Kiinnostava mies ei enää vastaa

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Lumi"
[QUOTE="aloittaja";29203913]Ei mussa ole mitään pielessä... Ja olen kyllä ihan sinut itseni kanssa. Ei se mun mielestä mene niin, että pitäis aina odottaa että mies pyytää ulos. Miksei nainen voisi pyytää? Ja nyt kun selkeästi tuottaa tulostakin ;)

Apua, en malta oottaa huomista :D En ole ollut aikoihin treffeillä. Toki en sais nyt odottaa liikaa, jos mies meneekin niihin treeneihin.. Mulla on vaan nyt aika hyvä tunne tästä, pitkästä aikaa! Näin kirjotettuna tää juttu kuulostaa kyllä mustakin vähän hullulta :D Mutta tekstarit yms. viestit on olleet siis todella kivoja ja ystävällisiä![/QUOTE]

Hmmm.. siis oot tuntenu tän unelmien miehen viikon ajan vai mitenkä? vai siis yli viikon? =)

"vieras"
[QUOTE="siri";29203759]Kateelliset mammat täällä vaan toivoo ettei kukaan löytäis rakkautta kun itse on joutunu tyytyyn johonkin hikiseen toiseksparhaaseen kun eivät parasta uskaltaneet tavoitella.
Anna palaa aloittaja![/QUOTE]

Ei, vaan me tiedämme että tuollaisissa aloituksissa ei ole toisella oikeasti tunnetta mukana. Mulla on ollut kaksi pitkää suhdetta ennen nykyistä miestäni (jonka kanssa olemme naimisissa ja lapsiakin on saatu) ja jokainen näistä miehistä oli alusta asti sellainen, ettei tarvinnut todellakaan arvata kiinnostuksen määrää. Itse en ole aloitteentekijä vaan annan numeroni ja jokainen näistä miehistä on itse soittanut ja sopinut seuraavat tärät jne. Jos olis pitänyt alkaa arvuutella miehen mielenliikkeitä, niin en olis jäänyt kyllä niitä arvailemaan.

Kun se oikea tulee vastaan, niin molemmat sen tietävät eikä tuollaisia aloittajan kuvaamia lapsellisia pelejä tarvita. :)

"aloittaja"
No tuskinpa nyt sen sun tuttusi bändi on, eiköhän noita bändejä riitä. :D

Mollatkaan vaan ja epäilkää provoksi. Musta ei ainakaan voi sanoa, ettenkö olis tehnyt kaikkea saadakseni mitä haluan! Mä taidan lopettaa nyt tänne kirjottamisen ja jutella vaan tälle kaverilleni, joka sentään ymmärtää ja tajuaa tilanteen paremmin. :)

"Lumi"
[QUOTE="aloittaja";29204390]No tuskinpa nyt sen sun tuttusi bändi on, eiköhän noita bändejä riitä. :D

Mollatkaan vaan ja epäilkää provoksi. Musta ei ainakaan voi sanoa, ettenkö olis tehnyt kaikkea saadakseni mitä haluan! Mä taidan lopettaa nyt tänne kirjottamisen ja jutella vaan tälle kaverilleni, joka sentään ymmärtää ja tajuaa tilanteen paremmin. :)[/QUOTE]

No äläs nyt..minä uskon sinua ;)

"Lumi"
[QUOTE="aloittaja";29204390]No tuskinpa nyt sen sun tuttusi bändi on, eiköhän noita bändejä riitä. :D

Mollatkaan vaan ja epäilkää provoksi. Musta ei ainakaan voi sanoa, ettenkö olis tehnyt kaikkea saadakseni mitä haluan! Mä taidan lopettaa nyt tänne kirjottamisen ja jutella vaan tälle kaverilleni, joka sentään ymmärtää ja tajuaa tilanteen paremmin. :)[/QUOTE]

Hyvähän se on oikeesti jos tietää mitä haluaa ja yrittää kaikintavoin saada sen..kun onpa kiva sit harmitella vuosien päästä, että olis vaan ollut unelma mies, mutta rahkeet ei riittäny..

"aloittaja"
No kiva, että joku sentään on tässä asiassa munkin puolella.. Ottaen huomioon että kukaan ei nyt kuitenkaan tiedä tätä tilannetta kokonaan!

Huomenna kyllä käyn lällättämässä, jos tapaaminen onnistuu. ;) Hah.

"Lumi"
[QUOTE="aloittaja";29204414]No kiva, että joku sentään on tässä asiassa munkin puolella.. Ottaen huomioon että kukaan ei nyt kuitenkaan tiedä tätä tilannetta kokonaan!

Huomenna kyllä käyn lällättämässä, jos tapaaminen onnistuu. ;) Hah.[/QUOTE]

Niin ihan oikee asenne!! Noin just pitää tehdäkkin, että yrittää ainakin ja jos ei vaan natsaa niin sit uus mies kehiin, mutta varmasti joku mies on otettu siitä, että nainen haluu sen ja myös näyttää sen :) Siis on olemassa semmosia miehiä..

Tuu vaan kertoo miten treffit meni ja toivon, että onnistuu..ihanaahan se tunne on, kun oikeesti ihastuu :)

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";29204414]No kiva, että joku sentään on tässä asiassa munkin puolella.. Ottaen huomioon että kukaan ei nyt kuitenkaan tiedä tätä tilannetta kokonaan!

Käy kertomassa, miten meni! Alkoi oikeasti kiinnostaa (jos tämä nyt totta on :)).

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";29204322]Onnistuin löytämään miehen bändin FB-sivut ja kävin vähän kuuntelemassa. Tykkäsin nyt tosta sivustosta, toivottavasti huomaa sen. ;) Mutta maltoin mieleni, etten mennyt sille chattaamaan, että onpa hyvää musaa.

Ette te voi vielä sanoa, etteikö mies olisi musta yhtä kiinnostunut kuin minä hänestä. Sitähän ei tiedä nyt kukaan muu kun mies itse! Ehkä se selviää huomenna.. Jos ei, niin maltan kyllä odottaa.[/QUOTE]

joko sä olet mielenvikainen stalkkeri tai sit provo

"..."

Luulen, että suurinosa on nimenomaan sun puolella ja koittaa neuvoa, et vähempi on parempi! Tuu kertoon, miten kävi! :)

"Kimu"
Jos joku stalkkais mua noin, että kävis mun bändin sivuillakin ja lähettelis viestiä koko ajan, ni juoksisin karkuun hulluna. Voihan se olla, että tyyppi oli alunperin susta kiinnostunut, mutta sitten kun aloit tuollalailla vainoamaan, niin se tajus, että ei tollasen riippujan kanssa halua olla tekemisissä. Kyllä alkuhuumassa voi olla toisen kanssa tekemisissä koko ajan, mutta se vaatii VASTAVUOROISUUTTA. Siis miehenkin pitäisi SELVÄSTI osoittaa kiinnostuksensa. Mä saatoin käyttäytyä samanlailla kuin sä, silloin kun olin 15-v. Ihan hävettää nykyään. Eihän ne jätkät kehdannu suoraan mulle sanoa, mutta nauroivat varmaan kavereidensa kanssa kuollakseen.

bigu
Mä oon sitä mieltä että jos se mies ois todella kiinnostunut ni se jättäis bänditreenit ym. "tärkeät" menot menemättä. Minusta kuulostaa keksityiltä selityksiltä..

Mut tsemii jokatapauksessa!

"Heps"
Mä oon sitä mieltä että jos se mies ois todella kiinnostunut ni se jättäis bänditreenit ym. "tärkeät" menot menemättä. Minusta kuulostaa keksityiltä selityksiltä..

Mut tsemii jokatapauksessa!
Jos suhtautuu musiikkiin yhtään ammattimaisesti, sinne bänditreeneihin meno on ihan yhtä tärkeää kuin duuniinkin meno. Vai soittaako kelpo mies töihin ja ilmoittaa tarvitsevansa vapaata, kun unelmien nainen sattuu kohdalle...?

Oma mieheni on käynyt bänditreeneissä ja hoitanut kaikki sovitut menot ihastuneenakin. Silloin vähän kirpaisi, kun ensi ihastuksen vallassa ehdotin illaksi treffejä, ja hän vastasi että katsoo jalkapalloa telkkarista, mutta voin kyllä tulla seuraksi :D

No nyt meillä on kaksi lasta, ja mies suhtautuu kaikkeen lapsiin liittyvään samalla vakavuudella kuin bänditreeneihin ja jalkapalloon silloin joskus.

wonderer
Siinä mielessä olen kyllä samaa mieltä että ei kannata liikaa itseään tyrkyttää. Mut kyllä silti pitää se oma kiinnostus tehdä toiselle selväksi, ja mun mielestä olet kyllä tehnyt. Mutta asia mihin kiinnitin erityistä huomiota näissä vastauksissa... kauhistuttaa ihmisten moraalittomuus ja toisten kunnioittamisen täydellinen puuttuminen! Täällä oikeasti kirjoitellaan että "se vaan haluaa panna sua", "varmaan varattu" jne. Ehkä olen lapsellinen tai jotain mutta mun on todella vaikeaa ajatella että miehet tai naiset kykenisi tosta vaan käyttämään kylmästi hyväksi vain omaa etua tavoitellakseen jos huomaavat että joku on kiinnostunut. Jossain on mennyt todella pahasti pieleen. Missäköhän toisten ihmisten ja heidän tunteiden huomioonottaminen opitaan? Tuleeko se kotikasvatuksesta? Missä opetetaan toisten arvostaminen? Puuttuuko suurimmalta osalta ihmisistä omatunto, ei enää eroteta oikeaa väärästä? Puuttuuko kyky asettua toisen asemaan? Kuulostaa vähän uskonnolliselta mutta kyllä meidän tulisi kohdella toisiamme niin kuin haluaisimme että itseämme kohdeltaisiin. Tuntuu tosi pahalta tajuta millaisia ihmiset ovat, väkisinkin tässä kyynistyy. Ehkä tämä mun viesti on väärässä paikassa eikä vastaa alkuperäiseen kysymykseen, mutta oon tätä asiaa jo pidemmän aikaa miettinyt. Enkä tiedä että eivätkö ihmiset vaan enää kunnioita toisiaan ja seksistä on tullut samanlainen asia kuin esimerkiksi syöminen tai joku muu arkipäiväinen asia.

juupa
Siinä mielessä olen kyllä samaa mieltä että ei kannata liikaa itseään tyrkyttää. Mut kyllä silti pitää se oma kiinnostus tehdä toiselle selväksi, ja mun mielestä olet kyllä tehnyt. Mutta asia mihin kiinnitin erityistä huomiota näissä vastauksissa... kauhistuttaa ihmisten moraalittomuus ja toisten kunnioittamisen täydellinen puuttuminen! Täällä oikeasti kirjoitellaan että "se vaan haluaa panna sua", "varmaan varattu" jne. Ehkä olen lapsellinen tai jotain mutta mun on todella vaikeaa ajatella että miehet tai naiset kykenisi tosta vaan käyttämään kylmästi hyväksi vain omaa etua tavoitellakseen jos huomaavat että joku on kiinnostunut. Jossain on mennyt todella pahasti pieleen. Missäköhän toisten ihmisten ja heidän tunteiden huomioonottaminen opitaan? Tuleeko se kotikasvatuksesta? Missä opetetaan toisten arvostaminen? Puuttuuko suurimmalta osalta ihmisistä omatunto, ei enää eroteta oikeaa väärästä? Puuttuuko kyky asettua toisen asemaan? Kuulostaa vähän uskonnolliselta mutta kyllä meidän tulisi kohdella toisiamme niin kuin haluaisimme että itseämme kohdeltaisiin. Tuntuu tosi pahalta tajuta millaisia ihmiset ovat, väkisinkin tässä kyynistyy. Ehkä tämä mun viesti on väärässä paikassa eikä vastaa alkuperäiseen kysymykseen, mutta oon tätä asiaa jo pidemmän aikaa miettinyt. Enkä tiedä että eivätkö ihmiset vaan enää kunnioita toisiaan ja seksistä on tullut samanlainen asia kuin esimerkiksi syöminen tai joku muu arkipäiväinen asia.
Ajattelin aikaisemmin juuri noin kuin sinäkin. Että eihän noin nyt voi aikuiset ihmiset käyttäytyä. Kunnes sitten erosin pitkästä suhteesta ja jossain vaiheessa uskaltauduin deittailemaan. Silloin huomasin, että aika harvassa ovat ne rehelliset ja aidot ihmiset, huijareita tai muuten vaan elämäänsä kyllästyneitä kyynikoita ja oman edun tavoitteljoita kyllä löytyy. Ehkä oli sitten aikakin herätä todellisuuteen... tällä hetkellä ei deittailu kiinnosta, olen ihan mielelläni sinkkuna :)

muuan mies
Kannattaa ihmeessä pyytää tulkintoja nimenomaan tältä palstalta jossa aina lähes poikkeuksetta tulkitaan miesten käyttäytyminen TÄYSIN päin helvettiä!

Näitä ketjuja lukiessa ei aina tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

muuan mies
Jatkan vielä edellistä kommenttiani, suhteennehan selkeästi on jo nyt niin vakavassa vaiheessa että miehen kuuluisi ehdottomasti omistautua sinulle ja raportoida omat menemisensä mahdollisimman tarkkaan ja toki pyytää lupa mikäli aikoo tehdä jotain muuta kuin omistaa aikansa SINULLE, luomakunnan kruunulle eli vaon omistajalle.

hohoo
Jatkan vielä edellistä kommenttiani, suhteennehan selkeästi on jo nyt niin vakavassa vaiheessa että miehen kuuluisi ehdottomasti omistautua sinulle ja raportoida omat menemisensä mahdollisimman tarkkaan ja toki pyytää lupa mikäli aikoo tehdä jotain muuta kuin omistaa aikansa SINULLE, luomakunnan kruunulle eli vaon omistajalle.
Täysin asiatonta ilkeilyä taas. Miksi naisvihaaja kirjoittelee mammapalstalle?

muuan mies
Täysin asiatonta ilkeilyä taas. Miksi naisvihaaja kirjoittelee mammapalstalle?
Täysin asiaton kommentti taas. Aloittajaa saa tällä palstalla arvostella vain jos arvostelija itse on nainen tai sellaiseksi anonyymiyden voimalla tekeytyvä. Miehen tai sellaiseksi tekeytyvien kirjoitukset teilataan täällä aina ellei kyseessä ole naisille nöyristely tai blatantti perseennuoleminen. Olet automaattisesti joko väärässä, naistenvihaaja tai peräkammarinpoika jos menet naista, naisen kirjoituksia tai naisen tekemisiä arvostelemaan. Aina.

Missä täällä muuten sanotaan että tämä on mammapalsta kun edelleenkään en ole sitä mistään huomannut muusta kuin sinun kaltaistesi skommenteista? Kaksplus on perhejulkaisu ja käsittääkseni tämän palstan säännöissä ei kielletä miehiä osallistumasta keskusteluun vai olenko jättänyt huomioimatta erehdyksessä jotain? Ottaako voimaistuneita uusfeministejä niin pahasti kuulaan miesten suusta tulevat totuudet että pitää yrittää häätää mieskeskustelijat tai sellaiseksi tekeytyvät pois naisten omimilta palstoilta?

hohoo
Täysin asiaton kommentti taas. Aloittajaa saa tällä palstalla arvostella vain jos arvostelija itse on nainen tai sellaiseksi anonyymiyden voimalla tekeytyvä. Miehen tai sellaiseksi tekeytyvien kirjoitukset teilataan täällä aina ellei kyseessä ole naisille nöyristely tai blatantti perseennuoleminen. Olet automaattisesti joko väärässä, naistenvihaaja tai peräkammarinpoika jos menet naista, naisen kirjoituksia tai naisen tekemisiä arvostelemaan. Aina.

Missä täällä muuten sanotaan että tämä on mammapalsta kun edelleenkään en ole sitä mistään huomannut muusta kuin sinun kaltaistesi skommenteista? Kaksplus on perhejulkaisu ja käsittääkseni tämän palstan säännöissä ei kielletä miehiä osallistumasta keskusteluun vai olenko jättänyt huomioimatta erehdyksessä jotain? Ottaako voimaistuneita uusfeministejä niin pahasti kuulaan miesten suusta tulevat totuudet että pitää yrittää häätää mieskeskustelijat tai sellaiseksi tekeytyvät pois naisten omimilta palstoilta?
Tuota, väitit, että ap kuvittelee olevansa luomakunnan kruunu, koska on nainen? Mikä asenne tuo on, ellei sitten katkeruutta tai naisvihaa? Et kai väitä tuon kommentteisi olevan asiallisesti arvosteleva?

Ihmettelin palstailuasi siksi, että muistelin lukeneesi samalla nikillä kirjoitettuja muitakin katkeranoloisia kommentteja. Onko tämä sitten sopiva foorumi sulle purkaa omaa huonoa oloasi?

Yhteistyössä