Kiitos teille ihanuuksille onnitteluista :heart:
annuli-nannuli kyseli häistä--maistraatissa mentiin, kaveripariskunta ja mun pikkusisko oli mukana, ja pojat tietenkin..Hääpuku pysyi päällä, eikä edes likaantunut
käytiin toimituksen jälkeen syömässä (häränpihviä ja punaviiniä
) ja illalla käytiin baarissa pyörähtämässä kun pojat oli hoidossa. Lauantaina sit anoppi ja appiukko tuli kylään, syötiin ja kahviteltiin
mun vanhemmat asuu niin kaukana, että ei "kutsuttu"..Kuvia laitettiin ja soiteltiin pitkin päivää
Kaikkein parasta oli se, että en kahteen päivään stressannut tai miettinyt vauvajuttuja :heart: Nyt taas mietitään, kun kiertopäivät lisääntyy koko ajan..
vuodoista ja ovulaatiosta sen verran, että mulla oli nyt myös vielä jonkun verran vuotoa samoihin aikoihin kun ovuloin, ja pakko vaan toivoo jos kuitenkin olis joku supersiittiö selviytynyt
Tuleehan toiset kuukautisten "aikana" raskaaks, eli siittiöt on jääneet henkiin vaikka verta olis systeemeissä ollut?
Mut joo, oireisiin
nyt olis 6-7dpo menossa..toissapäivänä alkoi taas litkuvalkovuotoo tulemaan ja lämmöt pomppas 37 kieppeille..Mulla vaan flunssa sotkee lämpöjä, joten turha niiden varaan laskea mitään..Mahassa vihloili eilen useampaan otteeseen,varsinkin yskiessä (jota joutuu tekemään PALJON) Kaiken kaikkiaan mulla on samat oireet taas kerran, ja olen melko varmana jälleen että olen raskaana. Nyt maltan olla testaamatta, ens maanantaina aikasintaan teen kun sillon on 24/26 ja mulla on aina näkynyt testeissä jo noilla päivillä jos raskaana olen.Ja kun ei se plussaaminen takaa että tämäkään raskaus(jos siis raskaana olen) jatkuu..
Eli nyt on siinä suhteessa tyyni olo, ettei voi oikeestaan itse vaikuttaa asioiden kulkuun mitenkään.
Pingulille tervetuloa takaisin