Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Kyllä, noviisina painan vain nopesti 'vastaan'.
Joo et tunne. :D Mä kävin tänään yhdes liikkees ajatuksena, että katton onko sitä jotaki kivoja lankoja. No ei mitenkään erityysiä lankoja ollu, mutta kyllä sitä pitää ihan varmuuden vuoksi ostaa kerä mustaa 7 veljestä ja sitte 4 kerää keltaasta lankaa. En mä tiä mitä mä siitä keltaasesta langasta teen, mutta kyllä sitä aina jotaki keksii. :D Niin ja postin kautta on tulos pari paketillista lankaa. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Aamukahvi
Huomenta! Lapsi nukkuu ja odottelen miestä kotiin yövuorosta. Hiljainen hetki, kahvia kupissa, tirpat ulkona pitää aamumeteliä. Harmaa aamu, mutta ei haittaa. Jos alkaa satamaan kunnolla, niin pesen talvikamppeita pois ja istutan parvekekukkasia.
 
Huomenta!

Vaikka herätystapa oli aikainen ja ärsyttävä, rupesi naurattamaan, että kai se kesä tulee tänäkin vuonna vaikka muutama viikko sitten vahvasti sitä epäilin. Heräsin nimittäin siihen, että kimalainen päristeli sälekaihtimissa ja kissa jahtasi sitä. Päästettiin kimalaisparka ulos ja lähdettiin kissan kanssa keittelemään kahvia.

Ihana oma rauha, siippa vetää sikeitä ja tytär on poikaystävällään yötä. Ensin aamupalaa ja pannullinen tai pari kahvia, sitten pari tuntia tiukkaa pänttäämistä, jumppaan ja takaisin lukemaan. Jossain vaiheessa pitäisi käydä vähän lapion kanssa pihalla mylläämässä ja jos saisin siipan houkuteltua fillarilenkille
 
Mä löysin alennuksessa kaikkia tarpeellisia ja ihania ekologisia ja superlaadukkaita vaatteita, kohta pitäs painaa tilaa-nappia :) Rahaakin pitäis olla noihin. Kohta leipomaan leipää (eli kaatamaan jo tehty ja kohonnut taikina vuokaan ja se siitä), ja toivottavasti pääsen kohta myös maastopyöräilemään kunhan mies tulee töistä. Nyt vois mennä silittämään kissaa ja koiraa :D :D :heart: :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Unohdin painaa "restore previous session" kun aloin käyttää nettiä (ja jostakin syystä ei auenneet edellisen session ikkunat koneen avatessa, vaikka sellaisen ruksin ruksasin sulkiessa), ja nyt se ei ollut enää valittavissa (harmaana), ja siellä oli mun ostoskorin valinnat. Avasin uuden ikkunan, ja vaihtoehto olikin nyt mahdollinen. Jes, sain ostoskorin takasin, ei tarvii muistella ja käydä koko sivua läpi uudestaan :D Vinkkinä muillekin, jos tarvii avata edellisiä sivuja mutta ei onnistu, uudessa ikkunassa saattaa onnistua. Silleen!
 
Huomenta!

Vaikka herätystapa oli aikainen ja ärsyttävä, rupesi naurattamaan, että kai se kesä tulee tänäkin vuonna vaikka muutama viikko sitten vahvasti sitä epäilin. Heräsin nimittäin siihen, että kimalainen päristeli sälekaihtimissa ja kissa jahtasi sitä. Päästettiin kimalaisparka ulos ja lähdettiin kissan kanssa keittelemään kahvia.
Keittikö kisu hyvät kahvit? Meillä kans tekee kovin puutarhahommia, ja etenkin ripustaa pyykkejä aina innokkaasti, oikein juoksee paikalle. Koira taas vie biojätteen, se on tosi kivaa sen mielestä :D
 
Keittikö kisu hyvät kahvit? Meillä kans tekee kovin puutarhahommia, ja etenkin ripustaa pyykkejä aina innokkaasti, oikein juoksee paikalle. Koira taas vie biojätteen, se on tosi kivaa sen mielestä :D
:LOL: Kissa neuvoo mua miten kahvit keitetään, se istuu keittimen vieressä ja selittää. Mä juttelen sen kanssa. Okei. kuulostaa aika pateettiselta itsestänikin..
 
  • Tykkää
Reactions: moona81 ja Kissimi
määä
Joo et tunne. :D Mä kävin tänään yhdes liikkees ajatuksena, että katton onko sitä jotaki kivoja lankoja. No ei mitenkään erityysiä lankoja ollu, mutta kyllä sitä pitää ihan varmuuden vuoksi ostaa kerä mustaa 7 veljestä ja sitte 4 kerää keltaasta lankaa. En mä tiä mitä mä siitä keltaasesta langasta teen, mutta kyllä sitä aina jotaki keksii. :D Niin ja postin kautta on tulos pari paketillista lankaa. :rolleyes:
Tuli mieleen et olis ihanat sellaset ampparin väriset villasukat :)
 
Aamupäiviä tänne :)

Olen kipeänä (sen osasin jo eilisistä oireista ennustaa), mutta hei sade loppui ja lapset on isänsä kanssa mummulassa joten luukutan tällä Psy:ta ihan huolella ja rauhassa :D Kohta lounasta, sitten sohvan pohjalle.

Niin ja meidän pöytäkone toimii taas! Aaltoja miehelle, joka korjasi tämän, sillä nyt pääsen taas laittamaan kuvia koneelle ja muokkaamaan niitä jos tarvii, pääsen kirjoittamaan vanhaan tyyliini ja muutenkin; jee, tää toimii!
 
Aamupäiviä tänne :)

Olen kipeänä (sen osasin jo eilisistä oireista ennustaa), mutta hei sade loppui ja lapset on isänsä kanssa mummulassa joten luukutan tällä Psy:ta ihan huolella ja rauhassa :D Kohta lounasta, sitten sohvan pohjalle.

Niin ja meidän pöytäkone toimii taas! Aaltoja miehelle, joka korjasi tämän, sillä nyt pääsen taas laittamaan kuvia koneelle ja muokkaamaan niitä jos tarvii, pääsen kirjoittamaan vanhaan tyyliini ja muutenkin; jee, tää toimii!
Pikaista paranemista :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
sain tuhottua (tarkoituksella siis :saint: ) osan kukkapenkistä, mut sit käsi ilmoitti et ei yhtään enempää.
suunnitelmat ton kukkapenkin tulevaisuudesta muuttuu tunnin välein, ehkä se ens kesänä mahdollisesti jopa toteutuu :LOL:

tekis mieli tilata asvaltti (uuuuh, asvalttimiehiä takapihalla :xmas: ) ni ei tarttis tehdä mitään sen eteen enää ikinä.

ja jee, jääkiekkoa alkaa taas telkasta :heart:
 

Yhteistyössä