Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Mukava ulkoilureissu tytön kanssa tänäänkin. Vastaan tuli pariskunta (ensinnä rouva) kolmen koiran kanssa jotakin jäljestämisjuttua treenamassa. Vaihdettiin muutama sana, ja tyttö, joka pelkää koiria, selvisi hienosti ison karvakuonon tutustumishaistelusta. Melkein voisin vannoa, että molemmista, sekä koirasta että tytöstä, kuului utelias "nuuh?" :D
 
Olenkohan tarpeeksi kiva ihminen, vai onko palsta tehnyt tepposensa tehden minusta kyynisen, kuivakan vanhan ämmänkutaleen...
no jos et vielä ole tarpeeksi kiva ja positiivinen, ni kohta olet kun tänne liityt :xmas:

pitkästä aikaa sellainen ketju johon oikein odottaa uusia viestejä muilta ja johon on kiire aina tulla kirjoittamaan kun jotain kivaa mieleen tulee :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28431683:
no jos et vielä ole tarpeeksi kiva ja positiivinen, ni kohta olet kun tänne liityt :xmas:

pitkästä aikaa sellainen ketju johon oikein odottaa uusia viestejä muilta ja johon on kiire aina tulla kirjoittamaan kun jotain kivaa mieleen tulee :heart:
Sama! :heart:

Mulla vaan ei ole tänään ollut mitään kirjoitettavaa... :snotty:
 
Peyote
Tänään ostettiin niin paljon ruokia, että piti ottaa 3 kauppakassia. Kaksi aivan täynnä ja yksi kevyempi. Mies otti ne kaksi painavaa, yksi molempiin käsiin ja minä sen kevyen. Sitten mies ojensi vielä yhden sormen ja sanoi, että siihen mahtuu vielä yksi kassi ja mä laitoin sen siihen.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28431683:
no jos et vielä ole tarpeeksi kiva ja positiivinen, ni kohta olet kun tänne liityt :xmas:

pitkästä aikaa sellainen ketju johon oikein odottaa uusia viestejä muilta ja johon on kiire aina tulla kirjoittamaan kun jotain kivaa mieleen tulee :heart:
Jos pyrin täydellisyyteen ja kirjoitan kivoja ja positiivisia juttuja erityisen erityisesti. :D

Kiva ja positiivinen ketju. :)
 
Meidän nuorempi kissa, Sulo (tuo jonka vuodentakaisen pentukuvan laitoin ketjun alkuun), on kunnostautunut joksikin terapiakissaksi. Mua on tässä supistellut öisin kohtuullisen ikävästi ja olo on ollut tukala ja inhottava, vaikkei supparit mitään kunnollisia ole olleetkaan. Niin tuo kissanpirulainen on herännyt omilta uniltaan AINA ja tullut mun kainaloon nukkumaan ja vierihoitoon, niin, että siihen on saanut koskea. Ja toi kissa on erakko. Se ei tule syliin, ei kainaloon, jos sohvalla tuleekin viereen nukkumaan (metrin päähän) niin jos kosket, lähtee heti pois yms.
Mutta nyt se tulee ihan liki, vaikka vaan siis herään ja aukaisen silmät, en liiku, en sano mitään, niin ilmaantuu. Ja kehrää. Se koskaan ole mitään kehränny. :O
 
Meidän nuorempi kissa, Sulo (tuo jonka vuodentakaisen pentukuvan laitoin ketjun alkuun), on kunnostautunut joksikin terapiakissaksi. Mua on tässä supistellut öisin kohtuullisen ikävästi ja olo on ollut tukala ja inhottava, vaikkei supparit mitään kunnollisia ole olleetkaan. Niin tuo kissanpirulainen on herännyt omilta uniltaan AINA ja tullut mun kainaloon nukkumaan ja vierihoitoon, niin, että siihen on saanut koskea. Ja toi kissa on erakko. Se ei tule syliin, ei kainaloon, jos sohvalla tuleekin viereen nukkumaan (metrin päähän) niin jos kosket, lähtee heti pois yms.
Mutta nyt se tulee ihan liki, vaikka vaan siis herään ja aukaisen silmät, en liiku, en sano mitään, niin ilmaantuu. Ja kehrää. Se koskaan ole mitään kehränny. :O
kaverin kissa teki mulle tota kun tuota Likkaa 16v sitten odotin..ihan heti alkuraskaudesta se tuli nukkumaan mun jaloille/alavatsan päälle.
sit kun Likka syntyi, loppui mun päällä nukkumisetkin..hassua ja aika herttaista :heart:

(niin ja siis yksin odotin tuota Likkaa, ja olin usein kaverilla yötä, siis ihan viikottain )
 
  • Tykkää
Reactions: moekoe
Huomenta =)
kohta kaverin kanssa koko päivän treffeille :heart:
telkasta tulee Sällin lapsuusajan lempparisarja prätkähiiret :heart:
(vähän pitää kyllä marmattaa kun osa äänistä on vaihtunu :( )

arska möllöttää taivaalla, positiivinen ongelma, miten vähän sitä pitääkään pistää vaatteita, ettei ihan tukehdu tuolla?

ja illalla Suomen peli :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: moona81

Yhteistyössä