Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

kun siinä testissä, jonka apoteekista tänään hyllyltä nappasin, luki, että sen saa testata mihin vuorokaudenaikaan tahansa, ettei tarvitsekaan odottaa aamua, niin minähän menin ja testasin sitte! ja voi että, hyvät naiset, voi että!!! siellä oli selvempi plussa ku silloin, ku viimeksi raskauduin ja menikin kesken!!!

eli toivon-mukaan-tuleva-herra-isästä olis nyt sitten tulossa tuleva-herra-isä! muttamuttamutta, kyllä tässä vaan aika kyynisinä nyt otettiin molemmat tieto vastaan, että jalat maassa, ei voi tietää, mitä nyt käy, jne., jne. silti kävin heti ottamassa juhlan kunniaksi päivän vitamiinisatsit :D (oon aina huono muistamaan multitabsit ja muut...) ja kyllä se hymykin on nyte herkässä.

apua, nyt minä meen "nukkumaan" eli pyörimään levottomana sänkyyn :D

hih!
 
voi, kiitos, kiitos :D mun mieskin nauraa iloisesti soffalla, kun kerroin, että täällä heti onnitellaan meitä! se kysy, että nytkö jo siellä onnitellaan. no, mikäs teitä pidättelis, senkin hurjat :D
mää kävin kattelemassa jo malttamattomana, minne mää menisin tuolla odotuspuolella, niin siellä löytyi ryhmä keskenmenon jälkeen raskautuneille. sinne mää uskalsin ilmoittautua, kun ei muut taida ymmärtää tätä varovaisuutta kovin hyvin, ja se nyt kuitenkin on tällä hetkellä päällimmäinen tunne... ja ehkä nyt sitte petiin... tai jos vielä jostain löytäs parit laskurit... ;)
 
Irtosoralle valtavasti onnea ja pikkuiselle tosi pitävät tarrasukat :heart: :flower:

voi kun olikin piristävä uutinen näin ennen nukkumaanmenoa :D Muuten oonkin täällä ollut tänään niin omituisella tuulella, kun välillä on suututtanut niin vietävästi |O ja sitten taas on itku ollut niin kauheen herkässä...välillä taas naurattanu ihan tyhmätkin jutut :whistle: Taidan olla sekoomassa täysin :kieh:
 
Irtosoralle oikein paljon onnea ja pikkuiselle tarrasukat matkaan!! :heart:

pamu k: Toivottavasti kyse olisi vaarattomasta vuodosta :hug:

).( Odottelin ovista eilen tapahtuvaksi, mutta sen enempää tikut kuin kropan viestitkään eivät viittaa siihen suuntaan. Harmittaa, jos tämä kierto nyt sitten pitkittyykin normaalista. Hyvä puoli kuitenkin on sitten se, ettei tarvitse vielä jouluna hermoilla, jos tämä pitkittyy. Voi (yrittää) nauttia sitten joulutunnelmasta kaikessa rauhassa.
 
ONNEA IRTIS!!!!!
Aivan mielettömän ihanaa!!! Onnellista odotusta sulle ja tarriksii pienelle roppakaupalla!!


Julietta kunpa sun tilanne pian selviäisi ja parhain päin. Yritä jaksaa


Milba mitä mitä mitä...onko mulla menny ihan ohi että oot raskautunu :eek: :ashamed: Ootko testannu? Toivottavasti oot raskaana ja kaikki sujuu hyvin!! :heart: :heart: :heart:

Kiitos kaikille!!
Testitulokset siis ihan normaaleja, myös kromosomit. Ens ma ois se tukosjuttu sitten testattavana mut en tiedä koska sen tulokset saa..
Mut me nyt miehen kanssa päätettiin jatkaa yritystä nyt heti. Johan tässä ollaan jäähyllä oltu ihan tarpeeksi. Pelottaa kyllä vietävästi, mutta eipä sitä vaavia tänne tule jos antaa pelon estää. Joten homma jatkukoon! Toivon mukaan nyt sujuisi vaan kaikki hyvin...


Pamu k toivottavasti ei ole alkava km.. :( Mulla itselläni on kolme km:a takana :'( Ensimmäinen niistä oireili pelkkänä tuhruvuotona, samoin toinen eli pelkkää tuhruvuotoa tuli, ei verta, ei klimppejä. Alaselkä myös kipuili kuin menkkojen aikana. Kolmas km oli spontaani ja alkoi rajulla vuodolla, eikä sitä edeltäny mitkään kivut. Sun täytyy nyt vaan heti huomenissa soitella lääkärille ja käydä tarkistuttamassa tilanne. Raskautesi on kyllä niin alussa vasta ettei ultrallakaan välttämättä mitään näy vielä, mutta silti - mene lääkäriin! Kovasti voimia ja toivotaan että kaikki olisi vuodosta huolimatta hyvin
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 14/28
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 17/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 15/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 23/40(?)
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 25/-
Julietta......................KM 09/07............................KP 36/28


Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 4/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 8/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 17/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 20/23-28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 40/-

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 21/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 38/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80
Syksyinen haave
Irtosora
Milba
Tonttutiina


 
eipä paljoa nukuttanut... no, kyllä yhden päivän jaksaa tosi vajailla unillakin.

epsu-dear, olet niin oikeassa: vaavia ei tule, jos antaa pelon estää! rohkeasti vaan tuulta päin! sulla on nyt se 60 prossaa puolellasi ja armoton bd-pystymetsä tukenasi =)

toivottavasti juliettan tilanne selviää pian, samoin muiden, joilla on epävarmuutta tilanteestaan.

nyt mä vedän teidät kaikki mukaani plussa-aaltoon vaikka kirj a i n k i r j a i m e l t a a.... :D
 
Onnea aivan mahottomasti irtosora!!!!!! Ihania uutisia! Ja nyt tuhansittain tarrasukkia matkaan! :hug: :heart: Ja kiitos muutenkin positiivisesta viestistäsi ja siitä, että jaksat tsempata muita. Onneks aina löytyy joku, jolla riittää voimia jakaa hieman muillekin.

Pamu k, jaksamista ja pidän peukkuja sun puolesta!

Kurreliini
 
Jospa minä nyt sitten uskaltautuisin siirtyä tuonne odottajien puolelle... siitä on yli viikko kun ekan kerran plussasin haaleesti ja nyt aamulla näytti sitten jo viiva onnex tummemmalta. Saa nähdä tulenko maitojunalla takaisin vai voiko tosiaan olla näin hyvä tuuri et raskauduin uudestaan heti km:n jälkeen odottamatta edes ekoja kuukautisia.
Kiitos kaikille tuesta ja mukavista kirjoituksia joita päivittäin luin ja luen edelleen, ilman niitä/teitä olisin hukassa! Voikaa hyvin ja plussatulia.... :heart:
 
Onnea vielä kerran irtosora ja Milba :flower:

(.) Soitin niitä labratuloksia, hcg edelleen hyvin laskee, oli nyt 18. Hemoglobiini oli 104 eli on noista rautatableteista jotain hyötyä edes vähäsen. Eli oli 3 pykälää noussut viikossa. Matkaa tosin on vielä normaaliin tasoon melkoisesti. Jotain se osastosihteeri sanoi, että pienessä verenkuvassa on jotain pieniä muutoksia, mutta ei sen tarkemmin osannut sanoa mitä ne sitten tarkoittaa. Ovat sieltä päin yhteydessä, jos jotain 'vakavampaa' on. No, kolmen viikon kuluttua on polilla käynti ja eiköhän sitten viimestään kuule tarkemmin. Tänään 8 viikkoa keskenmenon alkamisesta ja 3kk plussatestistä.. Olis jo melko pitkällä, jos ei kohdunulkoinen raskaus olisi ollut. Jotenkin tuohon vuotoon turtuu, tosin ärsyttävää se kyllä on. Joulufiilis on kieltämättä tipotiessään. Tänään menen joulukonserttiin, ehkäpä se siitä alkais nousta. Kaikki kotihommat tahtoo jäädä tekemättä, melkoisen väsynyt oon siis edelleen. Onneksi on pakkaset tulossa ja toivottavasti se tois mukanaan taas lunta, en tykkää yhtään kun lumet suli pois :/ Mutta nyt on pakko lähteä niitä kotihommia tekemään, eivät taida itsekseen roskat kadota lattioilta.

Kaikille mukavaa tiistaita, kaikesta huolimatta ;)
 
Hei!

Onnea irtosora ja Milba!! Ihana lukea plussauutisia! Tarrasukkia paljon matkaan! :heart: :heart: Irtosora, olet kyllä ihailtavan positiivinen ihminen, se tarttuu, onneksi! Oikein mahtavaa odotusaikaa teille kummallekin!

Valtavan paljon myötätuntoa, halauksia ja voimia MyAangelille ja Pamu k:lle, mikäli se keskenmeno nyt hänellekin tuli. Ja kun en hetkeen ole ehtinyt käydä palstalla, enkä muista ihan tarkkaan kaikkien tapahtumia, niin kaikille muillekin, jotka ovat samassa tilanteessa, voimia!! :hug: :hug:

Epskeps, olet niin oikeassa, pelon ei saa antaa estää! Hienoa, että sinun testituloksesi olivat normaaleja!

).( Tein eilen raskaustestin, vaikka olin päättänyt etten tee tässä kierrossa...No, oli mukamas oireita, mutta negahan sieltä pärähti. Kp on on nyt 30/30, joten olishan sen plussan pitänyt jo näkyä. Ovis mulla oli vasta kp 17 tai 18, joten senkin takia tää kierto saattaa pikkaisen pitemmäksi venähtää. Odottelen siis tätiä nyt, vaikka mitään tuntemuksia siihen suuntaan ei kyllä ole. Toivottavasti tulisi täti kylään pikaisesti, päästäis jouluna sitten yrittämään uudestaan!
Eilen äitini kertoi että serkun vaimo odottaa kolmatta lastaan, laskettu aika elokuussa. Tuli kyllä paha mieli, tuntuu että kaikilla muilla ympärillä olevilla raskaaksi tulo ja lapsen saanti on niin helppoa. Meillä kun on vielä tämä uusperhe-kuvio, miehellä entuudestaan 3 lasta, niin välillä kirpaisee kovasti ajatella, että hänellä on jo ne lapset exänsä kanssa, miksei minullekin suoda äitiyden iloa ja onnea...Ihan vihantunteita sitä exää kohtaan välillä (varmaan muutenkin kuin tämän takia, on aika rasittava nainen), kauhea kateus siitä että hän on saanut MINUN mieheni kanssa kokea jotain niin ihanaa...Ihan typeriä ajatuksia, tiedän, mutta ei niille välillä voi mitään. Viime viikonloppuna kun oltiin mummolassa (miehen äidin luona) niin tuntui että olen niin "vajavainen", kun en ole äiti vaan vain äitipuoli ja kuitenkin velvollisuuksia ja vastuuta lapsien hoidosta on minulla paljonkin. Anoppi pitää miehen exää kuitenkin vielä jotenkin "ylempänä" kuin minua, koska hän on lastenlasten äiti...En tiedä ymmärrättekö mitä tarkoitan..
Mieli on siis maassa, ei sille mitään voi. On tosi vaikea selittää niille ihmisille jotka keskenmenoa eivät ole kokeneet, sitä kummallista ja välillä totaalista tyhjyyden tunnetta mikä tulee ajoittain keskenmenon jälkeen, kun tietää että jos kaikki olisi mennyt hyvin, vauva kasvaisi masussa nyt onnellisena.

Voimia siis meille kaikille, ei voi muuta kuin ajatella, että kaiken näiden kamalien koettelemusten jälkeen palkinto on jotain niin ihanaa ja täydellistä, että me unohdamme kaiken kivun ja surun. Varsinkin MyAngel, olet ajatuksissani, sinua ja miestäsi on kyllä koeteltu liikaa, olette onnenne jo ansainneet! Koita jaksaa!
 
Diodium Voimia :hug: Ymmärrän kyllä ajatuksesi, vaikka oma tilanteeni on erilainen. Kyllä sulle se plussa tulee, aivan varmasti =) Ja älä vielä heitä toivoa tästäkään kierrosta, vaikka se varmasti helpompi olisikin. Yritän kovasti puhallella sinne plussatuulosia :hug: Peesailen sinua tuossa lopputekstissäsi, eli MyAngel on täälläkin ollut mielessä :'(

Epskeps Hyvä kyllä, että uskallatte heti alkaa yrittämään. Tuo pelko kyllä omaakin mieltä välillä vaivaa, vaikka ei edes tietoa milloin voisi yrityksen aloittaa.. Silti se vauvan kaipuu on niin kova, että yrittää täytyy ja haluaa :hug:
 
ONNEA MILBA!!
Onnellista odotusaikaa ja pienelle hirmuisesti tarriksii!! :heart: :heart: :heart:

Diodium jospa se plussa vaan antaa hieman odotuttaa itseään, kun oviskin oli vasta kp 17/18.. Toivotaan parasta! :heart: +++++++++++ :whistle: Ja nuo sun ajatukset ja tuntemukset on ihan ymmärrettäviä


Berry ja Irtis ei tässä muukaan auta kun se toinen muksu tähän perheeseen niin kovin halutaan. Pelottaa tietysti, mut se täytyy nyt yrittää työntää jonnekin aivokopan peränurkkaan. Ei tästä muuten mitään tule. Joulun alla ois sitten oletettu ovisaika.. :xmas:
Berry, toivottavasti pian pääsette jatkamaan yritystä!!!
Odottavan aika on välillä niiiiiiiin pitkä... Meillähän oli keväällä 3kk yrityskielto ja nyt 2kk... Kyllä se siitä. :heart:
 
hei kaikille,
eilein sain plussa aikaiseksi. ennestään kaksi lasta ja vuoden sisällä ollut kaksi kesken menoa. teillä joilla ollut monta kesken menoa oletteko saaneet lääkäriltä ultran nopeaa tai yleensäkkin lääkäri ajan nopiaa? oireita ei ole yhtään mitään ja viikkoja olisi kait 4viikkoja ja viisi päivää. kuukautis kierto edelleen sekaisin viime keskenmenosta ja luulen että kuukautiskierron pituus olisi nykyään 30. jänskää et soitanko neuvolaan ja vaadinko siis aikaista ultraa ja neuvolakäyntiä. =)
 
ONNEA TONTTUTIINA :flower: =) Onnellista odotusaikaa ja pienelle niitä tarriksia!! :heart: :heart: :heart:
Mä vähän luulen ettei kahden km:n jälkeen saa kunnan puolesta ainakaan mitään aikaisempia ultria/lääkäreitä, jos ne km:t on tapahtuneet ihan alussa. Eri asia varmaan on sitten jos km on tapahtunut myöhemmässa vaiheessa raskautta. Mut soitto neuvolaan varmaan selventää asiaa =)
 
kiitos :hug: vielä en riemuitse enkä halua ajatella positiivisesti tässä kun edelliset on kuitenkin vielä mielessä :ashamed: :'( alussa meni edelliset kesken viikoilla 7 ja 5 lääkäriinkään en uskalla soittaa vasta kun viikoilla 8. toivottavasti pikkunen pysyy mukana niin paljon tätä toivon ja sydän on jo uutta toivoa täynä vaikka itselle en sitä halua myöntää..
 
Täältä ilmoittaudutaan Epsu :wave: :D

On taas ollut semmoinen pv että tuntuu kuin se ois kestäny ikuisuuden mutta mitään en oo saanu tehtyä. Mutta jätän aiheen tähän ja mietin mukavempia asioita ettei lisää narinaa purkaudu kurkusta B)

Tonttutiinalle onnitteluja ja paljon liimaa vauvalle mukaan!

Myangel, Tapsu, PamuK.. olette mielessä :hug:

pojalla oli tänään 2v neuvola ja tomera poika kuulemma vaikka kyllähän äiti sen tiesi kertomattakin :D

nyt huilimaan.. jos vaikka jaksais odottaa miehen töistä kotiin niin näkis sitäki tällä viikolla :kieh: Eilen olin niin uupunut että nukahdin ennen kun kerkes tulla ja silti tuntu töissä että voisin seisaalleen nukahtaa |O
nyt hei hei!
 
iltaa arvon Naiset.
kiitos tästä palstasta, kiitos seurasta, tuesta, itkuista ja nauruista.
*kummarrus*

juu huomenna lääkäriin (kävin tänäänkin mutten jaksa selittää, olen kiehumispisteessä)
eli huomenna selviää mistä kyse.
saapahan sitten sitä mielenrauhaa.
ollaan ihan sotajalalla miehen kanssa, vaikkakin nyt ehkä ei kannaittais...ja tukea ja syliä varmaan kaipais, mutt ehkä tääkin kuuluu ns. asiaan...
ja raukat lapset on tänään kans saaneet kuulla kunniansa, monta kertaa... :ashamed:
äh, oon vaan jotenkin niin raivona.
enkä edes tiedä kelle?!!?!
munhan pitäsi olla ihan järkevä kolmekymppinen nainen/äiti,
nämähän on ihan normaaleja juttuja, ja surullisen yleisiä vissiin nuo alkuraskauden keskenmenot...
Ja mullahan on kuitenkin kaikki hyvin. Miks mä raivoon....

joo. no tässä iltasella on olo jo helpottanut.


 
emunen
Jos tänne ilmoittautuisin minäkin mukaan, oon tuolla kolmannesta ja syysvauvasta haaveilevissa pyörinyt. Kesävauvoissakin, ja sellainen oli tulossa, la 27.7., mutta meni siis alussa kesken, marraskuun lopuilla, rv 6+0. (Vai onko se 6+1...) En silloin huomannut, että täällä tällainenkin ketju on, nyt on tullut tätä seurailtua, ja vaikka oma km ei ollut mikään dramaattinen, ensimmäinenkin, niin on ollut sitä vähän hankala muiden kanssa käsitellä, kun oli niinkin varhainen: tuttu sairaanhoitaja esim. oli ihan että höpöhöpö mikään km, vähän menkat myöhässä vaan... :/

Nyt sitten pitää vain elellä ja odotella seuraavia kuukautisia, eli lapsihaaveet ovat jäissä väliaikaisesti.

Pamulle tuolla syysvauvoissa sitä jo tilitin, miten ikävää oli, kun oli ehtinyt jo miettiä lapselle nimeä ja iloita siitä, että taas onnisti... Täällä kaikki varmasti tietävät tunteen.
 
kiitos vielä näin erikseen sulle viestistäsi!!
:hug:

tosiaan juuri noita ehti kuitenkin jo käydä läpi, kumpi tulee, mikä nimeksi...ja tänään lääkärikin vaan ett no eihän se kovin isoks noilla viikoilla oo ehtinyt...
mitä sitten???
ja mies tosiaan...huh huh. en ees viiti sen kommentteja laittaa...
:kieh:

antaahan taas uutta näkökulmaa elämään ja kiitollisuus omista lapsista kasvaa.
ja ne tunteet ~ minkä sitä nainen/äiti itelleen voi...
 

Yhteistyössä