tuosta äippärahasta kun täällä on ollut puhetta.. niinhän se taitaa olla että edellisen valmistuneen verotuksen mukaan se katotaan, niinku
Joanna sanoi.. helpotti itteänikin tuo tieto, nimittäi just 06 vuonna olin 6,5kk töissä ja ihan hyvin sillon tienasin, et ei välttis olis ihan minimi rahat tiedossa...
niin siis jos sillai raskautuis, että noin laskettais....
hei, onko kenelläkään sellasesta tietoa, että kun mulla syksyllä työsopimus loppuu ja sillon pääsen "liiton rahoille"... eli siis liitto maksaa mulle työttömyys ajalta rahnaa (korkeintaan 500 päivältä).. joka on siis enemmän kun normi työmarkkinatuki, niin jos nyt sillai kävis että tulisin raskaaks, niin jos (ja kun??) se liiton raha katkee ja sit joskus kun äippäloman jälkeen työttömyys jatkuis, niin jatkaako ne mulle liitosta maksamista, vai tipahtaisinko suoraa normaalille työmarkkinatuelle??
( joka on siis mulle ihan mini minimaalinen, kun miehen hyvät tulot vaikuttaa siihen ) sekavaa tekstiä on, mut toivottavasti joku ymmärti..
en kauheesti viitti töissä tai missää tosta kysellä, ku hetihä ne siellä arvais et mä oon joko jo raskaana tai sit yritystä ainaki on ilmassa =)