Hieno urakka! Minä odottelen sitä ihmettä milloin meillä tuo tapahtuisiMe on oltu koko päivä pihalla. Syötiin lounaskin siellä. Pyykkikori on nyt TYHJÄ. Ei ole monesti tön vuoden puolella ollut, onko kerran aikaisemmin :ashamed:
Mmmmm... Fetapiirakkaa ja kuppikakkuja. Kuulostaa ihan mielettömän hyville.Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomenaharm.;28435243:Tein maittavaa feta-pinaattipiirakkaa ja valkosuklaa-mansikkamuffinseja (tai kuppikakkuja), nams.
Hain kaupungilta pojalle eli koiralle tässä tapauksessa pehmoleluja, saapahan jäytää...
Aktiivinen päivä.
Mä en pese pyykkiä. Maalaan kuvaa, missä pestään pyykkiä. Sen jälkeen mun selkä on niin kipee et sitä pitää hieroo enkä taaskaan voi pestä pyykkiä.Me on oltu koko päivä pihalla. Syötiin lounaskin siellä. Pyykkikori on nyt TYHJÄ. Ei ole monesti tön vuoden puolella ollut, onko kerran aikaisemmin :ashamed:
Ei voi kuin ihailla. Mulla on kaapissa lankoja, sekä ontelokuitua, kun joku villitys iski joskus. Mutta se villitys meni ohi yhtä nopeasti kuin tulikin. Eli toisin sanoen, olisi varmaan kivaa puuhaa mutta meikäläisen kapasiteetti ei riitä.Mä maksoin tänään kahden eri firman ennakkolaskut ja ny odotan sormet syyhyten niitä lankapaketteja, että pääsee kutomaan sukkia ja lapasia ihanista langoosta!
Mitä löysit?Tein kirppislöydön tänään ja esikoinen on ikionnellinen sen johdosta.