KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Nemulle :hug: :hug: Toivottavasti tutkimuksissa sitten löytyy jokin syy ja saisitte siihen avun!! koittakaahan jaksella :heart:



Plussanneille paljon onnea :heart: :heart:


Elviiralla jännät paikat, jos maltat, ainahan olis paras odottaa paripivää testailussa, ei helppoa, tiedän :)

Mymmyryylle :hug: :hug: että sellainenkin vastoinkäyminen sitten vielä kaiken kukkuraksi, saisi jo riittää :( Paranemisia sinnepäin :heart:

rituri mulla meni lääkkeellisen jälkeen 30päivää ja sit alko menkat, normimenkkoihin,jotka on tosi niukat, verrattuna nää ekat km:n jälkeen oli tosi runsaat ja kunnolla lori-lori-veriset.. kestikin monta päivää.. onneks nyt jo ohi, ja ovista odotellessa :)

vitamiineista on ollu juttua, mä alotin kans jo ennen sitä plussaani berocca plussan syömisen, ja sitä olen jatkanut nyt koko ajan, foolihappoa siinä ainakin on riittävästi ja kaikkia b-vitamiineja. toivottavasti jotain apua olis myös tärppionneen.. saiskohan ton ukonkin niitä popsimaan...

Mä olen täällä ollut kirjottelematta hiukan aikaa, kun jotenkin ollu sellanen vähä boroing-olo.. ottanu kaikki asiat päähän.. kun saiskin nää vauvapuuhat mielestä, mutta kokoajan tulee aateltua,että onnistutaanko me ikinä saamaan aikaseks vauvelia.. mieskin on ollu jo kohta viikon kauheessa mahataudissa, eli peitto ei oo yhtään ekojen menkkojen jälkeen heilunu.. jos sen ripuli ei tosta pian rauhotu, niin jää tääkin kierto ihan harakoille, sitäkin tässä sit stressaa..

mitäpä, jos vaihtais tänää kunnolla viihteelle ja lopettais tän surkuttelun, kevättä rintaan ja sillee, yritetään =)

:hug: :hug: Kaikille sitä tarvitseville ja rentouttavaa viikonloppua kaikille :heart: :heart:
 
Heippa!

Palaan taas näpyttelemään tietsikkaa 3 päivän vieroituksen (netti poikki) jälkeen.
Paljon taas tapahtunut ...

:hug: :hug: :hug: kaikille niitä tarviteseville esim. Nemulle ja mymmyryylle samoin :hug: :hug: myös uusille tänne saapuneille ja kaikille niille jotka unohdin mainita

Barbapörrölle :flower: :flower: :heart: onnea!!

ON: Mä oon tänään testannut aamulla clearbluella vahvan plussan
=) !!! Oon sekaisin ja epäuskoinen, vaikka olo on kyllä ihana. Anon kanssa lupaa pysytellä täällä ainakin vielä viikon kun pelottaa vielä aika paljon enkä halua sitten rysäyttää itseäni jos tää ei onnistuiskaan...

Hyvää viikonloppua kaikille!!
 
Pahoittelut kaikille tänne taas "joutuneille" :hug: :hug: Voimia!!

Ja tietysti suuren suuret onnittelut plussanneille :flower: :heart:

Itse tuskailen kun menkat ei vieläkään ala, nyt kp 36. Jo viikon ollut menkkatuntemuksia ja rusehtavaa valkkaria + pari tippaa hailakkaa verta toissapäivänä. Nyt ei yhtään mitään. Pläääh!

Mutta nautitaanpas ihanasta jo vähän keväisestä päivästä, täällä ainakin aurinko paistaa, kivaa =)
 
mymmyryylle ja Nemulle :hug: on tämä elämä välillä niin epäreilu:(

Onneksi tuli näköjään tänne oikein plussa-aalto... eli Barbapörrö ja annuli-nannuli onnea :flower:

Käytiin tossa lasten kanssa hiihtelemässä ja nyt pitäis alkaa leipoon laskiaispullia =)
 
Nemulle iso :hug: !

Onnea matkaan Barbapörrö ja Annuli-nannuli :flower:

Sunrise mun kohdalta voi ottaa ton haamun pois. Viime lauantain jälkeen plussaa on näyttänyt enää ainoastaan ovistesti muistaakseni torstaina, joten tätiä odotellessa.
 
Ihanaa Annuli-nannuli! Mehän ollaan ihan kohtalotovereita. =) Sama testikin siis näyttänyt plussan tänään!

Nyt vaan toivotaan, että molemmilla tulos on tällä kertaa parempi ja lokakuun lopussa sit saadaan ne nyytit syliin asti. :heart:
 
Nemu :hug: :hug: Jaksuja! Rankkaa on varmasti.

Ihana kun on nyt monta plussaa tullut pinoon :)

Barbapörrö ja annuli-nannuli Onnea, onnea, onnea!!! Tulkaahan Lokamassuihin, kun tunnette olevanne sinne valmiita =) Vauvaliimaa ja paljon tarrasukkia matkaa.

ON: Eilen ihan yltiö positiivisuuskohtauksen kourissa soitin neuvolaan ja sain ajan jo 19.03.09 Nykyään kuulemma eka ultra on jo viikolla 10-11 =) Enpähän taida tälläkertaa "tuhlata" rahojani varhaisultraan, etten kiinny pikkuiseen liikaa jos taas käy huono mäihä.
 
Heippa!

Kiitokset kaikille onnitteluista. olette aivan ihania täällä, korvaamaton tuki!!!

Barpapörrö: näin on näppylät =) toivottavasti tosiaan lokakuu tuo sen haikaran meille molemmille!

Puhaltelen myös kaikille hirveesti plussapuhureita ja vahvistuvia viivoja!!!!!

Pinkkimieli: onnea myös sulle, jotenkin onnistuin missaamaan sun hienot plussa-uutiset :flower:
 
Moikka!!

Lekuri siis soitti eilen ja Hcg 78, raskaustestikin näin ollen positiivinen vielä, en kyllä huomannu kysyä kauanko menee kunnes se on nollassa, mutta kaipa sekin on yksilöllistä, edelleen pientä tuhrua..... |O Eikös se Hcg pidä olla nollassa ennen ku kuukautiset alkaa??!!

maaliskuu
 
annuli-nannuli onnea plussasta :flower:

Täällä tänään KP1 =) Miettisin tässä että nyt pitää sitte ottaa ihan iisisti toi testaus seuraavaks eikä alkaa tollaiseen joka aamu testaukseen, omia tuntemuksiakaan ei kannata luulla yhtään miksikään koska nekään ei tiedä juuta ei jaata. Ihan sama vaikka olen jo pää pöntössä kun sekään ei ole mistään kotoisin :LOL: pah sentään mun kanssa, tunteepa itsensä ihan höpöks oireineen B)

Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille
:wave:
 
Heipä hei!
saisinko liittyä joukkoonne? Olo on hieman orpo kun putosin syysvauvaa odottavien listasta :(
eli lapsi haaveissa olisi minulle 2. miehelle 1. Esikkoni on 5v.
Jätimme ehkäisyn viime heinäkuussa pois ja 7yrityskierron jälkeen tein paria päivää ennen vuodenvaihtumista plustestin. Iloinen vauvanodotus päättyi tietoon tuulimunasta np ultrassa rv 11+2 eli viime torstaina.
Valitsin lääkkeellisen tyhjennyksen. Torstai-ilta ja yö meni "synnytyskivuissa", oli järkytys miten paljon suuria hyytymiä ja limakalvonpaloja sieltä tulee ja veren suuri määrä. Toisena päivänä tuli hiemanvähemmän, mutta muutama iso hyytymä.tänään on ollut hyvin niukkaa vuotoa. Uskoisin että olen vuotanut kaiken parissa päivässä,vaikken tiedä mikä määrä on normaali, mutta luulis kun sitä tuntui ämpärikaupalla tulevan.
Fyysisen kivun jälkeen iskee henkinen (viime yö meni vollottaessa) ja paras lääke on alkaa suunnitella uutta yritystä...lääkäri lupas alkaa uuden yrityksen kun vuoto loppuu ja hoitaja joka antoi lääkkeet lupasi vasta yksien kuukautisten jälkeen. Minä kyllä luulen että minä en odottele, tarttuu jos tarttuu. Mutta onko ovulaatio mahdollista edes odotellessa sitä kuukautta kuluneeksi kun on se verikoe et onko hgc laskenu?
Mitähän muuta mun pitäis kertoo? Oon 29v lomautettu tehdastyöläinen maalta, on tuo esikko 5v ja mies on 37v.
notta tervehdys teille :)
terv. Sinimarja
 
Sinimarja pahoittelut :hug: Vuodon normaalista määrästä vaikea sanoa, vaikuttaa olevan niin yksilöllistä. Itse vuosin 6 päivää, km rv7+4. Me on yritys aloitettu heti vuodon loputtua mutta ei nyt ainakaan heti tainnut tärpätä. Hcg:stä sanottiin sairaalassa sen verran että kun alle 30 niin voi menkat alkaa eli siis kai ovulaatiokin tapahtua, en tiedä..

Kysymys: Minkälaiset menkat teillä on olleet km:n jälkeen? Voiko olla erittäin niukat? Jos voi niin mulle kai täytyy laittaa kp 1 tai sit kp 3 jos lasketaan tippa joka tuli toissa päivänä. Tänään tullut 3 tippaa :kieh: voi jee tätä naisena oloa kun on hankalaaaaaa!!!!!
 
Pari siideriä hain itsekin kaupasta lauantain kunniaksi... Kaks kuukautta olen elänyt raskaana ja nyt se vietiin pois.yhtäkkiä kaikenlaisten asioiden välttely olikin turhaa.

Toivon vain pikaista tärppiä. Yritin jo laskeskella päivällä milloin olisi mahdollista aikaisintaan saada raskaus alkuun ja milloin saisimme vauvan syliin. Katse tulevaan :)

Lääkäri mun mielestä sanoi että saatan ovuloida vuodon aikana tai jotain sellaista, kun tyhmänä kyselin et pitääkö käyttää nyt jotain ehkäisyä kunnes vuoto on loppunut ja hormoni laskenut. Muistaakseni se sanoi et saatat ovuloida ja voithan varmuuden vuoksi käyttää, sellainen mukava, mutta nuori lääkäri. Kun vaan ajattelin ehkä lähinnä pitääkö olla kondomi tulehduksia vastaan ku vuotaa tai jos tulee raskaaksi vuodon aikana, meneekö sellainen raskaus heti kesken...
Yrittämistä ainakin haluan jatkaa mahdollisimman pian...ja voikohan tyhjennyksen ekaa päivää ajatella kp1:ksi.....tekisi ainakin mieli laskea niin, että voisi kuvitella milloin voisi olla tärppipäivä ja milloin olisi seur.menkkojen alkamispv.
Anteeksi tämä oli nyt omaa napaa vuodatus!
Täytyy jossain välissä lueskella teidän tekstejänne läpi, en ole vielä jaksanut näitä 40 sivua kahlata ;)
mukavaa lauantaita kaikille ja plussatuulia!
Terv. Sinimarja
 
Onnea plussanneille :flower: ja :hug: kaikille tänne saapuneille.

Nyt onkin tullut vähän palstailutaukoa, kun oli perjantaina se hääpäivä :heart:

"Häälahjaksi" sairastuin, hirvee flunssa iski päälle! Ovis on ollut ja mennyt viime viikon aikana, ja nyt on taas vain odottelua edessä... :kieh:
 
Sinimarja :hug: pahoittelut pinoon joutumisesta :hug:

Itselläni kierto pidentyi km:n jälkeen 5pv, ja nyt kun ekan tätin vierailun jälkeen bongasin oviksen niin kiertopäiviä tuli yhtä paljoin kun km:n ekasta vuotopäivästä tätiin laskettuna.
Eli mielestäni voit laskea km:n ekan vuotopäivän ekaksi kiertopäiväksi.
Mulle muistaakseni sanottiin, että kumia käytettävä vuodon ajan tulehdus vaaran vuoksi, mutta sen jälkeen saa jatkaa yritystä. Tästäkin on tosiaan kahta koulukuntaa, kuten sinullekin lääkäri oli sanonut toista ja hoitaja toista. Meillä käytettiin kumia jälkitarkastukseen asti, minkä jälkeen seuraavana päivänä tuli täti, sen vuodon päätyttyä aloitettiin taas uusi yritys ja tuloksena on nyt rv4+2 =)
 
Sinimarjalle lämmin :hug: Syyskuisista minäkin tänne palasin, tosin ehdin vierailla odotuspuolella vain viikon :ashamed:
Minä laskin ensimmäisen km vuotopäivän kp 1:ksi. Vuoto kesti 6pvää ja kierrosta tulossa normaalia pidempi sillä tikutin oviksen vasta kp 25-26 :whistle: Mutta en valita, nyt dpo 3 ja jännittävä 2 viikkoinen alkanut ;) :heart:
 
Sinimarjalle :hug: ja tervetuloa joukkoon

Mä oon sitte kuumeessa :| illalla tuli kurkku tosi kipeäksi ja nieleminen sattui, tänään aamulla sitte mittasin kuumeen ja mittari näytti 37.7 olin ihan et ohoh ilmankos on heikko olo, en muista koska mulla viimeks olis noin ylös lämpö noussut vaikkei se nytkään kovin korkea ole, mut kuitenkin. Poskiontelon tulehdus mulla on myös mikä selittäisi sitä alku viikon huimausta jne eli en mie sitte ihan sekaisin ole vaikka sen raskauteen liittyväks ajattelinkin, en ainakaan kuvitellut sitä sitten :LOL:

Mukavaa sunnuntaita kaikille, mie kömmin peiton alle
:wave:
 
Kipeänä täälläkin...kuumetta ja yskää joka sattuu tosi paljon keuhkoihin. Huomenna olis kyllä "pakko" töihin selviytyä, joten täytyy yrittää lepäillä.

Mulle vois kp:ksi laittaa vaikka kp2 koska on ollut sitä tuhruttelua ja viime yönä alkoi sit kunnon vuoto ja kivut, vihdoinkin! Kiva olo kun lähes joka paikkaa kolottaa.... :/ Lähdenpäs Dr.Philin pariin...sopii oikein hyvin tämän hetkiselle aivotoiminnalle... =)
 
Sinimarja :hug: ja tervetuloa tänne.. Minäkin sieltä syyskuisista odottajista tänne tipuin pari viikkoa sitten..

Mulla on tätä vuotoa ollut jo pari viikkoa, alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään, haluaisin jo normaaliin rytmiin takasin.. Muutenkin tosi huono olo koko ajan, ruoka ei maistu ja tekee mieli vaan nukkua peiton alla kaiket päivät.

Mutta hyvää sunnuntai päivän jatkoa teille kaikille.. Ja :hug: kaikille sitä tarvitseville..
 
SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 2/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 3/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 3/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 3/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 7/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 10/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 12/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 15/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 16/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 24/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 26/34
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 38/28
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Perhosia............................KM 01/09
pinkkimieli.........................KM 12/08.............................(PLUSSA)
Barbapörrö.......................KM 12/08.............................(PLUSSA)



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja..........................TM 02/09........................KP 4/
Elwi..................................KM 11/08........................KP 14/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 14/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 16/26
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 21/24-28
maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09........KP 27/
pikku-pirpana...................KM 09/08
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli...............................KM 12/08, 02/09
Olivia83.............................TM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
annuli-nannuli..................KM 12/08..........................(PLUSSA)
tinttamaaria.....................KU 08/08..........................(PLUSSA)



HAAVEISSA KOLMAS



Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 2/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 2/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 17/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 26/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 29/32
Amira.................................KM 06/07
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



Chira...............................KM 02/09..........................KP 7/
mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 27/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli


 
Heinämassulle Paljon onnea Rouviintumisesta :heart: :heart: :heart:

Sinimarjalle suuren suuret :hug: :hug:

Mä aloitin jo oviksen tikuttelun...ehkä liian aikasin..mutta..eipä pitäis sit ainakaan ohi mennä, ei ainakaan eilen eikä tänään mitään viivan tapaistakaan tikkuun piirtyny, nipistelykipuja on ollu perjantaista asti ja molemmilla puolilla..tiedä sitten mikä siellä niin nipistelee.. tilasin clearbluen digitaalisen testin, se tulee varmaan alkuviikolla, saa jatkaa sillä sitten ku noi halpistikut loppuu.. Mies edelleen sairastaa vatsaansa, joten ei mitään oo peiton alla tapahtunu..eli onneks ei oo viä viivaa ees piirtyny tikkuun.. sitä kun nyt ei haluaisi missata yhtään tilaisuutta..

Nythän on laskiaissunnuntai, ja koko päivän oon märehtiny täällä sisällä.. ulkona on niin kova tuuli, ettei paljon huvittaisi sinne nokkaansa tunkee, mutta piristäishän se varmasti.. Täytyypi kokeilla!

Kaikille duhanenille: paranemis :hug:
 

Yhteistyössä