KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Perhosia Nyt kun mulla yksi tädin vierailu takana (ja toista ei toivottavasti tulekaan =) ) km:n jälkeen, niin laskin km vuodosta 35kp tätiin ja nyt sit oviksen bongasin kp21, eli kierroksi tuli nytkin 35. Eli uskoisin että voit laskea kp:t km vuodon alku päivästä. :hug: Jaksamista :hug:
 
Miukkari Aloin syömään Lady Vita+ (monivitamiini raskaana oleville) heti viime km:n jälkeen, sisältää siis tarvittavan määrän myös foolihappoa. Katsotaan kuin käy...

Mymmyryy :hug: Oliko sulla kohtutulehduksen oireita? Toivottavasti pääset pian normaali oloon. :hug:

Oma olo: Eilen myöhään tuli vähän rusehtavaa valkkaria ja tippa verta, sen jälkeen taas ei mitään. Koskaan ei oo menkat tuhruttelulla alkanut mutta kai km voi senkin saada muuttumaan. Alkais nyt vaan kunnolla! Miten teillä kn on käyttäytynyt kun menkat lähestyy? Menin ronkkiin aamulla ja en sitä edes ylettänyt koskettaan. Ehkä vaan lyhyet sormet... :LOL: Entäs lämmöt, koska laskee? Mulla tänä aamuna edelleen 36,7.
 
Huomenta!

Vitamiineista: olen syönyt Multivitaa siitä lähtien kun eka yritys aloitettiin. Siinähän on myös foolihappoa. Myös mies on käyttänyt Beroccaa nyt taas uuden yrityksen alettua. Jostain olen lukenut, että myös miehellä foolihappolisä vaikuttaa positiivisesti hedelmällisyyteen.

Sitten tämän päivän uutiset. Juuri hetki sitten sain apteekin r-testiin selkeen haamun! Vatsassa nippailee kuten ennen menkkoja. Ja pyyhkiessä on aamun aikana tullut muutamaan otteeseen haalean ruskeaa tuhrua. Olin siis jo aivan varma menkkojen alkamisesta, mutta oman mielenterveyden takia tein testin. Nyt olen ihan ymmälläni. En oikein osaa ainakaan iloita vielä. On tää nyt kummallista! |O
 
Heissan!

Ihan ensin onnea haamusta Barbabörrö kurkkisin tuolta vähän taaksepäin ja katselin että oletko testaillut jo aiemmin ja pari päivää sitten olit tehnyt kanssa testin, mikä herkkyys siinä testissä oli muistatko.

Ite testasin taas aamulla ja nega nega nega se on vaikka miten sitä ihmettelis, herkkyys siinä 25, huomenna aamulla ajattelin testata apteekin omalla jos menkkoja ei vielä silloin näy.
 
Elviira se oli RFSU:n liuskatesti. Paketissa ei missään mainita sen herkkyyttä. Tämän päivänenhän oli apteekin oma, en senkään herkkyyttä muista, mutta siinä siis oli jo ihan selkee viiva. Ei tarvinnut yhtään tihrustaa. :LOL:

Meinaan kyllä hakea tänään vielä uuden testin apteekista ja testata viikonlopun aikana uudelleen. Ei tätä vielä voi uskoa todeksi.
 
Onnittelut plussanneille :heart: Ihana että täältä tasaseen tahtiin on pois lähtijöitä.
Ja :hug: tänne tulleille uusille ja "vanhoille"
Meillä täällä ovista odotellessa vaihdetaan viihteelle :p Ja unohdetaan tältä illalta vauva jutut...vaikka ei se oo niin helppoo ku luulis :( mut yritetään.
Ensi viikolla ruvetaan sitte taas oikeen kunnolla yrittämään.Tämä viikko on menny miehen potiessa vatsatautii.Onneksi se on ohi..
Hyvää viikonloppua kaikille :heart:
 
Täällä ei menkkoja kuulu ei näy, tosin ei näytä testikään mitään vielä, mutta mulla alkaa olla olo että olen raskaana. Niin moni asia puhuu nyt siihen suuntaan. Tää huono olo jatkuu ja aina välillä oksettaa, vatsa tuntuu oudolle, tuntuu pallo tossa alavatsalla ja vähän kuin olis vatsa lihakset kipeenä vaikka en ole yhtään vatsalihas liikettä tehnyt pitkiin aikoihin. Iskias tuntui tänään hetkellisesti ja viimeks olin sen takia kaks viikkoa sairaslomalla kun olin raskaana, tosin silloin en edes vielä tiennyt olevani raskaana ja tosiaan en muista milloin viimeks mulla olis ollut menkat yhtään päivää myöhässä, yleensä jos kierto johonkin suuntaan mulla on heittänyt niin se on mennyt toiseen suuntaan eli ovat alkaneet päivää paria ennen mut myöhässä ei oikein ikinä. Tai no eihän ne vielä edes ole tavallaan myöhässä kun "tää päivä" on vielä aikaa, mut =)

Tää on nyt tälläst höpönlöpön juttuu ja toden näköisesti vartin päästä tulen kirjoittamaan että menkat alkoi :LOL:
 
Jahas. Tutkailin sitten keskenmenon jälkeisiä kiertojani, ja ne ovat olleet 33, 36, 36 (haamuja testeihin), 30 ja nyt 35 päivää. Mitähän tuosta nyt ajattelisi? :eek: Kai se on lääkärillä käytävä, jos saisi jotain syytä kietojen epäsäännöllisyyteen ja kenties apua säännöllistämään kierrot. Plääh! Keskenmenosta kohta ½ vuotta. :(

Kunhan tästä töistä pääsen, niin koittaa yhdentoista päivän vapaa. Maanantaina Lissaboniin, jihuu.
 
Hellooou!

Halit kaikille jotka tarvitsee! :hug:


Surullisia uutisia: :'(
tänään käyty tyksissä (vko 5+0) ja kesken meni. Paksu limakalvo ja keltarauhanen näkyi siellä. Tutkimukset aloitetaan 2kk:n päästä joten siihen asti pitää käyttää ehkäsyä. Tää oli mun neljäs keskenmeno, kolmas peräkkäinen eli mulla ne on menny nii et: km 08/06 08/08 11/08 02/09.. että näin.. ja esikoispoika tossa ekan km:n jälkeen.. Ilman sitä mun pää ei edes kestäis..

sori omanpaisuus, ja yritän nyt tulla moikkailemaan teitä useammin!
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 2/32
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 2/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 2/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 6/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 9/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 11/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 14/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 15/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 23/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 25/34
Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 29/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08....................KP 31/27(HAAMU)
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 37/28
pinkkimieli.........................KM 12/08...................KP 37/ (PLUSSA)
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Perhosia............................KM 01/09 (HAAMU)
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09



HAAVEISSA TOINEN



Elwi..................................KM 11/08........................KP 13/28-42
Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 13/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 15/26
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 20/24-28
maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09........KP 26/
annuli-nannuli..................KM 12/08........................KP 28/28-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli...............................KM 12/08, 02/09
Olivia83.............................TM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 16/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 25/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 28/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 36/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 41/30
Amira.................................KM 06/07
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



Chira...............................KM 02/09..........................KP 6/
mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 26/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli


 
Huomenta!

Tänään aamulla testattu ClerBluella ja selkeä viiva tuli heti kun tikku kastu! Kai se täytyy uskoa, että raskaana ollaan. Nyt toivotaan, että tämä kerta olisi onnekkaampi ja pieni alkaisi kehittyä ja kasvaisi sinne lokakuun loppuun asti mahassa. Epätodellinen on olotila. Vielä en uskalla siirtyä odotuspuolelle, joten pysyn vielä varmuuden vuoksi täällä.

Kaikille sitä tarvitseville :hug: . Toivottavasti pian tavataan tuolla plussanneissa! Olette kyllä huippuhyvä tuki näinä aikoina. :heart:
 
Suuren suuret onnittelut plussanneille!!! Ihana kuulla hyviäkin uutisia.

Pahoittelut niille,njotka ovat tänne joutuneet. :hug:

Kuinka pian KM jälkeen teillä on ekat menkat alkaneet? Mulla siis tehty lääkkeellinen tyhjennys sekä kaavinta.

Täällä odotellaan kovasti että ne alkaisi, mutta ei vielä pienintäkään merkkiä. Haluaisi jo päästä vauvantekohommiin =)

 
Voi Nemu :hug:

Onnea Barbabörrö :flower:

Tänään taas testattu NEGA, alkaa jo naurattaa koko touhu, mie testaan ja testaan vaan melkein joka aamu eikä mitään :) Tosin musta tuntuu että tää testi ei ollut ihan "kunnossa oleva" koska testi viivakin oli niin haamu että hyvä että erottui tikusta. Muistaakseni se oli prediktorin testi millä nyt testasin ja yks testi on vielä kaapissa ja se on apteekin oma, ehkä sitten se huomenna aamulla tai pitäiskö suosiolla jättää vähän myöhäisemmäks, hmm hmm.

Mukavaa lauantaita kaikille
:wave:
 

Yhteistyössä