KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Hei kuulkaa kyllä tän on pakko vaan olla totta vai mitä tästä kuvasta päättelette. Kävin apteekissa ja löysin saman testin (First sign) millä ton viime raskauden (joka tuulimunaksi osoittautui) totesin aika varhaisessa vaiheessa ja ihan selvän viivan pläjäytti vaikkakin ei ole kovin vahva. Kyllä mä tästä jo päättelisin plussan, vai mitä mieltä ootte? Ei voi noin monta testiä valehdella.. Kaapissa odottaa vielä kaksi CB:tä + kaksi S-marketin testiä viikonlopuksi.. :ashamed:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3741493.jpg
 
Onnittelut plussan saaneille! :heart:

Ja nappulalle tervetuloa! :hug:

Mä olen ihan sekasin mun kroppani kanssa. Siis viime la kp13 oli selkeät oireet limoineen päivineen ja kipuineen ovikseen. Ja maanantaina kp 15 sain ostettua ovistestejä. Hätäpäissäni vielä mielenkiinnosta testasin ja tuli vahva viiva, ei tosin mikään kirkuvan punainen tai kontrolliviivaa tummempi. Sunnuntaina päästiin vasta kunnolla heiluttaa peittoja, joten ei varmaan ehtinyt..

No tuosta tiistaista kp 16 eteenpäin ovistesteihin ei piirtynyt mitään viivaa, ehkä viivan paikkaa vaan tai haaleaa viivaa. No perskules eilen tuntui että täti tulla jolkottais paikalle?? No tänään sitten ovistesti näyttää taas plussaa. Ja limoja ollut tässä jo kohta 2 viikkoa, tänään muuttuneet taas paksuksi venyväksi ja kirkkaaksi. Siis mitä ihmettä ovuloinko mä kaksi kertaa viikon sisällä?? :LOL:
 
Voi vitsi.. Oon nyt puolituntia hehkuttanut tuota plussaa joka paikassa ja oon ihan onnessani, mutta nyt alkaa pelko jo nostaa päätään.. :| Jotenkin liian hyvää ollakseen totta. Miksi sitä onnea kestää aina vaan sen puolituntia? Sama kuin neuvolassa tai ultrassa käviessä todetaan, että kaikki on hyvin ja kun kotiin pääsee niin alkaa epäilyttään heti.
 
:wave:
Mega ISOT onnittelut kaikille plussanneille!! :D
Tämäki hyppää joukkoon nyt aktiivisemmin, kun eka menkat km jälkeen alkoivat.. laskeskelin, et jotain päälle 30pv meni.. nyt alan sanoa heipat moonikalle! :D ennen km oli kierrot 30-50pv.. et sille välille se varmaan taas asettunnee..
En/emme kuitenkaan ala mitenkään sen aktiivisemmin "yrittämään", mennään mutu tuntumalla eteenpäin.. sen kummempia laskeskelematta! On sen verran muutenki tohinaa tässä, ku alottelin kolme viikkoa sitten uudessa työpaikassa..ja viimeviikko oltiin mahataudissa!
Huomenna olis tarkotus viettää esikon 1v synttäripäiviä.. eilen oli se virallinen 1v päivä ja syötiin omalla sakilla prinsessa kakkua.. :D
 
Onnea olivia ja varovaisesti myös heinämässu :flower: :heart:

Tässä mun päiväpisusta tehty CB...

Vahva plussa pläjähti heti, jo ennen kontrollia :eek:

Toivottavasti tämä on hyvä merkki!! En saanut edellisessä kierrossa näin vahvoja viivoja ikinä. Lisäksi oireet ovat voimakkaammat...pöttöäkin olen jo tänään halaillut :x
Vaikka pieni pelko onkin niin silti nyt on jotenkin hyvä fiilis,en osaa selittää :heart:
 
Kyllä se sullakin Heinämassu vielä vahvistuu.

Jennyli: Kiitos kun laitoit ton CB kuvas. Kävin vessassa jo aiemmin hypistelemässä omaa pakettia ja sun kuvas sai mut tekeen testin vaikka piti vasta huomisaamuna tehdä seuraava.. Tässä tulos:



Nyt uskon, että ihan oikeesti oon raskaana ilman mitään testivirheitä kun toi on jo selvä!
 
Sokruli mul alko menkat just ikään... ja jotain rapiat 30 päivää keskenmenosta.. et jospa ne sinullaki olis sieltä tulollaan. Tosiaan ennen raskautta (myös ennen esikkoa), mut "normaali" kierto on ollu jotain 30-50pv, yleensä siellä 50 lähellä. Synnytyksen jälkeen oli pari kiertoa 30pv. :hug:
Ja ihan käsittämättömän ihania plussa uutisia ja tikkukuvia :D
 
Huomenta |O
Minuu ei enää edes väsytä kun käyn niin ylikierroksilla :whistle: 5tä jo pissiny tänä aamuna testiin ja sen jälkeen pyöriny ja ajatukset lentää onnesta pelkoon ja kaikkee siltä väliltä!!
Mietin jo jopa omia baby showereita :LOL:
:heart:
Kun nyt vaan eläis tosiaan päivä kerrallaan tän riskiajan ;)
 
Jennylille vielä kerran iiiisot onnittelut :flower: :heart:

Omaa napaa: lämmöt koholla, ei vuotoa..Mutta tänään ovistestiin ei tullut toista viivaa!! Ei varmaan hirveesti pitäis stressaantua asiasta, joten en sitä tee =) eiköhän asiat selkene viikon sisään..Tiistaina testailen seuraavan kerran ihan raskaustestillä.

Eilen illalla turvotti ihan kamalasti, ja väsytti..Nyt tuntuu taas menkkamaisia kipuja. Mulle nää on kaikki tuttuja raskausoireita. Edellisessä "minikeskenmenossa" tuo turvotus jäi kokonaan tulematta. Sillon en kiinnittänyt siihen mitään huomiota, mut nyt tuli mieleen..Edellisessä keskenmenneessä raskaudessa turvotukset loppui niillä viikoilla kun vauvan alku on lakannut kehittymästä, siihen asti mun maha oli mieletön pallo.

Hauskaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Heinämassu: Onko sulla nyt mikä dpo?! Oliko sulla epäselvä koska sulla oli ovis?
Toivotaan viivan vahvistumista +++++++ :heart: Kyllähän sielä jotain tapahtuu koska olet jo haamun saanut ;)
Tässä pinossa tulee muuten paljon plussia ja se on ihana asia :heart:
En ehtinyt olla kuin kuukauden tässä vasta mutta huomasin että kovin plussarikas pino ;)
 
Suuren suuret onnittelut plussista kaikille plussanneille :heart: :heart: :heart: Todella mahtava juttu Jennyli että heti uudestaan tärppäsi :heart: :heart:

Mulla on tää kierto menny ihan perseelleen..ei olla miehen kans oltu samaan aikaan kotona sillä tuulella.. parisuhde hiukan koetuksella ollut, mulla heittää hermot kireelle ihan kokoajan.. Mutta jospa sitten enskierrossa olis tota yritystä edes, niin vois alkaa haaveilla ja unelmoida taas täälläkin..
 
Jennyli : ovis oli tosiaan epäselvä..Tikkujen mukaan olis ollu n.kp 12, mutta oireiden mukaan se oli oikeesti vasta kp 21, ja nyt kp 29 menossa..Kävin kuitenkin testejä ostamassa, ja päiväpissastakin haamu on nyt saatu aikaiseksi :D Jännäily ja testailu jatkuu siis :LOL:
 

Yhteistyössä