moikkis!!
täältä töistä taas kirjottelen, vettä sataa ja tylsää on.. hirveesti karkkia tekis mieli, mut ku ei oo yhtää mukana.. ( raskausoire???? no ei vaiskaan, oon aina ollu kova karkin perään!!
Mouku ja
gataa: :hug: tädistä, aina se vaan ittensä tunkee paikalle, harmi.. no, josko sitten seuraavalla kerralla...
Rhea : mä utsin sen sairauden nimen, kun mennää seuraavan kerra käymää miehen mummon luona, siltä kehtaan asiaa tiedustella..
Papagena : juu, tuo olis hyvä tuo plussa tai miinus merkki sisäreidessä, vois aina tarpeentullen sitä vilkuilla, mitä se näyttää eikä aina tarviis miettiä ja ootella niin pirun kauan...
mä jo kerkesin päästää leveen hymyn, kun kirjotit tehnees yöllä positiivisen testin.. =) mutta sitten hokasin että halpaan menin =) =)
sähän aurinkoenergiaa kovasti lenkkeilytät =D onneks sillon kun mä tulin porukkaan mukaan , ei ollu noin kovat "pääsytestit" ;D
mouku80 ja
Joanna : mullakin on ihan sellane olo, et ei tässä nyt raskaana olla.. tää olo on toisaalta ihan jees, kun ei niin tarkkaan tuu noita päiviä seurattua ja ne menee kuitenkin mukavasti koko aika eteenpäin... ja kaiken huippu tietty olis, jos se plussa sieltä tuliski, niin tulis todellaki hyvänä yllätyksenä :heart:
Joanna : sulla on muuten päivät jo aika hyvissä lukemissa, ootko sittenkin tehny testin, vaikka sanoitki, ettei oo yhtää raskaana oleva olo..?????
Meillevauva : :hug: harmi juttu tuo teidän tapaus :| mutta tervetuloa silti takasi :wave:
Nea ja
Pixie: tervetuloo myös mukaan :wave:
teillähän on ollu täällä vilkkaat jutustelut eilen illalla
Tuittu-tilda ja
Äityli -84 : huhuu, missä ootte?? ootteks testaillu?? hyvät on jo molemmilla kp:t =)