Kiinnostava mies ei enää vastaa

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Keskustelu, katseet ym. siellä kaljalla kyllä viittais muuhun, kun kaverina olemiseen.. Eikä tossa oikeesti tullut tilannetta, jossa olisi voinut noin vain pussata. Varsinkaan, kun on ujo mies. Oisin minäkin voinut pussata sitä, vaan en tehnyt niin :D Ei kaiken tarvitse niin nopeasti tapahtua.

huipyhp
Miksi tästä asiasta on kinattu sivutolkulla? Miksi aloittaja ei saa pitää ihanan romanttista mielikuvaansa? Miksi se pitää lyödä lyttyyn?

Ok, on totta, että ainakin sen perusteella, mitä ap tänne on kirjoittanut, mies todellakin haluaa olla vain ystävä tai kaveri. Mutta mitä sitten? Kyllähän tämä asia ap:lle selviää ilmankin, että sitä täällä tarvitsee hänelle sivutolkulla todistella.

Ken guru
Miksi tästä asiasta on kinattu sivutolkulla? Miksi aloittaja ei saa pitää ihanan romanttista mielikuvaansa? Miksi se pitää lyödä lyttyyn?

Ok, on totta, että ainakin sen perusteella, mitä ap tänne on kirjoittanut, mies todellakin haluaa olla vain ystävä tai kaveri. Mutta mitä sitten? Kyllähän tämä asia ap:lle selviää ilmankin, että sitä täällä tarvitsee hänelle sivutolkulla todistella.
Varmaan siksi kun ap teki tämän aloituksen.

Sitä jotenkin olettaa että aloittaja haluaa kommentteja.

"Lumi"
[QUOTE="aloittaja";29210937]Keskustelu, katseet ym. siellä kaljalla kyllä viittais muuhun, kun kaverina olemiseen.. Eikä tossa oikeesti tullut tilannetta, jossa olisi voinut noin vain pussata. Varsinkaan, kun on ujo mies. Oisin minäkin voinut pussata sitä, vaan en tehnyt niin :D Ei kaiken tarvitse niin nopeasti tapahtua.[/QUOTE]

No kyllä sen just huomaa noista "eleistä" miten toinen käyttäytyy ;) Todella kiva kuulla, että pääsitte yksille ja juttelemaan, siitä se lähtee.. nimim. itsekkin ihastunut =)

"Lumi"
[QUOTE="heli";29211048]Minkä ikäisiä te ootte? Varmaan aika nuoria.[/QUOTE]

Miten niin :D Käyks se ilmi näistä teksteistä..kyllä sitä "näin vähän vanhempana" tuntuu samalta kuin "teini iässä" ..siis en oo "ikäloppu" :D Ap:sta en tiedä..

"Lumi"
[QUOTE="aloittaja";29211068]Juu, eleet oli kyllä todella selkeät :) Toivottavasti sullakin menee hyvin ihastuksen kanssa!

Mä olen 26-vuotias, mies yli kolmekymppinen.[/QUOTE]

No kyllä menee..mies on "kiinnostunut" ja sen huomaa myös..tekee kauheesti mieli näihin ketjuihin vastata, kun itekki ihastunut..jos oisit läheltä niin lähettäs nelistään muutamalle ;)

fdsafas
[QUOTE="Lumi";29211031]No kyllä sen just huomaa noista "eleistä" miten toinen käyttäytyy ;) Todella kiva kuulla, että pääsitte yksille ja juttelemaan, siitä se lähtee.. nimim. itsekkin ihastunut =)[/QUOTE]

Eli kun toinen ei vastaa viesteihin ja sen näkee kerran yhdellä kun itse kaiken järjestää ja seuraavan kerran se haluaa nähdä kavereiden kanssa niin se on ihastunut?

I think not.

"vierailija"
[QUOTE="Lumi";29211094]Noh..äläs nyt pilaa tätä :D "ite elän pilvilinnoissa" niin en takerru pikkuseikkoihin ;)[/QUOTE]

En tajua mitä järkeä k*settaa itseään noin,tietäen että jokupäivä ne pilvilinnat romahtavat.
Miksi alentaa itsensä noin?
Kaveruus olisi hyvä lähteä molemminpuolisesta kunnioituksesta ja sitä tuskin saa miehen puolelta tuollaisella käytöksellä.

"Lumi"
[QUOTE="vierailija";29211098]En tajua mitä järkeä k*settaa itseään noin,tietäen että jokupäivä ne pilvilinnat romahtavat.
Miksi alentaa itsensä noin?
Kaveruus olisi hyvä lähteä molemminpuolisesta kunnioituksesta ja sitä tuskin saa miehen puolelta tuollaisella käytöksellä.[/QUOTE]

No ok..pitäis ajatella järjellä asiat, että ihastuneena just näkee sen kaiken mitä haluukin nähä. Eikä tietysti oo järkee "kuvitella" vaan sillä sit putoo kovaa ja korkeelta..pitää vissiin sit yrittää sitä järkeekin ottaa mukaan :D

No kyllä toista pitää kunnioittaa, sehän on selvä..

"Entinen Ksantippa S."
Toivon kovasti, että tämä jatkokertomus päättyy yritteliään naisen menestykseen.

Olen niin lopen kyllästynyt siihen, kuinka aina fiktiossa vilpitön ja innokas pösilömies saa sen tasoaan paremman prinsessatytön ihan vain kovalla yrittämisellä ja ihanan hömelöllä luonteellaan, kun taas naiselta vastaava käytös on hirveää tyrkkyilyä ja pelisilmän puutetta.

Joten tsemppiä, ap. Vaikka en sinuun henkilökohtaisesti uskokaan, tykkään tyypistäsi. Olet vähän semmoinen bridgetjones.

"Lumi"
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29211120]Toivon kovasti, että tämä jatkokertomus päättyy yritteliään naisen menestykseen.

Olen niin lopen kyllästynyt siihen, kuinka aina fiktiossa vilpitön ja innokas pösilömies saa sen tasoaan paremman prinsessatytön ihan vain kovalla yrittämisellä ja ihanan hömelöllä luonteellaan, kun taas naiselta vastaava käytös on hirveää tyrkkyilyä ja pelisilmän puutetta.

Joten tsemppiä, ap. Vaikka en sinuun henkilökohtaisesti uskokaan, tykkään tyypistäsi. Olet vähän semmoinen bridgetjones.[/QUOTE]

Joo se bridget on "hyvä tyyppi" :D Hyvä kirjoitus..

Anonymous
Ei tässä kukaan yritä lannistaa ap:ta, vaan oikeasti pelastaa sen, mikä pelastettavissa on! Ap hätäilee aivan tolkuttomasti.

Ainoa tapa, millä voisi pelastaa tilanteen, olisi lopettaa yhteydenpito mieheen. Eikä vuorokaudeksi vaan KOKONAAN siihen asti, että mies ottaa yhteyttä.

"Entinen Ksantippa S."
Ei tässä kukaan yritä lannistaa ap:ta, vaan oikeasti pelastaa sen, mikä pelastettavissa on! Ap hätäilee aivan tolkuttomasti.

Ainoa tapa, millä voisi pelastaa tilanteen, olisi lopettaa yhteydenpito mieheen. Eikä vuorokaudeksi vaan KOKONAAN siihen asti, että mies ottaa yhteyttä.
Olen kuullut tosi monen naisen sanovan, etteivät alun alkaen olleet ollenkaan kiinnostuneita "elämänsä miehestä" vaan tämän kaverista tms. Mies sitten onnistui piirityksellään herättämään naisen kiinnostuksen, ja pintaa raaputtamalla paljastuikin se elämän rakkaus. Miksei tämä onnistuisi myös, kun aktiivinen osapuoli on nainen? Ei kai jokainen mies halua metsästää ja pelata pelejä.

Mielenkiintoista, kuinka moni tässä ketjussa haluaa tyrmätä ap:n lähestymisyritykset, olipa tarina sitten totta tai ei. Mikä saalistavassa naisessa herättää niin suurta vastenmielisyyttä toisissa naisissa? Apua, onko Laasanen sittenkin oikeassa?

Bellamiina
Mäkin oon tätä ketjua seurannut mielenkiinnosta alusta asti. Olis kiva tietää miten tarina jatkuu. Toivon kyllä aapeelle onnea tämän miehen suhteen :) Onhan se imartelevaa toisellekkin huomata, että on noin suuren ihailun kohde! Meillä tota taktiikkaa käytti juurikin mies.. Ja tässä sitä nyt ollaan, naimisissa :p Oon kyllä sitä mieltä, että jokainen osaa sanoa "ei kiinnosta", jos kokee toisen käytöksen painostavana. Go aapee! :D

"melinda"
no ehkä kyse on mun miehestä. se ei osaa sanoa ei,kun ei halua loukata ketään.. mut sitte vois hyvinkin just tollain vältellä kun ei oo oikeesti kiinnostunut!

ja niin tämäkin mies oli ihana,niinku ne kaikki ovat alkuun,muttet voi tietää mikä on oikeesti totta

"melinda"
Mäkin oon tätä ketjua seurannut mielenkiinnosta alusta asti. Olis kiva tietää miten tarina jatkuu. Toivon kyllä aapeelle onnea tämän miehen suhteen :) Onhan se imartelevaa toisellekkin huomata, että on noin suuren ihailun kohde! Meillä tota taktiikkaa käytti juurikin mies.. Ja tässä sitä nyt ollaan, naimisissa :p Oon kyllä sitä mieltä, että jokainen osaa sanoa "ei kiinnosta", jos kokee toisen käytöksen painostavana. Go aapee! :D
ei osaa, mun mies ei todellakaan osaa,se pelkää että joku suuttuu sille, se yrittää miellyttää kaikkia,ei uskalla sanoa edes omille vanhemmilleen ei, sit valittaa selän takana mulle että ei kiinnostais yhtään

vvvieras
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29211888]Olen kuullut tosi monen naisen sanovan, etteivät alun alkaen olleet ollenkaan kiinnostuneita "elämänsä miehestä" vaan tämän kaverista tms. Mies sitten onnistui piirityksellään herättämään naisen kiinnostuksen, ja pintaa raaputtamalla paljastuikin se elämän rakkaus. Miksei tämä onnistuisi myös, kun aktiivinen osapuoli on nainen? Ei kai jokainen mies halua metsästää ja pelata pelejä.

Mielenkiintoista, kuinka moni tässä ketjussa haluaa tyrmätä ap:n lähestymisyritykset, olipa tarina sitten totta tai ei. Mikä saalistavassa naisessa herättää niin suurta vastenmielisyyttä toisissa naisissa? Apua, onko Laasanen sittenkin oikeassa?[/QUOTE]

No kyllähän saalistava nainen on tosi vastenmielinen. Sekä naisten että miesten mielestä. Mies ahdistuu jos nainen on noin päällekäyvä. Kyllä aikuisena pitää osata lukea sitä molemminpuolista yritystä, ja jos toinen ei yritä mitään-lupailee vaan, niin eihän siinä ole aitoa mielenkiintoa sen toisen puolelta. Onhan se ehkä imartelevaa että nainen piirittää niin kovasti, mutta rakkautta se ei ainakaan ole miehen puolelta.

Aito rakkaus on sellaista, että molemmat tunnistaa sen. Toista ei voi pakottaa olemaan se oikea rakkaus. Sitähän ap tässä nyt yrittää. Vaikka onkin provo. Hah hah.

Joskus piiritys auttaa
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29211888]Olen kuullut tosi monen naisen sanovan, etteivät alun alkaen olleet ollenkaan kiinnostuneita "elämänsä miehestä" vaan tämän kaverista tms. Mies sitten onnistui piirityksellään herättämään naisen kiinnostuksen, ja pintaa raaputtamalla paljastuikin se elämän rakkaus. Miksei tämä onnistuisi myös, kun aktiivinen osapuoli on nainen? Ei kai jokainen mies halua metsästää ja pelata pelejä.

Mielenkiintoista, kuinka moni tässä ketjussa haluaa tyrmätä ap:n lähestymisyritykset, olipa tarina sitten totta tai ei. Mikä saalistavassa naisessa herättää niin suurta vastenmielisyyttä toisissa naisissa? Apua, onko Laasanen sittenkin oikeassa?[/QUOTE]

Vaikka tosiaan se mitä AP tähän kirjoitti kovasti kuulostaa siltä, että mies ei tosiaan ole yhtään kiinnostunut, niin joskus se kiinnostus tosiaan voi herätä sillä piirityksellä. Ei tosin aina ja useammin varmaan ei, mutta on niitä toisenlaisiakin tarinoita.

Kuten omani. Mies on todella kiltti, eikä vain oikein osaa sanoa ei. Lyhyehkön seurustelun jälkeen, hän sai todettua, että ei ole minusta kiinnostunut, mutta minä olin ehtinyt häneen todella pahasti ihastua, joten en huolinut eitä vastaukseksi. Yli puolivuotta ahkerasti piiritin miestä, jonka jälkeen aloimme uudelleen seurustella.

Olemme nyt naimisissa ja meillä on lapsia ja useita yhteisiä vuosia takana. Mies on aivan unelma puoliso (osallistuu kotitöihin, hoitaa lapsia, hemmottelee minua) ja osoittaa sekä teoin että sanoin, että rakastaa minua. Ollaan usein puhuttu noista seurustelun alku ajoista ja mies on todennut, että jossain vaiheessa vaan huomasi kuitenkin viihtyvänsä kanssani todella hyvin ja on kasvanut rakastamaan minua todella paljon.

Joskus piiritys auttaa
Aito rakkaus on sellaista, että molemmat tunnistaa sen. Toista ei voi pakottaa olemaan se oikea rakkaus. Sitähän ap tässä nyt yrittää. Vaikka onkin provo. Hah hah.
No ei kyllä ole noin. Rakastuminen ja ihastuminen ehkä ovatkin kemiaa, mutta rakastaminen, jolle jokainen pitkä parisuhde perustuu on tahdosta kiinni. Toki se yleensä menee niin, että ensin ihastutaan, rakastutaan ja sitten opitaan rakastamaan.

Mutta kuten tuossa yllä kirjoitin, niin toisinkin voi mennä. Mieheni rakastaa minua aivan varmasti ja osoittaa sen joka päivä.

tapansa kullakin
No ei kyllä ole noin. Rakastuminen ja ihastuminen ehkä ovatkin kemiaa, mutta rakastaminen, jolle jokainen pitkä parisuhde perustuu on tahdosta kiinni. Toki se yleensä menee niin, että ensin ihastutaan, rakastutaan ja sitten opitaan rakastamaan.

Mutta kuten tuossa yllä kirjoitin, niin toisinkin voi mennä. Mieheni rakastaa minua aivan varmasti ja osoittaa sen joka päivä.
Minä en kyllä haluaisi, että oma mieheni olisi omani siksi, että sain hänet piirittämällä..
Mutta tapansa kullakin.

Itse en kehtaisi piirittää ketään noin kauan. Jos rakkautta ei ole molemmilla heti, en lähde väkisin sitä jahtaamaan. Mutta näköjään meitä on moneen junaan.
Tulee vaan se pelko mieleen, että jos mies on "piirittämällä" napattu, mitäs sitten kun mies oikeasti rakastuu johonkin ihmiseen ensisilmäyksellä. Se voi olla menoa sitten...

Yhteistyössä