KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 7/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 8/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 8/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 8/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 12/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 15/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 17/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 20/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 20/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 29/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 31/34
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Perhosia............................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08.............................(PLUSSA)



HAAVEISSA TOINEN



maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09........KP 1/31
Sinimarja..........................TM 02/09........................KP 9/
Elwi..................................KM 11/08........................KP 19/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 19/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 21/26
Pinguli....................KM 12/08, 02/09............KP 26/26-28(haamu)
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 26/24-28
pikku-pirpana...................KM 09/08
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Olivia83.............................TM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
annuli-nannuli..................KM 12/08..........................(PLUSSA)
tinttamaaria.....................KU 08/08..........................(PLUSSA)



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 6/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 7/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 7/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 22/23-30
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 34/32
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 14/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 3/28
Chira...............................KM 02/09..........................KP 12/
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira



 
Voi Pinguli, ihanaa :D Varmasti plussaat aamulla kunnon aamupissasta!

JULIAN, olet oikein tervetullut palstalle. Onkohan tämä sinun pinosi vain? Täällä siis keskenmenon kokeneet, ja jutut aika ankeitakin välillä =) Onko sulla sellainen tausta, vai kuumeiletko vain esikoista? Jälkimmäisessä tapauksessa suosittelen lämpimästi tuota esikoisesta haaveilevien pinoa :heart: Jos on km takana, niin kerrotko milloin, niin lisään sut pinoon! =)

Itselleni ei kuulu kummempia. Ovis taitaa olla ohi, eikä sitä kylläkään pahemmin hyödynnetty :ashamed: Melko varma plussaamattomuudestani. Muutenkin nyt sellainen olo, että ei tuo kuumeilu kovin voimakasta, kun on niin monta suunnittelukerrosta päällekkäin. Olen jopa miettinyt tauon pitämistä nyt tästä hommasta. Aloittaisin sitten taas syksyllä kuumeilemisen =) Olen saanut vihreätä valoa kaikilta mahdollisilta tahoilta suorittaa harjoittelu ensi vuonna työpaikallani, ja se olisi ihanaa. Saisin opinnot puoleen väliin! Toisaalta en halua ehkäisyä käyttää, vaan luonto saisi päättää puolestani, ja lapsi tulisi silloin kun olisi päättänyt niin tehdä ;)

Tällaiset fiilarit tällä hetkellä, vaikka viihdyn tietty paljonkin tässä nimenomaisessa pinossa... Kiinnostaisiko jotain päivittäminen?
 
Huomenta kaikille tasapuolisesti!

Onnea Tikruliinille ja Heinämassulle kihlautuneelle ja rouviiintuneelle :flower:

Amiralle tarroitetut sukat matkaan :flower: ja vissiin täällä oli muitakin keitä olis voinut viikon aikaan onnitella =) Olen vaan ennättänyt käydä lukaisemassa kuulumisianne mutta en ole ennättänyt kirjautua tietokoneella.

ON: Täti ei ole vieläkään käynyt... nyt olis sitten kiertopäivä 31/28 jos kiertoa lasketaan km vuotopäivästä ja tässä välissähän olen saanut myös parit plussat jotka on sittemmin hiipuneet pois.. ja se oli jo pari viikkoa sitten eikös? Täytyy ihan käydä tuolta historiansa tarkistamassa kohta. Ovistesti näytti tosiaan plussaa viikko takaperin ja nyt vois olla dpo 7. Se saattoi siis olla toinen ovis samassa kierrossa.. koska ensimmäisen tikutin silloin 26 pv takaperin eli 25 pv sitten olis ollut ovis josta sitten sain haaleat plussat testiajan sisään ja menossa oli dpo 9-11. Lämmöt on ollut nyt tarkalleen ottaen kk koholla 37-37.8. En muista että olis romahtanut viikko takaperin tosin en tainnut mittaillakaan kun mielenkiinto siirtyi isäntään :LOL: Mutta täytyishän ne menkat siis vähitellen tulla jos mitään ei ole tapahtunut.. vai olisko soitettava neuvolaan?? Ja milloin teidän mielestänne? Sisätutkimusta ei tässä välissä ole tehty. Jos sitten toi jälkimmäinen olis ovis niin tätiä tarviis odotella aikaisintaan viikon päästä. :headwall:
 
Perhosia meillähän näyttää noi kp:t vähän samalta, tosin minä olen viimepäivinä kipuillut vasta ovismaisesti, joten minut täti voisi sitten saavuttaa vasta ensiviikonlopulla aikaisintaan, tosin odottelen ainakin sen 6 viikkoa, ennen ku alan testaileen, kun kuukautiset pitäisivät alkaa 4-6 viikon kuluessa km:stä ;)

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!!
 
Perhosia juu, jännäillään yhessä ;) Minä ainakin oon kova poika kehitteleen kaikenmaailman oireita.....nytkin jo saanut kehitettyä itelleni kiinnittymisvuodon, vaikka "ovis" vasta :LOL: Viimeksi täällä ollessani, kirjoitinkin, että oon raskaana joka kierrossa aina tädin tuloon asti :whistle:
 
Pitkästä aikaa taas tännekin jotain :) tai no pitkästä ja pitkästä.. :D

Kävin eilen gynellä. Oli pakko käydä tarkastuttaa itseään :ashamed:
Kuitenkin siis kaikki ihan kunnossa, kohtu siisti ja limakalvon paksuus kiertoa nähden ok sekä munasarjat ok. Oikealla puolella oli kaksi mojovaa munista kehittymässä, oliskohan h-hetki sitten toiselle n. 4päivän kuluttua :D Olin ihan varma että löytyy tyyliin joku PCO :ashamed: Onneksi ei kuitenkaan löytynyt. Mun kivut voi olla jotain hermopuristuskipuja mitkä säteilee lantiosta reiteen silloin tällöin. Gynekologista vaivaa ei siis ole. Ja vaikka mulla on ollut lämmöt koholla niin ovis on tuloillaan, mistä lie kohonneet..?
Km:lle ei osannut sanoa syytä, kun mitään näkyvää syytä ei löytynyt.
 
Sun Rice: Itseasias menin vast joskus klo 02 nukkumaan ja heräsin viiden aikaan pissalle, tein testin ja oli se vähä tummempi viiva. Mut ilmeisesti ei tarpeeks kauaa ollu kuitenkaa rakos. Ei vaan voinu enää pidättää. Pitää testailla nyt viikonloppuna taas :)

Mut en kyllä nuolase ennen ku tipahtaa :) Olo kyllä kertoo testin puolesta.. :D
 
maaliskuu juuh.. voidaan kehitellä niitä oireita nyt sitten ihan porukalla :LOL: Mä kyllä näyttäisin olevan hyvin herkkä noille hormonitoiminnan muutoksille, että kyllä mä kohta voin jo niputtaa tätä pahoinvointia ja tupakan hajun kestämättömyyttä taas plussaodotuksen puolelle... Odotuksen odotus on sietämätöntä! :saint:
 
Onnea Pinguli :heart:

Tänne ei kuulu sen kummempia. Ovista odoteltu koko viikko ja ei sitä ole vielä kuulunut :( Taitaa kierto vähän pidentyy ku yleensä on vatsta vähän kipuillu ennen h-hetkeä ja nyt ei mitään...Viikonloppuki menee miehen kanssa eri aikaa hereillä ollessa...Pitää koittaa joku yhteinen hetki johonki väliin keksii tai mä rupeen "kiukuttelee" En oikeen itsekkään tiiä miks oon viimme aikoina ollu tosi huonolla tuulella ja suutun tuolle kaikesta mahdollisesta...Ja sitte mä oon varma et ku mä oon näin kiukkunen niin en ainakaan raskaudu :ashamed:
Hölmöä, koska kyllä meillä oikeesti on aikaa odottaa.Ei tarvitsisi hermoilla mut en vaan voi sille mitään ... Puolet kuusta menee ihan ok, puolet taas on ihan hulluutta täynnä..
Sun Rise Ihanan positiivisesti suhtaudut aina kaikkeen. Ja suunnitelmasi kuullostaa loistavalta. Voithan sinä täällä kuitenkin kuumeilla meidän kanssa :heart:
 
Joo :headwall:

Mulla on kp 21/26, ja mulla on NYT ovulaatio!!! |O |O mä en tykkää tästä nyt ollenkaan!! Sen piti testien mukaan olla viime viikolla, mut kas kummaa, lämmöt on laskenu, kohdunnapukka täysin auki ja limaa lorottaa (anteeks kuvailut jälleen kerran)..Huimaa ja pää on kipee. Eli ovis :kieh: viime viikolla kun testissä oli plussa, kunnon oireita ei ollutkaan ja hieman kummastelin asiaa.

Eli toi varhainen keskenmeno ja siitä johtunut 12 päivän vuoto johti siihen että kierto heittää häränpyllyä! Raskaustesti tänään nega, tein sen ennenkun huomasin nämä ovisoireet. ELI TAAS ODOTELLAAN!! Ja jälleen kökkö tilanne--seksiä viimeks tiistaina, ja yllätysyllätys, tänääbn tulee vieraita, ja mies on ollut kipeenä viikon. Eli no sex. :headwall:

Anteeks tää oma napa, mua vaan turhauttaa nyt todella paljon!!
 
Ihnanaa kun kaikki muutkin hermoilee, tuskailee ja jännää. ;)
Mä olen aika varma oviksesta nyt viikonlopulle. Mieshen olen patistanut "hommiin" melkein joka päivä varmuuden vuoksi. Nyt vaan on sovittu kaikkee menoo eri aikaa, mut kyllä me johonki väliin keritään vielä pupuilee...Alku viikosta sitte voidaan vaan löhöillä sylitysten ja miettii et onnistuko...Loppuviikosta ruvetaan sitte kehittää niitä oireita ja hermoilee lisää...
 
:wave: heippa vaan kaikille!

Pinguli varovaiset onnittelut täältä,
vahvistumista odotellessa!

tikruliini :heart: onnea kihlautumisen johdosta!

Amira oli myös plussannut, paljon onnea! =)

zamoon happy maraton!! :LOL:

mother4kylläpä oli ilkeästi sanottu anopilta!
Jätä tuommoiset omaan arvoonsa, teidän oma
asia se on, ei kuulu muille! :hug:

Elwi sinäkö kyselit päivähoidosta?
Meidän neiti oli 1v3kk kun aloitti ryhmiksessä.
Ensin meni pari viikkoa hienosti, ei mitään ongelmia..mutta
sitten meillä tuli se parin viikon itkuinen kausi eli viedessä
jäi itkemään, mutta lopetti kuulemma melkein heti lähdettyäni.
Vieläkin toisinaan jää itkemään aamuisin, ja on edelleen
tuolla samassa hoidossa...ollut jo 1,5v.
Kai se meistä äideistä tuntuu pahemmalta.
Voimia sulle, kyllä se siitä. Meillä ainakin on tarhassa olo
tehnyt hyvää, on hyvin sosiaalinen tyttö.

(.) Täällä on elo mennyt herkutteluks ihan...en vaan voi
mitenkään vastustaa namuja.. :ashamed:
Oon kyllä yrittäny silti käydä salilla, jne.. (vaikkei tuosta
nyt kovin suurta hyötyä olekkaan)
Tissit on edelleen ihan pirun kipeät ja kiukkukohtaukset
on lähes joka päiväisiä...samoin huonovointisuus..
Oireet ainaski vaikuttaa selkeiltä...josko se tästä..
Päivä kerrallaan...
 
Vai, että ovis ja kiinnittymisvuoto, hohhoijaa |O mulle vois sitten päivittää KP 1, eikä todellakaan oo mitään tuhrua.....toisaalta, nyt alkaa jännittää tuo ee:n ennustus, joka povas mulle tyttöä syntyväksi 19.12.2009 ja mulle ovis näyttäis osuvan kutakuinkin sinne lähemmäs päivää 15.3. joka siis mahdollistais tuon hed. ajankohdan....en mä taikauskonen oo, mutta kyllähän toi jo suorituspaineita lisää :LOL:
 
Ihanaa Pinguli db db pidetään peukkuja et plussa vahvistuu!

ON:
kävin gynella siellä polilla, ei ollut pissatulehdusta, ja tulehdusarvot oli normaalit. Muutaman kudosriekaleen se repi pihdeillä irti kohdusta ja siinä vaiheessa kiroilin ja taisin kiljuakin lievästi.... Sitte pyysin anteeksi ja sanoin et taisin karkottaa teidän loput potilaat odotussalista :) lääkäri tuumas vaan et toivottavasti, hän pääsis jo kotiin siinä tapauksessa. No penisilliinit sain varmuuden vuoksi ja nyt kipu on kadonnut. Johtuuko niitten kudosriekaleitten pois repimisestä vai penisilliinistä mut onneks lähti pois. Kun vaan nyt uskaltais harrastaa seksiä kun haluaisin et olis koko ajan simppoja taisteluvalmiina, jos sattuis ovis ilmestymään...jos kroppa toimisi normaalisti, se voisi olla jo tänä vkloppuna tai sit alkuviikosta....mun mielestä olen kuvitellut sen ilmestyvän noin kp11 oireista päätellen, mut se ei sovi siihen jos kuulemma aika oviksesta kuukautisiin on 14pv....tilasin kyl ovistikkuja et saan selvyyden milloin se tulee :p

No toivossa on hyvä elää....
Kun oli puhetta et on joka kierrossa raskaana kunnes toisin todistetaan niin mulla tahtoo olla sama vika. Sit kun tuli oikeesti raskaaks ei ollutkaan niitä kymmentä miljonaaa tasanvarmaa raskausoiretta :D

Oikein rentouttavaa perjantai-iltaa kaikille!
Terkuin Sinimarja :flower:
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 8/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 9/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 9/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 9/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 13/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 16/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 18/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 21/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 21/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 30/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 32/34
Perhosia............................KM 01/09.........................KP 32/28
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Barbapörrö.......................KM 12/08.............................(PLUSSA)



HAAVEISSA TOINEN



maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09........KP 2/31
Sinimarja..........................TM 02/09........................KP 10/27
Elwi..................................KM 11/08........................KP 20/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 20/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 22/26
Pinguli....................KM 12/08, 02/09............KP 27/26-28(haamu)
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 27/24-28
pikku-pirpana...................KM 09/08
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari.........................KM 01/09
Olivia83............................TM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Vatukka............................KM 02/09
annuli-nannuli..................KM 12/08..........................(PLUSSA)
tinttamaaria.....................KU 08/08..........................(PLUSSA)



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 7/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 8/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 8/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 23/23-30
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 35/32
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 15/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 4/28
Chira...............................KM 02/09..........................KP 13/
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira



 
Chira, ihania uutisia, nyt vain miekkonen nurin ja hommiin! :D

sintsu, kiitos, osaan märehtimisenkin jalon taidon, kovasti vain yritän sitä puolta itsessäni kehittää pois (tai padota kauas tuntemattomaan, purkautumaan sitten mitä epäsopivimmalla hetkellä :kieh: ) Mieheni välillä ärähtää, kun hermoilen jotain asiaa mille en kuitenkaan mitään voi... Mutta se on mielestäni naisten etuoikeus tässä maailmassa!
Toki kuumeilen täällä kanssanne mielelläni, vaikka en aktiivisesti yritäkkään :D

Heinämassu :hug:

maaliskuulle :hug: Mutta tuohan näyttää juuri oikealta, menkkojen kuuluikin siis alkaa, jotta hedelmöityt oikeaan aikaan, hienoa! Tähän asti siis pitää ennustus paikkansa! Sitten kun raskaudut tuolloin 15. päivä, niin kerrothan ennustajan nimen meillekin :D

Sinimarja, kuulostaa kivuliaalta, auts! Toivottavasti se oli nyt sitten siinä ja pääset normaalin elämän pariin taas.

Itse näin toissa yönä synnytysunta. Sieluni ikään kuin laskeutui siihen tilanteeseen siinä loppusuoralla vasta, kätevää :D Kurjaa hommaa oli, ja hirmu todellista. Olenkin tässä miettinyt, että kuvasiko se nyt uusien asioiden syntymistä elämässäni vai vauvan syntymistä... :p Väsymys on ollut tällä viikolla suuri, enkä ole JAKSANUT innostua miehen kellistämis talkoisiin, taitaa olla kaveri aika turhautunut. Tänä iltana ehkä riittää tarmo :D

Hauskaa lauantaita arvon naiset! :wave:
 
Huih! Ei meinannut salasanan kirjoittaminen onnistua millään tänä aamuna. Mutta täällä ollaan. Huomenta kaikille tasapuolisesti =)

Sun Rise on tuo päivittäminen varmaan aika työllistävää jos et varsinaisesti juuri nyt kuumeile. Onko täällä ketään suht säännöllisesti käypää joka voisi vaikka "lomiesi" ajan hoitaa päivityksen?

ON: Nyt on sitten kp 32/28.. vaan ovulaatiosta olis dpo 8 - voi kun täti ei tulisi.. Nuhainen olo ja juuri yökkäsin ihan kunnolla.. vieläkin kuvottaa niin etten ymmärrä mitä söisin. Oireita taas kehitellään B) CB testi näytti kuitenkin negaa. Täytyy tehdä taas jo tutuksi käynyt shoppingreissu viereisen kaupungin apteekkiin. Paikallisessa en vaan yksinkertaisesti kehtaa ostoksineni käydä :LOL: Ennen lauantaina käytiin vaateostoksilla nyt ostellaan vaan erilaisia tikkuja :saint: Nettitilausta en ole saanut aikaiseksi.. Nyt on tosi pahaolo. Aivan pakko mennä kyljelleen.
 
:hug: Sun Rise :flower: :)

perhosia :
bd toivotaan et täti pysyy poissa! Nuhaisella ololla mun kaks raskautta on alkanut :) bd bd bd
Mä olen kiltisti samasta apteekista ostanut testejä(marketit lakkas myymästä testejä täällä) ja tuntuu et mun naama alkoi käydä tutuksi niille :D
pieni paikkakunta tietenkin....

oma napa aina yhtä ihana:
mun hauskat testitikkuni olivat tulleet postissa.... Piti lukea jostain nettisivulta et ne testit voi puolittaa saksilla... Siis mun pieneen päähäni ei ole kertakaikkiaan pärähtänyt et niinkin voisi tehdä. Joten niin tein liuskatesteille ja toisen puolen säilöin takas foliopussiin kosteussuojan kans, pussi kiinni...mahtaa ne siellä vähän aikaa säilyä. Mun hyppysissä tommoset testit ei kauaa muutenkaan vanhene :p
harmi kyl raskaustesti näytti vielä selvästi näkyvää haamua, joten ihmekös jos ovistestiin tuli kaks tasavahvaa viivaa. Eli nyt mä en voi luottaa ovistestiin yhtään :p mut enpä mä sit kai tule raskaaks kun on vielä r.hormonia veressä....
Pyh.

Sinimarja kp 10/27 (ja jopa joskus kierto heittää 18-34 välillä)
 
Sinimarja toivottavasti minunkin "nuha" johtuisi siitä. Nyt on ihan hyvä olo.. kun vähän söin ja olen ottanut rauhallisesti tämän alkupäivän. Aamulla tosin ei menny alas mikään totuttu.. ja heräsin oudon aikaisin näin vapaa päiväksi.. jopa pari tuntia tavanomaista aiemmin ja söin lopulta aamupalaksi tonnikalaa. Nyt sitten tilasin viimein muutamat viljatestit netistä.
 
OUTOA, eilisen vuodon jälkeen ei oo tullut sitten yhtikäs mitään....ja tosiaan eilen tuli kuitenkin sen verran, että luulin kiertopäivä 1 alkaneen :eek: Antaa noi kp:t kuitenkin nyt olla, kun eihän sitä koskaan tie vaikka hulahtais jo kohta puolin, harmittaa vaan tää rätin kanssa pelailu, kun ilmankaan ei uskalla kulkea :headwall: Taitaapi tuo elimistö olla pikkasen sekaisin??!!

Heh, ja mullakin flunssainen olo, mutta meillä kyllä töissä flunssa jyllää, eli oiskohan se todellinen syy mulla sieltä!!!

Perhosia meillä km ilmeisesti samoihin aikoihin....onko sulla ollut tämmöistä outoa vuotelua vielä nyt??!! Mietin vaan, että josko toi mun eilinen vuotoni oiskin ollut sitä, että kohdusta vielä jotain poistuisi?? Vaikka turhahan se on näillä päätänsä vaivata, kyllähän sen sitten huomaa jatkuuko oletetun tädin elo kulkuansa??!!
 
Täällä kakkosesta haaveileva liittyy joukkoon... Tänään ultralla todettiin (eilen alkoi vuodot) kohtu tyhjäksi rv 7+3. Kierukka poistettiin muutama kuukausi sitten ja ekasta tärppäsi tuo keskenmennyt ja nyt katsotaan mitä tuo uusi yritys tullessaan. kierron pituudesta ei tietoa koska heti kierukan poiston jälkeen tärppäsi...
 
:attn: toivotaan, että sulle toteutuis ennustukset! Juuh.. mulla oli niin alussa rv 6 päättyi, ei ole tässä välissä ollut mitään tiputteluja. Epäilin sitten jos sitäkin, että olis ollu kemiallinen mutta kyllä mulla oli ihan kauheat oireet. Neljä päivää kesti selllainen menkkoihin verrattava vuoto mutta ei lainkaan kipuja eikä "menkkakipuja". Ei hyytymiä eikä mitään erityistä.. ihan vaan simppelisti verta ja lämpö kohosi ja jäi koholleen eikä ole sen koommin alle 37 mennyt. Sitä tässä itseasiassa olen miettinyt, että vaikka verikoe näytti neuvolan tädin mukaan 0 seuraavalla viikolla ja sitten jo taas plussattiin vajaan kahden viikon päästä, että olisko jotain jäänyt kuitenkin tuonne kohtuun. Nyt ei kuitenkaan ole alkanut menkat kp 33/28. Odottelen jotakin.. tätiä tai plussaa :)
 

Yhteistyössä