Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Ei voi kuin ihailla. Mulla on kaapissa lankoja, sekä ontelokuitua, kun joku villitys iski joskus. Mutta se villitys meni ohi yhtä nopeasti kuin tulikin. Eli toisin sanoen, olisi varmaan kivaa puuhaa mutta meikäläisen kapasiteetti ei riitä.
Mä en osaa kattoa telkkaria ilman kudinta. :D No joo osaan toki kattoa, mutta on jotenki luontevampaa ku saa samalla tehdä jotaki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28436554:
Mulla on ihan hirvee koirakuume, vaikka just eilen olin koiravahtina siskonpojan koiralle. Pitää pyytää tämä mun tytön koiruli taas "mummolaan" hoitoon. Ikää tuolla ihanaisella on vasta 5,5 kk, joten virtaa riittää.
Tuu meille vähäksi aikaa karvasirkukseen ;) Ei vaan itselläkin on toinen koira haaveissa, mutta näillä työmatkojen määrällä ei ole kyllä nyt mahdollista. Onneksi tuo melkein 10-vee "vauvakoira" toimii sekä työkaverina että jalanlämmittäjänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28436554:
Mulla on ihan hirvee koirakuume, vaikka just eilen olin koiravahtina siskonpojan koiralle. Pitää pyytää tämä mun tytön koiruli taas "mummolaan" hoitoon. Ikää tuolla ihanaisella on vasta 5,5 kk, joten virtaa riittää.
Mä olen ollut nyt kohta 4 vuotta ilman koiraa. Yleensä mulla on ollut 2. Vieläkin (vaikkei täälä edes olla asuttu koirallisena) odotan, et jostain joku köpsyttää viereen istumaan. Tai tulee pihalle mukaan hommiin.

Koiraton koti ei vaan ole koti. Mulle. Tai siis, tyhjältä tuntuu.
 

Yhteistyössä