KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Rouva- Heinämassu onnittelut !!!!

Kiitos vastauksista! =) Viime yönä olikin taas ihan verta tullut joten eiköhän näistä vielä menkat saada kyhätyks ;) Mietin kans pitäsikös greippimehuun sortua, sitten olis kaikki apukeinot kai käytössä kun ladyvita+ menee myös päivittäin. Ja tietysti sitä itteensä eli seksiä joka päivä, joten ovistikkuja ei tarvi. Vaikka olishan se tietty kiva tietää ovuloinko edes :eek: mutta nyt tuntuu että oon hetkeks aikaa saanu tarpeeksi tästä päätoimisesta laborantin hommasta :D . Mukavaa päivää kaikille!
 
Onnea heinämassulle! :flower:

Ja vauvaliimaa plussanneille :heart:

Kops. odotuspuolelta:

Meikäläisen visiitti odotuspuolelle taisi jäädä vielä viimekertaistakin lyhyemmäksi :( . Vielä ei ole kunnon vuotoa, mutta muu olotila viittaa siihen kaikkein pahimpaan... Onneksi sain inttämällä neuvolantädin varaamaan lääkärille ajan, jossa kävinkin eilen. Lääkäri oli ihana ja sanoi, että edellisen keskenmenoni takia tämäkin raskaus todetaan automaattisesti varhaisultrassa, jonka siis (ex- )neuvolantätini yritti minulta pimittää :eek: . Koetin nimittäin kysellä tuon kunnallisen varhaisultran perään kun varasin ekaa neuvola-aikaa. Vaihdoin sitten tätiä ja harmikseni hän on nyt lomalla, joten jouduin taas tuon muka-empaattisen tädin kynsiin. Mutta siis jotain positiivista, pääsen luultavasti seuraavalla kerralla vähän vähemmällä taistelulla varaamaan varhaisultran. En ole vielä täysin luopunut lokakuun vauva-ajatuksesta, mutta pahalta näyttää. Silti näiden odotuspuolen pikavisiittien avulla saa toivoa paremmasta... :heart:

En siis vielä luovu teistä ja tästä pinosta, koittakaa kestää :kieh: :'( |O :headwall:

 
Piki80: :hug: älä menetä toivoas vielä.. Helppo sanoo, kun itse viimeks totesin jo ennen ultraa että EN ole raskaana ennenku toisin todistetaan..Ja sillon siis pelkkää pientä tuhrua tuli. Sen vaan tiesi. Toivotaan että sulla on asiat toisin, uja suotta pelkäät! :hug:
 
Moikka!!

Nyt omaa napaa......edellispäivästä asti tuntunut kovaa repimiskipua vasemmalla munasarjassa :whistle: mietin tässä vaan et voisko olla OVIS kyseessä??!! Mulla on ennenkin ovisaikaan ollut samanlaisia kipuja, mutta molemmilla puolilla! Hcg oli kyllä viime viikolla 78, joten se hiukan mietityttää, mutta oli tai ei, se on hyväksi käytetty ja hyödynnetty....ja voi pojat, mä olin taivaassa....näin 5 viikon jälkeen :p Mutta jälkivuoto, kiitos on loppunut, kp:t sitten aivan jotain muuta....saapi kattoa, mihin ne paukkuu?? |O

:hug: kaikille sitä tarvitseville ja :flower: kaikille onnen saajille!!

maaliskuu
 
KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 5/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 6/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 6/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 6/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 10/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 13/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 15/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 18/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 18/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 27/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 29/34
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Perhosia............................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08.............................(PLUSSA)



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja..........................TM 02/09........................KP 7/
Elwi..................................KM 11/08........................KP 17/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 17/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 19/26
Pinguli..............................KM 12/08, 02/09............KP 24/26-28
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 24/24-28
maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09........KP 30/
pikku-pirpana...................KM 09/08
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Olivia83.............................TM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
annuli-nannuli..................KM 12/08..........................(PLUSSA)
tinttamaaria.....................KU 08/08..........................(PLUSSA)



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 4/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 5/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 5/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 20/23-30
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 32/32
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 12/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 1/28
Chira...............................KM 02/09..........................KP 10/
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira


 
Nyt mieskin myönsi että hänellä on ollut jo pitempään vauvakuume. Eli nyt ainakin on täysin yhteinen yritys. Mies ei halunnut vain aikasemmin vain kertoa kun ei halunnut mitään paineita.
Kihloihin menimme viime viikol. Mutta virallinen kihlajaispäivä sormuksiin tulee 20.3.
 
Aika on mennyt aivan siivillä ja kiertopäivät alkaa olla taas täynnä.

Pitkään aikaan en ole jaksanut / ehtinyt mitään kirjoitella, mutta olen kyllä käynyt täällä ilojanne ja surujanne lueskelemassa. Paljon onkin taas tapahtunut, sekä hyvää että valitettavasti huonoa.
Tasapuolisesti halauksia :hug: :hug: kaikille tarvitseville ja onnitteluja plussanneille :flower:

Tässä kierrossa olen onnistunut olemaan kauheesti stressaamatta, osaltaan avittanut varmasti kauhea kiire töissä, jossa on riittänyt stressiä yhdelle ihmiselle :LOL:
Pe-la vasta oviksen mukaan odottelen menkkoja, mutta huomenna testattava jo herkällä testillä, koska siirrän jo tässä kierrossa menkkoja tulevan matkan vuoksi. Laskeskelin nimittäin että seuraavat menkat tulis just sopivasti matkan alkuun :kieh:
Kovasti jo olen valmiiksi pessimistisenä huomisen testauksen kanssa, on tässä jo niin monta kertaa jouduttu pettymään :ashamed:

Plussatuulia kaikille++++++++++++++++++
 
tikruliini Onnittelut kihlautumisesta :flower:

Meilläkin mies kuumeilee =) Ei tuo minulle niin hössötä ja hermoile, mut kaikki kaverit ovat kyllä asiasta saaneet osansa ;) Heidän kanssa hän miettii vauva juttui... Mä olen kanssa samanlainen ,et tulee enempi kavereille puhuttu.Tuntuu et mä vaan tiettyyn aikaan höpöttäisin mielellään vaan vauva haaveista ja omista tuntemuksista...vaikka on ne meillä kotonaki puheenaiheena melkein joka päivä.

Toinen mitä on mietitty ni "ranta kuntoon" pitäis täällä kans päästä.On tuota "mahaa" tullu molemmille. Mut se on vaa jotenki niin hölmöö ku mä kuitenki toivon ,et se maha vaan kasvais.On sitte jotenki motivaatio ihan hukassa..

Ei sitä ovista edelleenkää näy eikä kuulu, taitaa kierto olla sittenki pidempi mitä ajattelin...

Piki Toivotaan parasta :hug:
 
Piki: iso tsemppi :hug: , älä menetä toivoasi vielä :heart:
Kaikille plussanneille onnittelut ja rutistus :heart:
Hermoja raastavaan oviksen bongailuun ja kiertojen venymisen kanssa taisteleville jaksamista :hug:

Sorry tällainen yleinen onnittelu tai pahoittelu kaikille. Käyn täällä niin harvoin kirjoittelemassa, että sitten kun päätän jotain kirjoitella niin on tosi paljon kaikille tapahtunut kaikkea ja yksittäisiin onnitteluihin tms. menisi tovi :D Ja sitten tietenkin kirjoittelen vaan sitä omaa napaa :ashamed: :ashamed:
Mutta ehkä tämä tästä, olen nimittäin aloittanut nyt kokopäivätyöt, joten aikaa jää surffailla netissä tässä työn ohessa :LOL:

Meidän neiti aloitti myös päivähoidon maanantaina. Kyllä on ollut surku jättää tyttö päiväkotiin aamulla :( Sinne se on jäänyt itkemään perään, vaikka kuulemma se on loppunut heti melkein kun äiti on laittanut oven perässään kiinni... Silti on tosi haikea olo aamuisin kun tytön päiväkotiin jättää... Mites teillä muilla joilla lapsi ollut tai on päivähoidossa, onko alku ollut rankkaa?

Tässä kierrossa luulin bongaavani oviksen. Eka kerta km:n jälkeen kun luulen, että ovuloin... Menkat kestivät kyllä tässä kierrossa todella pitkään, mutta nyt ekan kerran sellainen fiilis, että ehkä nää kierrot tästä alkaa tasoittumaan ja ehkä alan ovuloimaan taas. Varasin kuitenkin lääkärin itselleni ensiviikolle, jotta saisin lääkkeet epäsäännölliseen kiertooni.
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!
 
Voi Piki, toivotaan nyt varpaatkin pystössä että et joudu tänne palamaan.

Tikruliini :flower: kihlauksesta:)

Ja mulle voipi huomiselle sitten päivittää kp2. Saattaa nyt sit just ja just ehtiä kierto siihen vaiheeseen että voipi yrittää tehdä tärppi-iskun ennen kun mies lähtee 9 päivä kursseille.

Niin se vaan eilenkin itku tuli vaikka km:stä alkaa olla 2kk aikaa. Yks päivä 9v tyttö kysy: äiti oisko se vauva vielä mahassa jos se ei ois kuollu. Kyllä siinäki vain tippa tuli silmään. Toivottavasti tämä tästä pian iloks muuttuis.
 
Elwi tutulta kuulostaa tuo päiväkodin aloittaminen :ashamed: Meillä siitä tosin jo 2 vuotta aikaa, mutta aivan samanlaista oli pari ensimmäistä viikkoa. Raastavaltahan se tuntui itkevä lapsi jättää aamuisin, mutta meillä myös sanottiin, että itku loppui varsinki ekojen päivien jälkeen melkein heti kun ovi sulkeutui ja poika alkoi kuitenkin nopeasti viihtyä. Kyllähän noit itkuaamuja tuli meillä monia myöhemminkin ja vaikka tiesi että reippaat leikit alkoi heti äidin lähdettyä, niin tokihan se pahalta tuntui. Mutta tsemppiä sinulle, kyllä se siitä lähtee sujumaan!
 
Heippa!

Mulla olis iloisia uutisia :D ja listan päivittäjälle pikku homma. 6.2. raskaustesti näytti plussaa ja eilen varhaisultrassa näkyi 1cm:n mittainen ihmisenalku, jonka :heart: pompotti hurjaa vauhtia. Hyppäilen siis varovaisen onnellisesti tuonne odotuspuolelle, lokakuuta odottelemaan.

Onnea teille jokaiselle, toivottavasti pian nähdään!

T: Amira ja pikku-kolmonen 7+3
 
Onnea Heinämassulle avioitumisen johdosta :flower:

Onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan :flower: Mukava kuulla hyviä uutisia.

Ja uusille tervetuloa :hug:

Ja sitten :hug: :hug: jotka sitä tänään kaipaavat

Täällä suunnalla ei uutta. Edelleen odotellaan että menkat alkaisi ja uusi yritys voisi alkaa. Aika vaan menee tooosi hitaasti, silloin kun toivoisi sen juoksevan eteen päin. Onneksi työt kutsuu ja saa taas muuta ajateltavaa. Elämä kun tuntuu välillä pyörivän vain vauvatoiveissa...
 
zamoon
Pikille on täällä sormet ja pottuvarpaat pystyssä; toivosta ei luovuta niin pitkään kuin toivoa on!!! :hug: :flower:

Heinämassulle onnittelut rouviutumisen johdosta!! :flower: :wave:

Tikruliinille paljon :flower: :heart: :flower: kihlautumisen johdosta!!!!

Amiralle oikein ihanaa odotusta :flower: :heart:

(.): Eilen on käyty lääkärin vastaan otolla ja kiertoon nähden kaikki näyttää loistavalta!!! Vasemman puolen johto folli oli oikein muhkea ja odotetaan irtoavan pe, la tai su!!! (kokoa oli eilen kp 14 se 14mm)
Kierron heittelyyn ja tuhrutteluun ei löytynyt mitään syytä eli tarvetta mihinkään lääkitykseen ei ole..
Musta on niin ihania noi mun lääkärit; eilenkin ultratessa puhui koko aika kuin on niiin kaunis kohtu ja limakalvot juuri oikeanlaiset; kuin suoraan oppikirjan kuvasta.. Alko taas naurattaa siinä maatessa ihan kauhiasti :LOL:
Huomisaamusta alkaen pitää aloittaa 'aamujumppa' ja jatkaa aina maanantai aamuun asti! Ihan eritoten käskettiin yhdyntään joka aamu; mulla ei kyllä ole mitään sitä vastaan

Mitäs tässä muuta.. Huomisaamun alkua ja sänkyhumppa maratoonia odotellessa.. :whistle: :LOL: B) B) B)
 
Kiitos teille ihanille tsempityksestä! :heart:

Vuoto on tällä erää loppunut eikä runsastunutkaan, kuten jo odotin. Kipuja on vieläkin ja raskausoireet lähes hävinneet :( . Pääsen ensi viikolla varhaisultraan tarkistamaan tilanteen, kun viikkoja olisi silloin 6+. Olen itse melko varma keskeytyneestä km:stä, mutta pidän kuitenkin toivoani yllä sinne ensi viikkoon.

Onnea Amiralle ja tikruliinille! :heart: :flower:
 
Onnea amira! Ihanaa :)
onnittelut sormuksen saaneille :) (ainakin tikruli ja heinämassu oli sellaisia saaneet :) )

omaa napaa: olen kipuillut täällä pari päivää, alapääkipu on jotain tosi järkkyä. Nukuin tänään tosi myöhään ja herätessäni totesin kipujen olevan tallella ja soittelin äitipolille. Meen huomenaamulla sinne tarkastettavaksi. Kai siellä on jokin tulehdus päällänsä. Voimakkailla särkylääkkeillä mennään eteenpäin. Vähän pelottaa jos joudunkin kaavintaan. Ei ole kokemusta leikkauksista tai nukutuksesta. Ehkäpä mä selviän antibioottikuurilla. Vaan nyt ei enää silmät pysy auki... Unia katsomaan....
Tv sinimarja
 
TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 6/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 7/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 7/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 7/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 11/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 14/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 16/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 19/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 19/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 28/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 30/34
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Perhosia............................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08.............................(PLUSSA)



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja..........................TM 02/09........................KP 8/
Elwi..................................KM 11/08........................KP 18/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 18/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 20/26
Pinguli..............................KM 12/08, 02/09............KP 25/26-28
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 25/24-28
maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09........KP 31/
pikku-pirpana...................KM 09/08
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Olivia83.............................TM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
annuli-nannuli..................KM 12/08..........................(PLUSSA)
tinttamaaria.....................KU 08/08..........................(PLUSSA)



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 5/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 6/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 6/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 21/23-30
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 33/32
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 13/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 2/28
Chira...............................KM 02/09..........................KP 11/
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira



 
Amiralle onnittelut :flower:

Täällä on ollu ihan paska päivä ja kiitos kuuluu anopille. En ymmärrä miten se kehtaa....soitti aamulla ja kyseli tytön vointia (on kuumeessa). Juteltiin sit yhdestä parista jotka ei vielä oo saanu lapsia, niin johan anoppi alotti että kyllä teillekki riittää jo nuo lapset ja kun on ehkäisyjäki ym papatti. Olin ihan että häh ja menin sanattomaks. Jotain vaivalla sain änkytettyä ja sain vaihdettua puheenaihetta. Itkuhan siinä tuli puhelun jälkeen ja niin paha mieli ollu koko päivän. Täytys vaan vissiin yrittää jättää anoppi omaan arvoonsa.
 
P-E
Onnea Amira ja tikruliini :flower:
:hug: :hug: Sitä tarvitseville :hug:
Täällä hiljaiseloa tämä kierto. Leikkausaika on vajaan kahden viikon päästä ja sen jälkeen toivotaan parempaa tärppi onnea.
+++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Moikka taas!!

Edelleen munasarjoissa pientä kipua, eilen pyyhittäessä tuli taas hiukan verta, mutta se loppu kahteen wc-käyntiin....mietinkin et vieläkö pistäis jälkivuodon piikkiin, vaiko joko se täti kurvais paikalle, mutta varmuutta en vielä oo saanu.....jos täti tulis nyt, ni menis noi ovis tuntemukset kyllä ihan harakoille :kieh: Toisaalta ois niin ihanaa kuulua siihen kastiin, jotka saaneet plussan heti km:n jälkeen ilman tätiä.....joten josko hetken herkuttelisin sillä, että eilinen vuoto olis johtunu kiinnittymisestä :D

Onnea tuhannesti plussan saaneille!!! :flower:

maaliskuu
 
Heipsan taas :)

ONNEA PLUSSANNEILLE!! JA HALIT TARVITSEVILLE!!!

ON: täällä voidaan pahoin :( YÖK! Ja päätin sitte tehdä jo testin, tein ilta pissasta joka oli ollut tovin vain rakossa haalean plussan. Testaan varmaan jo huomenna uudestaan aamu pissasta. Ajoittaista päänsärkyä ja huimausta ollut nyt myös muutamana päivänä sekä vihlasuja alavatsalla. Alaselkä oli eilen järkyttävän kipeä ja nyt normaali. En voi uskoa todeksi. Kääääks..huomista odotellen :)
 
hei pääseekö vielä joukkoonne!
On ihan järkyttävä vauvakuume!

on ollut jo jonkin aikaa. aloitimme yrityksen muutama hassu päivä sitten, koska sovimme asiasta yhdessä. toivottavasti tärppää.

yleensä (kiertopäiviä minulla on kp28-30 ja nyt menkoista 8 päivää. ovulaatio pitäisi tulla jossain vaihees mutta en oikein ole varma koska??!

tämä olisi meidän ensimmäinen lapsi. olen itse 21 ja täytän loppuvuonna 22 ja mieheni on minua puoli vuotta nuorempi. ensimmäinen yrityskerta.

olemme nyt olleet petipuuhissa parinpäivän välein. minulla on vähän outo olo. minulla oli viime kuukautiset myöhässä jonkin verran ja luulin jo että olin raskaana, mutta negaa näytti ja ensin alkoi sellainen ihmeellinen marjapuuron värinen vuoto. ja myöhemmin sitten kunnolla veristä vuotoa joka ei kestänyt niinkuin minun normaalit kuukautiseni vaan kesti vain puolitoista päivää. ihmeellistä. mutta nyt siitä on sitten jo 8 päivää. nyt minulla on outo olo ollut jonkin aikaa. rinnat ovat vähän niinku turvonneet ja vähän arat. oon alkanut juomaan vettä tosi paljon. en tiedä mistä johtuu? toivon vain paljon että olisin raskaana! ja jos en oo niin kova yritys jatkuu. mut oli ihanaa kun löysin tämän keskustelupalstan. en pysty oleen itsekseni kun on niin kova vauvakuume.
 

Yhteistyössä