Meillä syötiin tänään jäätelöä iltapalaksi. Annoksissa oli doops- mutakakkukeksejä murennettuna, kinuskikastiketta/ vadelmahilloa syöjästä riippuen, vaniljajäätelöä, strösseliä ja karkkia.
*kateuden karvas kyynel*Meillä syötiin tänään jäätelöä iltapalaksi. Annoksissa oli doops- mutakakkukeksejä murennettuna, kinuskikastiketta/ vadelmahilloa syöjästä riippuen, vaniljajäätelöä, strösseliä ja karkkia.
Joo et tunne. Mä kävin tänään yhdes liikkees ajatuksena, että katton onko sitä jotaki kivoja lankoja. No ei mitenkään erityysiä lankoja ollu, mutta kyllä sitä pitää ihan varmuuden vuoksi ostaa kerä mustaa 7 veljestä ja sitte 4 kerää keltaasta lankaa. En mä tiä mitä mä siitä keltaasesta langasta teen, mutta kyllä sitä aina jotaki keksii. Niin ja postin kautta on tulos pari paketillista lankaa.Kyllä, noviisina painan vain nopesti 'vastaan'.
Että nuo sojottavat on jotain rikkaruohoja.. :ashamed:Eksää yhtään miettiny et mitä ne on ne korret joita siellä sojottaa?
Nuinkin huolellisesti riveissä kasvavia? :hug:Että nuo sojottavat on jotain rikkaruohoja.. :ashamed:
Keittikö kisu hyvät kahvit? Meillä kans tekee kovin puutarhahommia, ja etenkin ripustaa pyykkejä aina innokkaasti, oikein juoksee paikalle. Koira taas vie biojätteen, se on tosi kivaa sen mielestäHuomenta!
Vaikka herätystapa oli aikainen ja ärsyttävä, rupesi naurattamaan, että kai se kesä tulee tänäkin vuonna vaikka muutama viikko sitten vahvasti sitä epäilin. Heräsin nimittäin siihen, että kimalainen päristeli sälekaihtimissa ja kissa jahtasi sitä. Päästettiin kimalaisparka ulos ja lähdettiin kissan kanssa keittelemään kahvia.
Kissa neuvoo mua miten kahvit keitetään, se istuu keittimen vieressä ja selittää. Mä juttelen sen kanssa. Okei. kuulostaa aika pateettiselta itsestänikin..Keittikö kisu hyvät kahvit? Meillä kans tekee kovin puutarhahommia, ja etenkin ripustaa pyykkejä aina innokkaasti, oikein juoksee paikalle. Koira taas vie biojätteen, se on tosi kivaa sen mielestä
Tuli mieleen et olis ihanat sellaset ampparin väriset villasukatJoo et tunne. Mä kävin tänään yhdes liikkees ajatuksena, että katton onko sitä jotaki kivoja lankoja. No ei mitenkään erityysiä lankoja ollu, mutta kyllä sitä pitää ihan varmuuden vuoksi ostaa kerä mustaa 7 veljestä ja sitte 4 kerää keltaasta lankaa. En mä tiä mitä mä siitä keltaasesta langasta teen, mutta kyllä sitä aina jotaki keksii. Niin ja postin kautta on tulos pari paketillista lankaa.
Palatossuja teetAlkuperäinen kirjoittaja määä;28428384:Tuli mieleen et olis ihanat sellaset ampparin väriset villasukat
Pikaista paranemista :hug:Aamupäiviä tänne
Olen kipeänä (sen osasin jo eilisistä oireista ennustaa), mutta hei sade loppui ja lapset on isänsä kanssa mummulassa joten luukutan tällä Psy:ta ihan huolella ja rauhassa Kohta lounasta, sitten sohvan pohjalle.
Niin ja meidän pöytäkone toimii taas! Aaltoja miehelle, joka korjasi tämän, sillä nyt pääsen taas laittamaan kuvia koneelle ja muokkaamaan niitä jos tarvii, pääsen kirjoittamaan vanhaan tyyliini ja muutenkin; jee, tää toimii!
[video=youtube;ASO_zypdnsQ]http://www.youtube.com/watch?v=ASO_zypdnsQ[/video]No joo ahteri ylös poppi soimaan ja siivoomaan :wave: