Meillevauva;aivan uskomatonta!!! Mahtavaa ja onneks olkoon! Nyt tosiaan paljon niitä tarrasukkia sinne =)
Rhea;Aikasta lupaavalta kyllä kuulostaa toi sunkin silanteesi...plussa tuulia
Jaahas.. täällä pitäisi alkaa valmistautumaan mökille lähtöön.. eli pakkaamaan! Ei yhtään jaksais, ku mies haki meille loman aloittajais pitsat niin olen ihan ähky!! Ja sit mä sain ruusun :flower:
Nyt alkaa kyllä jo aikasta lailla jännittämään et onko joku kyydissä vai ei? Varsinkin vielä kun tänään on ollut tuota keskustelua lämmöistä ja valkovuodoista..ja multa löytyy molempia
Pikkuhousunsuojaa ihan tarvii.. muuten on pöksyt valkoisena.. tai oli jo ennen kuin hokasin laittaa jotain suojaa :ashamed: Ja mun normaali lämpö on n.26.2 ja nyt on viikon ajan ollut jo 26.65 ja nyt äsken jo 26.72!!!! Jännää
Tänään oli taas aamulla töissä tosi paha olo.. alkoi joskus kahdeksan jälkeen ja loppui yhdentoista aikaa! Miten niin mä olen töissä kytännyt vaan kelloa
Sit on tissit kipeet, menkka nippailut loppu jo toissapäivänä yhtä nopeasti kuin alkoivatkin. Janottaa.. pissattaa!!! Mut vieläkään ei reidessä näy plussaa
mut en aio vielä testata.. pidetään vähän hulluja jännityksessä