KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Kaveri joutui tänään kättärille.Ja hitsi ku oli outoo käydä siellä ku kaikki käveli vastaan masu pallona...Mäki haluun! Ainut pikku ongelma on ku mä olen taas ihan varma et ovis on just nyt ja ne vauvasiemenet juoksee tuolla pitkin kyliä! :kieh: Ja seksiä ei olla harrastettu varmaan koskaan! Ei ainakaa tälläviikolla.Höh! Taas ärsyttää...
Ja en haluu soittaa ja komentaa hommiin.Aamulla riideltiin niin mehevästi että.Just niinku hyvään aikaan.Hitsi ku pitää olla tyhmä.

Pinguli Pidetään peukkuja kahden viivan puolesta.Miten sä maltat oottaa maanantaihin?Mä en uskalla edes enää ostaa testejä valmiiksi ku en malttais kuitenkaa olla testaamatta...
 
Hei vaan kaikki!

Olen yrittänyt pysytellä poissa, kun tuntuu siltä, että kun täällä lueskelee niin alkaa vauvakuume tarttumaan kovasti, mutta ei auta, nyt on tauko ja sillä hyvä. Toivottavasti leikkaukseni on pian jotta pääsisi haaveilemaan taas. Tätä ei muuten uskalla sanoa ääneen sukulaisille jotka on sitä mieltä, että meidän pitäisi nyt pitää vähintään yksi suruvuosi tässä välissä...
Nyt on jälkivuoto ollut viikon verran melkein loppu, siis toisina päivinä tulee ja toisina ei, olisi ihan hienoa, että loppuisi kokonaan.

Onnea plussanneille ja turvallista matkaa!

Unicco
 
Unicco :hug: Toivotaan ettän pääset pian leikkaukseen ja tänne kuumeilemaan :)
En tiedä meneekö se suru odottamalla ohi, kai se seuraa jokaiseen uuteen yritykseen vaikka välissä olisikin aikaa.

Meillä saatiin sovinto aikaiseksi ja sovinto seksiä päälle :p
Tiedä sitte oliko jo liian myöhäistä.
Muutenki on aika outoo ku viimmekuussa oli vatsa oviksen aikaa kipee ja "kuivat paikat" nyt ei oo vatsaan niin sattunut mut on ollu aika kosteeta...Juu varmaan kiinnostaa mut mietin vaan...
 
Sovintoseksi onkin aina sitä parasta :p

En tiä, voisko mitenkään olla mahdollista että olis ovista menossa.. kun eilen illalla sattu alamahaan hetkellisesti tosi kovaa, enemmän vasemmalle puolelle ja säteili ihan nivusiin saakka ja sit tuli kertaalleen sellasta paksuhkoa limaa... tänään on pari kertaa tullu hieman verensekasta vv.. aika aikasinhan se olis..jos se sitä oli.. Toivotaan parasta :heart: petipuuhiin en miestä enää perjantain jälkeen saanu kun se on kokoajan ollu töissä ja on vielä huomiseenkin...

On tämä naisena olo sitten täynnä mitä erilaisempia kolotuksia ja erityksiä :LOL:
 
Dodiiiiin, tulin nyt kertoo testin tulokset...elikkäs aconin testillä tein aamupissasta ja selkeä haamu viiva tuli, MUTTA seuraavalla veski käynnillä tuli jo ruskeaa tuhrua pyyhittäessä :(

Että tais olla tääki sitte tässä :( Ovis oli kp 11 joten kiertokin tuli sitten lyhyeks jälleen :(
 
Moiks!!!

Tänään vielä aamulla testasin sillä pregentillä, ja edelleen se haaleista haalein haamu siinä vielä törröttää....Apteekin omalla en oo täs välis testannu ja nyt aion olla testaamatta jonkin aikaa, ja jos tätiä ei kuulu, niin sitten vielä kokeilen apteekin omalla....katsotaan, katsotaan....joko se viiva häipyy pois tai sitten vahvenee, mutta täytyy vaan odotella vielä!!!

Kuullaanhaan taas!!!
 
Pinguli Harmitus sentään :hug: Ihan tyhmää tuollainen että annetaan toivoa ja sitte heti kaikki haaveet romutettaan :( Mä itse pelkään koko ajan käyvän niin ja en varmaan uskalle kenellekkään edes kertoa jos/kun saan kaksi viivaa tesiin...

maaliskuu Jännät paikat sulla. Toivotaan parasta :heart:

Itsellä aika kuluu matelemalla ja ihmettelemällä.Olis pitäny ostaa sittenki niitä testejä ku ihmetyttää vaan et olikohan sitä ovista sittenkää...Vaikka mä oikeesti ajattelin jättää nuo testailut ku ne tekee mut vaan entistä enemmän hulluksi ja kaikki rahat menee sitte ihan hukkaan ku ei ne kerro kuitenkaa sitä mitä mä haluun...Ostan sitte vaan sellaisen testin jossa se plussa on :p
Nyt on kyllä ihan sellainen olo taas että se hetki antaa vielä odottaa itseään.Tiedä sitte kuinka se mieli muuttuu viikonloppua kohden ja seuraava onkin sitte ihan hermoilua :ashamed:
 
Morotus pitkästä aikaa!

Enpä tullut kummempia tänne kertoilemaan.. Kp3 tänään, kierto oli sitten huimat 17päivää! Ihmettelinkin kp8 tienoilla kun oli ihan oviksen merkkejä ilmassa, mutta eipä sitten tullut sitä hyödynnettyä. Toivottavasti tässä kierrossa yhtä vahvat oviksen merkit (kun en vielä ovistikutteluun haluaisi ryhtyä) ja pääsis sitten sitä myös hyödyntämään.
Meillä ollut myös perheen sairastelun yms. syiden takia hiljaiseloa makkarin puolella.
Vauvakuume on todella kova kun katselee esim. oman siskon raskauden etenemistä.
Tällä hetkellä myös ehkä ärsyttää se, että ne ihmiset jotka tietävät km:sta niin selvästi kyttäävät ja vihjaillen kyselevät, että jokos olen uudestaan raskaana. Argh, kuinka ärsyttävää, antaisi asian olla ja odottaisivat vaan sitten rauhassa niitä vauvauutisia kunhan tässä joskus edes raskautuisi. blaah...

Paljon plussan vahvistumisia teille testailijoille ja kaikille meille plussapuhureita oikein suurin keuhkoin täältä puhaltelen!!
Aurinkoista alkanutta viikkoa ja mukavaa pääsiäisen odotusta!
Meikäläinen ainakin odottelee jo kovasti pääsiäistä ja lomaa. Ja munarikasta pääsiäistä ;) :LOL:
 
Pitkästä aikaa pääsin taas täällä käymään, kun on remontti kesken, eikä oma kone ole käytössä.
Kuukautisia vielä ootellaan, mut onneks on ollu viime aikoina muutakin tekemistä kun vahtii kalenterista päiviä. Jospa ne nyt alkukuusta ilmestys, ni pääsis taas yrittämmään. :)
 
P-E
Pinguli :hug: Toivottavasti tuo tuhru nyt ei merkannut mitään. Itselläni kaikissa raskauksissa tuhrutellut aina muutaman päivän :hug:

Maaliskuu viivan vahvistumista teille peukutan :heart:

Täällä ei tätiä edelleenkään :| Vaan kolmatta päivää on omituista tuhruttelua/kirkasta verta tiputellut vuoron perään ja aina vaan muutaman tipan kerrallaan. Ei näitä nyt menkoiksi voi kyllä kutsua ja luulisi jo kunnon vuodon alkaneen. :headwall: Tää on TODELLA rasittavaa :kieh: Mutta ei auta kuin odottaa ja kestää.
 
Heipat vaan!
Huomenna olis sitten se jälkitarkastus vihdoinkin,
jospa sitte sais painettua ikävät asiat unholaan ja
vois keskittyä tulevaisuuteen avoimin mielin.
Vuodot loppui perjantaina vihdoinkin...olikin outoa olla
ilman sidettä, meinasin jo tavan ja tottumuksen vuoks laittaa :LOL:

Koulussa ollaan käyty nyt läpi odotusaikaa ja vauva-aikaa ja
arvaatkas ketä haaveilee siellä ihan kympillä?! :wave:
Äkkiä se kuumekkin tuntuu palanneen...
Vähän jännittää et saadaanko mutkutusta huomenna, kun ollaan..
hmmm...nautittu toisteme läheisyydestä viime aikoina...ja tuota
tuota...tais jotain unohtua välistä.. :p

Joku kyseli tuosta keskenmenosta...lääkkeillä tyhjennettiin osastolla.

Viel onnittelut plussanneille ja peukut haamuilijoille!

Nyt hyökkään tuon miehen kimppuun sohvalle...grrr... ;)
 
Tikruli tuhannesti onnea plussasta :flower:

Pinguli toivottavasti viiva vain vahvistuisi ja vuodot pysyisi poissa!

Omaan napaan ei kuulu hyvää. Tänään jouduin luopumaan rakkaistakin rakkaimmasta, koirastani, joka on ollut minulla 12 vuotiaasta asti :'( :'( :'(
En voi sanoin kuvailla kuinka sydämeen sattuu, en olisi uskonut että tämä voi sattua näin paljon. Ihan yllätyksenä tämä ei tullut, mutta silti...kun piikki annettiin... ei tätä voi kestää.

Meritähti
 
Meritähdelle paljon voimia :hug: tunne on tuttu :/

ON: Tein tuossa äskettäin testin ihan vaan tylsyyksissäni, en kyllä uskonut että mitään ilmestyy. Mutta nyt näyttää että haamun se mulle antoi (tais sit se on viivanpaikka, vaikkakin olen näkevinäni hentoista punertavaa sävyä viivassa ja noilla testeillä ei aikasemmin ole viivanpaikkoja näkynyt, ei koskaan vaikka kymmeniä olen noita tehnyt *vannomatta paras*) Mutta nyt odottelen viikonloppua ja MAHDOLLISTA viivan vahvistumista... toivo elää!
 
TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



aMansikka........................KM 11/08..........................KP 8/30-32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 9/30
Hempukka87....................KM 12/08..........................KP 12/25-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 15/28-38
kanella..............................KM 05/08..........................KP 19/27-33
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 21/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 23/29-35
Sokruli...............................KM 02/09.........................KP 24/30
nanakuu...........................KM 11/08........................KP 25/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 27/28
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 29/34
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta..............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Orion................................KM 02/09
Tash.................................KM 12/08
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09
Barbapörrö.......................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



Elwi....................................KM 11/08..........................KP 4/17-42
Leinikki........KM 12/04,01/08,12/08, TM 07/08,...........kp 14/35
sukkapari...........................KM 01/09 .........................KP 29/30-50
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 41/27
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Annemaarit........................KM 08/08
pikku-pirpana.....................KM 09/08
Maaria75............................KM -05,-07, 12/08
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Vatukka............................KM 02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
pyrola.................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
Heidi1985..........................KM 07/08
Pinguli..........................KM 12/08, 02/09



HAAVEISSA KOLMAS



P-E....................................KM 10/08..........................KP 2/28
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 27/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08
Jennyli...............................KM 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 18/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 11/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, sohvi77, tikruliini

Huhtikuu: Pinguli


 
Meritähti :'( :hug: Olet varmasti ihan rikki! Täällä me sinua kuitenkin virtuaalisesti halataan oikein porukalla :heart:

Nopeat kuulumiset mun kohdallani on se, että olen kovaa vauhtia kehittelemässä oireita taas. :saint: Katsotaan siis kuin käy =)

Hauskaa päivää kaikille! Kohta on huhtikuu ja KEVÄT B)
 
Tuun nopsaa kertoo vähän tilannetta...elikkäs eilen illalla tuli jo vertakin, yön aikana ei mitään eikä aamulla, mut nyt taas tulee pyyhittäessä. Testiin tuli edelleen haalea haamu. Testaan sitten kun ei enää tuu mitään tuhruja/vuotoja.
Ihme juttu taas vaihteeks.

MUkavaa kevät päivää kaikille!!! :hug:
 
Pinguli Toivotaan että olis sittenki jotain harmitonta tuhruttelua ja loppuis nyt kokonaan...

Eilen kävin katsomassa sellaista päivän ikäistä pientä tyttöä ja toinen oli niin liikuttavan suloinen =) Mun kuume taas nousee ihan hulluuden rajoille ja koko ajan mietinkin et jos sittenki olis tärpänny...millonkohan niitä oireitakin vois odottaa tulevan :p
Mieheltäkin kyselin et onko sillä kans kuumetta ,mut se naureskeli et kyllä nää kolme hillitsees itä kuumeilua.Eiks täällä oo jo ihan tarpeeksi metelii? Mut totes sitte kuitenki et olishan vauva kiva...Vaikka on sillä.Mä tiedän!
 
P-E
Meritähti :hug:

Vatukka peukut pystyssä viivan vahvistumiseen :heart:

:attn: Hanat aukesi sitten illalla, eli mulla nyt kp 2 ja kierron pituus tulee varmaan olemaan 28. Muutetaan sitten tarpeen mukaan.

Ihana AURINKO B) nautitaan siitä :wave:
 
Meritähti :hug: :hug: koirahan on perheenjäsen. mä ainakin pidän omia kissojani niinkun lapsinani.. Mutta varmasti sun koiralla on nyt hyvä olla :hug: :hug:

Pinguli toivotaan parasta :heart:

Vatukka toivottavasti viiva lähtee tummumaan, mitkä kp:t sulla nyt on menossa?

Todella ihana ilma, väkisinkin mieli alkaa muuttua iloiseksi kun katsoo ulos B)
 
miula ei hajuakaan mikä kp eikä tietoa kierron pituudesta tällä hetkellä :D heti yk1 tärppäs ja sit 28.2 oli se km viikoilla 7+3 nyt sitten bongasin ovisplussat 18,19 ja 20.3 nyt siis dbo 12-14 tai jotain... eli menkkoja ei ole kerenny tulemaan välissä :D
 
Meritähti :hug: Meillä on kans koirasta luopuminen edessä ennen kesää.Mä olen lykännyt sitä koko ajan.Tiedän että tulee olemaan kova paikka :'(

Vatukka Viivojen vahvistumista =)

Mä olen tulossa vaihteeksi hulluksi näiden mun vauva haaveiden kanssa :/ Nyt mä olen taas kerran ihan varma että tuolla mahassa tapahtuu jotain...Ihme vuotoja ja masun nippailuja.Rintoja on kans tänään nippaillu/oudosti kipuillu...Mä olen varmaan vale raskaana ku niin kovasti haluun ja olen käyny kavereitten pikku prinsessoja ihailemassa...
Ja nyt on kuitenkin vasta 3-4 päivä oviksesta :LOL:
 
Huh, tänään pamahti niin vahva viiva ovistestiin (Fertest) etten ihan hetkeen ole niin vahvaa nähnyt. Paljon vahvempi kuin kontrolliviiva :D Ja kovat kivut ollut jo monta päivää alamasulla. Eli tänään sitten tietenkin hyödynnetään ovis ja ehkä huomennakin jos keritään.

Niin ja se on ihme juttu että yleensä olen saanut ovisplussan vasta kp 17 ja tänään on vasta kp 15 :eek: Varmaan Refleksologi käynneistä ollut paljon hyötyä tällä kertaa, toivottavasti se tärppikin tulisi vaikka raskaus kuitenkin pelottaa.. :/
 

Yhteistyössä