Amelie80 ja muut naiset, :hug: ! Joo, olen minäkin kuullut mieheltäni (kun en jaksanut hänen lastaan), että sinä olet aikuinen ja hän on lapsi. Kiukuttaa. Pelottaa sanoa se ääneen, mutta välillä mietin miten ihanaa olisi aloittaa se yhteinen taival lapsettoman miehen kanssa, rakentaa kaikki yhdessä ja iloita meidän molempien ensimmäisestä raskaudesta ja lapsesta. Surettaa niin paljon tietää, että en tule koskaan saamaan sitä tunnetta. Ihan epätoivoisen surullinen olo sen takia.
Olen tiistaina menossa psykologin luo, en jaksa enää. Huomaan että epätoivo lisääntyy ja alan olla todella vihamielinen miestäni ja raskaana olevia naisia kohtaan (kun näin juhlissa raskaana olevan naisen, mieleeni tuli todella, todella pahoja asioita, mä pyydän anteeksi kaikilta raskaana olevilta, jotka lukevat tätä). Huomaan, että järjestän miehelleni kohtauksia, joissa hän loppujen lopuksi osoittautuu syylliseksi johonkin, josta hän pyytelee anteeksi ja hänelle tulee hieman paha mieli.Olen näin itsekäs narttu, että haluan, että hän kärsii edes vähän jos ei voi kärsiä tästä lapsettomuudesta. Kuulostan aika kauhealta ihmiseltä, eikö niin? Ja joskus olin todella mukava ihminen. Antakaa anteeksi, olen kuten te muutkin epätoivoinen ja syvästi masentunut nainen.
Ja siitä Huomisesta Päivästä. Vitsi, sitä ä-päivähuumaa ei voi paeta mihinkään, ei tv:ssä, ei palstalla, ei töissä, ei missään! Huomenna mieheni entinen narttu tulee juhlimaan äitienpäivää lapsensa kanssa,
vittu mikä sankari, tuli raskaaksi kolmannella yrityskierrolla. Minä pelkään aina tätä päivää, koska tuntuu, että koko päivä on omistettu mun muistuttamiselle siitä, että hähää, kaikilla muilla on lapsi, mutta sä olet kelvoton. Olisi jo pian ohi.
Minulle HE EIVÄT OLE SANKARIÄITEJÄ, JOTKA SAAVAT LAPSENSA LIIAN HELPOSTI ( raskaaksi auton takapenkillä kondomin läpi
). ME tulemme olemaan niitä, niitä äitejä, joille äitienpäivä omistetaan ja jotka oikeasti toivoivat nyyttiä ja taistelivat sen puolesta.
Jossain palstalla täällä puhuttiin viisaita kun sanottiin, etttä kun välillä meistä tuntuu, että olemme kelvottomia naisia, että emme edes ole naisia, kun emme voi saada lasta maailmaan, se tunne pitää lopettaa alkuun. Kuka sitten on se kunnon nainen, se 17-v Jessicako, joka kännissä antoi naapurin Jukalle talon kellarissa ja sai siitä lapsen? I don't think so.
Haleja kaikille, muistakaa huomenna että tällä palstalla on ihmisiä, jotka jakavat surunne ja ovat tukenanne, sekä OIKEASTI tietävät, miltä teistä tuntuu!