KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Mie oon nyt sitten näemmä raskaana :heart:
Tänään pläjähti niin vahva plussa tikkuun, ettei ole epäilystäkään. Plussa näkyi jo ennen kun kontrolliviivakaan ilmestyi... =)
Haamuili jo aiemmin viikolla mutta niistä en tullut raportoimaan kun en ollut uskoa todeksi.

Viikko on ollut aika tunteiden vuoristorataa. Ensin koiran menetys ja nyt sitten tämä, täysin päinvastaisia tunteita aiheuttava juttu.
Olo on aika epäuskoinen, koska en todellakaan odottanut vielä mitään.
Viimeksi kesti km:n jälkeen 9 kuukautta uuteen plussaan, ja nyt ehti tulla vasta kahdet menkat. Olin varautunut siihen, että saan odotella taas pitkään...

Mie meinaan hypätä suoraan tuonne odotuspuolelle ja ristiä käteni sen puolesta, että tämä tällä kertaa päättyisi hyvin. Koitan olla positiivinen, vaikka jännittääkin, joten vaikka tuo odotuspuoli pelottaakin, pakotan itseni sinne heti alkuunsa. Jos vaikka kolmas kerta toden sanoisi eikä enää sitä kolmatta menetystä tarvitsisi kokea.

Kiitos tuesta ja plussatuulia koko poppoolle, toivottavasti tavataan tuolla odotuspuolella eikä enää tiputa takaisin!

Meritähti :heart: Pikkanen 4+3

 
Ei oo totta!! Ihanaa Meritähti!! Paljon onnea ja ihan hirveästi enkuleita mukaan matkaan! Tämä oli kyllä päivän kohokohta lukea sinun uutinen! Toivottavasti emme sinua enää näe täällä ja kaikki menisi hyvin vihdoin ja viimein. Ja toivottavasti nähdään pian o-puolella ;) :flower: :flower:
 
Vatukka ja Meritähti Paljon onnea :heart:

Täällä edelleen vatsassa nippailee ja koiran lenkittäminen oli aamulla yhtä yökkimistä ;) Tuo kävely ei oo ikinä ollu mun juttu raskausaikana,ennemmin sitte mennään juosten...Ja mä heti kaverille soittamaan et ihan varmaan oon tai sitte ainakin päästä seonnu...Se kaveri veikkas tuota jälkimmäistä ja sano et psyyke tekee tepposia :ashamed: On siinä mullaki kaveri! :kieh:
No mut kyllä se viimmeistään viikonsisään ratkeaa kumpi oli oikeassa.Toivottavasti jo huomenna testi antais toiveita odotuksen alkamisesta...Sillo on kyllä ehkä dpo 6-7 mut eiks ne lupaa et ne herkät voi jo noin aikasin raskauden näyttää...
 
No en kyllä tullu yhtään viisaammaksi tänä aamuna, taitaa kyllä olla liian aikaista testata sittenkin :ashamed: Ihan hiukan siihen jotain taisi piirtyä ,mut tiedä sitte mikä lienee viivanpaikka onkaan...Yritetään huomenna uudelleen :)
 
meritähti onnea kauhiasti ja nyt et sitten palaa tänne puolelle :kieh: !!!

Meikäläisellä kp 1 tänään. Jaa niin ja mä oon varmaan niin vanhaa kalustoa täällä, ettei kukaan enää edes muista :ashamed: Ja oon ollut poissa ihan tarkoituksella...
 
MOIKKA!!!

Tulinpa minäkin tänne onnittelemaan Meritähteä!!! Onnea!!! Todella hienoa kun nyt tuli plussa noin nopeasti, jotenkin mun perussynkkään menttaliteettiin toi iski erityisen positiivisena asiana, mullahan kanssa meni nyt toisen kmn jälkeen se 10 kiertoa ennenku natsas, nyt heti mietin, että hei, jos tää menee kesken ni ehkä ei menekään niin kauan... No mut hei, oisko munkin aiheellista vaihtaa jo positiivisempi vaihde, että EI mene kesken.


Kaikille plussille tietysti muutenkin tasapuolisesti onnea.

Kaikille tutuille terkkuja, mites nyt esim mymmis meinaa edetä? Nähdäänhän vielä odotuspinossa? Voi kun nähtäis..

Mites Epsu, muistaisin että viimeksi kertoili pregnyl-piikistä, onkos sen jälkeen kuulunut? Voi kun pidän peukkuja!!!

Ja tohtori, kuulumisia kaipailen myös!! Ja Leinikki ja Empuuu jajajaja.... Kaikki muutkin tutut, tulkaa pian kaikki tonne odottajien puolelle!!! Ja myös tietty kaikki muutkin, vaikkei tunnettais.


Hyvää kevään odotusta, ja onnea yrityksiin!!!!


wrv16



:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Kun mä tulin tähän pinoon, niin woodoo oli just sillon plussannu..ja nyt jo noin pitkällä, ihana kuulla, että kaikki on hyvin!

Mymmyryy kiva kuulla sinustakin taas!! Jotkut ihmiset täällä jää niin hyvin mieleen, sinä olet yksi niistä :heart:

Sintsu ehkä oli vielä juu liian aikaista testailla, onneks niitä testejä tulee yleensä tilattua aika kasa kerralla, toivotaan,että huomenna jo piirtyis värillistä viivaa!! Oireet kuulostaa ainakin aika lupaavilta!

Perhosia onnea uuteen kiertoon ja yritykseen :flower:

Mulla jatkuu niistäminen ja aivastelu, korvat lukossa jne.. meinasin vahingossa jo aamusta kaataa kuumaan mehuuni rommia joukkoon.. ehkä illalla sitten vasta lääkitystä..

Limailut jatkuu, toinen tissi on kipeempi ku toinen..outo kroppa.. en mä oikeesti usko, että mitään tärppiä nyt vielä olis voinu tulla.. mä oon ajatellu, että kesän alussa vois sitten hakee ne viimeset 10tbl. clomeja ja koittaa vielä niillä. Nyt ei kannattanu eikä enskierrossakaan kannata, kun mies on töissä melkein kellon ympäri, mut sitten kun sen kiireet helpottaa,niin sitten on mun vuoro :p

Mitään järkevää ei näin pää täynnä räkää pysty tekeen..joten täällähän mä sitten roikun taas koko viikonlopun :LOL:

:wave:
 
Kiitos onnitteluista =)

woodoo sie alat jo olla aikas hyvillä viikoilla. :D Mie pelästyin kun en löytänyt sua tuolta odotuspuolen listalta eilen. Piti selailla ketjuja taaksepäin ja ai miten helpotuin kun sinun viestejä sieltä löysin. Jos mie lupaan ottaa positiivisen vaihteen jo rv 4+4, niin sie saat luvan ottaa sen kanssa kuule :D

Mymmyryy mie luulen että me vielä tavataan tuolla odotuspuolella, olet mielessä usein.

Jännääjille tsemppiä testaamiseen, tulkaahan kaikki pian perässä!

Meritähti :heart: 4+4
 
Oi, joku muisti mut. Oon tainnut siis liikaa täällä aikoinani pyöriä :ashamed: :ashamed: .
No joo, mulle kuuluu sellasta, että viimeisimmän km:n jälkeen (joka oli siis tammikuussa) sain kohtutulehduksen ja jouduin 1,5kk km:n jälkeen kaavintaan, kun pala istukkaa oli jäänyt sisään. Että näin :headwall: . Nyt siis kuukautiset päällä (tosi niukat, mutta kivuliaat).

Oon pitänyt taukoa tarkoituksella. Kerhopuolella oon kirjotellut ja siellä oleskellut. Kolmatta lasta meille ei tule. Eli pillit laitetaan pussiin ja eletään elämää näiden kahden elävän lapsen kanssa. Ja vielä tuollaisen karvavauvan kanssa. Se on 5,5kk ja rapiat 30kg painoo. Ettäs tämmöstä. Kevättä kohti ja kesää odotellessa B) . Opiskeluasioita oon miettinyt ja syksyn työpaikkoja kattellessa. Että mitähän sitä elämältä haluais?!

Kaikille tärppionnea (kauhiasti täällä uusia ja sellasia etten tunne, mutta tsemppiä kaikille) :flower: . :hug: kaikille, jotka on sen tarpeessa. Käyn teitä välillä vahtaamassa ja kuulumisia kertomassa.

Elämä voittaa :wave: :wave:
 
Olipas kiva kuulla Mymmyryyn ja woodoon kuulumisia, toki kaikkien muidenkin. :heart:

Mä olen hiljaiseloa viettänyt, kun ei oikein ole asiaakaan. Keskenmenosta kohta seitsemän kuukautta. Odottelen tuloksia siitä kilpirauhashormoni-verikokeesta, tutkitaan siis onko kenties vajaatoimintaa. Pahin vauvakuume on itseasiassa hellittänyt, hyvää vaan, ei mene niin pakonomaiseksi tämä touhu. Kyllähän me silti ukon kanssa vauvaa tehdään ja vauvasta haaveillaan. :heart:
 
Heippis kaikille, ja onnea plussanneille :heart:

ON: Juups, en sitten täältä lähde hevillä, enkä rokillakaan. Voitteko uskoa, KEMIALLINEN RASKAUS tuo mun plussa!! Tänään alko järjettömät viiltävät kivut, ihan ku joku olis puukolla viillelly, siinä samassa alko vuoto. Kävin synnärillä tarkistuttamassa, kohtu normaali, munasarjat normaalit. Pissasta otettu testi NEGA ja verestä hcg 13. On tää älytöntä..tänään tein viel apteekista ostetu aconin testin joka oli positiivinen. Huh huijaa et sitä tippu korkeelta ja kovaa..

Mut ens kiertoon. Ja tänään siis KP 1 ja YK 8 :)

Mukavaa viikonloppua :hug:
 
Mä oon ihan :ashamed:
Menin hetkin mielijohteesta perjantaina töissä tekemään päivä pissasta testin, ja ja ja... siihen pärähti heti kaks viivaa.. :eek: oon ihan ihmeissäni! Esikkoakin ku jo kerettiin ooteleen tovi ja tuota joka meni kesken 1/09 kans odoteltiin 10kk ja nyt km jälkeen ei ole tullut ku yhet menkat.. isännällekkään en ole vielä uskaltanu mitään sanoa :'( pelkään et ei tätä ole todellista :'(
Tosi ristiriitaisilla fiiliksillä..:ashamed: ku ei tiedä iloitakko vai ei.. enemmin melkein :( mielellä.. ku niin hirvittää! Toki tämä on sen puoleen ollu odotettavissa, ku ilman ehkäisyä on menty, (ja pikku kakkosta kovasti toivottu), mut et kuitenki näin pian tärppäs.. :xmas: no eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu, kun viikkoja saa kerättyä lisää ja TAJUAA oikeesti nyt odottavansa sitä pikku kakkosta!!
 
SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 1/27-35
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 3/28
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 13/30-32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 14/30
Hempukka87....................KM 12/08..........................KP 17/25-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 20/28-38
kanella..............................KM 05/08..........................KP 24/27-33
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 26/26-34
Sokruli...............................KM 02/09.........................KP 29/30
nanakuu...........................KM 11/08........................KP 30/25-28 yk 5
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta..............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Orion................................KM 02/09
Tash.................................KM 12/08
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09
Barbapörrö.......................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 2/26-31 yk 8
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 9/17-42
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 11/27-34
Leinikki........KM 12/04,01/08,12/08, TM 07/08,...........kp 19/35
sukkapari...........................KM 01/09 .........................KP 34/30-50
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Annemaarit........................KM 08/08
pikku-pirpana.....................KM 09/08
Maaria75............................KM -05,-07, 12/08
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
pyrola.................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
Heidi1985..........................KM 07/08



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 1/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08.........KP 3(/28)
P-E....................................KM 10/08..........................KP 7/28
Jennyli...............................KM 01/09
Varanikki...........................KM 04/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 23/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 16/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, sohvi77, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti


 
Olipas urakka :D Siellä saattaa olla virheitä, ilmoitelkaas tytöt niistä!

Voi Pinguli :'( ku kurjaa. Miksi täytyy tommosta olla olemassakaan, kuin kemiallinen!!! Argh sentään, prkl!

Meritähdelle ja Vatukalle onnittelut :flower: :heart: :flower: :heart:

Minustakin oli kiva, kun kävitte mymmyryy ja woodoo kertoilemassa kuulumisia! mymmyryylle paljon aurinkoisia päiviä toivottelen ja woodoolle iloista raskautta :D :heart:

Olin kaksi päivää poissa kotoa, ja kun eilen illalla tulin kotiin, niin alkoikin tuhru. Jotenkin taas ehdin jo kuvitella kaikenlaista ja nyt ... on tämä vuoristorataa, ilman sitä hauskuuden tunnetta alamäissä tietty! Vuoristorata varsin huono vertauskuva, tai sitten pitää ruveta iloitsemaan alamäissäkin, mahtava elämänohje siis :D

Kävin eilen Tammisaaressa ystävän luona, ja siellä maaseudulla kukki jo pikkuisia kukkia, KEVÄT! Itsellänikin iloiset narsissit parvekkeella siitä muistuttamassa, Ihanaista sunnuntaita kaikille! :wave:
 
hei, onnea plussan saaneille ja halit sitä tarvitseville<3

Itse olen jo vähän positiivisella mielellä... km vuoto on nyt loppu VIHDOIN.. meni lääkkeellisestä 2viikkoa ja kaavinasta 1viikko ja 4päivää. :)
Toivottavasti oli siinä.. to on sitten tarkistus.. haluis niin päästä jo yrittää uutta pientä.. koska toive ja haave pienestä on.. <3 mietin kans sitä että ku mulla pitäsi olla siis normaalin kierron mukaan ovis tässä ens viikon alussa että uskaltaisko sitä hyödyntää vaikka oli toi kaavinta.. siis jos se nyt osuis kohalleen.. ku siis km vuoto oli silloin kun menkat ois pitänyt olla tai sillee.. suunnilleen siis.. pari päivää aikaisemmin vain..

 
sukkapari Onnittelut :heart:

Pinguli Ei oo yhtään reiluu tuommoinen :hug:

Mulla mieli vaihtelee koko ajan.Enää en oo yhtään varma siitä et ois pieniinpäin vaikka eilen vielä oli ihan sellainen olo.Tänään (taas) testasin ja nega oli. Nyt odotan paripäivää ennen ku testaan uudelleen.
Oikeestaan ei ole edes mitään oireita niin ,et niistä voi oikeesti sanoo, et ne ehkä vois liittyy raskauteen.Ainut et tuo yökötys olo ihmetytti, mut aamulenkillä sitäkään ei ollu...Joten kai mun mielikuvitus vaan tekee tepposia kun niin hirveesti haluis :ashamed:
 
Sukkapari Onnea plussasta!! Eiköhän se siitä iloksi muutu,kun asian kohta kunnolla tajuat!! :heart: :heart:

Pinguli :hug: todella kurja juttu :(

SunRise kiitos kun jaksoit päivitellä, ok oli tiedot ainakin mun kohdalla :flower: Ihanan keväisen iloinen asenne sulla, menkoista huolimatta!

Sintsu kannattaa ehkä tosiaan nyt pitää paripv testitaukoo, jos vaan maltat.. Mä päätin, että testaan vasta, jos sattuu, ettei menkat oo alkanu 14.4... mutta tuskinpa tulee testille käyttöö,jos vaan malttaa olla koko pääsiäisenpyhät testaamatta.. jotenki en vaan usko, että olis tärppiä käyny..

tiitu mä muistan jostain kuulleeni, että raskaus ei ala enne kun kroppa on siihen ite valmis, että siitä vaan hyödyntään ovista! Tuskin siitä mitään haittaakaan on. :heart:

mä sain vihdoin kamalan köhäni selätettyä, pääsee siis huomenna töihin.. Harmittaa,kun aina sattuu kipeeks just vapaapäivinä, kyllä mä muutaman päivän olisin hyvin voinu saikullakin olla.. no, ehkä pitäis vaan olla iloinen, että kroppa toipu näinkin nopeesti! Tänään kävi ihania sukulaislapsia virpomassa, tulipas siitäkin taas hyvä mieli =) Kohta pääsee taas tanssin pyörteisiin, Mukavaa illanjatkoo ja alkavaa arkista aherrusta!!

:wave:
 

Yhteistyössä