Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Iltoja kaikille!

Hengissä ollaan täälläkin, jotenkin ei vaan oo ollu kirjoitteluasiaa, lukemassa olen kyllä ahkerasti käynyt. Liityin muuten tässä pari päivää sitten sinne enkelinkosketus-yhteisöön, ja siellä on kyllä hurjia tarinoita.. :/

Kirjoitellut en ole sinnekään mitään, mulla on varmaan joku lukko päällä.. Mutta nyt piti tulla laittamaan viestiä, ainakin Berrylle jaksamista vuodon kanssa, jotenkin vaikutat tyynelle, vaikka noin kauan on jo kestänyt "jälkipyykki". Itse olisin varmaan jo ihan hermona. :hug:

Epsulle tsemppiä nyt sitten tulevaan!! Toivottavasti ne oli viimeiset veriputkilot ennen neuvolassa otettavaa.. :hug:

Mulla täällä menossa kp öö... 4, ja nyt sitten tästä kierrosta peukut pystyyn - yritys alkaa.. Jännittävää ja pelottavaa.. Niinkuin varmasti meillä kaikilla.

Juliettan kanssa onkin aika samoissa nyt päivät. Jännäillään sitten.. :whistle:

Mäkin toivoin muuten rikkaimuria.. =) Sitä varrellista kallista. Mut sit peruin, kun saan niin paljon muuta, ja meillä jo keittiössä on keskuspölynimurin rikkaimu. Päällimmäisenä toiveena tietenkin plussaus.. Eipä muuta tarttis, jos sen tietäis saavansa. Pupuilla pitää sitten heti pyhien jälkeen ahkerimmin, saa nähdä miten se tuolla vanhempien luona onnistuu.. Mut pakko on, yöllä sit vaikka hipi hiljaa sipsuttain.. ;)

Halit kaikille, ja joulumieli niin korkealle kuin saa! :hug:
 
Helmitaustailija: Meillä onkin sitten "työntäyteiset" joulun pyhät ja uuden vuodet!!! :LOL: Kyllä se siellä vanhempienkin luona onnistuu... Me pupuiltiin kerran vaarin luona... meidän makkari oli keskimmäisessä huoneessa... toisella puolella nukku vaari ja toisella puolella täti miehineen... :snotty: eiks se oo niin että hiljaa hyvä tulee..... :D

Mä kävin äsken kattomas muuten, että koska ois LA jos nyt tärppäis... toivottavasti ei tuo huonoa onnea..... No, onneks en oo taikauskoinen...
 
Noista hcg-arvojen seuraamisesta, niin multa ei ainakaan mitään arvoja katsottukaan kahden km:n jälkeen, vasta nyt 3. km:n jälkeen niitä otettiin. MUTTA mulla oli se hcg heti ihan nollissa :eek: Miten on mahdollista? Muut kun täällä kirjoittaa että kestää pitkän aikaa sen poistuminen, niin miten mulla oli heti ihan nollissa?
Olen sen omassa pääkopassani pähkäillyt niin, että raskaus oli niin alussa ettei sitä hcg:tä muutenkaan ollut paljon ja kun todella kaikki tuli uloskin samantien, niin mistäpä sitä hcg:tä ois sinne jääny
No eipä tuolla nyt enää sinällään ole väliä. Mennyt mikä mennyt. Nyt kuitenkin tutkimukset käynnissä. Kunhan ne tuloksetkin joskus saisi...Älkääkä kysykö milloin, kun en tiedä.. :ashamed:

Nyt vain pohdin että pitäisikö sittenkin odottaa noita tuloksia ennen kuin jatketaan yritystä..
 




Haaveissa esikoinen

JJ-t.........................KM 12/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Julietta......................KM 09/07............................KP 4/28
Diodium...................KM 11/07..............................KP 4/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 21/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 21/20-38
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 22/-
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 24/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 30/40(?)
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 32/-

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP -/-
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 11/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 15/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 24/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 27/23-28

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07..................KP -/28-30
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Pamu k.....................KM 12/07.............................KP 5/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 28/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 45/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-


Haamuilijat
 
MyAngel! :hug: Olen niin pahoillani puolestanne! On tämä elämä niin, niin julmaa välillä. :hug:

Tapsullekin pahoittelut! :hug:

Berry Hurjaa tuo sun vuotaminen! Mä vuodin reilut 4 viikkoa ja olin siihenkin jo ihan kypsänä. Tsemppiä!

Tsemppiä myös Epsulle verikokeisiin ja testeihin. Toivottavasti se pikkukakkonen nyt pian teille kohta oikeasti tulisi.

Täällä on nyt mieli maassa. :'( Katsoin Äideistä parhain- elokuvan ja itkin melkein koko ajan, se oli niin hyvä ja koskettava. Mulla olisi huomenna (tai siis tänään) alkanut äitiysloma, jos kaikki olisi mennyt hyvin. En tiedä miten se voi näin mielen matalaksi vetää. Taitaa täti tehdä tuloaan; rinnat on arat, mahaa vihloo, itkettää tosi herkästi. Tänään oli varuilta sidekin pöksyissä kun tuntui, että jotain tapahtuis, mutta eihän mitään kuitenkaan tapahtunut. Toi keskenmeno vei jotenkin kokonaan luottamuksen oman kroppansa toimintaan.

Oikein ihanaa ja rauhallista joulunaikaa kaikille!
 
Huomenet kaikille :wave: Täällä kans elossa ollaan ja lukemassa oon ehtinyt käymään, mutta kirjoittamiseen sitten ei muka aikaa oo riittänyt. No nyt aattelin parit rivit pistää :)

Mulla kans siis edelleen se tilanne, että tätiä ootellaan tai sit ei ootella, kun ne kortsutkin sitte pois kuitenkin jätettiin :whistle: Mä just laskeskelin, että jos kierto vaan kohillaan ois, niin jouluna just kans pitäs sen tädin tänne viipottaa :kieh: mutta luotan kuitenkin varmaan siihen, että vähän voi pitkittyä kuitenkin, niin jos sitte uutena vuotena testais, jollei tätiä oo näkyny :whistle: juujuu...ihan varmaan oon täällä hätähousuna testailemassa aiemmin :ashamed:
Lahjat onkin melkein kaikki jo paketeissaan ja mielessä pyörii vaan kaikki herkulliset jouluherkut :p :xmas:

Berrylle jaksamista niiden vuotojen kanssa...kuulostaa kyllä hurjalle :/

ja :hug: kaikille tarvitseville

jaa niin...meil oli sunnuntai ihan kaamee, kun vauvakeinu tippui katosta irti koukkuineen ja proppuineen päivineen ja poika tietty kyydissä :'( Kova kumahdus vain kuului, kun löi pään lattiaan :( Tarkkailtiin siinä sitte kotona se vuorokausi ja herätettiin yölläkin, mutta onneks säikähdyksellä selvittiin tällä kertaa eikä aivotärähdystä ollut saanut...mutta arvatkaapa vaan kuinka oma fiilis oli ihan pepusta :|
 
En ole teitä unohtanut, olen käynyt lukemassa mutten ole jaksanut kirjoittaa :snotty:
Hiljaista tuntuu olevan, vähän joka puolella, paitsi kaupoissa :LOL:

Helmitaustailija bd ollaan täällä, nyt vaan lämpöä vällyjen väliin niin hyvä tulee ;)

Epsu kökkö tilanne, on juttuja sekä puolesta että vastaan, voima :hug: murunen!!! Kyllä elämän jo pitäisi teilläkin helpottaa...

Katjuska Toivotaan, että täti ei tule ;) Oispa siinä lahja uudelle vuodelle :heart: Ja voih tuota teitin pikkuisen tilannetta, pääasia on että vain sähkähdyksellä selvisitte!! Tossa olisi voinut käydä todella huonosti :ashamed:

Sonja74 voimia lasketunajan kohtaamiseen, se kirpaisee ja pahasti, mutta siitä kyllä selviää, yli ei pääse mutta selviää!! :hug:

MyAngelia kaipailen :whistle: Mitenköhän siellä jaksellaan, huolestuneena täällä olen... :ashamed: Onko kellään tietoa??

(.) tätä samaa tänne, primolutit aloitin pari päivää sitten eli 1.1.2008 pitäisi vuodon alkaa. Masennuin eilen ihan totaalisesti kun koulukaverini vuosien takaa laittoi joulukorttiinsa että + lisääntyvä perhe että laskettuaika on 18.4.2008. VOI %#?#"("&¤(!!!!!!!! Itkin kotona koko illaan paskaa elämääni. Jotenkin alkaa vaan voimat loppua.. :'( Rahat on niiiiiiiiiiiiiin finaalissa ettei edes lääkkeisiin ole rahaa tammikuun alussa, oisko ideaa mistä repiä 2000-4000e?? On hoidot+lääkekustannukset+auton 2 remonttia+vielä saakelin joulu!!!!
Ja saatiin tonttikin, mutta en jaksa siitä iloita nyt ollenkaan.... 2 vuotta ollaan rakennusta suunniteltu ja nyt kun se on nenän edessä niin ei kiinnosta eikä jaksata!!!! Elämä on per....tä...
Sorry tää valitus :ashamed:
 
Miikkikselle :hug: ja paljon paljon voimia jaksaa :heart: Enpä osaaauttaa ton rahapolitiikan kanssa, kun ite ollaan painittu kans samojen ongelmien kanssa. Tuntuu aina siltä, että menot on suuremmat kuin tulot :/ Onhan netissäkin paljon niitä isompia lainojakin joita voi hakea, mutta tiedä sitten kuinka kauheet korot niissä on :kieh: Meillä tuo ukko opiskelee vielä ja tekee töitä niska limassa opiskelun ohella ja mä oon nyt hoitovapaalla, joten tulot ei kauheesti päätä huimaa :|

iso :hug: vielä
 
tulempa sitten tilittään tänne kun on niin paska päivä :kieh: .. kävin tänään lääkärissä ja kesken se oli mennyt tai kohtu oli tyhjä.. ihmettelen miten niin sievästi meni taas sunnuntaina aloin vuotaan ruskeaa verta pientä maanantaina sama tänään kohtu oli jo tuhjentynyt.. en osaa mitään koskaan kysyä missä vika tai muuta.. pääsisin tutkimuksiin kun on kolmas putkeen keskenmennyt mutta koko ajan vain hoki et huonoa tuuria vain kun kuitenkin on jo kaksi ennestään onnistunutta raskautta niin kokeista tuskin löytyy mitään vikaa :ashamed: kyllä se maailma potkii taas niin pahasti päähän ei oikein tiedä miten sitä potkis takas :ashamed:
 
Voi Miikkis kulta
Kyllä se on teidänkin onnenne aika kääntyä :heart: Kunpa osaisin jotenkin auttaa.. Lähetän kovasti sinne päin lämpimiä ajatuksia ja voimia


Tonttutiina olen todella pahoillani :(

Niinhän se lääkäri meillekin sanoi että huonoa tuuria vaan kun on 3 kertaa peräkkäin kesken mennyt kun meillä yksi lapsi on ennestään, mutta tutkimuksiin silti päästiin, mut sitä piti kyllä vähän vaatia.. :/ Kovasti voimia sinulle :heart:

Katjuska voi ei, onneksi ei pojalle käynyt mitään :heart: Meidän poika putos vauvana pari kertaa meidän sängystä kun olin yöllä simahtanut kesken imetyksen ja poitsu oli jääny reunan puolelle.. Ne säikäytti ja pahasti :| Onneksi ei tuolloinkaan mitään käynyt.
 
Tonttutiinalle iso halaus, olen pahoillani.

Mä en jaksa hirveesti kirjottaa...muakin masentaa, tuntuu että sitä on liikkeellä, vaikkei nyt isoa huolen aihetta olekaan.....

Viime viikolla oli pakko testata, kun ei vaan alkanut tätiä näkymään, negahan se.....alotin heti terolutit, oiskohan pitänyt kysyä lääkäriltä...en tiedä, mutta alotinpahan. Nää kerrot on vaan sekasin, ei muu auta.....en tiedä missä mennään, mutta tulispas jo vuosi 2008 ja uudet kujeet:)

Enempää en jaksa jutella, kuumettakin on vähän.....heippa!
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Noista hcg-arvojen seuraamisesta, niin multa ei ainakaan mitään arvoja katsottukaan kahden km:n jälkeen, vasta nyt 3. km:n jälkeen niitä otettiin. MUTTA mulla oli se hcg heti ihan nollissa :eek: Miten on mahdollista? Muut kun täällä kirjoittaa että kestää pitkän aikaa sen poistuminen, niin miten mulla oli heti ihan nollissa?
Olen sen omassa pääkopassani pähkäillyt niin, että raskaus oli niin alussa ettei sitä hcg:tä muutenkaan ollut paljon ja kun todella kaikki tuli uloskin samantien, niin mistäpä sitä hcg:tä ois sinne jääny
Luulen, että jos sinulla oli todellakin aikainen keskenmeno, niin tuo on mahdollista. Itsellänikin HCG oli menkkojen ollessä päivän myöhässä vasta 167. Eli ihan mahdollista.

 
Kaa
Ja vielä piti lisätä se Mie Ite -osio: vuodon loppumisen jälkeen alavatsaa on vihlonut päivittäin, mutta nyt tuo vihlominen on muuttunut jomotukseksi. Eli toivottavasti menkat ovat tuloillaan. Odotan niitä innolla, koska sen jälkeen päästään "ihan oikeesti" yrittämään taas. :heart:
 
Hei pitkästä aikaa, rakkaat ystäväiset!

Itku tuli kun luin MyAngelin kuulumisia. :'( Että pitikin käydä taas niin kurjasti. Nyt teillä on kaksi enkeliä. Toivottavasti jaksatte kuitenkin nauttia joulusta kaiken surun keskellä. Lämpimiä halauksia täältä teille molemmille!

Tämä joulun aika on jotenkin niin tunteita nostattavaa. Minäkin itkeä tihrustin kirkossa Kauneimmat joululaulut -tilaisuudessa, kun laulettiin tytön kanssa vierekkäin Varpunen jouluaamuna... "olen pieni veljesi, tulin taivahasta". :'( snif.

Täällä on paljon uusia keskenmenon kokeneita, pahoittelut teille kaikille ja lämmin halaus. :hug: Yritetään jaksaa päivä kerrallaan, ja uskotaan että kyllä se onni vielä meidän jokaisen kohdalle sattuu.

Epsulle peukut pystyssä täällä, toivotaan että lopuistakin verikokeista tulee sellaiset tulokset että mitään estettä ei ole vauvan tulolle. Halaus sullekin! :hug:

Omassa tilanteessa ei mitään muutosta ole tapahtunut. Piinapäiviä vietellään, mutta en usko että tärppi on käynyt vieläkään. Sen verran tutusti alavatsalla kouristelee että eiköhän se täti sieltä tietään raivaa. Paras joululahja olisi kyllä plussa raskaustestiin, mutta ei tässä uskalla juuri toivoa herätellä. Pää kylmänä vain, Tuulenpuuska!

Tsemppiä teille jokaiselle ja voimia murheen keskelle!
 
Tonttutiinalle pahoittelut ja jaksamis :hug:
Mulle sanottiin kans silloin kun vuosin aika vähän ja ultrassa kävin, että kohtu oli tyhjä...ihmettelen vaan, että jos se kohtu tyhjä oli niin miks viikon vuodottoman tauon jälkeen vasta alkoi kunnolla vuotamaan hyytymien kanssa :/

Kaikille murheellisille, masentuneille ja muuten vaan väsyneille voimia :hug:
 
Eli meillä kolmas lapsi toiveissa. Km 12/07. Tasan viikko sitten kuulin ultrassa, ettei pienemme sydän enää lyö vkoja 11+6. Tunteet on vielä pinnalla, välillä menee paremmin ja välillä huonommin. Mutta uusi yritys kuitenkin siintää horisontissa heti, kun se vaan on mahdollista.
Tällä hetkellä vihaan kysymystä: Kuinka voit? Olen kuullut sitä nyt viikon aikana niin useasti, etten jaksaisi vastata yhteenkään kysymykseen. Tiedän, että ihmiset tarkoittavat hyvää, mutta kun ei jaksa niin ei jaksa. Kiitos, että sain purkautua.
 
Kaa
mymmyryy, oikeaan paikkaan löysit. Tervetuloa joukkoon ja lämpimiä ajatuksia sinulle. Itsekkin suht tuoreen km:n kokeneena ymmärrän täysin miltä sinusta tuntuu. Se on vaan surtava rauhassa, siihen ei ole aikarajaa... Lämmintä joulunodotusta.
 
Ensin pyörin kesästä asti kuumeilijoissa, lokakuusta odottajien puolella ja nyt takas kuumeilijoihin! Ikinä en olis uskonut kun näitä km:n kokeneiden viestejä luin, että itsekin tänne kirjottaisin. Mulla todettiin tuulimuna rv 10+3 ja raskaus lähti itsestään kesken pari päivää myöhemmin itsenäisyyspäivänä.

Oon jo hyväksynyt asian mutta silti suru on raastavaa edelleen! Tuntuu että kadut on täynnä raskaana olevia ja lapsia on joka paikassa. Mielessä koko ajan vaan se että mun enkelini olisi syntynyt juhannuksen aikaan...

Haluaisin jo alkaa yrittämään uutta, mutta toisen km:n kokeminen olisi liikaa!!MITEN TE IHMISET OLETTE SELVINNYT ja kauanko olette odottanut, ennen uutta yritystä?? :'(
 
EPSU voitko päivittää tota listaa kun kerkeät. Jos viitit laittaa mun kohdalle myös että enkelipoika 06/07 ja kolmatta haaveillaan.
Kyllähän se kolmas se seuraava on kun yksi on tuossa jaloissa pyörimässä ja toisen haudalle käydään kynttilä sytyttämässä jouluaattonakin.

Muuten kävin vaan MyAngel:lle kirjottamassa YV:tä ja teille toisille uusille ja vanhoille

TOIVOTAN HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2008.




 

Voi kun monella on taas huonoja uutisia :'( ja paha mieli,niin itselläkin :(

Tänään oli jälkitarkastus ja kohdussa näkyi hyytämä jota lääkäri ei osannu sanoa oliko menkkoista johtuva vai keskenmenon jälkeinen :( 27 pvä pitää sit mennä uudelleen ja kovasti toivottava että hyytymä on häipynyt tai sitten on tähystys edessä :/ Kiva siinä sitten ennen uutta vuotta joutua sairaalaan... Uuden yrityksen saa kuitenkin kuulemma aloittaa että jotain positiivistakin kuuli ;)

Kyllä oli rankka reissu kun joutui ilmoittautumaan siellä äitipolin puolella ja siellä mammat istui isojen mahojensa kanssa ja minä talsin ilman tietoakaan vauvasta :'( Muutenkin tuntuu että joka paikassa on isoja mahoja ja pieniä vauvoja,onneksi nyt on joululahjat ostettu ja voin linnoittautua tänne kotia
jouluksi :xmas: Onneksi alkaa 11 pvä:n loma perjantaina B)

Hyvää Joulun odotusta kaikille :wave: Toivottavasti vuosi 2008 tuo meille tänne paljon plussia :heart:
 
Danjuska Moi pitkästä aikaa :wave:

Julietta Tärppionnea!

helmitaustailija Kyllähän sitä välillä on niiiiin väsynyt jo tähän vuotamiseen, mutta taitaa nuo kotijoukot eniten kärsiä kiukunpuuskista :ashamed: Saishan tuo jo loppua.. Kovasti pidän peukkuja sullekin, että tärppäis pian =)

Epskeps hcg:n määrästä löytyi tälläinen taulukko, kun googletin
Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä

1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

eli siis tosi paljon vaihtelee nuo määrät. Jos sulla oli siis ihan alussa raskaus, niin määrä on voinut olla matala ja vuodon mukana poistunut jo enimmät. Taitaa myös olla hyvin yksilöllistäkin se, miten nopeasti hormoni poistuu. Mulla ainakin suurin syy siihen, että sitä on ollut näin pitkään, johtuu tuosta kohdunulkoisesta raskaudesta ja siitä tulleesta hematoomasta eli sitä 'raskausmateriaalia' on kohdun ulkopuolella eikä se siis pääse vuotamaan pois normaalisti. Vaikka siis vuotoa on ollutkin.

Katjuska Onneksi pienelle ei käynyt kuinkaan :hug: Kyllähän niitä kopsuja tahtoo tulla, meilläkin ainakin kaksi pojista on tullut sängystä alas pienenä :/ Harmittavia juttujahan ne on, mutta eihän vahingoille mitään voi =)

Miikkis Kovasti voimia ja jaksamista :hug: On ne vaan kalliita nuo hoidot ja tosiaan, näin joulun aikaan ja vuoden alusta muutenkin on paljon kaikenlaisia menoja. Hieman itsekin kyllä tuota tiukilla oloa tiedän, kun hoitovapaalla olen, kaikki ylimääräinen on kyllä poissuljettu ja siltikin tahtoo tehdä tiukkaa. Toivottavasti jonkun ratkaisun keksitte.

tonttutiina Voimia :hug:

mymmyryy ja JJ-t Pahoittelut keskenmenoistanne :hug: Täällä on hyvä kertoa omia ajatuksiaan ja purkaa mielipahaa.. Jokainen, kun osaa omalta kohdaltaan asian ajatella/muistella. Tervetuloa siis joukkoomme!

kutmula Toivottavasti sulla kaikki menisi hyvin eikä tarvi tähystellä. Mullahan seurataan kohdun ulkopuolella olevaa hematoomaa, se johtuu kohdunulkoisesta raskaudesta. Onnea yritykseen!

(.) Taas on 'välipäivä' vuodossa. Mitäköhän sitten tulee taas huomenna tullessaan, toisaalta mukava ettei koko ajan vuoda, mutta ne klöntit ja muutenkin se, että on sitten kipeänä, ei kyllä oikein kiinnosta niinkään. Tänään oli koululaisten joulujuhla, oltiin siellä koko perheen voimin. Pikkumies uinahti syliin kesken kaiken. Taitaa siis olla hieman unet kateissa, vasta myöhällä siis nukkumaan pääsen. Mies lähti yövuoroon, pikkumies touhuilee omiaan olkkarissa, isot pojat nukkuvat. Aika hiljaista ja rauhallista siis =) Kovasti oon suunnitellut itselleni oikein 'superlauantain' eli aamulla vielä viimeiset shoppailut ja loppupäivän pyhitän siivoukselle! Siinähän se päivä 'mukavasti' vierähtääkin. Sais sitten sunnuntaina jo rauhoittua kunnolla joulun odotukseen, tosin pari pakettia täytyy kuskata vielä perille.

Toivottelen tuota samaa kuin kutmulakin eli mukavaa joulun odotusta ja kunnon plussapuhuri vuodelle 2008 :D
 
Voi sentään, miten se aina vihlaseekin sydänalasta kun tänne uusia tulee
Olen kovin pahoillani Mymmyryy ja JJ-t että tekin olette joutuneet km:n kokemaan
Olette tänne kanssasiskosten joukkoon lämpimästi tervetulleita :heart:

JJ-t eipä tässä auta muu kuin yrittää selvitä. Itselleni on noita km:a koitunut jo 3..
Rankkaa on mutta ei auta kuin yrittää selvitä ja elää toivossa, että meille vielä pienokainen suodaan :heart: Yritä sinäkin jaksaa siihen uskoa, voimia :hug:

Mymmyryy tämä on juuri oikea paikka purkautua, joten anna tulla vaan kaikki ulos jos se yhtään oloasi helpottaa
Täällä kaikki ymmärtävät kyllä :heart:

Berrylle ja Kaalle kiitokset hcg-selvityksistä. Berryllä oli oikein huimat numerotiedot =)

Kutmula toivon mukaan se möntti sieltä ymmärtää häipyä eikä sun tarvii sairaalaan mennä mihinkään tähystyksiin


Tuulenpuuskalle iso plussatuulen tuiverrus


Orchid mitenhän mä nyt oonkaan sut ihan väärin merkinny listaan, anteeksi :ashamed: Nyt on tiedot korjattu.


:attn: Muutkin ilmoitelkaa jos on jotain väärin listassa :attn: Korjailen niitä sitten :)

OmaanNassuun ei ihmeempiä. Pientä joulupaniikkia meinaa iskee kun tajusin et pitäis vielä parit lahjat ostaa enkä jaksais enää yhtään shoppailla ja et kuiteski pitäis sitten vielä jouluksi jotain ruokaaki hommata ja siivota ja vaikka mitä ja se joulu on jo ihan kohta! ÄÄÄÄKS!
Mut eiköhän tästä selvitä


Edelleen pähkäilen et pitäiskö kuitenki antaa tämän kierron mennä vielä ilman yritystä vai ei.. Onhan tässä jo kaksi kiertoa ollu jäähyllä, et sen puoleen tekis mieli jo jatkaa, mut toisaalta menee se kolmaskin tässä sitten samaan syssyyn..
Kun nyt vaan on jotenkin semmoinen olo et pitäis noi tukostaipumustestien tulokset odottaa.. :/ Mut muutes ihan jees olo. Huomenna ois taas osteopaatin hoitoa tiedossa
 




Haaveissa esikoinen

JJ-t.........................KM 12/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Julietta......................KM 09/07............................KP 5/28
Diodium...................KM 11/07..............................KP 5/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 22/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 22/20-38
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 23/-
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 24/38
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 25/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 31/40(?)
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 33/-

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP -/-
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 12/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 16/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 25/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 28/23-28

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07..................KP -/28-30
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Pamu k.....................KM 12/07.............................KP 6/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 29/30-32

Haaveissa neljäs

Surusydän...........enkelipoika 11/07
Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 46/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-


Haamuilijat


 

Yhteistyössä