KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

hoh hoh hoijaa täältä :) Halit tarvitseville ja onnea plussanneille jos en ole muistanut onnitella. :) :hug: :heart:

Ihmettelen nyt kummasti tätä omaa kiertoani, maanantaina tosiaan pyyhittäessä alkoi tuo ruskea tuhru ja tänään se loppui. Tulee ihan tota valkkaria vaan...Mitä hemmettiä...ONKO KENELLÄKÄÄN KOKEMUSTA?? ja mitä siitä seurasi? :)
Onks mulla hormonit vaan niin sekasin vai onkohan ovis ollutkin myöhemmin :O
 
TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Perhosia............................KM 01/09.........................KP 2/28
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 3/34
Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 13/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 14/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 14/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 14/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 18/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 21/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 23/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 26/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 26/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 35/24-27
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



Pinguli...............................KM 12/08, 02/09................KP 1/26-31
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 15/27
Leinikki........KM 12/04,01/08,12/08, TM 07/08,...........kp 23/
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 25/28-42
Snow Leopard....................KM 01/09..........................KP 25/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09...............KP 27/26
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Annemaarit........................KM 08/08
pikku-pirpana.....................KM 09/08
Maaria75............................KM -05,-07, 12/08
sukkapari...........................KM 01/09
Olivia83..............................TM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Vatukka............................KM 02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
annuli-nannuli..................KM 12/08
tinttamaaria.....................KU 08/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 12/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 13/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 13/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 28/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08
Jennyli...............................KM 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 20/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 9/28
Chira...............................KM 02/09..........................KP 18/
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli


 
Huomenta!

Nännit on yön aikana heittäytyneet niin kipeiksi että paidan pitäminen sattuu niihin |O
Lämmöt on edelleen koholla, ja ovistestiin tuli tänään aavistuksen tummempi viiva kuin eilen. Tänään raskaustestiä ostamaan, ja huomenna testaan. Eli mun ovistuntemukset tais olla oikeet sillon kp 21. :kieh: voi että tätä odottelua!!! Jos olis edes nyt ne menkat alkanu niin olis tullu selvyyttä tähän..Kiertojen sekaisinmeno on maailman turhauttavin asia |O

Muoks* Laitan tähän eilisen ja tän aamusen o-testien kuvan..Onko muiden mielestä viivan vahvuudessa eroa vai kuvittelenko vaan?

 
Minäkin tein tänäaamuna o-testin ja oon kyllä ihan hämmennyksissä nyt :eek:

Tuli kyllä niin räikee plussa että oksat pois!! :whistle:
Siis voiko LH:ta olla ennen menkkoja näin päljon, saman verran siis kuin olisi ovis?!
Raskaudenhan nuo voi näyttää, siitä on kokemusta mutta jotenkaan en nyt uskalla ajatella niin pitkälle :/
Nyt olisi tasan 2viikkoa oviksesta!
 
Voi Heinämassu ja Jennyli teidän kanssa, tartutitte muhunkin nyt tuon testausvimman :D
Mulla vasta kp 25 (kp28-42), mutta menkkamainen olo on lähtenyt. Mielestäni bongasin oviksen kp16-17 tienoilla, joten tänään ois dpo9. Ei varmaan vielä herkälläkään testillä näkyis... dpo6 mulla oli lekuri ja labrassa otettiin r-testi, nega oli tulos.
No, kaipa tässä pitää vaan pysyä housuissaan ja odottaa että ovat kunnolla myöhässä.. Sunnuntaina vois aikaisintaan testata. Onneksi en ole vielä marssinut apteekkiin ja verkkopankkitunnuksiakaan ei ole tällä hetkellä mukana töissä, joten en voi tilata netistä :ashamed:
Pidän peukkuja kuitenkin teille Heinämassu ja Jennyli ja tietty kaikille muillekkin jotka aiotte testailla :heart:
Tulkaahan kertoilemaan sitten pikaisesti o-testien tuloksista =)
 
Halit sen tarvitseville ja onnittelut plussan saaneille! :heart:
Ja jennyli testikauppaan hus hus siitä! B)

Täällä kp18 ja ihan sekasin itseni kanssa :LOL: Lämmöt heittää miten sattuu. Kierron alussa oli normaali 36,5. Kp3 hyppäs 37. Kp 14 taisi laskea 36,5-36,7. Muutama päivä sitten oli taas 37-37,2 ja eilen oli 36,00 ja tänään taas 36,5. Ota nyt noistakin sitten selevää...?! :kieh: En kyllä enää luota mun lämpöihin sillä viimeksi plussa tuli vaikka lämmöt pysytteli kokoajan 36,7 ja välillä oli 37. Ainoastaan mahdollisen kiinnittymisen aikoihin pomppas 37,4.

Eikös oviksen jälkeen pitäisi tulla kuiva kausi? Mulla limat senkun lisääntyy vaan :eek: Eikä ole sellaista että olisi viitteitä johonkin tulehdukseen.
Veikkaan oviksen olleen limojen ja kipujen perusteella lauantaina kp 13, silloin oli tuntemuksia, joita ei enää ole tullut sen jälkeen. Tosin ei keretty heiluttamaan peittoja ennen sitä eikä sinä kyseisenä lauantaina kun meillä oli ystäviä yökylässä :( Sunnuntaina koitettiin sitten epätoivoisina onneamme, mutta varmaankin liian myöhään jo :ashamed:
Maanantaina ostin kyllä ovistestejä :D Kaiken varuiksi :LOL: Ja silloin tuli vahva viiva mutta ei vahvempi kuitenkaan kuin kontrolliviiva ja siitä eteenpäin tullut vain haamuja. Että olisko se ovis voinut olla sittenkin sunnuntaina jolloin me harrasteltiin petipuuhia...?! :saint: Toivossa on hyvä elää :ashamed:

Ens tiistaina olis sitten se kontrolli pika hcg siitä km:sta, joten jos nyt olisi käynyt niin että sunnuntaina olisikin ehtinyt vielä, niin näykyisikö se siinä jo? Silloin olisi 9vrk:tta sunnuntain puuhista :D
 
Täällä ollaan nyt ihan täpinöissään! Tein tossa just r-testin ja ihan haaleista haalein viiva ilmestyi testiajan sisällä. Toi on citarista ostettu rsfu:n puikkotesti, onko kukaan muu testaillut noilla? Oon aikaisemmin tehnyt vaan mammaksi-testejä ja niissä viivanpaikka näkyy joskus "värittömänä", mut tuossa näkyy ihan selvästi vaaleanpunertava tosi hailakka kohta, mut paljain silmin nähtävissä. Noh, lauantaina teen seuraavan tai huomenna ellen pysy nahoissani.

Ja pliis älkää mulle merkitkö vielä mitään haamua, ennenkö saan vähän vahvemman haamun, voihan toi olla ihan joku virhekin.
 
Hei kaikille!
Mahtuuko tänne vielä mukaan uusia, kun kaikki tuntuu olevan jo tuttuja keskenään?
Meillä oli lokakuussa kohdunulkoinen ja pari viikkoa sitten keskenmeno rv6.
Haaveissa oli lapset pienellä ikäerolla, kun ensimmäinen täytti juuri vuoden, mutta nyt toivotaan, että edes saataisiin se toinen.
 
Nappulalle iso :hug: ja tervetuloa tänne meidän kanssa! Tottakai mahdut mukaan :flower:

Omaa napaa: Mulla on tän päivää maistunut suussa oudolle, eli tää paljon puhuttu metallinmaku ilmestyi :eek: Tein äsken vielä päiväpissasta ovistestin, koska LH:ta pitäisi päivällä olla enemmän elimistössä kuin mitä aamulla..Ja arvatkaas mitä?Hyyyyyvin hailukkainen haamu vain tuli!! Eli vois ajatella niin että aamulla se testi olis reagoinu raskaushormoniin jota taas aamuisin on eniten?

Noh, huomenna sit oikeella raskaustestillä katsellaan mitä sanoo!
 
Sun rice : Voit päivitellä kiertopäivät kp 1/26-31 :) Kiitos :)

Nappula. Hurjasti voimia! :hug: Meillä oli myös haave saada lapset pienillä ikäeroilla. esikoinen on nyt 1v 5kk :(

ON: Täällä täti tosiaan vierailulla ja flunssa myöskin :S
 
Jo sitä vihdoin taas oikein alkaisi kuumeilemaan uudestaan :D


Leinikki....... km 12/04, km 01/08, tm 07/08, km 12/08.........kp 23/?
Ja toinen toiveissa :heart:


Eli taas kerran ensimmäinen virallinen yk meneillään. Tutkimus tuloksia noista km:sta odotellan ja niiden pitäisikin kai tällä viikolla tulla. Luget on matkassa mukana ja jos raskaaksi tulen niin sitten vielä mini-hepariini. Katsotaan nyt saataisko me näillä konsteilla vihdoin se nyytti kainaloon asti. Hirvittää kovasti tämä yritys mutta eipä tässä muu auta kuin yrittää jos mielii sen nyytin saada.



Pinguli.
Me kanssa toivottiin pientä ikäeroa mutta poika on jo 2 v :'( Jos eka raskaus pojan jälkeen olisi onnistunut niin ikäero oli ollut 1,5v. Nyt vain toivomme että edes joskus saataisiin vielä toinen lapsi :ashamed:

Täällä on peukut pystyssä Heinämassulle ja Jennylille! Josko se oikea plussakin sieltä tulisi :heart:

Ja Olivialle haamusta onnittelut ja peukutukset! :flower:
 
Mä taas hiivin näiden mun vuoto-ongelmien kanssa tänne....eli se kp1 oli sit todellakin se ainut vuotopäivä....kunnes sitten eilen TAAS ruskeaa tuhrua joka jatkunut vähäisenä tänään....välillä tulee myös kirkasta limaa.... :eek: Mutta kävin kuitenkin ostamassa varmuudeks tuplapakkauksen Pregent stickejä....testiaddiktina löydän niille varmasti käyttöä :p Ensi tiistaina ois 6vko km:stä, eikös sen tädin pitäis viimestään silloin kurvasta paikalle??!!

Niin ja ONNEE plussanneille!!!! :heart:
 
Olen ihan sanaton :'( :heart: Ja varovaisesti onnellinen :heart:

Ylempi o-testi ja alempi r-testi.

Keskenmenon pelko ja suru on niin pinnassa etten uskalla ajatella vielä mitään!! Mutta jos jotain positiivista hakee niin tuo r-testi on puolet vahvempi kuin keskenmenneessä samoilla päivillä (silloin just ja just erottuva haamu) ja olokin on puolet huonompi.
Eikä tule kuuloonkaan että ryntäisin odotuspuolelle...ehkä sitten jos/kun on todettu että masussa on oikeesti elämää!!
Eli jos sopii niin pysyisin vielä täällä?!
 
Jennylille onnea :heart: :flower: :heart: ihanaa!!!!

Mulla Aconiin haamu,ovistestiin lähes tasavahvat viivat, ei menkkoja vieläkään, ja lämmöt 36,7 eli koholla on. Miehelle sanoin että testi on nega, en jaksa sen hihittelyjä mun haamuille :p se ei usko ennenkun näkee tasavahvat viivat. Mulla siis taitaa olla 7 dpo juuri nyt menossa..Ensi viikolla uutta testiä taas, aiemmin en viitsi (paitsi noilla ovistesteillä).

Tsemppiä kaikille :wave: ja paaaaljon plussatuulia :whistle:
 
Moikka!!!

Arvatkaa poltteliko mua illalla töistä tultua ne ostamani testit....pissasin purkkiin klo. 23 ja tikku siihen pystyyn, ja HAALEA VIIVA siihen pärähti heti :eek: En kuitenkaan siirry mihinkään haamuilijoihin, kun mua kalvaa, et josko johtuu siitä km:stä vielä, ensi viikolla testaan uudestaan ja jos vaan yhä plussa plakkarissa soitan terv.keskukseen uutta HCG-määritystä, 19.2 se oli vielä 78, että kyllähän se voi vielä vanhasta johtua!!! Pregent stick on kuitenkin melko herkkä, testasinhan haaleen plussan tm-raskaudessa jo dpo n.7!! Yritän nyt malttaa liikaa innostumasta, jotten sit kovin korkeelta putoa!!

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!!!
 
PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Perhosia............................KM 01/09.........................KP 3/28
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 4/34
Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 14/26-28
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 15/32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 15/30
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 15/26-30
kanella..............................KM 05/08..........................KP 19/27-33
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 22/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 24/26-34
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 27/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 27/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 36/24-27
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
Sokruli...............................KM 02/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Barbapörrö.......................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



Pinguli...............................KM 12/08, 02/09................KP 2/26-31
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 16/27
Leinikki........KM 12/04,01/08,12/08, TM 07/08,...........kp 24/
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 26/28-42
Snow Leopard....................KM 01/09..........................KP 26/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09...............KP 28/26
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Annemaarit........................KM 08/08
pikku-pirpana.....................KM 09/08
Maaria75............................KM -05,-07, 12/08
sukkapari...........................KM 01/09
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Vatukka............................KM 02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
annuli-nannuli..................KM 12/08
tinttamaaria.....................KU 08/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 13/25
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 14/30(40)
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 14/33
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 29/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08
Jennyli...............................KM 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 21/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 10/28
Chira...............................KM 02/09..........................KP 19/
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82, Ristiinkulkija




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83


 
Poistin nyt tuosta pinosta kaikki plussamerkinnät, näkyyhän ne tuossa alhaalla sitten =)

Onnea Jennyli!!! :flower: :heart: :heart:

Halaus Nappulalle ja tietenkin olet tervetullut! :hug:

Mullakin flunssan poikasta, ja jäin pois töistä, olenkin levon tarpeessa! Opiskelut on imenyt kaiken puhdin. Nyt on referaatit kuitenkin tehty ja voin ottaa rauhallisemmin :D
Ihanaa kun on perjantai! (tällaiselle perus päivätyö-ihmiselle...)
 
Onnea Jennylille, toivottavasti mäkin saan vielä tollasen =)

Juu, eilen sain rfsu:lla sen haalean haamun ja tänä aamuna samanlaisen. Sain myös Mammaksi-testillä aikas värittömän näköisen hailakan viivan, testi oli herkkyydeltään 25 eli en uskonutkaan, että siihen mitään ihmeempiä ilmestyisi..

Illalla alkoi epäilyttää, kun keskustelupalstoilla haukkuvat noita rfsu:n testejä, että antavat paljon vääriä haamuja. Siis oikein hailakan haileita vaaleanpunaisia ja silti eivät ole olleet raskaana :eek: Mun käyttämät oli kyllä puikkoja ja kalliimpia+herkempiä kuin noi halvat liuskat, mut jäi vähän kaivelemaan silti. Käyn tänään apteekissa hamstraamassa viikonlopuksi kunnolla Clearblue-testejä, jotka ei ainakaan mitään vääriä tuloksia oo antaneet. Pitävät tuolla pikku-apteekissa mua varmaan ihan tärähtäneenä kun joka toinen päivä millon minkälaista testiä ostan... Maanantainahan vasta mulla malttamattomalla olis oikea testauspäivä oviksen mukaan, mutta testailen jo viikonloppuna ja sitten maanantaina, ellei menkat ala.

Kyl mä lähetän sellasen haukkumakirjeen noitten testien valmistajalle tai maahantuojalle jos mä en oo raskaana, kun kuitenkin vaaleanpunertavaa viivaa selvästi, mutta haaleasti näyttää. :/
 
Ai niin, miten noitten lämpöjen kanssa menee, mulla oli eilen 37,2 lämpöö ja tänään aamulla 37,1?!? Onko ne aina noin koholla oviksesta menkkoihin vai missä vaiheessa laskee oviksen jälkeen ellei oo raskaana, vasta kun vuoto alkaa vai?
 
Minulla ainakin lämpö on ollut koholla korkeintaan reilun vuorokauden. Raskauden on huomannut heti, kun lämpöä on ollut pari päivää 37.1-37.6. Eikä sillä ole ollut väliä, mihin aikaan vuorokaudesta sitä on mittaillut.
 

Yhteistyössä