Sokruli. On pakko kommentoida että oletko kokenut lääkkeellistä tyhjennystä? Itse en suosittelisi kaavintaa ensi sijaisesti kenellekkään koska se voi ihan oikeasti vahingoittaa kohtua ja sen jäljiltä limakalvot saattavat olla pitkään huonossa kunnossa seuraavaa raskautta ajatellen. Se ei ole mikään lääkärien keksimä kidutuskeino ihmisiä kohtaan että he ensimmäiseksi ehdottavat aina lääkkellistä. Vaan he ihan oikeasti haluavat suojella kohtua liialta rasitukselta.
Minulle on tehty jo 4 lääkkellistä tyhjennystä eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa tästä toimenpiteestä. Siksi en oikein ymmärrä ihmisiä kun he ensimmäisenä vaativat tätä toimenpidettä eivätkä ole edes koskaan kokeillut sitä lääkkeillisesti. Eri asia on jos lääkkeelinen tyhjennys on joskus epäonnistunut niin silloin ymmärrän jos halutaan kaavinta tai jos lääkäri muuten näkee tämän keinon parhaimmaksi.
Joka tyhjennyksen aikana olen ollut todella kipeä, mutta kokenut sen osana surutyötä. Ja todennäköisesti minulla on vielä monet tyhjennykset vielä edessä :'( Mutta lääkkeellisesti aion ne jatkossakin kotona hoitaa miehen kanssa omassa rauhassa..
Niin ja tervetuloa kaikille uusille!! Ja suuret pahoittellut menetyksistänne :hug:
Myöskin täällä on ollut oikea plussapyörremyrsky sillä välin kun olen ollut poissa
Paljon onnea kaikille plussan saaneille! Ja hirveästi enkeleitä matkalle mukaan! :flower: :flower:
-Leinikki :heart: