KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

P-E
Sukkapari Onnea ja tarrasukkia mukaan :heart:

Pinguli :hug: :hug:

Täällä täti häädetty ja peittojen heiluttelu alkanut.
++++++++++++++++++ :whistle: Toivottavasti saadaan monta plussaa tässä kuussa tähän pinoon :)
 
Maltoin olla testaamatta :LOL: Mulle se on aikamoinen saavutus.Huomenna varmaan ja se onkin vika kerta ainakin ennen lauantaita ;)
Toisaalta ihan tyhmää ku niissä testeissä on ,et voi näyttää jopa 6-7 päivää oviksen jälkeen raskauden.Tulee ihan turhaa testailtuu ja sitähän kerkee siinä viikossa monta kertaa ,ku ei millään usko ,et ei niitä viivoja siihen tuu...jos en tuollaista tietäis ni oisin paljon maltillisempi ja odottaisin kiltisti tuleeko täti vai ei...
tiituMinäkin olen kuullut tuon saman kuin murmelin...Onnea uuteen yritykseen =)
 
Jaiks, kp15 ja mulla on tullut verensekaista vuotoa yöllä pöksyihin. Oviksen takia? :eek: Enpä muista milloin viimeksi olisin vuotanut, jos ei ole menkkoja, ellei keskenmenoa oteta lukuun.

Oikein hyvää alkanutta viikkoa, naiset! :wave:
 
Haamu haihtui ja menkat tuli. Kurjaa.. Kp 2 tänään. Toisaalta on hyvä, että nyt pääsen sinne lääkärin määräämiin röntgentutkimuksiin. Nyt voidaankin suunnata katseet vuoteen 2010, jospa siitä tulisi hyvä vauvavuosi.

Haleja kaikille niin hyviä kuin huonojakin uutisia saaneille tasapuolisesti.
 
Hei, en mä nyt tiiä oliko kyse oviksesta vai mistä mutta siis eilen tuli aamusta alkuiltaan sellasta ovislimaa mutta välillä oli tosi tosi vaalean rusertavaa johtuen varmaan siitää että oli se km 2viikkoa ja 3päivää sitten.. mutta se lima loppu sit illalla..
Noh sen näkee sit kahenviikonpäästä tuleeko menkat vai ei.. :)
 
Moikka!! Voiko ilmoittautua mukaan tänne?:) Minulla ja miehelläni on kanssa yritystä tässä. :) Saa ny jännäillä miten tässä käy ja kuinka nopeasti. Oli tuossa viime vuoden loppupuolella keskenmeno ja siitä nyt on sitten toivuttu.
mulla on menos nyt kp 12/27-37 , tuosta kiertopäivästä en saa selkoa että mikä se sitten on :D heitelly välillä.. KM: n jälkeen kierto meni 74 kp:ksi. :eek: sit sen jälkeen 32 kp. sit 13 kp:eek: ja sit viime kp oli 39. saas sit nähä mite tää kierto menee sit. :D on ollu sellasta pistosta/nippailua oikealla puolella munasarjoja eile.. ja tänään aamulla oli iha outo olo, huimausta ja kylmän hikeä.. :( aattelin et voisko olla ovisaikaa? hmm..
Aateeltiin ukon kanssa et tulee kun on tullakseen, ettei juurikaan aleta stressaamaan ja touhutaan kun tuntuu siltä :D mut mä oon vähä huono tässä et olisin vaa ''ajattelematta'' :D mut katotaan nyt miten menee ja milloin tärppää :)
 
Kuulkaa saanko mä kysyä yhtä juttua.. ku mun vatsassa on tai alavatsassa on tuntunut tosi oudolta paripäivää..siis en tiiä onko tää ovis vai mikä ihme.. ku joo eilen tuli ovislimankaltasta, mutta sitten taas se kipu tai jännä kipu on jatkunut tänään.. ja välillä tuntuu sellaselta tosi jännältä.. hyvät selitykset ;) ei kai tää voi olla kohtutukehdus ku ei tuu enään ees vuotoa:/ ja söin kaavinan jälkeen 5päivän kuurin antibiotteja..
 
tiitu mulla kanssa sama juttu ku empuulla et nyt km:jen jälkeen olen tuntenut oviksen aikaan munasarjojen kohalla nippailua. en ainakaan muista et ennen km olis ollut. enkä kyl muista onko nyt viimekierroissa ollut mut kun itellä oli just ovis niin ihmettelin sillon sitä. et kai se on sit munasolun irtoamista (toivottavasti koska miehen kanssa ainakin hyödynnettiin :saint: )
omenaruusu :hug:
mely toivottavasti alkaa kiertoa säännöllistymään sulla =)
 
pakko tunkeutua tänne hetkeksi kommentoimaan. nimittäin tuo tiitun kysymys. mulla oli km joulukuussa ja sen jälkeen oon tuntenu oviksen hyvin voimakkaana, etenkin ekassa kierrossa km:n jälkeen. en yhtään tiedä mistä johtuu, mutta oon ollu ihan tyytyväinen, että ainakin siellä kovasti jotain tapahtuu ja on aktiivista toimintaa. tsemppiä kaikille tähän pinoon! :wave:
 
MML
Käympäs tääläkin ilmottautumassa, että hengissä ollaan ja ovis oisi käsillä :) Piti olla kuumeilusta rauhallisempi kierto, mutta kummasti sitä ei osaa olla ajattelematta. Yritystä siis taas peliin..

En jaksa lukea kaikkia juttuja mitä on tullut tässä välissä, mutta haluan kaikille tänne tulleille antaa voima halin, tervetuloa ja toivottavasti poistutte pian :D :hug:

Onnea plussanneille!! :flower:
 
Tiitulle. Tälläin kolmen perättäisen km:n jälkeen on jo tosi mahtavat oviskivut. Ennen tunsin vain ovispäivänä kipua ja painetta alavatsalla mutta nyt tunnen miten follikkeli alkaa kasvamaan ja pari päivää ennen kuin munis irtoaa on niin kamalat nipistelyt ja jomotukset että tekisi mieli ottaa särkylääkettä.. Mutta siis se pitää paikkansa että mitä enemmän kohdussa on tapahtunut sitä tuntoherkemmäksi se tulee, näin sanoi mulla ihan lääkärikin :)
 
KP 3, kaipa sitä tarttis iloita jollain tapaa, kun on saanut kiertonsa takaisin, vihdoin ja viimein....mutta pettymys oli valtava joka tapauksessa....ehkä se tästä kun kp:t kasvaa ja pääsee ovisteleen.... :ashamed:

maaliskuu
 
Heips kaikille,

voisin ilmoittautua tänne kuumeilemaan. Tässä juuri eilen saimme tietää, että raskaus, jonka olimme kuvitelleet olevan olemassa jo 3 viikkoa, olikin vain kemiallinen raskaus. Olo on sekava. Ei jaksaisi aloittaa alusta tätä odotuksen odotuksen odottamista. Mutta pakkohan se on, kun lasta niin kovasti toivomme. Mulla siis keltarauhanen toimi niin tehokkaasti, että vasta 3 viikkoa positiivisen (tai 3:n positiivisen) raskaustestin jälkeen päästi vuodot ulos. Nyt tässä toivotaan, että vuoto loppuisi kohtuupian ja uusi kierto saisi alkaa. Onnekseni anoppini on tämän alan huippulääkäri ja pääsinkin heti vuodon alettua hänen työpaikalleen 4D-ultraan. Ensi kerralla sitten, jos ja kun sellainen paremmassa mielessä tulee, menen kyllä jo varhaisemmassa vaiheessa ultraan anopin luo, koska en jaksa enää toista kertaa 3 viikkoa luulla olevani raskaana. Pettymys on niin suuri sen jälkeen, kun totuus paljastuu. Surua ja masennusta ei helpota yhtään se, että yli puolet raskauksista menee tällä tavalla kesken. Toivon, ettei kukaan tässä pinossa olevista tai tätä lukevista joudu tällaista kokemaan enää.

Ei muuta kuin eteenpäin. Onnea kaikille yritykseen! Niin ja meillä lähtee nyt sitten yk 2, esikoista kuumeillaan ja kierto on ainakin ennen ollut n. 30 - 35 pv, joskus pitempikin.

 
Hei..siis en tiiä nyt oikee mistään mitään.. :) kun on joo ovisliman tyylistä mutta sit testi näyttää ihan muuta.. halee viiva tuli.. en mä nyt sit tiiä onko se ovis mennyt vai vasta tulossa :O
mutta sellasta outoa kipuilua tuntuu yhä..
on tää naisenkroppa outo välillä..
 
P-E
Monta uutta taas tullut :hug: kaikille ja tervetuloa joukkoon :heart: Toivottavasti visiittinne jää lyhyeen ;)

Täällä ovista odotellessa, jännittää ensimmäinen kierto leikkauksen jälkeen. Josko nyt olis mun vuoro :heart: ja toivottavasti myös monen muun :wave:
 
tiitu Mulla kivut loppuu ovikseen...luulisin niin...saattaa paripäivää aikasemmin alkaa jomottelee.Sitte on lopuksi hetken vielä kipeempi ja loppuu nopeasti sen jälkeen.Vois melkein tunnintarkkuudella välillä sanoo et millon on...Ei aina, niinku tässä kierrossa.

Tein sitte vielä tänään testin ja negaa näytti.Saattohan se olla ,et mulla oli ovis vasta viimmeviikolla ja siitä johtu vatsan nippailut ja etovaolo...Tiedä sitten.Mut pakko myöntää, on ihan sellainen olo ,et uuteen yritykseen joudutaan.
Ikävää kun joutuu näin kauan yrittää :| Tulee ihan sellainen olo et onks mussa joku vika? Vaikka onhan noita söpöläisiä onneksi meille siunaantunut :heart:
 
Alppiina tervetuloa ja :hug:

Empuu mulla oli kans tässä kierrossa kp 13 tosi huono ola ja maha kipee ja sitte seuraavana päivänä tuli veristä vuotoa, oletin oviksen olleen sitten sillon..

tiitu mun on näissä parissa km jälkeisessä kierrossa ollu tosi kipee maha ja viimekierrossa huonoolo ja koko maha kipee kp 16, ja nyt kp 13 ja sitä ennen kovia vihlasuja ja jomotuksia molemmin puolin alamahaa. Ennen km ei näin voimakkaita tuntemuksia ole ollut..Clomeja syödessäni oli ensimmäiset tuntemukset kropassa oviksen aikoihin, eli tuskin ilman niitä olin ennen raskautumista edes ovuloinut..

Oon nyt kans miettiny, että jos se oli se ovis kp 13, niin huomenna olis dpo10... hulluhan mä oon, ei varmasti mitään näkyisi.. mutta tekis niiiin mieli edes kokeilla, pettymyshän siitä sitten tulee valtava ja usko loppuu tähän kiertoon..mutta.. 25-herkkyydellisiä testejä olis kaappiin varattuna useampi.. oikeestihan ei oo mitään järkee ees testata liian aikasin, jos vaan nyt malttais mielensä ja viikon verran vielä pitäis ne testit kaapissa, sitten vois ainakin olla varmasti pettynyt negatuloksesta.. :headwall:

On meinaan ihan selvät pms-oireilut, tekee mieli kaikkee mussuttaa kokoajan ja aika raskaasti ottaa kaikki päähän.. että näitten tuntemuksien puolesta ei kyllä paljoo tarttis ees miettiä testailuja..

maaliskuulle :hug: ja kaikille sitä tarvitseville myös!

:wave:
 

Yhteistyössä