Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Nyt täytyy kyllä oikein pinnistää tälle aamulle, että saa tähän ketjuun asiaa. Otan tämän sellaisena "hymyterapiana" nyt.

Hmm. Aurinko paistaa, ja näyttää siltä että tästä päivästä tulee lämmin. Tälle päivälle jäi vielä eilistä mahdottoman hyvää ruokaa. Illalla tulee kirjastoauto suoraan oven eteen ja toivotaan, että siellä olisi joku kolmesta kirjasta jotka haluaisin lukea. Illalla on myös Suomen peli, ja remontti etenee kun iskät tulee auttamaan.

Huh, tein sen!
 
Kylläpä kummasti piristää, kun vaivautuu laittamaan tukan ja naaman. On sen verran harvinaista tämä, että pitää ihan mainostaa. :D

Perjantaina lähdetään miehen kanssa vähän tuulettumaan. Taidan siivoamisen sijaan käydä garderoobin läpi ukkelin päikkäreiden aikana. :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Mun ei tartte tänään lähteä töihin! Paperitöitä toki on, mutta voin tehdä ne täältä kotoa käsin. Jei! Ulkona on viimeinkin kaunis ilma ja ensimmäistä kertaa saan pyykkiä kuivamaan ulos. Olenkin sitten jo monta koneellista pessyt. Lapset rääkyy ja kohkaa, mutta sentään saan olla niiden kanssa tämän päivän, ettei tarvitse hoitoon viedä. Tupla-jei!
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomenaharm.;28435243:
Tein maittavaa feta-pinaattipiirakkaa ja valkosuklaa-mansikkamuffinseja (tai kuppikakkuja), nams.
Hain kaupungilta pojalle eli koiralle tässä tapauksessa pehmoleluja, saapahan jäytää...

Aktiivinen päivä.
Mmmmm... Fetapiirakkaa ja kuppikakkuja. Kuulostaa ihan mielettömän hyville.
 
Peyote
Me on oltu koko päivä pihalla. Syötiin lounaskin siellä. Pyykkikori on nyt TYHJÄ. Ei ole monesti tön vuoden puolella ollut, onko kerran aikaisemmin :ashamed:
Mä en pese pyykkiä. Maalaan kuvaa, missä pestään pyykkiä. :D Sen jälkeen mun selkä on niin kipee et sitä pitää hieroo enkä taaskaan voi pestä pyykkiä.
 
Olispa jo perjantai! Me mennään miehen kanssa kaverin hotellin (on johtaja, ei sentään omistaja) rempanjälkeisiin avajaisiin ja jäädään yöksi sinne! Oli tarkoitus ajaa kotiin yöllä, mutta tuo on kyllä niiiiin paljon parempi suunnitelma. Voi voi sentään, yöllä vähän ja aamulla uudestaan. :p Kaiken kruunaa hotellin aamupala. :D
 
Mä maksoin tänään kahden eri firman ennakkolaskut ja ny odotan sormet syyhyten niitä lankapaketteja, että pääsee kutomaan sukkia ja lapasia ihanista langoosta!
Ei voi kuin ihailla. Mulla on kaapissa lankoja, sekä ontelokuitua, kun joku villitys iski joskus. Mutta se villitys meni ohi yhtä nopeasti kuin tulikin. Eli toisin sanoen, olisi varmaan kivaa puuhaa mutta meikäläisen kapasiteetti ei riitä.
 
jeee!! oon sata vuotta (no kaks ) suunnitellu tota kukkapenkintappamista, enkä oo vaan saanu aikaseks..ja nyt.. se on tehty :D

peitekangas maahan (kaivoin eilen ja tänään isoimmat juuret jne pois ) ja liuskekivet ylös, ja kankaan päälle, sit kiviä päälle, ja koristekatetta..pitää sitä vielä hakee jokunen pussi lisää ja sit kukkaruukut ja kukat ni se on VALMIS!!!

(ja voitte uskoa et mun käsi huutaa hoosiannaa :mad: mut onneks oli iltalääkkeen ottoaika )

nyt voi hyvällä mielin istua tässä ja hurrata suomelle :heart:

muoks ja löysin vanhantavaran liikkeestä kaks emalista maitotonkkaa, sain kauan kaivatut tuhkikset etu- ja takapihalle
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: moekoe ja moona81

Yhteistyössä