisuus siihen. Toivottavasti sulla ois jo ihan siellä alalukemilla keskiviikkona tuo arvo, ainakin tuossa viikossa on laskenut tosi paljon =) Kerrohan sitten, mikä arvo oli. Ja kiitos, voimia kyllä tän vuodon kanssa tarvitseekin. Onneksi hemoglobiini on nousussa vihdoin ja toivottavasti oma vointi sen mukana kohenee.
 
moikka kaikille

tulin vaan ilmottamaan et elossa ollaan :D

la iltana oltiin kaveri porukalla pikkujoulua viettämässä. poika oli mummolassa hoidossa ja me hotellissa :D
huh kun meni myöhään ja oli aikas tukkonen olo su aamuna :eek: mut ihan kauhean hauskaa oli!

jätän kommentoinnin toiselle kertaa.. poika nukkumassa, itsellä aikainen nousu ja pitäs vielä tontun töitä vielä tehdä :D :xmas:

voikaahan hyvin joka ikinen :hug:
 
Moikka moi!!!

Täällä ollaan kans aikas poikki! Perjantaiset työpaikan pikkujoulut ja sitten tämän päivän kaksi suurta joulujuhlaa vie kyllä mehut ihan mukavasti! Enää huominen päivä ja sitten alkaa loma!!! JES! Sitä ihanuutta kestääkin sitten 3 viikkoa.

Täällä odotellaan innokkaasti tädin poistumista! Tilasin just ovistestejä verkkokaupan tarjouksesta. Halpateseillä on muutes halvempia ku mammaksilla, jos jollain samoja aikeita. Saa luvan sitten tästä kierrosta tärpätä kiitos! Eli siinä mun toive joulupukille!!!

Oottekos muut mitä toivoneet joululahjaksi? No, mä toivon lisäksi vielä rikkaimurin... :LOL:

Nyt saunaan!!! Hyviä vointeja jokaiikalle! :flower:
 
emunen
Tätäkin pinoa tulee luettua melkein joka päivä, mutta ei kirjoteltua, kun ei tapahdu tällä suunnalla mitään... menkkoja ootellaan, että pääsis yrittään uudelleen, mutta hirvittää jo se tuleva odottelu, josko jotain tapahtuu tai ei tai mitä... Aivan varmasti tiedätte tunteen.

Jouluksi kivasti pitäis osua "tädin tulon", ehkä sen riesan sitten kestää, jos se on sitten merkki siitä, että kierto on ennallaan ja hormoonit kohdallaan! ;)
 

Yhteistyössä