KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Sinimarja ja nemu :hug:
Barbapörrölle ja Annuli-nannulille :flower:

Joku kyseli ensimmäisistä menkoista km:n jälkeen. Mulla ne on ainakin olleet aina tosi niukat. Joillakin on olleet kai tavallista runsaammat. En tiedä, mistä johtuu.
 
Heipä hei ja kiitos lämpimästä vastaanotosta! :) :hug:
Jos tarvii johonkin merkkailla kiertopäiviä :) niin mä lasken kiertoni olevan 27 (ja kp26 mä plussasinkin tän tuulimunan) vaikka sen ehkäisyn lopettamisen jälkeen on ollut heittoa,lyhin oli 18 ja pisin 34, sit oli 24-27 välillä muut kierrot.
Minä kun yleensä teen ensin ja sitten ajattelen, niin tulipa ratkaistua eilen illalla ongelma milloin jatkuu yritys ;)
vuoto muuttui tosi niukaksi eilen, enkä yhtään ihmettele jos se oli siinä, koska sen verran runsasta se ekana päivänä oli hyytymineen kaikkineen.
mulla ei ole tiedossa jälkitarkastusta, ainoastaan verikoe ja hgc:n pitäis olla alle 70
Toivottavasti vaan niukka vuoto loppuu koska sen aikana en raskaudu, on ainakin kokemusta siitä 8vuoden ajalta kun ainoa ehkäisy oli keskeytetty yhdyntä.

Mutta oikein ihanaa sunnuntaita kaikille, onnea plussista ja plussatuulia ++++++ toivottelén muille! :flower:
~Sinimarja~
 
Tervetuloa Sinimarja ja :hug:

Barbapörrölle ja annulille onnittelut! Ihania nämä plussa-aallot!! :flower: :heart:

Olin reissussa yön yli, niin oli taas aika paljon tapahtunut, päivittämisessä riitti ainakin tekemistä! :eek: Itse tällä hetkellä limailen täysillä, alkoi eilen/tänään, en niin muista... Nippailuja en kai ole sen kummemmin tuntenut, mutta tätähän tämä nyt sitten on, kp 16... Miksi tämä puoli kierrosta menee niin huomaamattoman nopeasti ja toinen taas tuskastuttavan hitaasti?!

Mie oon syönyt raskaudesta lähtien Solgarin Prenatalia, oikein suositeltu ravintolisä raskaana oleville. Luontaistuotekaupan myyjätärkin kehui veljensä vauvaa, kun syntyi niin terveenä että lääkäritkin ihmetteli :LOL: Ja juurikin tämän kyseisen tuotteen ansiosta sitten ilmeisesti. Siinä on noi foolihapot tietty, kun on raskaana oleville tarkoitettu... Lisäksi Bioteekin Duo Omega-kapselit ja D-vitamiini. Sillä saralla pitäisi ainakin kaikki olla kunnossa!
 
Rouva Heinämassu Paljon onnea :flower:
Ja :heart: kaikille plussanneille.Ku en aina huomaa onnitella.
Sekä :hug: uusille.

Ei ne vauvan tuoksuiset haaveet unohtunu viikonlopun ajaksi kaljotteluista huolimatta.Varsinki ku selvis et kaveripariskunnalla on samanlaisia haaveita.
Mä kans olen aloittanut oviksen tikuttelun ku en oikeen edes tiedä omaa kiertoa.Haaleaa viivaa siihen tikkuun tuli joten kai sitte ensi viikon aikana plussaa odotellaan ja päästään puuhailemaan. On sitä taas odoteltuki viikko sairastelujen takii.Se on niin jännä et mulla on hermot ihan loppu jos ei tuota miestä sänkyyn saa...Ensi viikola sitte tämä tyttö on joka päivä hyvällä tuulella.Niin tuo mies lupaili.Miten teillä muilla?
 

:wave: Sunnuntai oli ja meni, mut ensviikolla taas uudet kujeet :LOL:
Muistakaa heilutella peittoja!!! =)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: JÄTTIMÄINEN PLUSSAPUHURI vielä ennen kuin teidät hylkään poistuessani odotus puolelle. Käyn teitä aina välillä vilkuilemassa, kun ootte niin ihania kaikki. :wave: :hug:
 
MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 3/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 4/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 4/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 4/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 8/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 11/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 13/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 16/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 17/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 25/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 27/34
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 39/28
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Perhosia............................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08.............................(PLUSSA)



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja..........................TM 02/09........................KP 5/
Elwi..................................KM 11/08........................KP 15/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 15/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 17/26
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 22/24-28
maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09........KP 28/
pikku-pirpana...................KM 09/08
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli...............................KM 12/08, 02/09
Olivia83.............................TM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
annuli-nannuli..................KM 12/08..........................(PLUSSA)
tinttamaaria.....................KU 08/08..........................(PLUSSA)



HAAVEISSA KOLMAS



Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 3/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 3/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 18/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 27/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 30/32
Amira.................................KM 06/07
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



Chira...............................KM 02/09..........................KP 8/
mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 28/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli


 
Mä tässä mietin tuota omaa kiertoa, jos tuonne jotain laittais niin kp 10/ 30 suurin piirtein...

Musta tuntuu et oon ihan hermona näin ovista ootellessa...Mieli ihan maassa ja valmis kiukkuaan kaikille.Mä en vaan jaksais enää odotella ja oon jo valmiiksi sitä mieltä, että ei varmaan onnistuta tässäkään kierrossa :( Hitsi ku pitääki olla näin negatiivinen...Kiukuttaa...
 
Onnea plussanneille :flower: !

Sintsu78 Mulla oli kun esikoista yritettiin, yks tollanen tosi epätoivoinen kierto. Tuntui, että ei varmasti tärppää ja ei ees jaksanut yrittää.. Itku vaan turhautumisesta iltaisin tuli ja tosi vähän harrasteltiin.. mutta sitten yllätykseksemme just siitä kierrosta meillä tärppäs. Oli ilmeisesti ne harvat kerrat osuneet just oikeeseen saumaan. Älä siis luovuta :hug:

Mä oon nyt ahkerasti tikutellut ovista ja sain lauantaina aika vahvan viivan testiin. Oli kuitenkin ehkä ihan karvan verran vaaleampi kuin kontrolliviiva. Eilen sain taas vielä vähän vaaleamman kuin lauantaina. Teen nyt sitten vielä tänään testin varmuuden vuoksi, että onko vielä vaaleampi vai jopa tummempi. Jokatapauksessa mahdollista ovista on tässä kyllä ahkerasti hyödynnetty. ;) Tietääpähän sitten ainakin koska odotella menkkoja :/
 
Hei kaikille!

Taas on vierähtänyt monta viikkoa, etten ole ehtinyt tänne palstailemaan...Mut voi siis kyllä poistaa listoilta. Kp:t huitelee nytkin jo taas jotain 11/29, joten ei ole tärppiä tullut. Ajattelin, että kevät vielä mennään luomuna, ja jos ei sitten ala tapahtua, mennään lääkäriin hakemaan apuja. Aion nyt yrittää ottaa rennosti ja siksikään palstailu ei taida nyt elämäntilanteeseen sopia.

Oikein paljon tsemppiä teille kaikille, superonnittelut plussanneille, isot halit tuoreille palstaajille ja muuten vain sitä tarvitseville!!

Hyvää kevättä & jatkoa kaikille!!
 
heippa!

Sinimarja pahoittelut kokemastasi :hug: :hug:

heinämassua Onnea, onnea :heart: :heart: kerro vähän häistäsi :heart:

Pinkkimieli: Onnea ja tarrasukkia matkaan :heart: :heart: mä tulen perässä lokamassuihin kunhan rohkenen

ON: tänään olin lääkärillä ultraa ei vielä tehty kun vielä näin varhaisessa ollaan mutta rauhoitti kuitenkin keskustella asiasta lääkärin kanssa. mulla ei virallisesti oo mitään keltarauhasen vajaatoimintaa todettu, oireet on siihen hieman viitannu mutta lääkäri määräs mulle jokatapauksessa jo syötyjen terojen jälkeen toista valmistetta jota nyt alkuraskauden ajan käytän ihan varmuuden vuoksi. Lisäks multa testattiin kilpirauhasen vajaatoiminta joka puolestaan vois ehkä selittää myös mun ensimmäisen lapsen pikkukeskosuuden....no hyvältä tuntu käydä lääkärillä. Hirmusti jännittää, mutta hyvillä mielin mennään. Joku joskus kauan sitten kyseli tuhruista ja siitä onko jollain pitkät sellaiset niin mulla on ollu tässä edeltävissä kierroissa 5-7pvä ja pahimmillaan muistaakseni kerran 10 pvä. Myös tässä kierrossa jossa raskauduin oli noin 4 pvä tuhruttelua. Hormoonitabuja olen saanut gyneltä avuksi. tiedä sitten onko niistä ollut apua mutta ainakin toistaiseksi ollaan raskaana.

Plussatuulia kaikille+++++++++++ :whistle:
 
Annuli-nannuli, Hirmuisen suuret onnittelut minunkin puolestani. :flower:

Minä taisin aiemmin kysellä noista pitkistä tiputteluista. Itselläni ne alkoivat vuosi sitten ja alkavat aina 7 päivää ennen menkkoja. Keltarauhasen vajaatoimintaa minullakin on epäilty, mutta varmuutta asiaan ei ole saatu. Olen syönyt Teroja sen vuoksi, mutta niistä ei ole ollut apua. Mitä hormonia sinä söit?

Ymmärsinkö oikein, että sulla oli tiputtelua myös siinä kierrossa, jossa tulit raskaaksi? Siinä tapauksessa, munkaan ei tarvitse kokonaan menettää toivoa tiputteluvuodon alkaessa, vaan voin jännittää ihan kierron loppuun asti. :D

Saanko kysyä, minkä ikäinen olet? Kyselin nimittäin lääkäriltä, mistä tälläinen yht'äkkiä alkanut tiputtelu voisi johtua. Hän sanoi, ettei sitä oikein tiedetä, mutta hormoneihin se liittyy. Arveli, että siihen vaikuttaa ikä. Itse olen 32 vuotias.
 
Heippa kaikille vanhoille ja uusillekin tuttavuuksille. Täällä ollaan nyt toivuttu masiksesta ja nyt mukana jälleen kuumeilemassa ja yritystä nyt ei oo ollu samalla tavalla kun aiemmin, kun mies on nyt leikattu. Onneks on toipunu nopeesti ja itte on halunnu vähä peittoi heilutella. Ja onnistuttiin myös oviksenki aikaan hommailee :D

Hirmuisesti haleja ja jaksamista kaikille sitä tarvitseville tasapuolisesti.
:hug:

Niin ja mulla tänäään kp 22/26-28 :) ja mut voi siis laittaa takas toisen vaavin haaveileviin :D En jaksa enää taustailla :D

NIIN JA ONNEA PLUSSANNEILLE!!! Toivttavasti me muut tullaan pian perästä!! :hug:
 
Onnea rva heinämassulle :flower:

Sekä annuli-nannulille :heart:
Minäkin haluaisin kysyä söitkö teroluteja nyt tässä tärppikierrossa? Minullakin nimittäin on käytössä samainen lääke ja luohan tuo toivoa minullekin =)
 
Moi!

Snow Leopard ja Jennyli Mulla tiputtelu alkoi jotakuinkin sen jälkeen kun olin lopettanut esikon imetyksen. Ikää mulla on 27v. Mä aloin keskenmenon jälkeen syödä nimenomaan teroluteja ( 3 x 10 päivän kuuri) oviksen jälkeen. Ehdin siis 2 kymppi satsia syödä ja niillä kummallakaan kierrolla ei terolut auttanut tiputteluun mutta tärppi tuli. Siis myös tässä tärppi-kierrossa mulla tosiaan oli tiputtelua samoin siinä jossa tuli km ( Ja gyne sano tänään että 95% todennäköisyydellä km ei johtunut tuhruista/ keltarauhasen toiminnasta) Kuitenkin jos keltsikassa vikaa on niin keltarauhashormoonikuuri on kai aika tärkeä!! Nyt kun raskauduin niin Gyne vaihto lääkkeen Lugesteron nimiseksi valmisteeksi. Sitä en tiedä kuinka paljon tehokkaampi se on kuin terolut mut mun gynen mukaan se on luonnollisempi ja vissiin raskautta ajatellen sitten suositeltavampi kuin terolut.

Eli sitten vasta murehtimaan kun alkaa kunnon vuoto joten mieli korkealle!!!! Itekään en voinut ees kuvitella että oon raskaana kun tuhrut tuli jo neljäntenä päivänä mut tein testin kun ajattelin illalla ottaa punkkua ja sit se olikin positiivinen =)
 
onnittelut plussanneille! :heart: :hug:

Ja pahoittelut sinimarjalle, mutta tervetuloa kuitenkin tähän ketjuun kirjoittelemaan :hug: Minäkin uusi täällä, ensimmäinen km minulla joka lakoi viime maanantaina. Minäkin pelästyin sitä vuodon määrää :( Nyt onneksi alkaa olla suht loppu.
Sinulle oli tainnut lääkäri sanoa että voi jo ovuloida vuodon aikana?
Siis musta tuntuu että mulla oli viime ke ovis?! :eek: eli kp 3 jo?! :eek: Sitä ennen lämmöt oli tiukkaan 36,5 eli normaalit, sitten oli ke kipuja vasemmalla puolella ja lämmöt pomppas 37. Nyt ei ole mitään tuntemuksia enään, muutaman päivän sitä kesti vielä sen keskiviikon jälkeen mutta tosi laimeena. Eli ilmeisimmin odotellaan tätiä tulevaksi joskus viikon kuluttua...? :headwall: Meni sekin mahdollinen ovis sit hukkaan, kun vuotoa oli niin paljon :headwall: :p

Mä olen piristynyt viime viikosta ja päättänyt että periksi ei anneta, uutta yritystä vaan kehiin =)

ainiin ja onnittelut myös tuoreelle rouvalle heinämassulle! :flower: :heart:
 
Mun menkat loppu jo :eek: oon vähän ymmälläni kun odottelin eka menkkojen km:n jälkeen olevan tosi runsaat. Tuhrua pyyhittäessä oli 2 päivää, enemmän vuotoa n. 24 tuntia ja nyt ei mitään. Olis kiva kuulla minkälaisia menkkoja teillä muilla on ollut km:n jälkeen! :wave:
 
Chira:
no niin se lekuri väitti. Vuoto voi kestää 3-4vk ja saatat ovuloida sinä aikana, sanoi.
Hoitaja lykkäs pillerit kouraan lähtiessä ja käski odottaa yhdet kuukautiset et olis helpompi laskea milloin raskaus olisi alkanut. Daa...
Koska en ole niitä ihmeitä jotka raskautuu eka yrityksestä tuosta noin vain, niin petitouhut on jo aloitettu, mutta mä en usko et jos vuodan verta, että siinä siittiöt eläisi. mutta uskon et edes tyhjenen paremmin ku välillä "ronkitaan"...
Pitänee lähteä nukkumaan, mutta lempeitä plussatuulia kaikille +++++++++ :)
tv Sinimarja
 
TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 4/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 5/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 5/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 5/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 9/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 12/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 14/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 17/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 17/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 26/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 28/34
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Perhosia............................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08.............................(PLUSSA)



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja..........................TM 02/09........................KP 6/
Elwi..................................KM 11/08........................KP 16/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 16/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 18/26
Pinguli..............................KM 12/08, 02/09............KP 23/26-28
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 23/24-28
maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09........KP 29/
pikku-pirpana...................KM 09/08
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Olivia83.............................TM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
annuli-nannuli..................KM 12/08..........................(PLUSSA)
tinttamaaria.....................KU 08/08..........................(PLUSSA)



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 3/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 4/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 4/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 19/23-30
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 31/32
Amira.................................KM 06/07
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 11/30



HAAVEISSA VIIDES



Chira...............................KM 02/09..........................KP 9/
mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 29/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli


 
sohvi, mulla ekat menkat oli tosi niukat, sellaista rusehtavaa ja kesti kaksi päivää. Eli näinkin päin voi olla =) Itse tietenkin halusin silloin uskoa olevani raskaana kuitenkin, mutta enpäs ollut :p

Pinguli, kivaa että tulet takaisin edes hetkeksi ;)
 
Huomenta =) Jos tänään olis taas hiukan parempi päivä. sohvi, mulla kans ekat menkat oli normaalia niukemmat.Kesti kyl sen viis päivää mitä mulla yleensäkkin.

om. taas...On se kumma ku sitä ovista rupee kyttää niin ei näy mitään merkkii ,et se olis tulossa.Yleensä mulla on vatsa kipee, ollu jopa pari päivää ennen h.hetkee.Ja niitä limoi...Mut nyt ei mitään.Mä oon litkiny greippi mehuuki...tai sitte mä taas hosun ja odottelen vähän etuajassa.

Pinguli Tervetuloa takaisin =)

Chira Mulla oli ovis kans sillon ku oli viel vähä km-jälkeistä vuotoo...
 
Kiitos teille ihanuuksille onnitteluista :heart:

annuli-nannuli kyseli häistä--maistraatissa mentiin, kaveripariskunta ja mun pikkusisko oli mukana, ja pojat tietenkin..Hääpuku pysyi päällä, eikä edes likaantunut :D käytiin toimituksen jälkeen syömässä (häränpihviä ja punaviiniä :p ) ja illalla käytiin baarissa pyörähtämässä kun pojat oli hoidossa. Lauantaina sit anoppi ja appiukko tuli kylään, syötiin ja kahviteltiin :) mun vanhemmat asuu niin kaukana, että ei "kutsuttu"..Kuvia laitettiin ja soiteltiin pitkin päivää :LOL:

Kaikkein parasta oli se, että en kahteen päivään stressannut tai miettinyt vauvajuttuja :heart: Nyt taas mietitään, kun kiertopäivät lisääntyy koko ajan..

vuodoista ja ovulaatiosta sen verran, että mulla oli nyt myös vielä jonkun verran vuotoa samoihin aikoihin kun ovuloin, ja pakko vaan toivoo jos kuitenkin olis joku supersiittiö selviytynyt :whistle: Tuleehan toiset kuukautisten "aikana" raskaaks, eli siittiöt on jääneet henkiin vaikka verta olis systeemeissä ollut?


Mut joo, oireisiin :D nyt olis 6-7dpo menossa..toissapäivänä alkoi taas litkuvalkovuotoo tulemaan ja lämmöt pomppas 37 kieppeille..Mulla vaan flunssa sotkee lämpöjä, joten turha niiden varaan laskea mitään..Mahassa vihloili eilen useampaan otteeseen,varsinkin yskiessä (jota joutuu tekemään PALJON) Kaiken kaikkiaan mulla on samat oireet taas kerran, ja olen melko varmana jälleen että olen raskaana. Nyt maltan olla testaamatta, ens maanantaina aikasintaan teen kun sillon on 24/26 ja mulla on aina näkynyt testeissä jo noilla päivillä jos raskaana olen.Ja kun ei se plussaaminen takaa että tämäkään raskaus(jos siis raskaana olen) jatkuu..

Eli nyt on siinä suhteessa tyyni olo, ettei voi oikeestaan itse vaikuttaa asioiden kulkuun mitenkään.

Pingulille tervetuloa takaisin :whistle:
 

Yhteistyössä