Kiinnostava mies ei enää vastaa

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Täällä oikeasti kirjoitellaan että "se vaan haluaa panna sua", "varmaan varattu" jne.
Sinänsä tuon kaltaiset vastaukset on täysin turhia ja kumpuavat usein varmasti kirjoittajan omasta katkeruudesta. Tässä tilanteessahan ei selvästikään ole ongelman keskiössä se, että mies "haluaisi vaan panna", vaan ongelma on itseasiassa siinä, ettei mies halua edes panna. Ikävää, jos jollekin on sattunut matkan varrelle paljon itseään tyrkyttäviä varattuja, mutta ei se kyllä sitä tarkoita, että kaikki miehet olisivat varattuja.

"vieras"
Kuulostaa mun korviin siltä, että mies on sinkku ja elelee kuten sinkku elelee. Fiiliksen mukaan treffailee, jos haluaa. Kuulostaa, ettei aloittaja ole ainakaan mitenkään ensi silmäyksellä mieheen kolahtanut ja itse aikoinani jätin kyllä jo alussa noin etäiset miehet rauhaan. Ei kannata tyrkyttää, jos ei mies ole samalla tasolla kiinnostuksensa kanssa.

"ttt"
Edellisen kanssa samaa mieltä.

Elämäni aikana paljon treffaillu ja kyllä huomasi että tälläiset "soitan huomenna"- tyypit eivät olleet kiinnostuneita mutta eivät vaan jostain syystä kyenneet sanomaan suoraan ettei kiinnosta. Heistä ei kuulunut jos minä en ottanut yhteyttä.

Sitten ne jotka olivat oikeasti kiinnostuneita niin heidän kanssaan ei tarvinnut sopia erikseen päiviä koska sopisi nähdä. Heille sopi aina ja olivat valmiita näkemään vaikka heti. Ja varsinkin jos vkonloppuisin olivat riennoissa,tuli puhelua tai viestiä "missä olet" ja "nähdäänkö"

Kyllä sen teoista huomaa onko toinen kiinnostunut. Ja valitettavasti ap:n kohdalla näyttää siltä että mies ei olisi.

gjgos
Jaa vai että taas se 18 v tyttö on rantautunut palstalle provoilemaan. Yllättävän kauan hiljaisuutta kestikin. Oisit nyt vaan jaksanut yrittää vielä etkä ois taas sortunut.

.....
[QUOTE="Vieras1";29207546]Hahaha, tän täytyy olla provo :D[/QUOTE]

Mä en ois heti provoksi leimaamassa. Ainakin miehissä on paljonkin ap:n kaltaisia, en yhtään epäile etteikö naisissakin.

"sss"
Huh, tolla lailla kyllä pelotat miehen pois. Miehet haluaa metsästää.. älä ole tyrkky. Tappaa mielenkiinnon. Ihan hiljaa olet ja jos et enää kuule, ei ollut sinulle oikea.

"aloittaja"
Nyt on kyllä käynyt joku ihan muu, kun mä vastaamassa.. :D

Me käytiin eilen miehen kanssa yhdillä! Mies laittoi viestiä, että kyllä hän menee niihin bänditreeneihin ja minä sitten kysyin missäs se treenikämppä on. Sattumalta asun aika lähellä, joten ehdotin, että käydään treenien jälkeen kaljalla. Miehelle sopi :)

haloo
[QUOTE="aloittaja";29203913]Ei mussa ole mitään pielessä... Ja olen kyllä ihan sinut itseni kanssa. Ei se mun mielestä mene niin, että pitäis aina odottaa että mies pyytää ulos. Miksei nainen voisi pyytää? Ja nyt kun selkeästi tuottaa tulostakin ;)

Apua, en malta oottaa huomista :D En ole ollut aikoihin treffeillä. Toki en sais nyt odottaa liikaa, jos mies meneekin niihin treeneihin.. Mulla on vaan nyt aika hyvä tunne tästä, pitkästä aikaa! Näin kirjotettuna tää juttu kuulostaa kyllä mustakin vähän hullulta :D Mutta tekstarit yms. viestit on olleet siis todella kivoja ja ystävällisiä![/QUOTE]

Pyytäminen on eri asia kuin painostaminen.

vierasfds
[QUOTE="aloittaja";29210745]Nyt on kyllä käynyt joku ihan muu, kun mä vastaamassa.. :D

Me käytiin eilen miehen kanssa yhdillä! Mies laittoi viestiä, että kyllä hän menee niihin bänditreeneihin ja minä sitten kysyin missäs se treenikämppä on. Sattumalta asun aika lähellä, joten ehdotin, että käydään treenien jälkeen kaljalla. Miehelle sopi :)[/QUOTE]

Eli mies laittoi sulle vaan, että menee bänditreeneihin, eikä muuta? Ja sinä sitten utelit missä se kämppä on ja ehotit?

Yhdet joitte siis? Mitä sitten tapahtui, pussasitteko? Sovitteko uudesta tapaamisesta?

"aloittaja"
Ihan ne kaljat juotiin ja juteltiin. Mies ehdotti, että voitaisiin seuraavalla kerralla nähdä isommalla porukalla kun on niitä yhteisiä tuttuja :) Mies on oikeastikin aika ujo, että sinänsä ymmärrän, että porukassa olisi helpompi rentoutua.

Mies tuli pysäkille kanssani odottamaan bussia ja halasi lähtiessään ;) Mulla on itsellä tosi hyvä tunne nyt tästä! Kunhan vielä maltan olla tänään tekstaamatta, annan nyt miehen tehdä aloitteen.

"Saara"
[QUOTE="aloittaja";29210852]Ihan ne kaljat juotiin ja juteltiin. Mies ehdotti, että voitaisiin seuraavalla kerralla nähdä isommalla porukalla kun on niitä yhteisiä tuttuja :) Mies on oikeastikin aika ujo, että sinänsä ymmärrän, että porukassa olisi helpompi rentoutua.

Mies tuli pysäkille kanssani odottamaan bussia ja halasi lähtiessään ;) Mulla on itsellä tosi hyvä tunne nyt tästä! Kunhan vielä maltan olla tänään tekstaamatta, annan nyt miehen tehdä aloitteen.[/QUOTE]

Tästä minä vetäisin sen johtopäätöksen, että mies suhtautuu minuun vain kaverillisesti. Jos haluaisi intiimimpään kanssakäymistä, niin sitten olisi halunnut tavata kahden kesken.

fdsafas
[QUOTE="aloittaja";29210852]Ihan ne kaljat juotiin ja juteltiin. Mies ehdotti, että voitaisiin seuraavalla kerralla nähdä isommalla porukalla kun on niitä yhteisiä tuttuja :) Mies on oikeastikin aika ujo, että sinänsä ymmärrän, että porukassa olisi helpompi rentoutua.

Mies tuli pysäkille kanssani odottamaan bussia ja halasi lähtiessään ;) Mulla on itsellä tosi hyvä tunne nyt tästä! Kunhan vielä maltan olla tänään tekstaamatta, annan nyt miehen tehdä aloitteen.[/QUOTE]

Mies haluaa olla sun kaverisi, eikä muuta. Sinuna hyväksyisin asian, enkä elättelisi turhia toiveita. Jos haluais sun kanssa muuta, niin olis pussannut ja ehdottanut treffejä ilman muita kavereita.

Yhteistyössä