Kiinnostava mies ei enää vastaa

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"tttt"
[QUOTE="vieras";29203502]Sorry, mutta se ei ole susta kiinnostunut ja käyttäydyt aivan liian tyrkysti.[/QUOTE]

Samaa mieltä.

Mies oli sanonut että ilmoittelee jos tulee tapaamaan sua. Ja sä alat hysteerisesti pommittaa ja tivamaan mieheltä tapaamista.

Ei ihme ettei vastaa enää.

Olisit vaan rauhassa odotellut tuleeko vai ei. Ja antanut sitten olla jos ja kun ei tullut.

"aloittaja"
Älkää hermostuko.. Ois tää mies kyllä nyt varmasti äsken naamakirjaviestiin laittanut että "älä häiritse mua enää, ei kiinnosta", jos tilanne tosiaan olisi se!

Katselen tätä tilannetta tänään uudestaan, sitten sen puhelun jälkeen. Mies on vaan aivan täydellinen, todella komea ja mukava! Jospa kuitenkin sen verran maltan, etten pyydä häntä luoksen käymään jo tänään ;)

[QUOTE="aloittaja";29203429]Mä nyt onneksi teidän vastustuksesta huolimatta laitoin sen naamakirjaviestin. Mies vastasi äsken, että sori, oli viikonloppuna kaikkea häslinkiä ja lauantai meni tosi myöhään. Kysyin jutellaanko illalla vaikka puhelimessa ja mies lupasi ilmoittaa kun pääsee töistä kotiin :) Huh, että tuli parempi mieli.[/QUOTE]

Siis lupasi ilmoittaa mitä?Sitä että voitteko jutella puhelimessa? Älä nyt kuitenkaan vielä ihan älyttömästi hehkuta. Vahvasti vaikuttaa siltä että kiinnostus miehen puolelta on hiipunut.

Itse ajattelen että jos hän olisi kiinnostunut niin aivan varmasti olisi viimeistään sunnuntaina ilmoitellut itsestään ja pahoitellut kun lauantaina näkeminen ei onnistunut. Ja kyllä sinä nyt minun mielestä hätäilet ja ahdistelet.

[QUOTE="aloittaja";29203515]Älkää hermostuko.. Ois tää mies kyllä nyt varmasti äsken naamakirjaviestiin laittanut että "älä häiritse mua enää, ei kiinnosta", jos tilanne tosiaan olisi se!

Katselen tätä tilannetta tänään uudestaan, sitten sen puhelun jälkeen. Mies on vaan aivan täydellinen, todella komea ja mukava! Jospa kuitenkin sen verran maltan, etten pyydä häntä luoksen käymään jo tänään ;.)[/QUOTE]

Tuota noin.... Tuskinpa olisi laittanut, aika moni kokee että yhteydenpidon vähentäminen ja "radiohiljaisuus" on toiselle ymmärrettävä merkki kiinnostuksen lopahtamisesta

"vieras"
Jos miehestä ei kuulu tänään mitään, niin älä nyt ainakaan ihmeessä enempää häntä ahdistele! Olet jo aika paljon pommitellut miestä. Hän varmasti ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä mikäli hän haluaa.

Mulla kyllä on pieni epäilys että tää saattais olla provo? :D

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
"vieras"
Rauhoita oikeasti vähän tuota roikkumistasi jos meinaat miehen itsellesi saada... Mä meinasin nykyisen mieheni kanssa olla liian takertuva juuri kuten sä olet nyt. Tajusin onneksi tilanteen ajoissa ja vedin vähän takapakkia. Kannatti, suhtautuminen muuttui miehellä aika nopeasti ja yhtäkkiä se en ollutkaan enää mä joka niitä viestejä koko ajan laitteli... ;)

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";29203515]Älkää hermostuko.. Ois tää mies kyllä nyt varmasti äsken naamakirjaviestiin laittanut että "älä häiritse mua enää, ei kiinnosta", jos tilanne tosiaan olisi se!

Katselen tätä tilannetta tänään uudestaan, sitten sen puhelun jälkeen. Mies on vaan aivan täydellinen, todella komea ja mukava! Jospa kuitenkin sen verran maltan, etten pyydä häntä luoksen käymään jo tänään ;)[/QUOTE]

No ei välttämättä.
Aika harva kehtaa suoraan sanoa että ei kiinnosta,älä häiritse.

Rituko1
Hei

Nyt kannattaa miettiä tarkkaan, et haluaako tämmöistä suhdetta jatkaa.
Sanon kokemuksesta, että on paljon miehiä jotka voi olla peräti naimisissa ja liitosssa menee huonosti, niin haluaa vaan pitää hauskaa ja tavata useampaakin naista vuoronperään. Tämmöisiä miehiä on myös kaveripiireissäni. Todella ikävää niille jotka hakevat todellista elämänkumppania.

"aloittaja"
No kaveri tosiaan tuntee tämän miehen ja ollaan tänään juteltu aiheesta. Kaverin mukaan mies on luotettava ja rehti kaveri :) Ja uskoo, että mies varmasti antaa tänään kuulua itsestään. Mikä syy kaverillani ois valehdella tämmösestä mulle? Niin, ei mikään!

Mulla on vähän se, että kun jotain haluan, niin mun on pakko saada se heti. Vähän huono tapa, yritän päästä siitä eroon.. Mutta toisinaan myös sitkeys ja tälläinen pommitus vaan tuottaa tulosta, varsinkin jos toinen on yhtään ujo!

Heydon
Kuuntele nyt hyvä nainen, mitä sinulle yritetään kertoa. Pelkästään tekstien perusteella kuulostat epätoivoiselta, ja ei se voi olla heijastumatta tosielämäänkin.
Olen itse ollut samassa tilanteessa useinkin, siinä välittäjäystävänä. Vaikka olisi kyse miten hyvästä kaverista, toisen on mahdotonta tietää, mitä mies ajattelee. Ja ei se luotettavuus sulje pois sitä mahdollisuutta, että mies ei olisikaan sinusta kiinnostunut. Mietihän itse, miten hankalaa miehen on tässä tilanteessa toimia, kun on yhteisiä tuttavia?!

Kannattaisko katsoa elokuva nimeltään He's just not that into you?

"Vieras"
Aloittaja on nyt itsepintaisesti sitä mieltä, että miestä kiinnostaa... Minä antaisin nyt miehen vuorostaan tehdä aloitetta. Sinä olet jo osoittanut kiinnostuksesi, mies ottaa kyllä yhteyttä jos on myös sinusta kiinnostunut. Vaikka olisikin ujo. Ja jos ei ota, niin anna olla. Tuskin ainakaan lisäät kiinnostavuutta tuolla pommituksella. Tiedän, odottaminen on piinallista, mutta mielestäni se on tässä ainoa järkevä vaihtoehto.

"Vieras"
Kuuntele nyt hyvä nainen, mitä sinulle yritetään kertoa. Pelkästään tekstien perusteella kuulostat epätoivoiselta, ja ei se voi olla heijastumatta tosielämäänkin.
Olen itse ollut samassa tilanteessa useinkin, siinä välittäjäystävänä. Vaikka olisi kyse miten hyvästä kaverista, toisen on mahdotonta tietää, mitä mies ajattelee. Ja ei se luotettavuus sulje pois sitä mahdollisuutta, että mies ei olisikaan sinusta kiinnostunut. Mietihän itse, miten hankalaa miehen on tässä tilanteessa toimia, kun on yhteisiä tuttavia?!

Kannattaisko katsoa elokuva nimeltään He's just not that into you?
Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan. Todella, todella epätoivoista roikkumista. Nolaat vain itsesi.
Useita viestejä ja ahdistelua. Ja mies ei ollut vastannut yhteenkään. Eikö ap sun pääkopassa ome mitään muuta kuin tyhjää?tai sit tää on provo. Kyllä mä ainakin todellakin ahdistuisin tuollaisesta!

"vieras"
Sinähän painat päälle kuin yleinen syyttäjä! Joo, saa nainenkin tehdä aloitteen, mutta yksi aloite riittää, jos toinen on kiinnostunut. Varmasti todella kiusalllinen tilanne miehelle.

"Tintti"
[QUOTE="Vieras";29203653]Aloittaja on nyt itsepintaisesti sitä mieltä, että miestä kiinnostaa... Minä antaisin nyt miehen vuorostaan tehdä aloitetta. Sinä olet jo osoittanut kiinnostuksesi, mies ottaa kyllä yhteyttä jos on myös sinusta kiinnostunut. Vaikka olisikin ujo. Ja jos ei ota, niin anna olla. Tuskin ainakaan lisäät kiinnostavuutta tuolla pommituksella. Tiedän, odottaminen on piinallista, mutta mielestäni se on tässä ainoa järkevä vaihtoehto.[/QUOTE]

Tässä on joka sana totta. Ap, älä tyrkytä itteesi enempää. Mies ottaa yhteyttä jos haluaa. Jos ei ota, ei halua ja sun on vaan hyväksyttävä se.

Mies, joka on kiinnostunut, kyllä ihan varmasti järjestää tilaisuuden ottaakseen yhteyttä kiinnostuksensa kohteeseen vaikka hänellä olisikin kaikkea "häslinkiä" vai mitä ap sanoikaan miehellä olleen.

Olen toki nainen, mutta jos minua pommittaisi joku josta en ole kovinkaan kiinnostunut, en varmasti sanoisi suoraan että "ei kiinnosta, anna olla", enkä usko, että juuri kukaan tekisi niin. Sen sijaan yrittäisin vaivihkaa antaa jutun hiipua just tollasilla epämääräsillä kommenteilla että saatan soitella jos ei oo mitään hässäkkää tai ilmottelen myöhemmin et onnistuisko tapaaminen.

Todennäköisesti mies ei ole kiinnostunut sinusta.

"hmh"
Eipä kuulosta kovin kiinnostuneelta mies, sorry nyt vaan aloittaja...

Kyllä ne jotka on minusta olleet kiinnostuneita on tehneet sen tiettäväksi ihan kaikilla keinoilla...

"vieras"
Sivu suun meni.

mutta toisaalta, haluaisitko ukon, jolle "katoaminen" tai vastaamatta jättäminen on ihan ok.

-ellei siis ole koomassa sairaalassa, mutta näethän sinä, että onko ollut facessa ja lukenut viestin.

"siri"
Kateelliset mammat täällä vaan toivoo ettei kukaan löytäis rakkautta kun itse on joutunu tyytyyn johonkin hikiseen toiseksparhaaseen kun eivät parasta uskaltaneet tavoitella.
Anna palaa aloittaja!

"vieras"
[QUOTE="siri";29203759]Kateelliset mammat täällä vaan toivoo ettei kukaan löytäis rakkautta kun itse on joutunu tyytyyn johonkin hikiseen toiseksparhaaseen kun eivät parasta uskaltaneet tavoitella.
Anna palaa aloittaja![/QUOTE]

Mielenkiintoinen ajatusmaailma sulla ja selvästi omakohtaista kokemusta.
Mulla ei ole tapana arvottaa ihmisiä parhaisiin ja toisiksi parhaisiin, kaikissa on hyvät ja huonot puolensa.
Jos kokisin jonkun tyypin "toiseksi parhaaksi",miksi ihmeessä olisin sellaisen kanssa?

"Vieras"
No en minä ainakaan ole kateellinen. Olen löytänyt jo oman suuren rakkauteni. Ja alkuun jouduin piinallisesti odottamaan miehen yhteydenottoja, muuten olisin pelotellut miehen karkuun.

typerä tyttö olet
Onko sulla kokemusta miehistä? onko kokemusta itsestäsi kun joku tyyppi ei kiinnosta. Sä voit rakennella pilvilinnoja mutta tulet pettymään. Jos mies ei sano suoraan facessa sulle että jätä mut rauhaan, niin se ei tarkota sitä että olis kiinnostunut. Mulla on yks mies viestitelly, ties kuinka paljon..soittelee ja tekstailee. en halua nähdä joten kierrän vastauksen aina..katsotaan myöhemmin..tai odota kun pääsen töistä tms.. koska mun luonne ei anna periksi sanoa että jätä rauhaan, en voi pahoittaa toisen mieltä kun haluan sen frendinä pitää. Mutta tuu ihmeessä kertoo jos puhutte muka puhelimessa tänään tai näätte tulevaisuudessa..mut hei..sitä ei tule tapahtumaan ;)

"..."
Mun mielestä sun kannattais nyt ottaa itestäs sellasia puolituhmia herutuskuvia ja päivittää niitä facen profiilikuviksi niin se huomaa sut ja jos on kiinnostunut, ottaa varmaan yhteyttä. Sit kannattaa olla ainakin parin viestin verran "hard to get" eli oot huomaamatta niitä ennenkun vastaat takasin ;)

Jep ja sit se ehkä käy sua pari kertaa panemassa mutta ei muuten ole edelleenkään jutustelusta tai muusta kiinnostunut...

Yhteistyössä