Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Nuinkin huolellisesti riveissä kasvavia? :D :hug:
En olekaan nähnyt noin siistejä riisipeltoja ennen. Musta ne on ollut ihan sikin sokin. :ashamed:

Hyvää huomenta kaikille! Vaikka olen pettynyt, etten pääsekään parvekkeelle ottamaan aurinkoa, niin ajattelin katsoa boxilta kaikkea, mitä ei ole ehtinyt katsoa. Ja leivoin aamiaiseksi teeleipiä. Nams, kahvia ja tuoretta leipää. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Huomenta munkin puolesta. Ja todella huomenta. Mulla on vaan niiiin ihana mies, että antanut mun nukkua puoleen päivään ja nyt oon tällä koneella tunnin ollut. Hämärästi muistan noin klo 10 aikoihin, että mies sanoi ottavansa lapset mukaansa ja lähtevät jonnekin. Se nyt jäi epäselväksi, että minne... Helsingistä se puhui, mutta, miksi sinne asti. No ehkä pitäs soittaa.

Eiku nyt muistan, appivanhemmat ovat olleet siellä pari päivää kiertelemässä ja kattelemassa ja varmaan hakee ne takas meille. Vielä viikon kun ovat meillä kylässä. Olihan tästä puhetta ja menevät samalla kylään ystäväperheen luokse.

Joten nyt siis vain laiskottelen. Pitäs varmaan raahautua alakertaan, jos jotain syötävää. Ja mä siis saan olla yksin, YKSIN, kotona. En muista koska viimeks tällainen olis tapahtunut. Nyt siis Bon Jovi soittolaitteeseen ja voluumit kaakkoon!!

Mahtavaa sunnuntaita kaikille!
 
päätin kokeilla suolaista pannaria, paistoin jauhelihaa ja sipulia päälle ja paketti vahvaa koskenlaskijaa vielä pinnalle.
laiskana en jaksanu lähtee kauppaan et olis saanu tomaattia ja paprikaakin siihen..
toivottavasti se on hyvää :p
 
Päivä on jatkunut mukavasti. Kaveri, jota en ole nähnyt yli neljään kuukauteen kävi kylässä. Oli ihana päästä hänen kanssaan rupattelemaan kasvotusten. Hänen lähtönsä jälkeen ollaan saatu käytettyä neiti kylvyssä, tiskattua, keitettyä pullot ja imuroitua. Keittiö on pitkästä aikaa suht siisti. =)
 

Yhteistyössä