Kiitos kovasti Sammale kommentista. Muakin jossain pinnan alla ottaa niin hemmetisti päähän se, että mua on hoidettu (ja ehkä vielä kerran hoidetaan), vaikka vika on miehessä, en vaan ole oikein uskaltanu päästää ajatusta pintaan. Ja sitte kaikki olettaa, että vika on mussa, kun oon niin vanha. Se vasta v...ttaakin. Kaiken lisäksi vielä lääkärikin vaikuttaa olevan sitä mieltä, että meillä nyt ei vaan onnistu nää hoidotkaan, kun mulla on tuota ikää sen verran. Hitto, jos simpoissa on vikaa muutenkin, niin eikö se voi vaikuttaa myös alkoihin, mitä! Oikeesti ei olla koskaan saatu tietoa, että onko niitä normaalimuotosia simppoja ollenkaan, vaikka olen kysynyt. Aina on vaan puhuttu määrästä ja liikkuvuudesta.
Kaikki siis ottaa päähän. Täällä kärvistellään nyt sitte hiivatulehduksen kourissa eli kun päästiin lääkekuurilla virtsatientulehduksesa, niin sitte tämä. Eikä mulla tosiaankaan ole tällasia tulehduksia elämäni aikana ollu ku tää on vasta toinen. Miehen vika sekin, tietenki. Ja ovista pukkaa kiireellä, eilen jo melko lailla tasavahvat viivat.