KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Heippa, mukavaa ja ihanaa kevät päivää kaikille!
Ilokseni tulin kertomaan, että sain tänään clearbluen digitaalisella testillä tuloksen: RASKAANA!!!
Nyt päivä kerrallaan edetään, pelottaa mutta oon niin onnellinen!! En haluis vielä täältä poistua, jos vaan sopii :)

:hug: kaikille sitä tarvitseville!!!
 
Pingulille suuret onnittelut plussasta!! :flower: :flower: Ja enkeleitä matkalle mukaan :saint:

Tässä vielä kuva aamuisesta ovistestistä, oli niin hieno että oli pakko ottaa oikein kuva :LOL:



Ylempi eilinen testi ja alempi tämän päiväinen :D ihanaa että kroppa toimii taas hienosti. Mulla kun on aina aika hidasta toipuminen km:sta..
 
Hei!

Saanko liittyä joukkoonne? :)

Täällä kuumeillaan kovasti pikkukakkosta :heart:
Esikoinen on syntynyt 3/08, keskenmenon sain 7/08.

Keskenmenon jälkeen on kierrot ollut ihan sekaisin, oon nyt syöny 2 kuuria terolutteja.
Kierto lyheni 51 jopa 34. Ajattelin tän kierron olla niitä syömättä ja kahtoo et mitenkä ne menkat sieltä tulee ilman terolutteja. Ja jos taas venyy nii on se yks kuuri kaapissa.
Sais nyt kuntoon nuo kierrot yms, kovasti on haaveissa pikkukakkonen saada.

Onnea plussanneille! =)
 
Onnitteluja plussanneille :flower:
Täälä ovis tuli jo kp11 tai sit viivat ovistestiin ja hommiin päästiin vasta eilen että katotaas nyt kuin käy. Ei kyllä nyt haittaa vaikka ei tärppäiskään kun alottelen tässä lääkitystä masennukseen ja paniikkihäiriöön. Kerran aikasemmin jo oon syöny lääkettä ja nyt noi keskenmenot sit laukas taas.
 
Eilen sorruin sitte tilaamaan testejä ja luulis et ne on tänään postilaatikossa. Saa nähdä kuin kauan maltan olla testaamatta vaikka ihan hyvin tiedän et niissä ei näin aikaisin mitään vielä näy...
Tänään ei ole edes vatsaa sillai nippaillu ni rupesin miettii et jos ovis oli sittenkin vaan myöhässä ja ne kipuilut johtuivat siitä ja tuo limailu/valkkari mikä lie...Toisaalta minusta ne tuntuivat erilaisilta.Ja tänään on ollu hiukan ällö olo tai sitte vaan taas kuvittelen kaikenlaista...
On sitä huomattu että mieli tekee kaikenlaisia kepposia kun oikeen jotain toivoo...

:hug: Heidi1985 Ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan =)
 
Terve kaikille!

Ajattelin tulla kertomaan, että nyt uskallan luottaa siihen että tuolla odotuspuolella pysytään. Ultrassa oli kaikki hienosti, pieni oli 5,2mm pitkä ja sydän tikitteli tasaista tahtia :heart: Vastasi viikkoja 6+ ??

Tulkaahan äkkiä tonne plussanneisiin!! Tsemppiä ja aurinkoisia ilmoja toivottelen!

Heinis ja pikkukirppu
 
Ihania uutisia Heinämassu :heart: :heart:

Heidi tervetuloa minunkiin puolestani joukkoon mukaan kuumeilemaan :hug:

Mulla on kans ihme tuntemuksia ja nippailuja molemmin puolin vatsaa, ja eilen alko taas tuleen limasta/valkosta valkkaria tosi runsaasti.. ja en tiä, oliko se ovis sittenkään vai mitä tää nyt sit on.. Toivoohan sitä tietenkin, että ovis oli viikonloppuna jä tää limailu nyt sit liittyis johonkin ihan muuhun :) Kamalan Köhänkin olen jostain saanut, viimeksi olin flunssassa kun raskauduin marraskuussa...tätä tautia on nyt tosi plajon liikkeellä, että ei pitäis kyllä mitään sairaita johtopäätöksiä taas kehitellä.. Hullu mikä hullu.. :LOL:

mother :hug: jospa se ovis olisi nyt tullut hyödynnettyä ja saisit uuden raskauden myötä myös apua masennukseen :flower:

:wave:
 
Taidettiin saada pienen pieni haamu. Sain lähetteen röntgeniin ja käskyn tehdä raskaustesti ennen sinne menoa. No, testiin tuli hienoista viivaa tai sitten vain viivanpaikka... Taidan odotella viikonlopun yli ennen kuin testaan uudelleen. Huh, kun jännittää!

Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!!!
 
omenaruusu Pidetään peukkuja että siellä joku varovaisesti ilmottelee itsestään :heart:
Varovaiset onnittelut myös minulta.

Murmelin Mulla kans ehkä ovis viikonloppuna, mut tällä viikolla on lorahdellut kans jotain.Eilen alkoi mahan nippailut ja toiveet on korkealla.En sitte tiiä jos mullakin ovis olis vaan hiukan myöhässä...Piti sitte varmuuden vuoksi houkutella tuo mies leikkimään...

Heinämassu Ihania uutisia sieltä odotus puolelta =) Perästä tullaan.Toivottavasti pian :p
 
onnea pinguli!
halit uusille ja muille sitä tarvitseville. pikaluin viestejänne läpi ku ei ole napannu ajatella raskausjuttuja. oli niin kakkakakkakakka menkat, pitkät, väsyttävät, veemäiset...mut nyt alkaa olla ohi.
olette ihania ihmisiä!
:hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart:
 
Hitsi ku ei jaksais oottaa ,et pääsee testaa.Posti tulee niin myöhään ,että en jaksanu sitä oottaa.Jos sitte huomenna aamulla testailis.Nyt on ihan sellainen olo, et siihen testiin vois jotain tullakkin.On ihan raskaus olo :LOL:
 
Heippa kaikki! Siitä on tosi pitkä aika, kun oon viimeksi tänne kirjotellut.
Kaikille plussanneille toivotan aivan älyttömän suuret onnentoivotukset!! Ja niille, jotka ovat kovia kokeneet iso halaus :hug: !!

En taida nyt noita kuukausipäiviä ilmoitella, kun en aina muista niitä tulla päivittelemään, kun käyn nyt sen verran harvoin täällä, mutta raskaana en näiden tietojen perusteella edelleenkään ole. Tosin jännitän nyt tämän kierron loppua taas. Ollaan nyt hakeuduttu mieheni kanssa lääkäriin asian tiimoilta ja lähete on nyt lähtenyt eteenpäin, että asiaa aletaan nyt tutkia. Muuten elämässä menee meillä tällä hetkellä ihan hyvin ja yritetään nauttia elämästä nyt näin kaksistaan, vaikka kyllä se tietenkin takaraivossa kokoajan on...

Toivotan kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista kevättä ja vielä kerran onnittelut teille plussanneille!!
 
Moikka taas!!!
Testasin sitten tänään apteekin omalla.....ja siitä värjääntys se koko hel.....n testiruutu punaseks, taisin kastaa liikaa....vieläkin ihan sottanen se testiruu, ei siitä ota selvää :ashamed: Nyt kuitenkin päätin odottaa ainakin 2 viikkoo tai ainakin viikon, ennen ku uudestaan testaan, odotellaan nyt josko se täti sieltä sitten tulee...tissit on kipeet, se kuitenkin voi merkata ihan kumpaa vaan....tai siten se johtuu runnomisesta, mul on tullut pakonomainen tarve tunnustella...onko tissit kipeet, eiks oo tissit kipeet...jne!!!!

Hyvää viikonloppua kaikille!!!

maaliskuu
 
Vatukka onnittelut plussasta :heart: :heart: Paljon tarrasukkia matkaan :heart:

Sintsu mä oikein jo odotan huomista ja sun testailuas... peukut pystyssä =)

Sinimarjalle :hug: :hug: :hug: :hug:

maaliskuu toi pakonomainen tunnustelu on pakkomielteenä täälläkin... :kieh: ensimmäisenä ja pitkään ainoana oireena mulla oli nimenomaan tissien kipu sillon marraskuussa...

tyttö onnellinen :hug: :hug: aurinkoista kevättä sinulle myös, ja toivotaan,että silloin kun sitä vähiten odottaa....+++++ :whistle: :whistle:

Täällä on niin kamala köhä päällä, että makuuks menee koko viikonloppu.. kokeilen nyt olisko rommista kuuman veden ja hunajan kans mitään apua... todella pahaa tää ainakin on..mutta niinhän ne lääkkeet aina onkin.. Todella ärsyttävää,kun sillon harvoin kun on sairaana niin tietysti on just sillon vapaapäivät menossa... tunnollisen työntekijän merkkejä ilmassa...

Mukavaa viikonloppua kaikille!!! :wave:
 
Murmelin mukavaa, että kohtalontovereita löytyy....vaikkakin näin pakkomielteisissä asioissa :LOL: mulla myös kaikissa raskauksissa tissikipu on ollut se merkittävin....

Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uudet....ite taas olin vaan näissä omissa maailmoissani, etten huomannut... :ashamed:

nyt on vaan sellanen kestovi....s meneillään että....mun tm oli 27.1, ja mä haluisin päästä takaisin normaaliin...raskautunutkin käy, elämään....kuulikohan herra yläkerran isäntä??!! En halua haamuja, enkä halua viivanpaikkoja, mä haluan ihan oikean plussan, ja kun se tulee, niin mä haluan sen johtuvan uudesta raskaudesta, en enää tm-raskaudesta!!! :'(
 

Yhteistyössä