KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Hei vaan kaikille ja terveisiä aurinkoisesta Lissabonista! :wave: Eilen illalla kotiuduimme ja nyt on pieni matkaväsymys päällä, mies tuli eilen kipeeksi ja mulla kans kurkku kipeä. :/ Eipä tullut mietittyä raskausjuttuja ollenkaan viikkoon, rentouttavaa. Tuo reissu oli kyllä loistava tapa irtautua arjesta.

Mulla näköjään kp12 tai jotain sinne päin. Kierrot ei ole olleet normaalit km:n jälkeen, joten jospa sitä tämän kierron vielä katsois ja suuntais sitten lääkäriin.

Onko plussanneita? Onnittelut heille kuitenkin. :flower: Ja tervetuloa uusille.

En tähän hätään jaksa muuta, palaillaan asiaan. :wave:
 
Mä päätin sittekki tilaa niitä raskaus testejä :LOL: En mä kuitenkaa malta olla testaamatta.
Piti sitte tilaa monta kerralla ku aloitan sen testailun kuitenki liian aikaisin ja jos ei niissä mitään näy niin pitäähän se varmistaa moneen kertaan... Tää hullutus rupee jo naurattaa itseekin...
 
Onnea plussanneille! :heart: Ihanaa kuulla iloisia uutisia tällä palstalla. Tarrasukkia!

).( Tänään käyty gynellä ja sain Teroluttien reseptin. Otettiin samalla papa ja pissanäyte raskauden poissulkemiseksi ennen terolutien aloittamista.
Nyt tässä mietinkin, että kuinka herkkä on terveyskeskuksen pissasta otettu r-testi?
Mulla taisi (omien tuntemusten perusteella) olla ovis kp 17-18 tienoilla, joten voisko jo terveyskeskuksen tekemässä r-testissä näkyä mahdollinen plussa kun dpo6??
Tänään soittelen puolenpäivän aikaan sairaanhoitajalle pissatestin tuloksia.
Ja mites sitten teroluteja syöneet, onko ollut pahoja sivuvaikutuksia?
Lääkäri vain neuvoi sitten lukemaan pakkauksesta sivuvaikutukset, tuntui muutenkin niin kiire olevan terv.keskuslääkärillä, että tuli sellainen fiilis, että anteeksi, että nyt täällä vaivaan sinua asioillani...
Vähän on nyt pieni jänskätys päällä tuon pissatestin suhteen... mut yritän tässä henkisesti valmistautua negaan...
 
Onnea plussanneille :flower: :heart:
Olen täällä kateudesta


Itse makaan influenssan kourissa ja oon 100% varma että menkat alkaa tälläviikolla :/ Toisaalta hyvä niin sillä särkylääkkeitä oon syönyt kun leipää :/
Mut koville tää ottaa kumminkin ja tiesin että näin tulee käymään :ashamed: Ensin en odottanut tältä kierrolta mitään,edes ovista ja sitten oon odottanut vähän liikaakin :/
Josko meille tulisikin sitten pieni joulukuinen tonttu :xmas: :heart:
 
Heissan,

Menkat alkoi sitten ajallaan ja nyt on kp1. Onneksi ei venynyt kierto ainakaan tällä kertaa sen pitemmäksi, viimeksi mulla heitteli kierrot yli 42 kp keskenmenon jälkeen.

Kovin on tullut tekstiä enkä ehdi nyt lukaista, joten lyhyesti onnea plussanneille :flower:
pahoittelut tänne saapuneille :hug: pikaista paranemista sairastaville ja tuhannesti plussapuhureita koko poppoolle +++ :whistle:

Itsellä on toisaalta melko helpottunut olo menkkojen tulosta, vaikkei niitä millään erityisellä lämmöllä ikinä otakaan vastaan tässä tilanteessa. Jotenkin kuitenkin tuntuu, etten ihan vielä olisi jaksanut olla taas raskaana.

Huomenna mennään katsomaan yhtä rivaria josta ollaan kiinnostuneita. Vitsi mä odotan innolla että päästäisiin omaan kämppään. Lainahakemus laitettiin, pitäisi pian tulla vastaus mitä on olleet pankissa mieltä. Toivottavasti lupaavat lainan. :p

-Meritähti-
 
Täällä kans nyt tosiaan menkkoja odotellaan täysin alkavaksi. Tuhruilee kovin ja eilen tein testin ja oli nega. Jotenkas :D Mikä lie tuo haamu oli sitten. Viivanpaikkako :( Ens kiertoon hyvillä mielin jos nyt vaan joskus alkais nää menkat ja pääsis toimiin :D
 
Hei kaikille

Minä kuumeilen tuolla maaliskuun malttamattomissa ja olen käynyt teitä seurailemassa välillä. En oikein uskaltaudu teidän pinoon, kun homma on vielä vähän auki.

Ajattelin kuitenkin nöyrästi kysellä neuvoa, onko jollain ollut vastaavaa-
Testasin haamun 38/34, mutta seuraavana päivänä alkoi täysin yllättäen ilman kipuja verinen vuoto, ei kovin runsas. Päivän aikana oli hieman menkkakipuja. Vuoto jatkui niukkana pari päivää, tummeni ja loppui. Se oli ihan hienoa (eli ei mitään klimppejä tai muuta). Samana päivänä kun vuoto alkoi, alkoivat voimakkaat raskausoireet, aivan samanlaiset kun esikoista odottaessa. Nyt tästä aikaa viikko, oireet jatkuvat edelleen. Ajattelin tässä testata, mutta olen ymmärtänyt, että raskausarvot pysyvät km:stä huolimatta ja täten siis en tiedä mitä odottaa testiin. Eli kun oli vasta haamu, niin jos nyt onkin vahva viiva, niin eikö se silloin ole nousemassa?
Kysymys siis, onko jollain ollut km noin "vaivaton" ja lyhytvuotoinen? Ovatko raskausoireet jatkuneet? Olettaisin olleen kemiallinen, mutta kun nämä oireet?
Kiitos vaivasta, jos joku viitsii valistaa.
Niin ja kaikille hurjasti PLUSSATUULIA ja tarrasukkia.
T: Vakoilija
 
Onnea plussanneille!!

ON:Jesh! Kävin tänään verikokeissa tarkistuttamassa hcg-tason ja juuri soitin päivystävälle terveydenhoitajalle tuloksista ja hcg oli 6, eli pv km jälkeen arvo oli 90. Sanoi että uudelle raskaudelle ei estettä että uutta yritystä vain putkeen. Jospa onni olisi myötä =)
 
En ole tänne paljon ehtinyt piipahtaakaan taas vähään aikaan. Onnea taas plussanneille :flower:

Mä tyhmä luulen, että mä oon raskaana. Ovisplussasta nyt 10 pv ja mahaa juilinut tänään niinkuin olis raskaana :/ Luulosairautta tietty, mutta pakko jo ylihuomenna tehdä herkkä testi, että saa näitä luuloja vähän laskettua kun nega ruutuun paukahtaa. Hirvee pettymys sitten kun en kuitenkaa oo raskaana ja menkat näyttäytyykin kun oon tällai kuvitellut omiani. Viikonlopun aikoihin menkkojenkin pitäis varmaan tulla kun oon nyt terolutejakin popsinut ahkerasti.

Mulla ei oo kyllä koskaan ollut mitään juilintaa ennen menkkoja niinkuin joillain. Ainoastaan kun vuoto alkaa niin samalla alkaa kipuilu. :/

Meillä on ihan älytön tilanne vielä kun oon nyt esikoisen kanssa kotona, joka täyttää joulukuun alussa 3. Tätä toista alettiin yrittää jo syksyllä kun tähdättiin, että syntyisi ennen kun esikko on 3, jotta saa samaa hyvää pvrahaa kuin esikoisesta. Jos vauva syntyy joulukuun alun jälkeen, niin pvraha laskee reippaasti. Suunniteltiin vielä syksyllä, että yritetään vaan siihen saakka jos saatais vauveli viimestään marraskuussa, sitten lopetettais ja jatkettais myöhemmin yritystä. Nyt alkaa olla kuitenkin se rajapyykki käsillä, että jos ei NYT tärppää niin ehkä joudutaan yritys laittamaan katkolle ja jatkaa sitten kun oon palannut töihin :ashamed: Tästä täytyy miehen kanssa sitten keskustella jos menkat tuleekin, ei kiinnosta todellakaan lopettaa nyt kun tuulimunakin takana.. :(
 
KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Perhosia............................KM 01/09.........................KP 1/28
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 2/34
Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 12/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 13/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 13/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 13/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 17/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 20/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 22/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 25/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 25/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 34/24-27
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09............................(PLUSSA)
Barbapörrö.......................KM 12/08.............................(PLUSSA)



HAAVEISSA TOINEN



maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09........KP 6/31
Sinimarja..........................TM 02/09........................KP 14/27
Elwi..................................KM 11/08........................KP 24/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 24/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 26/26
Pinguli..............................KM 12/08, 02/09............KP 31/26-28
Annemaarit......................KM 08/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari.........................KM 01/09
Olivia83............................TM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Vatukka............................KM 02/09
annuli-nannuli..................KM 12/08..........................(PLUSSA)
tinttamaaria.....................KU 08/08..........................(PLUSSA)



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 11/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 12/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 12/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 27/23-30
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 39/32
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 19/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 8/28
Chira...............................KM 02/09..........................KP 17/
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri


 
Huomenta!
Sain eilen th:lta tiedon, että r-testi oli nega. No, toisaalta dpo6 oli eilen, että ei varmaan näy herkimmisäkään testeissä. Jotenkin nyt mahassa sellainen olo, että menkat ois alkamassa. Hyvä niin, niin saa sitten ne terolutit käyttöön ja kiertoon jotain rotia.
Harkitsen myös vakaasti tässä ovistestien ostamista ensi kiertoon...

Meillä päivähoidon aloitus takkuilee edelleen... Neiti vetää aamuisin hirveet raivarit kun pitää kotiovesta lähteä ja sitten se koko matka päiväkodille (julkisilla n. 45min) on yhtä raivoamista. Ja sitten tietty hirveet itkut kun äiti lähtee ja jättää... Voi argh kun voi ottaa koville viedä päivähoitoon. Toivottavasti tyttö tottuu pian arkeen, alkaa äidin pää hajota kun poden huonoa omaatuntoa tuostakin asiasta...vaikkei syytä ole...

 
:hug: tädin yllättämille ja onnea plussanneille :flower:
Olivia.....meillä tyttö täyttää toukokuun alussa 3 ja me aloitettiin kans jo ajat sitten toi yritys että ei loppus rahan tulo välillä kun mulla ei oo työpaikkaa mihin palata. Mutta ei näköjään mee elämä niinkuin suunnittelee. Kamala stressi nyt että mitäs toukokuussa. Mulla on parina päivänä viikossa ollut hoitolapsia mutta ne jää nyt pois ja toukokuuks on tulossa yks. Aattelin yrittää laittaa ilmoituksen lehteen jos sais lisää hoitolaisia, jos ei kuulu niin sitten jäädään työttömäks.

Raunan kysymykseen en osaa muuta vastata kuin että jos testi on vahvempi plussa niin eiköhän se vauva sielä vielä sitten ole:)

Nyt onneks noi menkat osas loppua ihan oikeeseen aikaan että jospas tässä nyt ollaan noitten ylimääräisten vuoteluitten ohi päästy ja alkas kropassa oleen normaalit hormoonit =) ja nyt kun tulis vielä oviski aikasin että ehittäs touhuilla ennen ku mies lähtee sunnuntai-iltana =)
 
Jaahas..se olis kp 26/26..

Mahaa vihloo,lämmöt on edelleen 36,6 ja tässä ovistesti tältä aamulta :



Siis raskauden testaamiseen käytän nyt ovistestejä kun niitä sain :D Eihän toi plussa ole, mut viiva kuitenkin..Jos ei menkat ala ja noissa toi viiva vahvistuu niin sit taas testailemaan r-testillä..
 
heinämässu mä oon aatellu samaa että huomena kokeilen o-testillä kun on dpo 13 tai 14 ;) Se kyllä kertoo sit paljon koska viimekierrossa plussasin ensin o-testillä!!

Täällä vieläkin

Eilen alkoi ihan tajuton aivastelu ja nyt on sitten pää täynnä räkää :/ En muistakaan koska mulla olis tällänen tauti ollu!! Sunnuntaina siis alkoi ja ensin oli 2pvää 39 kuume kauheine särkyineen!!
Mä jätin pojatkin kotiin kun toinen oli niin yskänen eilen ja voi helkkari, nyt ne painaa kun mitään ei oliskaan ja mä en jaaaksa |O
Onneks mun äiti on tulossa kohta käymään!!!

Tissikipu on muuten palannu,mistälie tutkiskelusta ärtyny :whistle: Muuten ei mitään.... |O Dpo 12 tai 13!!
alakerrassa on lorahteluntunne mut ei muuten mitään jomotuksia taas tänään. Ja pinna ON kireellä,voi taivas!!!
Mikähän megavuoto sieltä oikeen tulee?!!? :eek:
 
Heinämassu: Sain ensin muutaman pvän ennen oletettuja menkkoja haamun ja sit kun menkkojen olis pitäny alkaa niin sain ihan kunnon o-plussan ja vielä seuraavanakin päivänä testasin.
Sit vasta uskalsin tehä r-testin kun oireitakin oli!
Toisin kuin nyt ei kyllä oo ja tuo kn on kyllä erilainen nyt kun plussakierrossa!! samoin pissa ei oo oikeen minkään väristä kun plussakierrossa se oli aina tosi keltaista vaikka olis tunnin välein käyny pissalla ja haisikin erilaiselta!
Että nyt mä en kyllä odota mitään :ashamed:
 
No mä en voi tohon o-testin haamuun oikein luottaa, minä kun en koskaan ole saanut puhdasta negaa niillä :D aina tulee kaks selkeetä viivaa, ja sit ovispäivänä suunnilleen tasavahvat tai testiviiva aavistuksen tummempi.

Eli "ovisplussaa" pitää varmaan odotella ennenkun vois kuvitella että se raskautta merkitsee :p
 
Moikka!!

Oon ollut nettipimennossa, kun muutettiin ja konetta ei vielä saatu käyttöön :kieh: Mulla siis jäi se kp 1 vuoto siihen, että tiedäppä sitten mitä tästä vois ajatella.....Kattellaan nyt mihin suuntaan tässä mennään ja jos tätiä ei ala kuulumaan, niin ehkäpä ens viikolla uskaltais testailla jo??!! Nyt jatkaan töitä!
 
Perhosia :hug:

Pinguli :hug:

Olivia83:
juu mun raskaus alkoi rahatilanteen kannalta viime tingassa...sit ku se olikin tuulimuna ja nyt olis varmaan fiksua taloudellisesti löytää uusia töitä ja sit vasta jatkaa yritystä... Mut ei pysty enään pistään jäähylle raskautumisyrityksiä, kun sai olla hetken raskaana....kahta kauheampi kuume vaan tuli. Täytyy vaan toivoa niinku vanha kansa sanoo et lapsi tuo leivän tullessaan. Ei se siltä kyllä tuntunu ku esikon aikaan olin minimiäippärahalla :(

Rauna:
mulla oli edellinen kierto ennen raskautta reilun viikon pidempi ku normaalisti. Ku menkat oli viikon myöhässä,testiin lopulta tuli vaaleanpunainen haamu. Testailin sitä ennenkin mut negoja. Pari päivää haamuplussasta alkoi menkat. Ne oli ihan normaalit. Eikä ollu mitään raskausoloja sit enää. Kuittasin sen kemialliseksi raskaudeksi tai yhden testin viaksi. Oli niin haamu niin piti testata parin aamun päästä uudestaan mut alkoikin aamulla vuoto, ni en testannu enää.
Jos sulla raskausolot jatkuu ja testiin tulee entistä vahvempi viiva niin kyl sä sit voit olla raskaana vuodosta huolimatta. Se viiva haalistuis ja muuttuis negaksi pian vuodosta. Kun sitä vuotoa voi tulla joillain vaikka on raskaana.

Heinämassulle peukutuksia! bd

on:
vuotoa tulee tosi tosi vähän ja vaaleanruskeana. R.testiin piirtyy todella huonosti havaittava viiva, eli vielä on hormonia jäljellä. Ovistesti haalenee mut viivat kuitenkin. Höh. Eli hormonia vielä on jäljellä joten ei taida tässä kierrossa vielä olla toiveita mahdollisuudesta raskautua. Pitäis jaksaa varautua et siihen menee kuukausia tai vuosi, mut kun haluis sen raskauden takas jo :(
no, jos yrittäis laihtua sillä välin :p

ihanan aurinkoista keskiviikkopäivää kaikille!
Tv sinimarja
 
Mother4 ja Sinimarja Kiitoksia vastauksistanne. Odottelen testejä postista ja katsellaan sitten, mitä tikkuun piirtyy. Neuvolassahan ne varmaan sitten ottaa ne vertaisarvot.
Voisi sitten jatkaa tätä elämäänsä jonnekkin suuntaan =) Olen jotenkin niin jämähtänyt tähän.

Toivottavasti tavataan kaikki pian tuolla odotuspuolella!!
 
Heinämassu: minullakin on aina o-testissä 2 viivaa,ikänä en oo saanu sellaista missä olis vaan yks! Kai sitä LH:ta aina on vähän pissassa?
Ja tosiaan viimekierrossa o-testi oli ihan tumma plussa joka kertoi sitten raskaudesta!

Mulla on kyllä oikeen mega-PMS menossa :/ Vaikka mulla oli terolutitkin joiden pitäis muka tätä hillitä niin eipä vaan :ashamed:
Tietty oon myös väsynyt ja kipeä joten sekin tekee tehtävänsä!
Ajoittain on menkkatuntemuksia taas ollut...jokohan ne huomena alkais?! Kyllä mä sen vaan tunnen että masu on tyhjä :ashamed:
Nyt on hirveesti huipannu ja oksettanu mut tää tauti sen taitaa tehdä!

Perhosia pahoitteluni:hug: Etkös kuitenkin plussannut,vai oonko nyt ihan väärässä?! :( Kemiallinenko se sitten oli?
 
heippa tytsyt oon tässä pitäny palstataukoa ja se on tehnyt hyvää nyt tässä kierron lopussa ajattelin ehkä jopa palailla tänne. eli nyt siis kp25/25 ja viimeset kaks kiertoo on menny niin et tasan kp 25 aamuna klo 9 on täti tullut kylään mutta tänään ei siis ainakaan vielä ole tullut :eek:
oloja ei ole mihinkään suuntaan tässä kierrossa ollaan ainoastaan kaks kertaa pupuiltu mut joo tuskimpa raskaana olen koitan nyt ainakin KP28 päästä ennen kun edes harkitsen testaavani.
voi olla että stressistä johtuen ei ole täti vielä kylään tullut.
 
Tulin vain sen suuremmin pinoa lukematta ilmoittamaan, että pysyttelen edelleen odotuspuolella. Syke löytyi tänään ultrassa ja kaikki on kunnossa, paitsi että löytyi myös 5cm kysta toisesta munasarjasta. Jospa se siitä kutistuisi itsestään. Hyvää jatkoa teille kaikille!

:heart: Piki
 

Yhteistyössä