Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

emunen
Niin siis voimia kaikille ja monta :hug: :hug: :hug: , aikas hienoa minun mielestäni kun täällä voi vaihtaa kokemuksia. Nuo runot muuten saavat kyllä kyyneleet virtaamaan täälläkin... Mutta Varpunen jouluaamuna ei enää onneksi itketä! :xmas: Eli pahimmasta olen itse päässyt selvästi yli. :D (oma napa lähin napa :ashamed: )

Voin vain toivoa itseäni toistaen kovasti voimia ja jaksamista kaikille täällä. :heart:
 
Danjuska kivoja neuvolakuulumisia =) Täällä kans ollut vähän semmoinen päivä et on tuntunut kestävän ikuisuuden ja väsyttääkin kaiken aikaa |O <- haukotus Mut mitäs kukkelehdin yötä myöten! :kieh:

Pamu k kovasti voimia huomiselle :hug: Älkääkä siellä miehen kanssa olko nyt sotajalalla :| Tiedän kyllä tunteen.. :ashamed: Sitä on niiiiiiiiiiiiin raivona kaikesta ja kaikille, eikä niille tunteille meinaa mahtaa mitään. :( Mut toivotaan nyt että kaikki olisi siellä hyvin :hug:

Emunen olen kovin pahoillani että olet joutunut km:n kokemaan :( :hug: Voimia sinulle siitä selviämiseen :heart: Ja onnea uuteen yritykseen :heart:

ON Huomenna aamupäivällä osteopaatin kanssa sessiot ja toivon mukaan kierteet ja jumitukset saadaan nyt koko kehosta pois. :) Poitsun kanssa ollut nyt pari hyvää päivää tässä, ei ole pahemmin kiukutellut, eikä huutokonsertteja ole ollut :saint: Voi kunpa tämä tämmöisenä jatkuisi... Katsoitteko muut muuten sen 2-osaisen prisma dokumentin (yle1) kaksosista, kolmosista ja nelosista? Ihmeiden aika tms. sen nimi tais olla. Viime ma tuli eka osa ja eilen toka osa. Tosi mielenkiintoisia tuollaiset dokkarit, mut kyllä ois hurjaa jos masussa ois oikeesti NELOSET :eek: :xmas: Mut nyt vielä listan päivitys ja sitten aa-aa... :wave:
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 15/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 16/-
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 18/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 24/40(?)
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 26/-
Julietta......................KM 09/07............................KP 37/28


Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 5/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 9/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 18/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 21/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 41/-

Haaveissa kolmas

Emunen....................KM 11/07
Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 22/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 39/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80
Syksyinen haave
Irtosora
Milba
Tonttutiina


 
Heippa taas kaikille. Kauheasti tullut lisää juttua tällä välin, kun pariksi päiväksi sivuun jäin. En ihan heti pääse kärryille, että mitä kellekin on tapahtunut.

Epsu rakas, jos millään viitsisit, niin mulle voi sitten päivitellä että toinen km 12/07

Pahoittelut uusille!!!

Meidän päätös ton yrittämisen suhteen on nyt sellainen "silmät kiinni ja kaasu pohjaan" -tyyppinen. Eli mulla on ihan varma olo siitä, että saadaan vielä kolmaskin keskenmeno, mutta sen jälkeen kun pääsisi tutkimuksiin. Mulla on hyvin vahva tunne siitä, että jotain oisi pielessä.

Itku on onneksi loppunut, mutta päällimäiseksi jäi sellainen epäonnistunut fiilis.

Niin ja hei, ketäs kaikkia tällä välin plussasikaan? Ainakin irtosora ja Milba oli! Onnea ihan hirmusti kaikille plussanneille!!! Ihan jokainen täällä ansaitsisi plussan!
 
emunen, pamu k ja tapsu85 Pahoittelut keskenmenoistanne :hug: Kovasti voimia :hug:

(.) Tänään oon hieman paremmalla mielellä =) Menen käymään kummityttöä katsomassa ja vien samalla joulupaketin. Neidillä on ikää 8kk. Ja mukava, kun saa vähän purkaa ajatuksiaan samalla, ystävälläni oli myös km elokuussa. Aamulla oli taas alamaha kipeänä, särkylääkettä otin ja onneksi kuopus vielä nukkui sen verran pitkään, että ehdin itsekin uudestaan nukahtaa. Kipu oli helpottanut kun herättiin. Kuopus on vaan valvottanut nyt muutamina öinä, tekee hampaita+nuhanenä, joten on aika katkonaisia unet ollut. Hieman kyllä hävettää myöntää, mutta olen nukkunut klo 11 parina päivänä :ashamed: Toisaalta pakkohan se on joskus nukkua :whistle:

Jepulis, mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille :wave:
 
eilen sitten alkoi ne helkkarin selkäkivut :kieh: viimeksikkin kun kesken meni alaselka oli kipeä. huonolta näyttää tämä raskaus kun selkä kipu on ihan älytön :'( nyt on sellanen vitjatus päällä... onko täällä muita joilla ois ollut kesken meno 3 kertaa peräkkäin? ikää on vasta 24 ja kaksi lasta ennestään.
 
Voi Tapsu :( :hug: Olen niin pahoillani ettei se nyt onnistunutkaan :( Mutta kyllä se vielä onnistuu! Yritä jaksaa siihen uskoa :heart:

Tonttutiina nyt hus pois selkäkipuilut sieltä!! |O Ei saa nyt mennä kesken!! Mulla on ollut 3 km:a peräkkäin :'( Vajaan vuoden sisällä kaikki. Ensimmäisestä keskenmenosta tulee ylihuomenna vuosi.. Toivotaan nyt vaan kovasti että kaikki olisi kuitenkin siellä hyvin!!! :hug: :heart:

Omanassu Osteopaatilla käyty ja ihan hyvällä mallilla alkaa asiat sen puoleen olemaan. Vielä yksi kerta niin josko sitten solmut aukeisivat. :) Puhuin osteopaatin kanssa keskenmenoistani ja tästä meidän sekundäärisestä lapsettomuudesta (kamala sana :/ ) ja voi tuosta osteopatiasta olla apua siihenkin :saint: Sain nyt paljon ajateltavaakin tuolta käynniltä. Niistä enempi sitten joskus kun saan niitä ensin itse vähän sulateltua ja mietittyä. :)
 
Tonttutiina: Voi ei!!! Ei saa!!! Jospa se oiskin jotain ihan muuta juilintaa. :hug:

Berry: Hyvä kun pääset purkautumaan jollekkin "oikealle ihmiselle". Tuntuu, että kun juttelen kaverin kanssa, niin ei se oikeesti ymmärrä ihan kaikkea... varsinkin kun sillä on sellanen muutaman viikon vanha nyytti siellä tuhisemassa.

(.)= ÄRSYTTÄÄ!!! Miten ihmeessä mulla muka oli se ovis joskus kp14, kun vieläkään ei näy tätiä ja raskaana en oo!??? Gynellekkin pääsee vasta ensvuonna... sain kyllä noita teroja nyt, mutta pitäiskö vielä kysyä joltakin viisaammalta? Esim, se kätilö joka totes mun km:n ni se anto mulle sen kännykkänumeron. Voisinkohan mä kysyä siltä? Tykkääköhän se huonoa, jos soitan sille, jos se ei oo vaikka töissäkään TMS? Ihan ulalla ollaan... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Päiviä...

Onnittelut upeasta suorituksesta plussanneille! :flower:

Ja pahoitteluni sekä tervetuloa uudet. :hug:

Omanapaista.. Tänään käytiin sairaalalla kuulemassa patologin tulokset. Tulos 69xxx, eli tyttö, jolla kaikki kromosomit kolminkertaisina. Aika hurjaa. Muuten ei mitään vikaa ollut, jotain valkoista ainetta oli ollut mahaontelossa, mutta muuten normaalisti kehittynyt, paitsi pieni. On se elämä vaan ihmeellistä.. Seuraavassa raskaudessa päästäisiin istukkabiopsiaan halutessamme, sillä vaikka ei ole perinnöllistä tms, on riski ihan vähän suurempi nyt kuin sellaisilla, jotka eivät ole tuota kokeneet. Mä oon todistetusti sitten onnettomimpaan sakkiin kuuluvaa tuossa todennäköisyydessä, en varmaan uskaltaisi (enkä ehkä haluaisikaan) mennä siihen istukkatutkimukseen, kun siinä on se puolen prosentin keskenmenoriski.. Nimittäin nämä tapaukset menevät ennen 20. raskausviikkoa kesken 99,9% tapauksista.. Eli kuuluttiin sitten pask.. 0,1% joukkoon.. Kuulostaa niin olemattoman pienelle, mutta aina siellä joku oikea ihminen on taustalla, kuten me..

No, ihan hyvä, että syy selvisi. Oli oikein kohtalon ivaa, että olisi ollut tyttö, meillä kun poika jo on ennestään, niin olisihan se ollut liian kiiltokuvaa. Sori tää vinkuminen, mutta ihana kun tänne voi purkaa..

Huono päivä siis, menkkoja odotellessa. Kyllä sitä vaan on paljon mietittävää ja stressattavaa, jos ja kun seuraavan kerran on raskaana.

Parempaa huomista kaikille!

 
Onnittelut kaikille plussanneille :heart: :flower: ja tarrasukkia pienille matkaan.

Tonttutiinalle toivotaan, että tuollaiset kipuilut lähtis pois ja että odotus jatkuisi normaalisti :hug:

:hug: kaikille uusille, jotka ovat menetyksen joutuneet kokemaan :'(

Tänne ei mitään uutta sen kummemmin, paitsi, että ei olla ehkäisyä nyt käytetty, vaikka niitä ekoja kuukautisia ei oo vielä tullut :kieh: Kumpikaan ei nautita kyllä yhtään, kun kortsuja käytettiin, niin päätettiin sitten jättää pois ;) Muuten on olo ollut jotenkin tosi väsynyt...tuntuu siltä, että vois vaan nukkua koko ajan, ja kun herää niin on yhtä väsynyt kuin ennen nukkumaan menemistä :| ja hermot tuntuu olevan todella kireellä...vähän kaikille tulee tiuskittua :ashamed: ihan kun ei tuntis itseään ollenkaan...vähän pelottaa, ettei vaan ois masennusoireita, kun vuodet 2003-2006 olin vaikeasti masentunut ja sieltä sitten vihdoin noustiin, niin ei haluis takaisin taas pohjalle :( No onneks käyn edelleen sairaanhoitajan kanssa keskustelemassa joka kuukausi ja tältä kuulta se on vielä edessä, niin saa kertoa ja purkaa kaiken taas pois ja kaipa hän sitten kertoo jos masennukselta vaikuttaa.

Helmitaustailijalle vielä iso :hug: toisaalta hyvä kuulla, että mikä viimeksi vialla, mutta varmasti rankkaakin käydä asiaa läpi..

mukavaa iltaa kuitenkin kaikille :wave:
 
Jänniä kuulumisia teillekkin ihanat "tukijoukot" =)

Eli ultrassa kävin tänään ja sietämättömän jännityksen jälkeen lääkäri käänsi ruudun muhun päin ja esitteli meidän uuden tulokkaan :heart: Siellä kaveri pyöri ja mönki menemään,sydän läpätti kovaa kyytiä, kaikki näytti oikein hyvältä! Käsien ja jalkojen alut sekä sydämen läpät näkyy hyvin kuvassa. Tuleva mummikin pääsi katsomaan kun mies ei päässyt mukaan, kysy het lääkäriltä että joko saa soittaa aamulehteen :D

Paljon +++++++++++++++++ puhuria teille kaikille :whistle: toivottavasti tulee vielä paljon iloisia uutisia tästä pinosta ennen vuoden vaihdetta :heart: joululahjat teille kaikille =)
 
helou

huh huh.. vihdoin päiä takana..

tuntuu että toisaalta päivät kiitää ohi suhinalla eikä niistä saa mitään otetta mutta taas toisaalta tuntuu että yksi päivä kestää välillä ikuisuuden |O ota nyt sitten tästäkin taas selvää :LOL:

Katjuskalle jaksuja! Toivottavasti ei olisi masennusta! parempaa mieltä lähettelen :hug:

Tonttutiina:
Toivottavasti olisi ihan jotain muuta! :hug: kuinka voit nyt?

Emunen:
tervetuloa!

Gatsulla olikin ihania utisia kerrottavana! :heart:

Epsu: Hienoa että paikat alkaa aukeemaan =) '

Pamuk: :hug: toivottavasti olette saaneet sovittua. Toisaalta tiedän kyllä tunteen.. itse tunsin että olen jotenkin epäonistunut ja purin pahaa oloani mieheen.. tuntui että kiukuttelin joka asiasta. Mutta onneksi se on takana päin ja on saatu puhuttua. ymmärtää kyllä kun vaan minä osaisin itseäni aina hivenen paremmin ilmaista :whistle:

pitäisköhän alkaa valua nukkumaan |O tulis vaan mies kotia kun en osaa oikein asettua ennen kun tulee.

se on kuulkaas huomenna jo torstai =)
 
Moi!

Tsemppiä Tonttutiina, toivottavasti kaikki on hyvin ja kipuilu väin säikäytti!

Pamuk, koitahan jaksaa ja anna itsellesi lupa olla vihainen, surullinen ja kaikkea siltä väliltä. Ei ne tunteet ainakaan patoamalla parane. Onneksi ainakin tänne voi purkaa mieltään! Toivottavasti miehesi kanssa olet saanut sovittua, kyllä te molemmat toisianne tarvitsette surullisina hetkinä! Mutta ehkä miehesi ei osaa käsitellä suruasi tai omaa suruaan ja se purkautuu sitten näin. Oma mieheni sanoi silloin keskenmenon aikaan, että vaikea sitä surua on kuvitella, kun ei hän itse vielä niin kiintynyt ollut siihen sikiöön, tietenkään kun ei itse fyysisesti mitään tunne. Joten pitää niitä ukkojakin yrittää ymmärtää!Ja tietty toisinpäin, täytyis niiden yrittää vastavuoroisesti meitä ymmärtää.


ON: Tein taas tänään testin (edellisen siis maanantaina) ja edelleen negaa näytti. Tätiä ei vain näy ei kuulu...Masentaa ja jotenkin hermostuttaa, kun aina ennen kierto on ollut kuin kello, täysin säännöllinen. Toivottavasti tästä km:sta ei nyt aivan rupea heittelemään miten sattuu! Kp olis nyt ekasta vuotopäivästä laskettuna 31, joten ei nyt pahasti vielä myöhässä, muutaman päivän kuitenkin. Ihmettelen vain kun valkkaria (sorry ällöt limakuvailut!) tulee kuitenkin aika tavalla, se oli ainut merkki mistä arvasin viimeksikin kun plussaa tuli, yleensä kun olen rutikuiva oviksen jälkeen..No, ei auta muu kuin odottaa ja nyt ihan tunti sitten hieman menkkamaisia oloja ehkä saatan aistia, joten ehkäpä täti sieltä kurvaa myöhässä paikalle. Kerrankin sitä oikein odottaa, että pääsis taas yrittämään pian!
 
Gatsu oi miten ihanaa


Katjuska toivottavasti ei ole masennusta. Hyvä kun pääset pian puhumaan, se toivon mukaan oloasi helpottaa


Diodium malttia, malttia.. Km:n jälkeen noi kierrot voi heitellä jonkin verran. Itselläni kun on 3km:a ollut niin jokaisen jälkeen on kierrot vähän heitelleet. Niin nyttenkin tuon lokakuisen km:n jälkeen oli eka kierto 31 pv ja seuraava 25, vaikka muuten on sen 28 pv. Kyllä se km vaan taitaa vähän systeemejä sekoittaa :/ Toivottavasti täti pian tulee ellei sitten se kaivattu plussa


Julietta miksi pääset vasta ensi vuonna gynelle? :eek: Luulis nyt joku aika löytyvän jostain aikaisemmin? Minne tuo aika on varattu, gynepolille vai yksityiselle? Itse en moista epätietoisuutta kauaa jaksaisi.. :ashamed: Toivon kovasti että tilanteesi pian selviää


Voi Helmis
Varmaan hyvä toisaalta saada tietää seurauksien syitäkin, mutta ei se teidän suruanne varmaan paljoa helpota
Olen niin pahoillani. Kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu ja pienen nyytin saatte :heart:

ON On tuo osteopaatilla käyminen vaan ihanaa
Kunpa ois varaa käydä siellä joka viikko vuoden läpeensä.. Mutta joo, ei vaan pelkkää kehon hoitoa vaan mielen hoitoa myös. Osteopaatti puhui mulle niin hienoja juttuja joista täytyy nyt yrittää ymmärtää ottaa kaikki irti. Mun pitää nyt löytää hyvä olo sisältäni, rakkaus, jotta voin sitten käsitellä niitä "möykkyjä" (esim. pelko) mitä sisälläni on jotta niistä pääsisin eroon. Äh, vaikea selittää kun en ihan täysin ole tuota itsekään sisäistänyt. Mutta tehtävää riittää siis..

Mut nyt pitää lopettaa. Näin ihan kamalan pätkän uutisissa hevoskuljetuksista. Olen ihan järkyttynyt. :|
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 16/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 17/-
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 19/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 25/40(?)
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 27/-
Julietta......................KM 09/07............................KP 38/28

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP -/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 6/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 10/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 19/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 22/23-28

Haaveissa kolmas

Emunen....................KM 11/07
Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 23/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 40/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80
Syksyinen haave
Irtosora
Milba
Tonttutiina
Jemima


 
ristiselkä on edelleen kipeä :'( istuessä ja makuulteen sen tuntee sen kivun istualteen pahiten.. vielä ei oo maha kipeä eikä verta ole tullut joten vähän tässä taas pääsekoaa kun koko ajan oottaa pahinta.. Epskeps saako udella millä viikoilla sinulla on mennyt kesken kaikki kolme? voimia sinulla ja kaikille muillekkin :)
 
Heippa

no niin nyt lääkärissä käyty kahteenkin otteeseen...
diagnoosina, "tavallinen keskenmeno" valuttaa vieläkin oikeen kunnolla ja sitäkin kuulemma riittää... :|

onni onnettomuudessa minusta on se, että ei tarvii tehdä mitään toimenpiteitä, eikä ottaa lääkkeitä tms.
Munasarjat hienosti täydessä toiminnassa ja kuulemma parin viikon päästä voikin sitten jo jotain tapahtua...

Lisäksi lääkäri ihmetteli, että näin pian ehkäsyn poisjättämisestä plussasin. Eikä pupuilussakaan tarvi pitää taukoa, sit ku taas huvittaa ni siitä vaan.
No ei sitten ainakaan sitä kesävauva, mutta jospa vielä joskus vielä nyytti...
Elämän rikkautta ja tämä kokemus kyllä osoitti, omista terveistä lapsista saa olla onnellinen! Ja vanha totuus, että lapsia saadaan jos niitä suodaan.
Aviomiehellä :heart: on ollut kestämistä mun hormooniaaltojen kanssa...

Oma olo on aika hyvä, nyt kun asioihin tuli selvyys.
Kovin kipeä olen kyllä ollut, varsinkin alaselkä ihan tulessa ja migreeni pukkaa...
 
Hellou!!! Miksei vauvakuumeeseen saa mitn lääkettä? Esim. antibiootteja tai vahvoja särkylääkkeitä???

Joo, no niin. Eli tänään ois sit kai KP1. Tämä kierto heitti enää kymmenen päivää yli... Viimeks kun viimeks kun täti tuli vasta kp 72... Eli jos tästä kierrosta ei tärppää, ni sillai nopeesti laskettuna täti voi tulla ajallaan seuraavalla kerralla...

Epskeps: No, kun mä haluaisin sille yhelle tietylle gynelle Hemoon lahteen. Mä en jaksais enää sellasia kommentteja, että odota vaan vielä 2kk ja miks nykyään kaikki pitää saada heti jnejne.... sitten puhutaan rakkulaisista munasarjoista, muttei selitetä enempää... sit meen kotiin ja luen netistä Pco:sta ja mietin että onkohan mulla se jne... ÄRSYTTÄVÄÄ! Sori tää purkaus! :hug:

tonttutiina: Toivottavasti tuo särky ei ole sitä mitä luulet! Oletko käynyt lääkärillä?

Diodium: MÄ tiiän ton tunteen... ite oottelin sitä ekaa tätiä silloin sen 72 päivää ja kp 28 paikkeilla jo venailin tätiä niin kovasti kun oli ihan täti oireet... ja ne tätioireet jatku ja jatku monta viikkoa. Toivottavasti sun ei tartte noin kauaa ootella! :flower:

Taidanpa lähteä aamukahville! Kukas se täällä joku päivä sanoi että hävettää kun nukkuu niin pitkään...? Oliko se berry? No... mä herään joka "aamu" vasta kympiltä tai sen jälkeen.... :snotty: :whistle: :x :D
 
tonttutiina Toivottavasti kivut loppuisivat pian, jarrusukkia hirmuisesti matkaan :hug:

helmitaustailija Kovasti voimia sinne edelleen :hug: Hyvä, että saat tänne asioita purettua.

Katjuska-78 Onko sulla hemoglobiinia mitattu keskenmenon jälkeen? Siihen sopii myös tuo väsymys ja tiuskiminenkin.

GatsuIhania uutisia! Onnea odotukseen! :hug:

pamu k Ota vaan särkylääkettä, mulla ainakin kivut oli semmoisia, että tarpeen tulivat :hug:

Julietta Hyvä, että sait asiaan nyt varmuuden, mutta harmi, kun täti tuli sitten kuitenkin. Mäkin voisin sellaisen lääkkeen ottaa mikä auttaisi vauvakuumeeseen. Onpa hyvä, etten ole ainoa aamu-uninen ;)

(.) Taas vuotaa lorottaa enemmän ja kipujakin on. Aika rasittavaa suoraan sanottuna. Saapa nähdä joudunko sitten jouluna päivystykseen, niin kuin anoppi jo piruja maalaili seinille. Mun tuurilla kyllä on tuokin mahdollista. Yritän huomenna hieman siivota ja laittaa joulua, yks kynttelikkö on vasta joulusta kertomassa. Lapset kuitenkin odottaa jo omiin huoneisiinsakin valoja ikkunaan. Huomenna onkin jo perjantai, niin se viikko vierähtää nopeasti.
 
MORO! Tulin nyt sitten kertomaan, että VÄÄRÄ HÄLYTYS!
Ei mulla mitn tätiä tullutkaan!!!! Mä en tajua tätä enää ollenkaan... Aamul olin et JES, nyt se täti tuli, kun oli tullut tuhrua yms.... you know ;) Ja sit sen jälkeen EI MITÄÄN! Onks täällä joku fiksu, joka kertoo et mitä tää nyt oikein on? Kai mä alan sit vetää niitä teroja... Vai pitäiskö mennä viel Gynelle kuitenkin?

Eli tänään on sit KP 28 vielä... Jos Epsu viittisit laittaa takas?

Ei tässä muuta, ku että ottaa päähän aika rankasti. plaah.
 
tonttutiina mulla oli tässä ja edellisessä ( keskenmenneessä ) tota ristiselkä kipua. en usko sen silti edellisessäkään raskaudessa mitään tarkoittavan koska se oli keskeytynyt km. nyt tässä raskaudessa oli jo ennen plussaakin ristiselkäkipua ( sellaista menkkamaista ) tuli usein iltaisin..tämä raskaus on ainakin tähän asti jatkunut normaalisti, eli mulla se oli vaan raskausoire. voi toivon niin että ois siullakin :hug: :hug:

t. mimmuli ja rakas 20+5
 
Tervehdys kaikille, hieman aikaa kulunut viime vierailustani, mutta oma tilanteeni on ollut niin epävarma, että olen halunnut ottaa etäisyyttä koko asiaan ja odottaa.

Myangel, Tapsu ja Pamu K
:heart: Olen niin pahoillani. Voisinpa jotenkin lohduttaa teitä. :hug: :hug: :hug:

Epsu
Toivon sydämeni pohjasta onnea uuteen yritykseen. :heart:

Ja onnea kaikille plussanneille (bongasin ainakin aurinkoenergiaa, irtosora, eliisa80, syksyinen haave) :flower: :heart:

ON
Itse kävin tänään tarkistus ultrassa, kun pari viikkoa sitten epäiltiin kohdunulkoista. Kaikkien yllätykseksi ultrassa näkyikin pikkuinen ja ihan oikeassa paikassa (rv 7+1 la 30/7/08). Olin jo varautunut pahimpaan, joten hieman äimän käkenä tässä vielä. Otan kyllä hyvin varovasti tämän tilanteen, tiedän että mitä tahansa voi vielä tapahtua. Toivottavasti muut plussaatte perässä pian.
Plussatuulia +++++++++++++++++++++++++++
 

Yhteistyössä