KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

P-E
Pinguli Toivottavasti unesi käy toteen :heart:

Täällä tätiä ei kuulu ei näy :/ Viime yönä töissä tosin sain jo kehiteltyä raskausoireita itselleni :LOL: Vaan ei auta kuin odotella.

Nauttikaa ihanasta keväästä ja ++++++++++++++ :whistle: puhureita tähän pinoon :heart:
 
Tiitu haleja, tiedän tunteen paremmin kuin hyvin!

Lyhyesti omasta ( tyhjästä ) mahasta:
Pikkuhiljaa rupee täällä vuodot loppumaan, alkaakin
kyllä jo riittää...2,5vkoa tyhjennyksestä ja viikko jo
ennen tuota vuoteli. (yhteensä siis 3,5vkoa)
Taantumia eli surkeus-hetkiä tulee toisinaan, välillä ahistaa
niiiin pirusti. Mut kaipa se tästä..
Loppuis vaan toi vuoto et pääsis asiasta vähän niinku yli.
Tiistaina on jälkitarkastus.

Nyt en jaksa kirjotella enempiä,
onnittelut plussanneille ja halit tarvitseville..
 
ihanaa kevättä kaikille :flower:
Tulinpa kurkkimaan teidän pinoonne, on ikävä tätä yhtenäisyyttä :ashamed:
Lueskelin kuulumisia, taitaa olla moni tulossa perässä + puolelle :heart:
No, ne ketkä ei vielä, niin eiköhän pian kaikkien aika koita :flower:
Tinttamaarian kuulumisia yritin penkoa eritoten..miten voit? :hug: :hug: :hug:

Odotan innolla kaikkia tuttuja täältä tonne toiselle puolen :D
Oma odottelu menee nyt 14.viikon lopulla, nt ultra ja puhtaat tulokset just takana.



-Dada häiriköimässä--
 
Nyt tuli oikein vahva viiva. Piti mieskin herättää katsomaan sitä. Eli kyllä se perjantain haamu taisi pitää paikkaansa vaikka kierto ei ollut täysi silloin vielä. Pitäiskö sitä uskaltaa kurkkia tuonne toiselle puolelle jo? :)
 
tikruliini Onnittelut! Paljon tarrasukkia mukaan. :heart: :hug:

Mä mietin tässä, paljon mahtaa se lugesteron-kuuri maksaa? Pitäisi tässä kierrossa niitä syödä. Mä nyt viimein raahaan itseni verikokeeseen. :wave:
 
Pikaiseen Empuulle. Mulla 200mg lugesteron kuuri maksoi jotain 36 e. Se oli se 15 päivän kuuri. Nyt mulla kuitenkin vähän vaihdettiin annostusta kun menkat ei meinannut alkaa, niin sain 100mg reseptin tälle kierrolle mitä otan vielä 3 viikkoa mahdollisen plussatestin jälkeen raskauden tueksi. tai siis minä laitan sen alapäähän koska se on kai niin tehokkaampi.


Niin ja onnittelut tikruliinille!! :flower: :flower:
 
tinttamaaria voimia sulle todella todella paljon <3 Saanko kysyä tehtiinkö sulle kohdun tyhjennystä vai tuliko ihan ite pois..

Täällä ittelläni vuoto oikeestaan loppui ti ku tehtiin kaavinta, joskus pyyhkiessä tulee vaalean punaista tuhrua..
JOtenkin pelkään että yhtäkkiiä alkaa taas se kunnon vuoto.. en jaksais sitä enään:/
Mutta tuskin alkaa kun oli molemmat toimenpiteet.. lääkkeet ja kaavinta.
voikun pääsis jatkamaan elämää eteenpäin.. tänään soittavat terv. kesk. ja sovitaan jälkitarkastus ja jotain muuta..
 
:wave:
Täälhän on ihania plussa uutisia :D Jymy SUURET onnittelut!

Omaan napaan ei mitään erikoista.. menkkoja odotellessa (pitäs seuraavan 2vk sisään alkaa |O ).. ärsyttää ihan sikana tämä piiiitkä ja epäsäännöllinen kierto!
Oireista en osaa sanoa suuntaan enkä toiseen.. mahaa nippaili viikolla ihan niin ku ennenki ja tissitki tuntuu kippeiltä, jos oikein ajattelee, mut luulotautia..
Tääl on upeat ilmat, ja tämä viikko on työtön viikko, joten päivät menneet auringosta nauttiessa :D
 
TikruliiniPaljon paljon Onnea :flower:

Täällä myös ihana auringon paiste ja mun mielestä kyllä jäätävän kylmä...Sisällä ku ulos katselee niin näyttää niin lämpimän keväiseltä.Meillä ipanat kipeinä niin menee vähän niinku hukkaan nämä kauniit päivät.

Ovista odotellaan ehkä viikonlopuksi ja mä olen jo valmiiksi "raivonnu" miehelle ku sitä ei innosta nuo petipuuhat sitte yhtään...Nyt se oli jättäny mulle aamulla muutaman tupakan kirjahyllyyn :LOL: Se ei sitte yhtään tajuu vaikka suoraan sanoo...murr...

Niin ja en mä aina huonolla tuulella ole vaikka tänne aina satun huonotuulisena kirjottelemaan ;) Yleensä ihan nauravainen....

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Tikruliinille vielä täältäkin onnittelut :heart: :heart:

Sintsu täällä kans yhtä innostumaton ukkeli löytyy... mulla kyllä aika pitkät kierrot, että oviksesta ei oo sillai varmuutta koska se mahdollisesti tulis jos on tullakseen.. mutta puhuin kans miehelle,että nyt viikonloppuna olis varmaan taas ehkä toiveita onnistua..jos saan vaan sen innostuun.. parempihan se puuhastelu kait on ennen ovista ajottaa..jospa olis elinkykyisiä kavereita matkassa =) =)

Mä olen kans hieman hiljaiseloa pitänyt, jokapäivä käyn täällä,mutta vähän tulee kirjoteltua.. ollu niin masentunu fiilis,kun tää vauvakuume on niiiin nyt korkeella ja tuntuu niin toivottomalta tää onnistumisen mahdollisuus. Viimekierrossa tuskin oli koko ovista, kun ei tullu mitään oviksen jälkeisiä tissikipuja jne.. Nyt nippailee siihen malliin vatsassa, että jospa nyt olis tulollaan..

Monet täällä jo jännäilee ja Kp:t täynnä, paljon ++++ :whistle: kaikille jännääjille!!

 
Moikkis kaikille!!!

Kysynpähän täällä taas tyhmiä, mutta mikähän mahtaa olla tk:ssa r-testien herkkyys (lukemalla netistä se vois olla jopa 50)???? Mulla nimittäin tänään päiväpisusta tehtynä Pregent sitck antoi erittäin haaleen plussan.....17.3. terv.keskuksen pissanäytteestä sain kuitenkin negan....mietinkin, että vieläkö, edelleen plussaa, vanhasta tm-raskaudesta....Pregent on kuitenkin ilm. melko herkkä (oisko 10), sillä tm-raskaudessa sain tooooosi haaleen plussan kp 22, ja tais dpo olla vasta 7????

Nyt oon siis aivan pihalla....Auttakee mua! Kiitos!!!
 
Huomenta päivää...

Pakko oli tulla kirjottaa...mä tuun koht hulluks..mä näin taas unta et mul oli raskaustesti jossa oli kaks viivaa. Mä tuun hulluks :D Ja mul on nyt ihan semmonen tunne ollu täs pari päivää et oon raskaana. Saas nähä kuin käy :D
 
maaliskuu en osaa sanoa tuota tk:n testin herkkyyttä, mut voi olla hyvin mahollista et on tm-jälkeen viel hcg koholla, mut yhtä hyvin se 100krt parempikin vaihtoehto on mahdollinen! Saitko apteekin testiin tässä välissä negat. jos saat uudestaan apteekin teksiin plussa, pyydä päästä tk:n veritestiin, ni näkee paljonko se hcg on ja onko se nousu vai lasku suuntainen! :hug:
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



aMansikka........................KM 11/08..........................KP 5/30-32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 6/30
Hempukka87....................KM 12/08..........................KP 9/25-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 12/28-38
kanella..............................KM 05/08..........................KP 16/27-33
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 18/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 20/29-35
Sokruli...............................KM 02/09.........................KP 21/30
nanakuu...........................KM 11/08........................KP 22/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 24/28
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 26/34
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 32/24-27
Elviira-76...........................RK 11/07..........................KP 36/26-28
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 37/32
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Orion................................KM 02/09
Tash.................................KM 12/08
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09
rituri..................................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



Leinikki........KM 12/04,01/08,12/08, TM 07/08,...........kp 11/35
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 18/28-42
Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 24/26-31 yk 7
sukkapari...........................KM 01/09 .........................KP 26/30-50
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 38/27
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Annemaarit........................KM 08/08
pikku-pirpana.....................KM 09/08
Maaria75............................KM -05,-07, 12/08
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Vatukka............................KM 02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
pyrola.................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 24/23-30
P-E....................................KM 10/08..........................KP 35/25
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08
Jennyli...............................KM 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 15/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 8/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, sohvi77, tikruliini




 
Koska ajattelit Pinguli testata? Ja näyttää meille kaikille enneuni-kykys?

maaliskuu mä kans pyytäisin uudestaan sinne veri-testiin, jotta sen näkis,että onko nousussa vai vieläkö sitä samaa km näyttää. Peukut on pystyssä,että noususuunnassa olisit :heart:

Empuu Kiitos päivittelyistä!! Mulla on jossain kohtaa pudonnut yks KP kyydistä, tänään olis peräti jo kp12

Mä onnistuin saamaan eilen mieheni lapsentekopuuhiin, toivotaan nyt, että ovis olis tässä ihan lähipäivinä, sillä nyt me ei pariin päivään nähdä kun mies lähti tänään töihin kauemmaks... se oliskin sitten oikee jouluihme, jos tässä kierrossa tärppäis :heart:

Kevät koitti tulla, mutta niin vaan takatalvi iski tännekin, mutta on se hyvä, että sataa lumet nyt, eikä toukokuulla =)

Mukavaa lauantai-iltaa :wave:
 
Murmelin: Oonhan mä täs jo muutamana päivänä testaillu noil prisman halpistesteillä, mut ei niist oikee ota selvää..viivanpaikkaa tulee tai sit ei mitään. Kai :D Ostin tänään maanantaille aconin testin ja testaan maanantaina siis tod näk :D ja yks prisman testiki on viel :) Perjantaina 3.4 pitäis tädin tulla, toivottavasti jättää nää kekkerit nyt väliin :)

By the way IHAN JÄRKKY KELI :S
 

Yhteistyössä