KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

voisin hypätä tuonne listalle... eli km 1/09 (yritän nyt olla vähän aktiivisempi), niin ja pikku kakkosta yritetään! kp 5/30-50.
No sen verran esittelyä. Et olen maatalon isännän emäntä pohjoispohjanmaalta. Ite olen synt -80 ja isäntä -72. Pyydän heti perään anteeksi niiltä ketä nämä isäntä/emäntä nimityksen haittaa, koska meil ne vain menee näin.. Isäntä pyörittää veljensä kanssa lypsy karja tilaa ja mä olen naapuripaikkakunnalla sh:na. Esikko on syntynyt 5.3.08. Niin ja naimisiin me mentiin 3.3.07 <3
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN


nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 1/25-28 yk 5
Perhosia............................KM 01/09.........................KP 4/28
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 5/34
Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 15/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 16/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 16/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 16/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 20/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 23/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 25/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 28/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 37/24-27
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 3/26-31 yk 7
sukkapari...........................KM 01/09 .........................KP 5/30-50
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 17/27
Leinikki........KM 12/04,01/08,12/08, TM 07/08,...........kp 25/
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 27/28-42
Snow Leopard....................KM 01/09..........................KP 27/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09...............KP 29/26
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Annemaarit........................KM 08/08
pikku-pirpana.....................KM 09/08
Maaria75............................KM -05,-07, 12/08
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Vatukka............................KM 02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
annuli-nannuli..................KM 12/08
tinttamaaria.....................KU 08/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 14/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 15/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 15/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 30/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08
Jennyli...............................KM 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 22/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 11/28
Chira...............................KM 02/09..........................KP 20/
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83


 
Onnea Jennyli :flower: ja Olivia :flower:

ON: kamala migreeni 4 päivää ja sairaslomalla olen ollut. Sorry kun ei ole kuulunut enkä vastannut. Tänään ovis testissä jo plussaa.. tosin on ihan liian aikaista. Ja pakko on ollut ottaa vahvoja lääkkeitäkin kun lääkäri määräsi. Toivottavasti ei haittaa tämän kierron yritystä.
 
Moiks!!! Teinpä sitten tänään sen toisen pregent stickin, ja viiva oli ainakin tuplaten vahvistunut, ei kuitenkaan lähelläkään kontrolliviivaan verrattavissa, mutta tummempi kuin perjantaina...... En kuitenkaan halua uskoa uuteen raskauteen, koska mulla ruskeaa vuotoa edelleen, ja jos kuitenkin uusi raskaus ois alkanut, millä siitä vuodon vuoksi voisin iloita, vaikkakin tuo plussa vahvenee kokoajan.....testaan ensiviikolla vielä apteekin omalla, eikös siinä oo herkkyys 25?? Mielestäni Pregentissä on 10, ja ekan haaleen sillä testasin klo. 23 perjantaina ja tänään päiväpisusta klo 12!!!!

Sukkapari me ollaan ihan Turusta kotoisin ja isäntä on AINA kutsunut mua emännäks!!!! Hauskinta ehkä, että minä syntynyt 80 ja isäntä 72, eli samoissa mennään :D :D
 
Onnea maaliskuu, toivotaan että kaikki päättyy parhain päin :flower: :heart:

Itse täällä odottelen ja toivon että viivat vahvistuis..Tänäänkin vielä hailukkainen haamu :snotty: ovistestiin tuli parin päivän tauon jälkeen taas kaks viivaa.

Parasta olis nyt elää sen todennäköisen oviksen mukaan, eli menkat tulee jos on tullakseen ensi torstaina tai perjantaina. Eli onhan tässä aikaa viivoilla vahvistua. Edellisen keskenmenon kohdalla vaan kävi juuri näin, että viivat vahvistuivat tooodella hitaasti, ja ihan kunnon plussahan sit jäi saamatta. Mut katsellaan. Ihan positiivisella mielellä olen.. Jos vuoto alkaa, niin varmaan pidetään kuukauden tauko yrityksessä, saa kroppa palautua kunnolla. Ja häämatka on edessä toukokuussa, Thaimaassa olis kiva saada syödä kaikkea ilman panikointia. (nän siis valmistelen itseäni etten pety kamalasti).

Ihanaa sunnuntaita kaikille :heart:
 
SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 1/28-35
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 2/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 5/28
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 6/34
Elviira-76...........................RK 11/07..........................KP 16/26-28
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 17/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 17/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 17/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 21/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 24/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 26/26-34
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 38/24-27
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 4/26-31 yk 7
sukkapari...........................KM 01/09 .........................KP 6/30-50
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 18/27
Leinikki........KM 12/04,01/08,12/08, TM 07/08,...........kp 26/
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 28/28-42
Snow Leopard....................KM 01/09..........................KP 28/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09...............KP 30/26
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Annemaarit........................KM 08/08
pikku-pirpana.....................KM 09/08
Maaria75............................KM -05,-07, 12/08
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Vatukka............................KM 02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
annuli-nannuli..................KM 12/08
tinttamaaria.....................KU 08/08



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 4/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 15/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 16/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 16/33
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08
Jennyli...............................KM 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 23/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 12/28
Chira...............................KM 02/09..........................KP 21/
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83


 
Nyt vuoto on verisempää, mutta vähän niinku vetistä verta :ashamed: ei semmosta kunnon vuotoo......sitä kun nyt toivois, että se täti kurvais paikalle, jotta loppuis tämä epätietoisuus :( Mulla on kohta koko alakerta vereslihalla, kun tän rätin kanssa joutuu koko ajan kulkee, ilman ei uskalla :headwall:
 
MML
Pitkästä aikaa tännekkin kirjoittelen. Onnea hurjasti plussanneille! :flower: Pahoittelut uusille tulokkaille ja takaisin palaajille :hug:

Mulla alkaisi tänään äitiysloma. Aika haikea olo, näin viime yönä unta että mulla olisi vauva.. Koskahan tämä tuska hellittäisi, tai tulisi päivä ettei kertaisi kaikkea tapahtunutta..Kaipaan niin sitä pientä myllerrystä sisälleni, joka kertoo että kaikki on hyvin :'( Kevättä kohti, ehkä lisääntyvä valo saisi hormoonit hyrräämään ja uuden pienen taimen kasvamaan.
 
aMansikka, :hug: Mulla olisi vajaat kaksi viikkoa laskettuun aikaan, parhaassa tapauksessa jo vaavi sylissä, koska siskojenkin lapset ovat syntyneet etuajassa. Harmittaa, kun keskenmenosta on ½ vuotta enkä ole vielä edes raskaana. :ashamed:

Hiivalääkkeet ovat kai jonkin verran auttaneet, mutta edelleen tulee veristä ja limaista vuotoa. Pitää tiistaina mainita tuostakin lääkärille, jos ei oireet katoa. Mun aika on siis Mehiläisessä, vähän ihmetyttää kun 20min varattu lääkärin tapaamiseen. :eek: Onko toi sitten vaan joku kartoituskäynti?

Huomenna pitää palata töihin kahden viikon vapaan ja saikuttelun jälkeen, jännää. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :wave:
 
aMansikalle ja Empuuulle iso :hug:

Pakko oli tulla tänne ihmettelemään..Hirvee turvotus on ollut tänään jo aamusta asti mahassa, ja äsken tuntui parin minuutin ajan outoa polttelun tunnetta kohdun seudulla :eek: voisi verrata pissatulehduksen tuntemukseen, mutta sitä se ei siis ole..Tuntui hetken, ja meni pois..Ja taas tää vauvakuumeinen höpsähtää, ja on aivan varma että tuo on jonkun sortin raskausoire :LOL:
 
MML
Emppuu, mullaki alkaa olla 4 kuukautta keskenmenosta. Viimeksi kesti puoli vuotta, että tärppäsi. Mukamas keskenmenon jälkeen pitäisi raskautua nopeasti, mutta p**kanmarjat. Toivottavasti tärppäisi edes yhtä nopeasti kuin viimeksi. Onneksi ihana lääkäri lupasi jälkitarkastuksessa, että puolenvuoden yrittelyn jälkeen päästää tutkimuksiin ja saadaan apuja jos ei ala tapahtua.
 
Hei kaikki...
Saas nähdä sortuuko mun pilvilinnat rymisten alas...
Elikkäs täällä ollut vastoinkäymisiä, huomenna
selvinnee onko toivoa laisinkaan...
Varsinaisestihan minä en tipu tänne takaisin, kun en
koskaan poistunutkaan... :snotty:
 
Tänne ei kuulu mitään uutta. Peittoa heilutellaan ainakun jaksetaan. Nyt mies on kuumeessa eli pahaan saumaan tuli kipeäksi. Lapset on onneksi pysynyt terveenä.
Kumpa sitä löytäisi itselleen töitä tai koulupaikan. Olen ollut jo kuukauden kotona niin tekisi mieli päästä taas kunnon päivärytmiin kiinni. Onneksi pojat saa olla hoidossa silti
 
Huomenta kaikille :D

Nyt alan uskomaan että oon jälleen kerran raskaana :heart: tänään oli jo puolta vahvempi viiva testissä kuin eilisessä :heart: eli onkohan niin että ne mun oudot tuntemukset mitä eilen kohdun seudulla oli, liittyi oikeasti raskauteen. Vielä pitää pari testiä tehdä että uskoo :LOL: eli kai se on huomenna ostettava vaikka clearblue, muutkin on sillä niin kauniita plussia nyt saaneet. Huh, jännittää ja pelottaa................
 
Miten nopeasti aikaisintaan keskenmenon jälkeen kuukautiset voivat tulla, vai onko se "aina" suunnilleen kuukausi?
Ja oletteko laskeneet siitä, kun vuoto loppuu vai kun hcg on laskenut?
Minulla hcg oli keskiviikkona 5 ja vuoto loppui reilu viikko aikaisemmin.
 
Onnittelut plussanneille :flower: Ja toivottavasti nähdään pian toisella palstalla ;)

Sain eilen onneks ovisplussan ja ehdittiin sitä hyödyntää ennen kuin mies lähti kursseille, että nyt jäi sit yhden kerran varaan. Mutta niin toi edellinenki raskaus sai alkunsa, kerrasta ovisplussa päivänä jotta nyt ootellaan sit vaan =)
 
Tervetulohali uusille! :hug:

onnitteluhalaus plussanneille! :hug:

heh, emäntä-nimitys on tuttu myös täällä keskipohjanmaalla ;)

eipä tässä kummempia, hiljaiseloa oletetun oviksen ja menkkojen odottelun välissä.
Jossei kierto pahasti veny pitkäksi tyhjennyksen jälkeen, kun ruskeaa tuhrua tulee aina vaan..... Hohhoijaa....loppuis jo.

hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!
Tv Sinimarja
 
Tänään kävinkin jo siinä hcg kontrollissa ja huomenna tulos siitä. Tuskin mitään näyttää, en usko että olis silloin ensimmäisessä oletetussa oviksessa mitään edes kerennyt enää.

Mun vessassa ramppaamis oireet olikin alkava VTI :ashamed: :kieh: :D Ja mä kun luulin että oireilisin jo :whistle: Eilinen menikin sitten wc:n puolella "oireillessa", mutta onneksi sain kuurin ja alotin antibiootin, joten oireet alkaa vähentyä =) Loppu loputkin nippailut alavatsan seudulta kuurin alettua. Sen siitä saa kun himojyystää.. :ashamed: Helkkari soikoon! :kieh:

Kävin ostaa ketjun innoittamana ovistestejä pakkauksen joilla sitten testata jos oikein alkaa jännittää viikon kuluttua
On tää lapsen aluille saanti joskus vaikeaa..
:D ainakin saa tehdä monena päivänä halvempaan hintaan jos ei muuta :kieh: :D On tää yhtä testiin pissimistä...ensin ovista bongaillaan...sitten mahdollista raskautta...ja jos lykästää niin pääsee joka kuukaus ja lopussa vielä useammin purkille :p

Oivoi...taas on nää turhat ärsyttävät päivät menossa, kun odotellaan tulosta. Saas nähdä onko meidän luomutesti kissa oikeassa tälläkin kertaa että josko olen raskaana? Kuopuksen raskausajan se nukkui mun kyljessä kiinni joka yö. Kuopuksen syntymän jälkeen ei tullut mun tietääkseni yhtenäkään yönä mun viereen melkein 1,5 vuoteen.Edellisessä keskenmenneessä nukkui myös siihen asti että meni kesken. Ja sitten oli poissa reilu kaks viikkoa ja taas könys viimeiset kolme yötä mun viereen kehräämään :eek: Jos nyt tulee plussa niin kyllä toi meidän vanha mamma taitaa tietää ennemmin kuin me :D
 
Onnea plussanneille :flower: ja plussapuhureita testailijoille +++ :whistle:

Mulla riittää mukavasti ajateltavaa vauvatouhujen ulkopuolelta kun etsitään aktiivisesti uutta kämppää ja mielessä pyörii rempat ja sisustaminen ja kaikki muut ihanuudet. Ihanaa kun on tällaisia prokkiksia mielessä niin on ajatukset pois nippailuista, mulle ei liian aktiivinen kuumeilu näemmä sovi mielenterveydelle... :)
 
Jos mahtuu mukaan, ni tahtoisin tulla. =)

Keskenmeno koettu 02/09. Tänään tiistaina tulee 4 viikkoa. Ehin viikoille 6+6, spontaani keskenmeno, joka oli ohi nopeasti ja helposti (siitä olen kiitollinen!). Tuota raskautta yritettiin liki 2,5 vuotta. Oikeastaan henkisesti raskainta aikaa on ollu nyt n. 3-4 viikkoa km:n jälkeen, kun stressaan oviksen takia, sitä ei näy eikä kuulu... :/ (Lämmöt yllättävänkin alhaalla.) Sinänsä ei mitään uutta, olin "jumissa" aiemminkin. Vyöhyketerapia toi apua, ja siihen kai pitää varata aikaa taas, jos nyt vaan mies ei joudu lomautetuksi (ollaan miehen tulojen varassa).

Pco mulla on todettu, clomifeniakin olen syönyt yht 7 kiertoa, joista 5 kiertoa annostuksella 3tabl/pvä, hädin tuskin sekään mitään auttoi...joten jätettiin se pois, ei lopen lähetty sitte muihinkaan hoitoihi, paitsi näitä luontaishoitoja. Ainaki vyöhyketerapia auttaa paremmin kuin clomit. :) Kun sais vielä tämän oman suklaansyönnin kuriin, painoaki pitäis pudottaa. Normaalipainon ja lievän ylipainon rajoilla olen nyt, ja tunnen, että tässä on vähintään 6-8 kiloa liikaa. Tavoitteena ois saada n. 12kg pois.

Ja ensimmäistä siis yritellään. Ikää mulla 21v ja rakkaalla miehelläni 27v.
 

Yhteistyössä