Kiinnostava mies ei enää vastaa

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Mies laitto tekstaria, että hän soittaa huomenna illalla, kun on tänään vielä poikki viikonlopusta.

Kysyin haluaako mielummin nähdä vai puhua puhelimessa, johon vastasi että soittaa huomenna ja jos huomisen bänditreeni perutaan, niin voitaisiin käydä vaikka yhdillä. :) Sanoi myös, ettei halua vielä luvata huomisesta, kun ei voi olla varma. Mutta lupasi kuitenkin soittaa ja ilmoittaa!

aloitaja
Laitoin myös tekstariin, että sano vaan suoraan jos mun seura ei kiinnosta! Mies vastasi siihen, että älä nyt hätäile :D Että kyllä mä uskon, että sitä kiinnostaa, koska ei tuohonkaan kommentoinut sitten, että oikeestaan voitaisiin olla vaan kavereita.

Heydon
:D Juu not gonna happen, jos jatkat samaan malliin! Mitenkä olis jos jatkaisit omaa elämääsi, ja mies liittyy siihen, jos on liittyäkseen. Mikä sinun elämässä on niin pielessä, että tarttet jonku pelastamaan sinut noin epätoivoisesti?

"Älä tuhlaa aikaasi mieheen, joka ei pyydä sinua treffeille. Jos hän pitää sinusta, hän pyytää sinua ulos."

Miehiä on maailman sivu täynnä, keskittyisit ensin olemaan sinut ittes kanssa.

"jaahas"
[QUOTE="aloittaja";29203429]Mä nyt onneksi teidän vastustuksesta huolimatta laitoin sen naamakirjaviestin. Mies vastasi äsken, että sori, oli viikonloppuna kaikkea häslinkiä ja lauantai meni tosi myöhään. Kysyin jutellaanko illalla vaikka puhelimessa ja mies lupasi ilmoittaa kun pääsee töistä kotiin :) Huh, että tuli parempi mieli.[/QUOTE]

Mulle näin vastaili aina yksi hoito, eli mies jonka kanssa mulla oli pitkään pelkka seksi suhde. Saattoi olla muutaman viikon pitämättä yhteyttä, mutta kun alkoi olla seksin tarve, viestitteli ja pyyteli häslinkiä ja kiireitä anteeksi. Mua ei haitannut kun tiesin, mikä on homman nimi, mutta en kauheesti odottais tuolta mieheltä..

"aloittaja"
Ei mussa ole mitään pielessä... Ja olen kyllä ihan sinut itseni kanssa. Ei se mun mielestä mene niin, että pitäis aina odottaa että mies pyytää ulos. Miksei nainen voisi pyytää? Ja nyt kun selkeästi tuottaa tulostakin ;)

Apua, en malta oottaa huomista :D En ole ollut aikoihin treffeillä. Toki en sais nyt odottaa liikaa, jos mies meneekin niihin treeneihin.. Mulla on vaan nyt aika hyvä tunne tästä, pitkästä aikaa! Näin kirjotettuna tää juttu kuulostaa kyllä mustakin vähän hullulta :D Mutta tekstarit yms. viestit on olleet siis todella kivoja ja ystävällisiä!

typerä tyttö olet
voi aloittaja.hän mene niihin treeneihin..tapaaminen siirtyy keskiviikkoon jos hänellä ei satu olemaan vaikka "pyykkivuoroa". mutta keskiviikkonapa hän alkaakin pyykkaamaan. Voi hitto naiset on jotkut niin typeriä että naurattaa :D mut juu onnea vaan. Mies säälii sinua ihan selkeesti, odottaa että itse tajuaisit lopettaa yhteydenpidon. Ei varmasti uskalla itse sitä tehdä koska olet niin neuroottista tyyppiä että voisit vaikka hypätä katolta :D

no joo
tuli vaan mieleen, kun itselle joskus kävi niin, että tapasin myös varteenotettavan miehen ja sillä myös tuntui olevan usein "sählinkiä" ja muuta jos olin koittanut soittaa. Lupaili myös usein soittavansa "huomenna" mutta sitten tulikin viesstiä, että "olen väsynyt" soittelen, kun olen pirteämpi. Selvishän se sitten, että naisystävä sillä oli.

mikä myötähäpeä...
Voin kuvitella sen, kun mies menee huomenna bänditreeneihinsä ja kertoo kavereillensa minkälaiseen ilmestykseen on törmännyt. :) Ihanaan innokkaaseen naiseen. NOT.
Ihan totta, AP, kannattaa nyt vähän höllätä. Mies ei ehkä tässä vaiheessa uskalla/koe tarpeelliseksi sanoa tylysti ja suoraan. Mutta jos vielä viikonkin sitä piinaat, voi tulla todella rumaa tekstiä.

Näin
[QUOTE="vieras";29203486]...jatkan vielä edellistä viestiä.
Miksi se mies ei soittanut sinulle eilen? Mieti, jos olet itse kiinnostunut jostakin tyypistä, kyllä sä sille viestiä laitat vaikka oliskin ollut "häslinkiä." Tai jos lauantaina meni myöhään. Ei kännissäkään erehtynyt sulle soittamaan? Voi v*ttu kun ärsyttää ihmisten tyhmyys.[/QUOTE]

Just näin. Kyllä sitä kiinnostaville ihmisille soittaa ja tekstaa vaikka olis kolmas maailmansota käynnissä ;) jos mies on jo tässä vaiheessa noin välinpitämätön, niin kannattaa antaa olla.

Jodo
Voi ei, ap. Jäitä hattuun nyt, oikeesti. Älä missään nimessä ota siihen nyt enää mitään yhteyttä. Anna sen soittaa jos on soittaakseen.

Mä oon nyt 3kk tapaillu yhtä miestä ja mulla oli alkuun vähän sama tilanne. Oltiin nähty vasta pari kertaa ja mä olin niiiiin ihastunut etten malttanut olla tekstaamatta, pyytelin ulos yms.. Sit ne sen viestit alko olla tyyliin 'katotaan nyt' tai 'ilmottelen jos on aikaa'... Tajusin onneks lopettaa sen ahistelun ja pari päivää kärvistelin, niin johan alko mies taas soittelemaan ja tekstaamaan. Nykyään menee hyvin, nähdään aina kun mahdollista ja mies on aidosti ihastunut ja onnellinen. Ja minä myös.

"jemina"
Ap on kuitenkin kertonut miehele että saa sanoa suoraan jos ei kiinnosta, luulisi että mies olisi tarttunut tähän jos mitään kiinnostusta ei olisi. Ehkä roikkumallakin siis miehen saa?

"vieras"
[QUOTE="jemina";29204238]Ap on kuitenkin kertonut miehele että saa sanoa suoraan jos ei kiinnosta, luulisi että mies olisi tarttunut tähän jos mitään kiinnostusta ei olisi. Ehkä roikkumallakin siis miehen saa?[/QUOTE]

ja miten säälittävää sekin oli. "sano jos ei kiinnosta" oikeesti... Tuntemattomalle ihmiselle...

[QUOTE="jemina";29204238]Ap on kuitenkin kertonut miehele että saa sanoa suoraan jos ei kiinnosta, luulisi että mies olisi tarttunut tähän jos mitään kiinnostusta ei olisi. Ehkä roikkumallakin siis miehen saa?[/QUOTE]

Ennemmin uskoisin, että mies pitää AP:ta varalla. Ei sitä nyt kannata suoraan sanoa 'ei kiitos', voihan se olla et vaikka ens viikonloppuna panettais.

Mutta kuten moni on sanonut: Jos mies ois kiinnostunut (siis todella kiinnostunut) ei olisi häslinkiä, eikä todellakaan olisi liian väsynyt soittamaan! Siis oikeesti.

Toki on mahdollista, että AP on miehen mielestä ihan ok ja ei halua loukata, ehkä jopa miettii, et voihan siitä jotain tulla. Ja on se mahdollista että tuleekin, mutta ihan varmaa on, että ei se ainakaan yhtä kiinnostunut ole kuin AP.

"aloittaja"
Onnistuin löytämään miehen bändin FB-sivut ja kävin vähän kuuntelemassa. Tykkäsin nyt tosta sivustosta, toivottavasti huomaa sen. ;) Mutta maltoin mieleni, etten mennyt sille chattaamaan, että onpa hyvää musaa.

Ette te voi vielä sanoa, etteikö mies olisi musta yhtä kiinnostunut kuin minä hänestä. Sitähän ei tiedä nyt kukaan muu kun mies itse! Ehkä se selviää huomenna.. Jos ei, niin maltan kyllä odottaa.

"jemina"
[QUOTE="aloittaja";29204322]Onnistuin löytämään miehen bändin FB-sivut ja kävin vähän kuuntelemassa. Tykkäsin nyt tosta sivustosta, toivottavasti huomaa sen. ;) Mutta maltoin mieleni, etten mennyt sille chattaamaan, että onpa hyvää musaa.

Ette te voi vielä sanoa, etteikö mies olisi musta yhtä kiinnostunut kuin minä hänestä. Sitähän ei tiedä nyt kukaan muu kun mies itse! Ehkä se selviää huomenna.. Jos ei, niin maltan kyllä odottaa.[/QUOTE]

Mä en ihan oikeasti kykene uskomaan, että mies olisi susta yhtä kiinnostunut kuin sinä hänestä. Tai jos on, niin hän ei sitten osaa ilmaista kiinnostustaan ollenkaan mikä ei sekään lupaa auvoista tulevaisuutta.

Itse kavahdan roikkumista, enkä tajua millaisen ihmisen kiinnostus pysyy tuollaisen pommituksen kohteena yllä.

"jaahas"
[QUOTE="aloittaja";29204322]Onnistuin löytämään miehen bändin FB-sivut ja kävin vähän kuuntelemassa. Tykkäsin nyt tosta sivustosta, toivottavasti huomaa sen. ;) Mutta maltoin mieleni, etten mennyt sille chattaamaan, että onpa hyvää musaa.

Ette te voi vielä sanoa, etteikö mies olisi musta yhtä kiinnostunut kuin minä hänestä. Sitähän ei tiedä nyt kukaan muu kun mies itse! Ehkä se selviää huomenna.. Jos ei, niin maltan kyllä odottaa.[/QUOTE]

Mikähän bändi on. Mulla yksi tuttu, ihan kiva mies yhdessä bändissä. Jututtaa aina kivasti naisia, mutrta on varattu. No joo, onhan noita bändejä olemassa, että ei se varmaan sama oo.

Yhteistyössä