KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Heippa tytöt!

Pitkästä aikaa tulen tänne pinoon kurkistamaan...Hirmusti tullu plussia:heinämassu, jennyli, snowleopard (oliko joku muukin jota en maininnu) :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: Hieno juttu!

Valitettavasti tänne tullu kuitenkin muutama uusikin ja Tinttamaaria :'( jaksamista :hug:


Itse taidan nyt viimein ottaa ja lähteä tuonne odotuspuolelle. Kaikkien tuhruvuotojeni ja keskenmeno epäilyideni jälkeen näin tänään varhaisultrassa pienen sykkivän sydämen. Olo on ihanan helpottunut. Tiedän että matkaa tuohon marraskuuhun toki on mutta tää on hyvä alku! Kiitos teille kaikille ihanille siitä että sain täällä jakaa tuntoja sillon kun siltä tuntu. Täällä on huippujengiä!! Tulkaahan pian perässä!!! +++++++++ :whistle:
 
tinttamaarialle :hug:

Ja jos on tullut uusia plussia mun viime kerran käynnin jälkeen, niin heille tietysti onnittelut! :heart:

Täällä ei mitään tuntemuksia vatsan seudulla. No vessassa ehkä useammin käyntiä ja uni ei meinaa millään tulla :eek: Eli ei kovin lupaavalta näytä..
Mutta meidän kissa..ei jessus mulla menee hermo sen kanssa. Se piinaa mua hullunlailla, seuraa joka paikkaan, jopa tosiaan uloskin asti, vaikkei siellä käy kuin kesäisin terassilla pyörähtämässä :p Mä en saa hetken rauhaa siitä kun pyörii ja hyörii mun kimpussa :kieh:

Ärsyttävät nää piina päivät :ashamed: kp vasta 26..ja mä olen jo hermoraunio.. :whistle:
 
Meidän pienen poikamme synnytin eilen, tuskin jaksan kuumeilla mutta jossain pitää saada vaihtaa ajatuksia ja toi km puoli on aika hiljainen joten tunkeudun takaisin tänne, tosin taustailijaksi mutta kuitenkin.

Joku saattaa muistaakin minut, edellinen km 07/07 rv 18+4 ja nyt toinen 03/09rv 18+6, kummatkin ns keskeytyneitä keskenmenoja ja kummastakin saimme pienoisen enkelipojan.
Eläviä lapsukaisia meillä on kaksi, tytär ja poika.
Vaikka keskenmenot sattuivat samalla raskausviikolla, niillä ei ole ilmeisesti mitään yhteistä, silkkaa sattumaa ja huonoa tuuria.

Vielä on suuri arvoitus jaksammeko/ uskallammeko vielä haaveilla yhdestä vauvasta vai tyydymmekö tähän mitä meillä jo on, tiedämme näidenkin olevan paljon enemmän kuin monella muulla, mutta aika näyttää.

Halaukset tinttamaarialle, tiedän, että on rankkaa.
Ja halaukset myös teille kaikille muille, kuumeilukin on rankkaa, varsinkin jos se kestää kuukaudesta toiseen ja aina vain uudelleen.

Unicco
 
zamoon
Voi kuinka on taas tullut huonoja uutisia.. :'( Paljon haleja niitä tarvitsiville :hug: :hug:

Täällä oli muutama plussauutinenkin :heart: :flower:

Oma naapeli; Täällä on jo kp 3 menossa.. Ihmettelen vain kun kp 1 tein clearbluella puhtoisen negan aamupissistä, eilen iltapäivä lirusta sain hyvin haalean pystyviivan aikaseksi :eek:
kp 1 alko kertahulauksena ja nyt saakin mennä taas jo ph suojilla, superioudot moonikset!
Nyt puuttuu kaikki menkkakivut, finnit ja suklaanhimot..
Ajattelin kyllä tehdä nyt sunnuntai aamuna uuden testin; katellaan mitä sanottavaa sillä sillon on!! Toisaalta, ei mulla kyllä ole edes mitään raskausoireitakaan, heh!!:D

Eipä tuo tunnu kovin epätavallista olevan et menkat tuleekin vaik oiskin raskaana.. Äiti aina jaksaa kertoo kuinka sai tietää odottavansa mua vasta 6 kk.. Siihen asti oli menkat tullu ihan normaalisti kerran kk ja runsaina; oli vaan alkanu ihmettelemään mystisiä mahakipuja mut se olinkin ollu vaan minä! :LOL:
 
Moikka!!!

Päätin siis oman mielenrauhani vuoksi testata vielä tänään, odotin kovasti negaa...tällä kertaa Apteekin omalla, jossa herkkyys siis 25 (edellisissä vissiin 10 Pregent stick), mutta EI tullut negaa, vaan edelleen haaleesta haaleempi plussa, mutta vaaleanpunaisen värin kyllä erotti!!! :eek: Siis mä olen pihalla :( Tällä lorottamisella luulisi vanhan raskausmateriaalin jo poistuneen....maanantaina jos vielä kokeilis ja sitten lääkäriaikaa varaamaan, jos edelleen plussan antaa!!! Ja edelleen muuten vuodan, tosin jo niukemmin, mutta ahdistaa jo tää monen viikon vuotaminen. Mullakin masu kipee ja tissien sivut alkanu vihloon, mutta en mä tiedä, ei tää vuoto ainakaan toiveita herätä.... :headwall: Mullahan oli HCG 19.2. 78, vieläkö se teidän mielestänne vois antaa plussaa johtuen siitä???

Voih, ja sydämeni pohjasta pahoittelut Tinttamaaria ja Unicco, otan kovasti paljon osaa suureen suruunne :'(
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



kanella..............................KM 05/08..........................KP 2/27-33
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 4/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 6/29-35
Sokruli...............................KM 02/09.........................KP 7/30
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 8/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 11/28
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 12/34
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 18/24-27
Elviira-76...........................RK 11/07..........................KP 22/26-28
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 23/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 23/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 23/26-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 30/28-38
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Orion................................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN


Elwi....................................KM 11/08..........................KP 4/28-42
Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 10/26-31 yk 7
sukkapari...........................KM 01/09 .........................KP 12/30-50
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 24/27
Leinikki........KM 12/04,01/08,12/08, TM 07/08,...........kp 32/
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Annemaarit........................KM 08/08
pikku-pirpana.....................KM 09/08
Maaria75............................KM -05,-07, 12/08
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Vatukka............................KM 02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
pyrola.................................KU 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 10/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 21/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 22/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 22/33
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08
Jennyli...............................KM 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 1/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 18/28
Chira...............................KM 02/09..........................KP 27/
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard


 
Kauhee kun on turvonnut vatsa. Ihan kuin olisi syönyt pienen pallon. Painoa ei ole kyllä tullut lisää mutta maha on turvoksissa. Rintoja pisteli eilen.
Tarvis varmaan aloittaa syömään vitamiinejä kun olen ollut tässä parisen päivää todella väsynyt vaikka nukun yön aikana ainakin 8 tuntia.
 
Voi Unicco, olen todella pahoillani. Järkyttävää, että tapahtui taas samoihin aikoihin, vaikka ei liittynytkään aiempaan. Kohtalon ivaa. Todella paljon voimia teidän perheelle!!!

Mulle voi merkata kp 2. Ei ollut Divina-kuurista mitään iloa, menkat alkoi pari päivää etuajassa ja vaikuttavat aiempaakin niukemmilta. Edellisessä kierrossa oli sentään se kiinnittymisyritys ja selkeä plussa, vaikkakin vain pari päivää, mutta tässä kierrossa ei mitään. Kaipa sitä on pakko ruveta miettimään lapsettomuushoitoja, kun ei tää ikäkään tästä ainakaan vähene.
 
Unicco :hug: :hug: :hug: Muistan sut. Tosi kauheaa, että taas kävi näin :( Jospa tekin tuutte siihen tulokseen, että kolmas kerta toden sanoo, niinkuin mekin. Yritys on nyt meillä virallisesti aloitetttu. Luin jostain, ettei tarvi ihan kolmea kuukautta odottaa metotreksaatin jälkeen (sain piikin joulukuun lopussa). Oon aloittanut foolihappojen popsimisen. Ajoitus on sinällään huono, sillä olen menossa toukokuussa kahdeksi viikoksi Englantiin. Jos nyt ei heti tärppää, niin ei haittaa, sillä ei tarvi sitten toukokuussa Englannissa kärvistellä/oksennella. Hiukan huolettaa, että jos limakalvot on vielä liian ohuet tai jotain ja alkio kiinnittyy sen takia taas väärään paikkaan :eek: Viime menkat oli aika niukat.

Maaliskuu sinuna pyytäisin ajan ultraan. Sillä saattaa olla vielä jotain raskausmateriaalia jäljellä ja siksi hcg koholla ja vuotoa. Ei tuo minusta ihan normaalilta kuulosta, että hcg olis laskenut noin vähän kuukaudessa, että olis edelleen yli 25.
 
Eilen illalla iski kauhea kuvotus ja oksensinkin pari kertaa. Nyt väsyttää todella paljon lapset heräsi jo seitsemältä. Miehen kanssa mentiin nukkumaan vasta yhden maissa. En kuvotukseltani saanu aikaisemmin oltua tarpeeksi kauan makuullaan.
 
Tinttamaaria ja Unicco :hug: :hug: :hug: Voimia...

Itsellä menkat alkoi eilen eli tänään kp2. Keirto oliki näköjään vähän lyhyempi ,mut eipä tuosta ikinä tiedä...
Nyt mennäänki tämä kerta ilman hermoilua ku en välttämättä edes halua raskautua nyt ,ku mun tuurilla koko joulu menis laitoksella...mut ei me mitenkää ehkäistä.Jos "vahinko" käy niin onnellisia ollaan...
 
Voi unicco miksi teidän perhettä noin koetellaan?! :hug: :hug: :'( Tuli niin paha mieli teidän puolesta, vaikka täysin tuntematon oletkin. :'( Voiko tuollaisesta koettelumuksesta edes selvitä koskaan..? :'( :hug:

Omaa navan aluettaa sen verran että tänään kp 28 ilmestyi haaleaakin haaleampi haamunen testiin. Tosin R-kioskilta saatavaan RFSU:n testiin, joten suhtaudun hiukan varauksella kyseiseen testiin.. :ashamed: En oikeen osaa edes iloita koko asiasta, vaikka plussaa niin hurjasti toivotaan. Huomenna saan CB:n testejä apteekista ja testaan varmaan huomenna tai ti aamuna? Jos nyt tulisi plussa niin oliskohan natsannut siitä aiemmasta ovulaatiosta sitten? Siitä olis mun laskujen mukaan nyt dpo14 ja toisesta oviksesta jos niitä nyt tosiaan oli 2 niin dpo9. Ja heh...kissa on tainnut ehkäpä taas kerran olla oikeassa..?! ;)
 
Hetki sitten wc-käynnin yhteydessä putosi suuri n. 6 cm x 2 cm harmaa, maksaa muistuttava köntti, istukka??!! Soitin tietty heti terv. keskukseen, jossa hieman ihmettelivät istukan myöhäistä irtoamista, km: stä kun kuitenkin tiistaina tulee kuluneeksi 7 vko:a!!! Mutta pos. r-testin vuoksi epäili hänkin istukkaa!!! tässä nyt mietin, että mitä muuta sinne on jäänyt ja mennäkkö huomenna ollenkaan töihin, vai painella suoraan äitiysneuvolaan, sinne kun soittoaika vasta klo. 12-13 ja ajanvarauksesta pyysivät sinne ottamaan yhteyttä!!!
 
maaliskuu aika kauan se istukka siellä sitten on ollut, onneksi ei mitään tulehdusta ole kehittänyt, ja hyvä, että lopulta tuli ulos! Kannattaa kuitenkin pyytää joku tulehdusarvo-koe otettavaks, varmuuden vuoksi!

Chiralle onnittelut haamusta, toivotaan viivan vahvenevan :flower: Kyllä ne kissat on sitten fiksuja otuksia :heart:

Täällä kp31 ja menkat varmaan pian alkaa.. vatsan tuntemuksista päätellen.. tuli sitten nollattua oikein kunnolla viihteellä.. eli koko päivä on mennyt maatessa.. onneks kohta saa jännittää tanssien parissa ja hetken vielä löhötä ennen alkavaa työviikkoo.. on tää rankkaa.. 100 kertaa mieluummin olis raskaana, niin ei tarttis krapulaakaan potea..
 
maaliskuu kuulostaa kyllä istukalta jota tai joka jäänyt kohtuun! :eek: Mulla esikoisen synnytyksen jälkeen tuli muutaman viikon kuluttua sellainen harmaan punertava köntti, jonka jälkeen vasta jälkivuoto alkoi rauhoittumaan.
Suosittelen kyllä heti aamusta päivystyksen kautta ultraan? Saat siis luultavimmin lähetteen ultraan jotta voidaan todeta onko kohtu tyhjentynyt nyt sitten vai onko siellä vielä jotain? Tai sitten jos teillä neuvolassa ultra niin tosiaan sinne? Mä pääsin heti samalla viikolla neuvolan ultraan kun mulla tapahtui km.
 
Heippa kaikille!

Ajattelin kuulumisia tulla kurkkailemaan.. :hug: kaikille halin puutteessa oleville.

En osaa vielä oikein olla tuolla odotuspuolella, marraskuisten pinoon en ole vielä mennyt ja tuskin tulen menemäänkään..tuolla Keskenmenon jälkeen plussanneissa käyn välillä kurkkimassa. Jotenkin tuntuu ettei oikein kuulu vielä/enää minnekkään :D

Raskausviikot on tavallaan kateissa, ultrassahan se sit selviää että missä mennään, kunhan sinne asti päästään. Neuvola aika on 2.4, sillon selviää saanko lähetteen ultraan ennen np ultraa. Ei haluis odotella 11 viikkoa :snotty: siinä kun se häämatkakin painaa päälle, kamala olis saada huonoja uutisia samalla viikolla kun pitäisi lähteä ihanalle yhteiselle lomalle. Vaikka eihän se aiempi ultrakaan mitään takaa, vaikka kaikki olisikin ok. Mulla on jotenkin pessimistinen olo, toisaalta olen varma että nyt kaikki menee hyvin. Ristiriitaisissa fiiliksissä siis mennään, muutenkin kiukuttaa, itkettää ym.Mielialat heittelee hirveesti, enkä melkein tunnista itseäni enää.

Raskausoireita ei oikeestaan ole, turvottaa ja väsyttää vaan. Kerkeehän noita vielä tulla..

Hyvää viikon alkua kaikille :wave:

Heinis ja toukanalku rv 4-5
 
Hei täällä (valitettavasti) uusi km:n kokenut 12/08 ja yritystä kaksi vuotta. nyt kp öpaut 20-25/30 jos pääsis listalle. esikoinen toiveissa ja mahdolliset hoidot alkaa kesällä jos ei tärppää. oon kyllä ihan toiveikkaalla tuulella kun oon jo kuitenkin kerran tullu raskaaks, kun aiemmin en ees tiennyt et onko es mahdollista.
 
Onpas hiljainen ketju. :)

Hempukalle tervetuloa. :hug:

Mulla näköjään kp25, jos oikein laskin. Masussa välillä piiiieniä menkkamaisia tuntemuksia ja nippailua. Päivä meni kurssilla, ja nyt jo toinen ilta uuden akvaarion hiekkoja putsatessa, olen ihan poikki!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä