Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Lämmin kiitos kaikille! :hug:
Toivotaan, että Pikkuinen pysyy kyydissä.

Minä kiitän ja kumarran, ja siirryn tuonne odottavien puolelle (hurjaa :) ). Luottamusta jokaiselle siihen, että ajallaan se tärppää.
Tulkaa perässä!
 
:flower: Onnittelut kaikille plussanneille!

Täällä ollaan aika kummissaan, missä täti viipyy...?
On mennyt pää vissiin sekaisin kun täällä kuumeilee ja se aiheuttaa nyt tämän viipymisen. Sinänsä hassua, et yleensä kierto on ollut kuin kello 27-28 vrk, kerran/kaksi puolentoista vuoden aikana ollut 26vrk ja pari kertaa sen 30vrk, muuten normaali.
Se haalea haamu oli muistaakseni ma aamuna, ja sen jälkeen tein Prisman jonkun testin ja taas Apteekin testin ni ne oli nega. Rinnat edelleen arat/oudot tuntemukset, äreys mikä yleensä tulee ennen tätiä puuttuu... Tää on tylsää, Tän ikäinen akka ja vielä jaksaa höyrytä kuin nuori likka, ei ole kaikki kotona, ei.
Toivotaa nyt, et se täti Ferrarillaan pysyy poissa.

Pahoittelut tädin vastaanottaneille :hug:
 
Papagena Täällä ihan sama homma, eli Emmihän napsahti ekalla yrittämällä ja nyt on sit heti heittämässä kirvestä kaivoon ja hyppäämässä itse perään jos ei muutaman yrityksen jälkeen tulosta ala tulla...Vauva-lehdessä oli vielä juttu primäärisestä ja sekundäärisestä lapsettomuudesta, ni eiköhän heti pessimisti ajattele että NONNI! Tuoko se nyt sit on kohdalle osunut... Nyt taas vaan jäitä hattuun ettei taas mene hysteriaksi... Ekalla yk:lla olin valeraskaana ja nyt kärsin sekundäärisestä lapsettomuudesta, huh huh! Tätä se sit teettää kun on liian vilkas mielikuvitus! :D
 


Papagena nyt meet ostaa huomen aamuksi uusia testejä jos sulla ei niitä vielä kaapissa ole ja yllätät meidät todella iloisesti tästä kierrosta :heart:

Onnea myös Tansulille :flower:

päppä, täälläkin vanha akka myös ja oviksen metsästyskin on jo tehnyt ihan hupsuksi. Toivottavasti täti ei tule sulle kylään =)
 
No niin, sisko tuli meille ja pitää mennä kaupungissa käymään. Illalla koiratreenit ja sit sukulaisten mökille saunoon ja uimaan. Joten aika kuluu nopeesti ja sit tulee aamu! =) Saatan vielä illalla ehtiä lukemaan uusimmat jutut.

Tosiaan Papsu nyt vaan testit odottamaan myös aamua!
 
nyt mulla on laskut ihan sekasin osaisko joku laskea mun puolesta...eli siis mun edelliset menkat alkoi 28.5 ja kesti normi 4 päivää (sitä edelliset alkoi 24.4 ja kesti taas 4 päivää) ja siis kierto on ollu tasanen koko aika.Nyt siis menkat ei oo alkanu,vatsaa on kyllä vihlonu ja nipistelly ja valkkaria on tullu tooosi paljon enemmän ku normaalisti.Nii eli osaisko joku teistä laskea tota mun kiertoa yms...mulla on ny laskut sekasin :p
 
Vilinäiti no voi hitto :'( :hug:

mulle tuli ihme epävarmuus.. mä jo mietin et jättäisin palstailun vähäks aikaa et en miettis nii vauvajuttuja mut eipä tää oo ainut asia mikä laittaa miettii.. ei sitä tarviin ku ulos mennä.. tulee raskaana olevia naisia tai vauvoja vastaan, kaupassa on vaippoja, vauvojen ruokia, tutteja, tuttipulloja... miks pitää olla nii älytön vauvakuume et sen haluu heti.. kokea raskauden ja synnytyksen ja vauvan ja kaikki.. tuntuu vaan ettei tule mitään :'(
 
Täti sitten kaarsi Ferrarilla pihaan klo 18.10 :headwall:
No, mä arvasin tämän, joten turhaan kai tässä surkuttelee... Elämä on...

Täytyy lähteä laittamaan lapselle iltaruoka, palaan koneelle kunhan nukahtaa ( eli kello 22.30-23)?
Peukut pystyyn Papikselle
:wave:
 
Täällä olis yks kevät-/kesävauvasta 2008 haaveileva! Palstaa on tullut luettua jo pidemmän aikaa mutta nyt vasta uskaltauduin rekisteröitymään, mahtuuko tähän pitkään listaan vielä mukaan..? Eka yrityskerta menossa, nyt kp 6/30-35.
 
Vilinäiti ja päppä :'( :hug: hengessä mukana :attn:

Nyt suuri plussapuhuri sinne Kajjaanniin Papikselle :hug: ! Mä haukkana ryntään heti aamusta katsomaan uutisia. Laitathan meille, joohan kun oot testannu?

Me ollaan taas tänään oltu nurmikon pohjustuksen kimpussa. Selkää särkee taas. Onneksi ne pikkuruiset näppylät ovat tajunneet muuttaa pois minun iholta. Kutina alkaa olla aisoissa.
Tänään on muutes kaks kertaa juilaissu vatsasta ihan kutkulleen. Ekan kerran kun nousin tuolilta tästä tietokoneelta, niin silloin juilasi oikealta sivulta ja kun luin lehteä pitkällään ja aivastin niin vihlaisi vasemmalta sivulta niin että piti ihan henkeä haukkoa. No.. mä tietysti täällä taas herättelen toiveita kun ois sopivasti 6 päivää oviksesta että joko kiinnittyy... :whistle:
 
perhoinen84
mä taidan huomenna kipasta ostaa uuden testin ja testaa alkaa nyt nimittäin kummastuttaa.
Onko muilla ollut hormooni viivaa edellisissä raskauksissa?Onko se ollut näkyvillä raskauden jälkeen.Mun mielestä mulla on kadonnut heti n.kk synnytyksen jälkeen se viiva.Tänään aloin kattelee mahaa niin olis taas hormooniviiva mahassa,tai siten vaan silmät tekee temput,että se on ollut koko ajan siinä mutta en oo vaan kiinnittänyt huomiota.
 
Tuli tässä harmituksen keskellä mieleen, että onkohan kukaan teistä Orimattilasta tai Lahdesta?
Olis kiva tietää mistäpäin kukakin on.?
Eihän tämä nyt suoranaisesti liity tänne, mutta ehkä hyvän aasinsillan kautta pitkään kaartaen ja kääntyen, niin kyllä se yhteys kait jotenkin löytyy...
Eli, jos uskallatte ilmaista paikkakuntaa olis ihan kiva kun kaikilla ei sitä tuol profiilissakaan ole, ja olen laiska tän hitaan koneen kanssa niitä katsomaan.

Joo, mut itse vaikutan Lahdessa sekä Orimattilassa, mökit on taas kahdessa muussa kunnassa.
:wave: Tervetuloa uudet!
 
En voi uskoa että oon nyt jo hereillä. Ukko just kipitti töihin ja mä odottelen unta saapuvaksi uudelleen.

Tässä nyt sit aamun testitulos, kertokaa te näättekö jotain (taas kerran kamera ei näytä ihan niin tarkasti ku live kuva):
http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/DSCN2612.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/DSCN2611.jpg

Ukko vaan sano, että jee sä oot läskinä. :x Mutta kyllä se tossa toisenkin viivan näki. Eihän se mitenkään super vahva oo, mut en mä kuvittele kai kuitenkaan. :/

Mites papsun laita on? Ja Perhoisen?

Suikale
: Et sä kyl poistua saa kokonaan! Nythän sulla on hyvät saumat ku ootte ollu ahkeria ja kivempi se on täällä jännätä meidän kans! :hug:

SuNi: Tervetuloa! :wave:

Pitäsköhän noi ikäjutut ja paikkakunnat kerätä listaks vaikka etusivulle niin sieltä vois tarvittaessa kurkkia uudetkin!? :snotty:

Siis Jyväskylä ja pian 25v. Mies 24v.

Nyt vielä hetkeks tutimaan sessun kans! ZzzZzz..
 
Papagena: JIPIIIIIII!!!!! siinähän se haamu on :heart:
mä tein tuolla samalla testillä sen keskiviikkosen viivan, joka oli tiistaita haaleempi.. ja yhtä vaalea oli sekin, mutta näkyi silti =)

voi vitsi että mä oon onnellinen sun puolesta :hug:
upeeta mahtavaaa!!!!!!
 
Papis :heart: ONNEA!!! Voi miten ihanaa! Upeeta,mahtavaa! :D Mulla heräs taas toivonkipinä että jonain päivänä vielä itsekin saan haamun! :flower: Nyt alkoi päivä hyvin, onneksi ryntäsin heti koneelle tarkistamaan tilanteesi! ;)

Rhealle myös vielä :hug: , loistavaa työtä tytöt! =)

Olen siis 30v, mies 29v, Emmi 1v1kk ja Turun lähistöltä ollaan, Satakunnasta lähtöisin olen ja opiskelupaikan perässä lähdin näille maille..

Nyt aamupalalle ja parantelemaan flunssa Finrexinilla... ;)
 

Yhteistyössä